Coronavirus ژوئن 3: تحولات در سراسر منطقه ما

جدید مرگ و میر بالا بردن دولت در مجموع برای زندگی از دست داده و به بیماری به 1,072. یک مورد مرگ گزارش شده در ه

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399

جدید مرگ و میر بالا بردن دولت در مجموع برای زندگی از دست داده و به بیماری به 1,072.

یک مورد مرگ گزارش شده در هر Olmsted, Anoka, خاک رس و لیون شهرستانهای استان است. دو مورد مرگ گزارش شده در داکوتای کانتی پنج در شهرستان رمزی و 11 در شهرستان Hennepin.

دوازده از 22 مرگ و میر گزارش روز شنبه میان ساکنان جمع زندگی می کنند.

فقط با 77 موارد جدید شناسایی شده برای این روز در شهرستان Hennepin یک شهرستان است که به طور معمول گزارش بیش از 200 مورد روزانه آن را به احتمال زیاد شیب در موارد جدید است که یک اثر عدم مراقبت های بهداشتی فعالیت در طول ناآرامی های اجتماعی به راه انداخته از مرگ جورج فلوید و متعاقب آن تظاهرات آتش سوزی غارت و حکومت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پس از چند روز آزمایش در محدوده 6000 تا 7000 در آزمون های روزانه, تست برای COVID-19 میزان به 3,155 برای روز. مقامات بهداشت روز دوشنبه گفت که این احتمال وجود دارد آنها را توصیه به همه کسانی که با حضور در یک اعتراض آزمایش برای COVID-19 آیا آنها باید علائم یا نه اما که آنها در حال حاضر در حال توسعه راهنمایی برای تشخیص زود هنگام این ویروس مربوط به تظاهرات.

مقامات دولتی روز سه شنبه تایید مرگ چهار Cass County ساکنان از COVID-19.

مرگ یک زن در 60s یک زن در 80s و یک مرد و یک زن در 90s را داکوتای شمالی تعداد کل مرگ و میر ناشی از این بیماری به 65. اما 11 از مرگ آمده اند در ساکنان Cass County, که شامل فارگو دیده است و اکثریت قریب به اتفاق موارد مثبت در دولت است.

مانند هر دیگر قربانی این بیماری این اداره گفت هر چهار تا به حال شرایط بهداشتی اساسی.

این اداره در روز سه شنبه همچنین اعلام کرد 22 مورد جدید از COVID-19 هجده از موارد جدید جمعه آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. شهرستان در حال حاضر تا به حال 1,762 موارد شناخته شده اما بخش گزارش بیش از سه چهارم از ساکنان آلوده در این شهرستان بهبود یافته اند. بیش از 70 درصد در حال حاضر آلوده اهالی داکوتای شمالی اقامت در Cass County است.

چهار دیگر موارد جدید جمعه آمد از Burleigh, كبس (كفس) Mountrail بخش و شهرستانهای استان است.

داکوتای جنوبی, وزارت بهداشت, گزارش 5,067 مثبت تایید موارد COVID-19 در وزارت امور خارجه که از روز سه شنبه. در مجموع 33 مورد جدید گزارش شده است و وجود دارد 1,015 فعال موارد در دولت است. تعداد مرگ و میر باقی مانده همان 62.

در مجموع 18,917 موارد مثبت COVID-19 گزارش شده در ویسکانسین با توجه به وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی. که افزایش 374 موارد از دوشنبه.

دوازده نفر از درگذشت COVID-19 آوردن تعداد کل مرگ و میر در کشور به 607. تعداد تست منفی در دولت بود 263,743 افزایش 10,148 از دوشنبه.

  • یک گربه در Carver County, Minn. دارای آزمایش مثبت برای COVID-19, مقامات بهداشت گفت: هفت روز پس از آن صاحب آزمایش مثبت برای ویروس.
  • به وزارت منابع طبیعی مینه سوتا آغاز بازگشایی اردو و پارک دولت, دولت از جنگل ها و مناطق تفریحی در یک رویکرد مرحله به مرحله آغاز شد که جمعه, ژوئن 1. ژوئن 8, DNR برنامه ای برای بازگشایی یکی دیگر از 20 تا 30 اردو و امکانات محل سکونت بقیه آن از راه دور campsites و بسیاری از آن تماس/رنجر ایستگاه. و در ژوئن 15, آژانس انتظار دارد که به بقیه اردو باز و بسیاری از مناطق در دسترس است با خدمات کامل.
  • 2020 دریاچه بمیجی جشنواره قایق اژدها — برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 29 Aug. 1 — در Bemidji, Minn., لغو شده است, سازمان گفت. این رویداد یکی از بمیجی بزرگترین گردشگری رویدادها از تابستان است.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن