Coronavirus May 14: تحولات در سراسر منطقه ما

رژیم صهیونیستی. تیم Walz در چهار شنبه, مه 13, اعلام او نمی خواهد گسترش دولت stay-در-خانه سفارش اما گفت: دستورا

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. تیم Walz در چهار شنبه, مه 13, اعلام او نمی خواهد گسترش دولت stay-در-خانه سفارش اما گفت: دستورات محدود کردن برخی از بخش های کسب و کار و گردهمایی های اجتماعی باقی خواهد ماند در جایی فراتر از یکشنبه, مارس 17. فرماندار همچنین اعلام کرد که گسترش دولت در زمان صلح و اورژانس آزادی او را تا موضوع را بیشتر عملیات اجرایی به آدرس COVID-19.

در یک ویدیو کوتاه در آدرس Walz گفت که او برنامه ریزی شده برای نگه داشتن مدارس رستوران ها, میله, سالن ورزشگاه و تئاتر, بسته, اما اجازه می دهد مشتری رو خرده فروشان به بازگشایی در 50 درصد ظرفیت آغاز و تا روز دوشنبه.

و دولت خواهد مسئله ارشاد اجازه می دهد Minnesotans به جمع آوری در گروه های 10 یا کمتر کافی اجتماعی فاصله. تشریح برای چه ورزشگاه, سالن بولینگ alleys, رستوران ها و دیگر کسب و کار می تواند صادر شده در اوایل ماه ژوئن ،

به روز رسانی آمد ساعت پس از مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش داد که در مجموع 638 مرده بود از این بیماری و عوارض ناشی از آن, 24 بیش از یک روز قبل از. دولت نیز اشاره کرد برای اولین بار است که نه میر گزارش شده بودند به احتمال زیاد COVID-19 مربوط نیست رکورد COVID-19 نتایج آزمون برای آن دسته از افراد است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دولت گزارش کرده است که 122,035 Minnesotans تست شده برای بیماری و 12,917 تا به حال تایید شده است امتیاز مثبت برای COVID-19 تا 431 از یک روز قبل از. و 494 در بیمارستان بستری شد روز شنبه با 199 در بخش مراقبت های ویژه. یکی دیگر از 8,787 شده مجاز به خروج از انزوا پس از تبدیل شدن به بیمار با COVID-19.

ویسکانسین

ویسکانسین عالی دادگاه ویسکانسین "امن تر در خانه" سفارش, قابل توجه پایین یکی از ابزارهای اصلی رژیم صهیونیستی است. تونی Evers' دولت استفاده کرده است در تلاش خود را به سرعت گسترش COVID-19.

قاضیان حکومت شنبه که Evers' دولت قدرت خود بیش از حد زمانی که وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی, منشی, Andrea پالم را صادر کرد "امن تر در خانه" پسوند است که برنامه ریزی شده بود به اجرا تا پنج شنبه, مارس 26.

تحت این دادگاه حکم Evers' دولت می تواند موضوع جدید stay-at-home سفارشات اما این امر نیاز به تصویب قوه مقننه را rulemaking کمیته است که اجرا شده توسط خواهان.

ایالت موارد گزارش شده از COVID-19 افزایش 291 روز چهارشنبه. به تاریخ 421 نفر کشته شده اند از این بیماری در ویسکانسین. هجده درصد از دولت 10,902 مثبت موارد مورد نیاز بستری شدن در بیمارستان.

داکوتای شمالی

دولت اعلام کرد روز شنبه از مرگ دو Cass County زنان از COVID-19.

چهل و اهالی داکوتای شمالی از جمله 31 ساکنان Cass County, در حال حاضر از درگذشت این بیماری که تاکنون بیش از 83,000 زندگی سراسر کشور. وزارت بهداشت سخنگوی نیکول Peske گفت: 29 از مرگ آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

این گروه همچنین تایید 76 موارد جدید COVID-19 در 1,113 آزمون جمعه.

تعداد کل مثبت آزمایش این ویروس در کشور است که در 1,647 دفاع کرد گرفته شد اما 969 مردم بهبود از بیماری از جمله 92 چهارشنبه اعلام کرد. وجود 37 ساکنان بستری با بیماری پایین یکی از سه شنبه.

شصت و نه از موارد جدید جمعه آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. شهرستان در حال حاضر دارای 935 مورد شناخته شده اما بخش گزارش که 528 ساکنان بهبود پس قبلا تست مثبت است.

Cass County حساب برای نزدیک به 60 درصد از فعال COVID-19 موارد اما تنها در حدود 22 درصد از کل آزمایشات انجام شده در داکوتای شمالی. رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم گفت: نیمی از COVID-19 تست در داکوتای شمالی باید انجام شود در Cass County, و است که دولت با هدف نزدیک تست اختلاف در شهرستان در این هفته اما فاصله بسته نیست در همه است.

داکوتای جنوبی

شاین رودخانه سو قبیله رئیس هارولد Frazier گفت: او می خواهم به رژیم صهیونیستی است. کریستی Noem پیشنهاد طرح حذف تمام, بهداشت بازرسی از ایالات متحده و یا بزرگراه دولت در سرزمین های قبیله ای به در نظر گرفتن روز پس از فرماندار تهدید به اقدام قانونی برای "دخالت یا تنظیم ترافیک در آمریکا و بزرگراه های ایالتی."

علاوه بر از بین بردن کسانی که پست های بازرسی Noem پیشنهاد طرح نیز اشاره کرد که دولت خواهد بود به قبیله ای از پست های بازرسی در اداره امور هند و قبیله ای جاده ها تا زمانی که قبیله باعث می شود مناسب قبیله ای پاسگاه تسهیلات که اجازه اورژانس خدمات تحویل غذا و انرژی و تجهیزات پزشکی و دسترسی به مالکیت خصوصی در رزرو.

"ما نگرانی خود را در مورد جلوگیری از گسترش COVID-19 ویروس در شایانی رودخانه سو رزرو و ما اقدام برای خوب از همه مردم در رزرو" Frazier نوشت. "ما خود را در سه بخش-شکایت به در نظر گرفتن. در ضمن لطفا هر گونه شکایت شما را دریافت کرده اند در مورد عملیات ما بهداشت ایمنی بازرسی به CRST COVID-19 مرکز فرماندهی."

دولت رسیده است 3,732 کل تایید موارد مثبت تا 69 از شنبه. در مجموع 79 مردم در داکوتای جنوبی در بیمارستان بستری هستند و برای COVID-19 در حالی که ایالت مرگ تعداد باقی مانده در 39 نفر است.

در اطراف منطقه

  • داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم ابراز قدردانی به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور مایک پنس در طول چهار شنبه بازدید به کاخ سفید است. مانند دیگر ایالت های داکوتای شمالی دریافت کرده است یک مقدار بی سابقه ای از بودجه فدرال در طول بیماری همه گیر از جمله $1.25 میلیارد دلار از طریق مراقبت عمل می کنند. "ما قدر این فرصت را برای ما به اشتراک بگذارید coronavirus موفقیت ها و چالش ها با رئیس جمهور تهمت که مشارکت موثر بوده است به کل ما از رویکرد دولت برای صرفه جویی در زندگی و معیشت در این بیماری همه گیر" بورگوم گفت: در آزادی مطبوعات.

  • وزیر امور خارجه استیو سیمون خواستار همه واجد شرایط رای دهندگان در ایالت مینه سوتا به درخواست خود را برای رای غیابی با استفاده از آنلاین absentee ballot درخواست ابزار که باز جمعه. این ابزار اجازه می دهد تا ثبت نام رای دهندگان به درخواست خود رای ارسال می شود به آنها را از طریق پست برای Aug. 11 ایالت اولیه و نوامبر. 3 انتخابات عمومی.

  • آخرین به روز رسانی از مدل ایجاد شده را به اطلاع Walz تصمیم گیری در اطراف COVID-19 معتقد است که حتی تحت بهترین شرایط دولت را در رسیدن به 750 تن در روز و در اوج این بیماری همه گیر کوروناویروس در این تابستان. این مدل در حال حاضر مینه سوتا, ایالات متحده است که می تواند از دست دادن 29,000 نفر به کروناویروس در طول یک دوره 12 ماهه بدون فرمت اقامت در خانه سفارش دهید.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن