Coronavirus ژوئن 13: تحولات در سراسر منطقه ما

بیست و دو تا از موارد جدید جمعه آمد از Cass County, که شامل فارگو. شهرستان در حال حاضر تا به حال 2,006 فتح موا

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399

بیست و دو تا از موارد جدید جمعه آمد از Cass County, که شامل فارگو. شهرستان در حال حاضر تا به حال 2,006 فتح موارد شناخته شده اما بخش گزارش می دهد که بیش از چهار پنج نفر از ساکنان که تا به حال یک بار این بیماری در این شهرستان بهبود یافته اند.

شش مورد جدید آمد از Burleigh شهرستان که شامل بیسمارک. این منطقه یک نقطه داغ برای بیماری که شیوع مارس آغاز شد اما در حال حاضر تنها 30 فعال موارد است.

هشت دیگر موارد جدید جمعه آمد از Grand Forks, LaMoure, McLean, مورتون ریچلند و شهرستان Sioux.

داکوتای شمالی است که در میان صفوف آمریکا در این کشور در تست سرانه اعلام کرد 3,410 نتایج آزمون جمعه. که رقم خجالتی از رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم هدف از 4000 در هر روز اما مقامات می گویند عدم تقاضا تحت زمان معیار برای تست ویروس مقصر است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مینه سوتا

با 78 مورد جدید برنج شهرستان به ولگردی و دیدم دوم-بیشترین تعداد گزارش های جدید پس از شهرستان Hennepin. یکی دیگر از 34 مورد جدید گزارش شده در ماشین چمن زنی شهرستان که شامل Austin.

مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش 490 جدید موارد توزیع شده در سراسر 38 بخش از COVID-19 جمعه.

وزارت بهداشت گزارش داد که یکی دیگر از 25 نفر فوت کرده اند با COVID-19 و 22 از آنها ساکنان تسهیلات مراقبت دراز مدت. یک مرگ در هر گزارش شد در آنوکا و Sibley شهرستان با پنج مرگ و میر ثبت شده در Clay County, هشت در شهرستان Hennepin و 10 در شهرستان رمزی.

دولت گزارش تکمیل یکی دیگر از 13,391 تست های تشخیصی افزایش از روز قبل.

تعداد زیادی از مردم با COVID-19 در یک واحد مراقبت های ویژه کاهش یافته است کمی دوشنبه به 191 نفر است. یکی دیگر از 212 در بیمارستان بستری هستند و در خارج از ICU تنظیم.

داکوتای جنوبی

یکی دیگر از داکوتای جنوبی ساکن مرده است با توجه به COVID-19 بالا بردن coronavirus مرگ و میر در کشور به 74, دولت, وزارت بهداشت روز جمعه گزارش داد.

جدید مرگ یک مرد در 60s در میننهها شهرستان, با توجه به انجمن, اخبار, خدمات تجزیه و تحلیل داده های موجود است. مقامات دولتی باید به طور منظم کاهش یافته است به ارائه جزئیات در مرگ و میر با استناد به نگرانی های حریم خصوصی.

وجود دارد 913 اهالی داکوتای جنوبی شناخته شده به COVID-19 و 87 در حال حاضر در بیمارستان بستری توسط ویروس. هر دو کلید اقدامات ویروس' جدیت در دولت باقی مانده است نسبتا ثابت در هفته های اخیر هستند و هر دو به خوبی در ظرفیت دولت را در سیستم مراقبت های بهداشتی.

COVID-19 بيمار با استفاده از 4 درصد از واحد مراقبت های ویژه تخت 3 درصد از تمام تخت بیمارستان و 5 ٪ از در دسترس هواکش.

تست پیدا کرده است و در مجموع 5,742 از اهالی داکوتای جنوبی به این ویروس اگر چه چهار نفر از پنج نفر از کسانی که بهبود یافته اند از خود بیماری است. این ویروس در بیمارستان بستری 525 دولت ساکنان.

ویسکانسین

در مجموع 22,246 موارد مثبت COVID-19 گزارش شده در ویسکانسین که از روز شنبه با توجه به وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی. که افزایش 320 موارد از روز قبل.

هفت اضافی که مردم از COVID-19 جمعه ترک تعداد کل مرگ و میر در کشور در 689.

تعداد تست منفی در دولت بود 377,362 افزایش 11,308 از روز قبل.

پنج شنبه گزارش همچنین نشان داد که 71 درصد از کسانی که با تایید موارد بهبود از بیماری است.

در اطراف منطقه

  • در چهار شناخته نقاط داغ برای coronavirus در داکوتای جنوبی 158 165 آلوده کارکنان DemKota گوشت گاو در مرتع پرورش احشام گیاه در آبردین بهبود یافته اند و همچنین 78 از 114 آلوده کارکنان جک لینک پروتئین تنقلات نامنظم رونده گوشت گاو گیاه در Alpena. در اسمیتفیلد مواد غذایی در, Sioux Falls, تقریبا همه از مثبت آزمایش کارکنان بهبود یافته اند. با این حال کمتر از نیمی از 63 آلوده کارکنان داکوتای مفاد ترکیه کارخانه در هیورن بهبود یافته اند.
  • Wayne و ژرمین لینک با خوشحالی با هم زندگی می کردند در Wyndmere N. D. برای بیش از شش دهه قبل از آنها نقل مکان کرد به تسهیلات زندگی کمک در فارگو. زن و شوهر درگذشت ظرف چند روز از یکدیگر در اوایل ماه ژوئن پس از آلوده شدن با کوروناویروس. Wayne لینک 91 بود در حالی که همسر او شد 84.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن