Coronavirus ژوئن 4: تحولات در سراسر منطقه ما

"ما می خواهیم برای انتقال ما قوی تشویق برای کسانی که شرکت در برخی از راه در تظاهرات و یا در هر گردهمایی بزرگ د

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

"ما می خواهیم برای انتقال ما قوی تشویق برای کسانی که شرکت در برخی از راه در تظاهرات و یا در هر گردهمایی بزرگ در هر راه — مانند شب زنده داری, تمیز کردن رویدادهای مردمی تامین آب و یا مواد غذایی به معترضان هر کسی که شرکت در این اجتماعات بزرگ — ما به شدت شما را تشویق به آزمایش برای COVID-19" گفت: دولت کمیسر بهداشت Jan مالکوم در یکشنبه, ژوئن 3.

اعلام می آید دو روز پس از مقامات بهداشت روز دوشنبه گفت که آنها صبر کنید چند روز قبل از ارائه راهنمایی در به رسمیت شناختن نیاز به اجازه می دهد کسانی که ممکن است در معرض به منظور توسعه یک ازمایشی حضور coronavirus.

مالکوم توصیه مردم به دنبال آزمون برای سفر خود را به ارائه دهنده مراقبت های اولیه و اگر آنها لازم نیست که یک ارائه دهنده مراقبت های اولیه به مشورت دولت COVID-19 وب سایت برای دستورالعمل ها به یک مرکز تست در این نزدیکی هست.

همچنین چهار شنبه, Malcolm خطاب به یک سوال با یک تماس گیرنده در یک مصاحبه رادیویی که پرسید اگر استفاده از گاز اشک آور و اسپری فلفل توسط اجرای قانون — سلاح باعث ریختن اشک و آبریزش بینی و سرفه — به احتمال زیاد بدتر انتقال COVID-19 در میان معترضان. در مقیاس بزرگ تظاهرات برگزار شد در شهرهای دوقلو و دیگر مینه سوتا جوامع در پاسخ به مرگ جورج فلوید که درگذشت در حالی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مالکوم کاهش یافته و به منفی مشخص استفاده از مواد شیمیایی محرک توسط مینه سوتا اجرای قانون در طول ناآرامی های مدنی و شیوه ای که شده است به طور گسترده ای به عنوان تهاجمی و بی رویه.

"این کاملا درست است که برخی از مواد محرک می تواند مردم را سرفه بیشتر یا عطسه بیشتر و یا چشم با آب بیشتر است که اگر آنها در حال حاضر یک حامل ممکن است باعث تشدید احتمال انتقال" مالکوم گفت. "و قطعا محرک در هر کسی با یک بیماری تنفسی از هر نوع تشدید مشکل است. من بر این باورند که اجرای قانون بود و آگاه از آن به عنوان عاقلانه به عنوان آنها می توانند. این یک وضعیت بسیار دشوار است بدیهی است که با یک معامله بزرگ در حال رفتن در یک بار."

دولت گزارش 372 موارد جدید و 14 و میر ناشی از COVID-19 روز چهارشنبه. جدید مرگ و میر بالا بردن دولت در مجموع به 1,086.

یک مرگ در هر گزارش شد, در واشنگتن, Stearns, Ramsey, و, Goodhue, استان ها. دو مرگ و میر هر گزارش شده در آنوکا و کلاغ بال شهرستان و شش مرگ و میر گزارش شده در شهرستان Hennepin. ده از 14 مرگ و میر رخ داده است و در میان ساکنان طولانی مدت, مراقبت, امکانات, اما هیچ کدام در خانه های سالمندان.

بیش از 265,000 Minnesotans در حال حاضر تست شده برای COVID-19 رقم برابر با حدود 5% دولت و مردم است. وزارت بهداشت در حال حاضر معتقد است که 5% از جمعیت است و COVID-19. آزمایشگاه-تایید شماره پرونده در حال حاضر نشسته در 25,870

این Fargo-وست فارگو مترو منطقه همچنان به دولت hotspot برای COVID-19 به عنوان مقامات بهداشت روز شنبه اعلام کرد که 33 مورد جدید.

این گروه همچنین تایید مرگ یک Cass County مرد در 70s از COVID-19.

مرگ این مرد را به ارمغان می آورد داکوتای شمالی تعداد کل مرگ و میر ناشی از این بیماری به 66. اما 11 از مرگ آمده اند در ساکنان Cass County, که شامل فارگو دیده است و اکثریت قریب به اتفاق موارد مثبت در دولت است.

بیست و یک از موارد جدید جمعه آمد از Cass County است. شهرستان در حال حاضر تا به حال 1,783 فتح کرد گرفته شد موارد شناخته شده اما بخش گزارش بیش از سه چهارم از ساکنان آلوده در این شهرستان بهبود یافته اند. بیش از 70 درصد در حال حاضر آلوده اهالی داکوتای شمالی اقامت در Cass County است.

پنج مورد از موارد جدید آمد از Stutsman شهرستان که شامل جیمز تاون. این شهرستان تا حد زیادی اجتناب بدترین بیماری همه گیر است و فقط 11 در حال حاضر آلوده ساکنان.

این هفت نفر دیگر موارد جدید جمعه آمد از Burleigh, Grand Forks, باج والش و بخش شهرستانهای استان است.

مقامات بهداشتی دولت گزارش 5,162 مثبت تایید موارد COVID-19 همانطور که از چهارشنبه. تعداد مرگ و میر همان باقی مانده در 62 برای چهارمین روز در یک ردیف. بهبود در 4,084 تا 94 از روز سه شنبه. زمان بستری شدن در بیمارستان در 87.

در مجموع 456 نفر بستری بوده و پس از همه گیر مارس آغاز شد.

در مجموع استرالیا 19,400 موارد مثبت COVID-19 گزارش شد که از روز شنبه. که افزایش 483 موارد از شنبه, با توجه به وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی.

نه بیشتر که مردم از COVID-19 روز شنبه, آوردن تعداد کل مرگ و میر در کشور به 616.

  • داکوتای جنوبی وزارت کشاورزی اعلام کرد, South Dakota State Fair, برنامه ریزی شده برای سپتامبر. 3-7 ادامه خواهد داد. اجزای این نمایشگاه ممکن است کوچک برای اطمینان از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از دستورالعمل های در حال اجرا برای محدود کردن گسترش COVID-19.
  • داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم گفت: مقامات دولت به دنبال راه هایی برای افزایش تست در دولت است. اگر چه داکوتای شمالی در میان صفوف آمریکا در این کشور در تست سرانه آن هنوز به آمار هدف خود را به روند حداقل 4000 آزمون در روز است. بورگوم شناور ایده از تست کنندگان در خانه های سالمندان که می تواند کمک به اطلاع رسانی دولت برنامه ای برای اجازه ملاقات از سر گرفته در امکانات.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن