Coronavirus ژوئن 6: تحولات در سراسر منطقه ما

شروع ژوئن 10, مردم قادر خواهد بود به سر در داخل به رستوران ها و کافه ها. استخر نیز باز خواهد شد در سراسر کشور

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399

شروع ژوئن 10, مردم قادر خواهد بود به سر در داخل به رستوران ها و کافه ها.

استخر نیز باز خواهد شد در سراسر کشور اما اجتماعی فاصله است که هنوز هم حکومت. در اینجا یک نمای کلی از قوانین جدید:

  • رستوران ها می توانید شروع به ارائه داخل سالن ناهار خوری در حالی که حفظ اجتماعی فاصله نیاز به رزرو و صندلی بیش از 50 درصد اشغال.
  • داخل سالن گردهمایی های اجتماعی می تواند با 10 نفر یا کمتر; هوای گردهمایی های اجتماعی می تواند با 25 نفر و یا کمتر است.
  • ورزشگاه تناسب اندام شخصی و استودیو یوگا و هنرهای رزمی ممکن است باز در 25 درصد ظرفیت است.
  • داخلی مکانهای تفریحی مانند تئاتر و سالن های کنسرت می تواند باز در 25 درصد ظرفیت است.
  • تفریحی سرپوشیده مکانهای تفریحی مثل بولینگ alleys بازی های آرکید و موزه ها ممکن است باز در 25 درصد ظرفیت است.
  • خدمات شخصی مانند سالن تاتو سرو و آرایشگاه ممکن است با افزایش نرخ اشغال به 50 درصد در حالی که نیاز به رزرو.
  • عمومی, مکانهای تفریحی از جمله رویدادهای ورزشی و کنسرت و تئاتر باز در 25 درصد ظرفیت است.
  • مکان های عبادت می توانید افزایش نرخ اشغال به 50 درصد است.

مینه سوتا

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش 712 جدید COVID-19 مورد تایید از طریق آزمایشگاه مبتنی بر تست در جمعه 5 ژوئن در مینه سوتا است.

کسانی که موارد مثبت در میان 11,006 به تازگی به اتمام تست های تشخیصی قرار دادن دولت و بالاتر از آن هدف از تست 10000 نفر در روز است.

وزارت بهداشت نیز تجدید نظر تعداد آزمون تکمیل شده توسط دوشنبه, سنگ زنی باشگاه داغ شماره توسط 6,023 بیش از آنچه که در اصل گزارش و قرار دادن تعدادی از اتمام آزمون در 15,927 در یک روز.

همانطور که از روز جمعه به روز رسانی وجود دارد 5,116 شناخته شده و فعال موارد COVID-19 در دولت است. بیش از 20 ، 000 افرادی که آزمایش مثبت دیگر نیازی به جدا شده است.

وزارت بهداشت گزارش 33 جدید COVID-19-مربوط به مرگ و میر در جمعه 26 مورد از آنها در دراز مدت مراقبت از امکانات.

داکوتای شمالی

داکوتای شمالی وزارت بهداشت در روز جمعه, ژوئن 5, گزارش, پنج مرگ و میر بیشتر در دولت از COVID-19.

دو مرد و دو زن از Cass County, همه حداقل 70 سال از درگذشت این بیماری با شرایط بهداشتی اساسی. یک چنگال بزرگ شهرستان در 60s مرگ که بود روز جمعه گزارش داد که دولت اولین قربانی نیست که هر گونه شرایط اساسی با توجه به گروه.

این گروه می گوید: 71 اهالی داکوتای شمالی را در برابر این بیماری همه اما 12 از آنها ساکنان Cass County, که شامل فارگو منطقه است. پنجاه و سه نفر از مرگ و میر آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

این گروه روز جمعه همچنین اعلام کرد 40 نفر از COVID-19.

داکوتای جنوبی

یکی دیگر از COVID-19 مرگ گزارش شده توسط داکوتای جنوبی, وزارت بهداشت, جمعه, ژوئن 5.

مرگ یک زن در معده شهرستان در 50 تا 59 محدوده سنی آوردن مجموع تلفات به 65 در دولت است.

وجود دارد 1,033 فعال موارد در دولت است.

مجموع موارد مثبت هستند تا 30 از روز پنج شنبه در 5,277.

شانزده جدید برای بهبود گزارش شده از روز پنج شنبه. مجموع بهبود در 4,179.

در حال حاضر 83 نفر در بیمارستان بستری هستند و با COVID-19.

ویسکانسین

ویسکانسین وزارت بهداشت و خدمات در روز جمعه گزارش اضافی 357 COVID-19 موارد قرار دادن دولت بیش از 20 ، 000 موارد پس از آزمایش آغاز شد. هفت مرگ گزارش شده را دولت در مجموع به 633.

در اطراف منطقه

  • اطلاعات جدید از مراکز مدیکر و مدیکید خدمات رتبه مینه سوتا در وسط بسته نسبت به کشورهای دیگر که در مقایسه با تعداد COVID-19 موارد و مرگ و میر در پرستاری ماهر امکانات هر 1000 ساکنان با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط وزارت مینه سوتا کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم.

  • داکوتای جنوبی محاکمه یک بحث COVID-19 دارو قطع شده است پس از یک دانشگاه مینه سوتا مطالعه نشان داد هیدروکسی کلروکین به بی اثر خواهد بود در جلوگیری از COVID-19 برای افرادی که در معرض ویروس" با توجه به انتشار اخبار از سنفورد سلامت.

  • اهالی داکوتای شمالی به زودی قادر خواهد بود برای دیدار عزیزان خود را در خانه های پرستاری پس از دو ماه از هم جدا. رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم جمعه اعلام کرد که تمام امکانات می تواند باز کردن, هوای آزاد, ملاقات از ساکنان و معرفی استانداردهای خانه های پرستاری به داخل سالن ملاقات است.

  • ویسکانسین وزارت بهداشت خدمات آغاز خواهد شد برنامه های کاربردی پذیرش از مراقبت های بهداشتی ارائه دهندگان خدمات برای کمک های مالی از $110 میلیون می آید که از فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند. این بودجه استفاده خواهد شد برای جبران ضرر و زیان و هزینه های ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن