Coronavirus ژوئن 12: تحولات در سراسر منطقه ما

موارد توزیع شد به طور گسترده ای در سراسر کشور با 41 شهرستانهای نشان دادن موارد جدید بیشتر در تک رقمی. ماشین چم

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399

موارد توزیع شد به طور گسترده ای در سراسر کشور با 41 شهرستانهای نشان دادن موارد جدید بیشتر در تک رقمی. ماشین چمن زنی شهرستان ادامه داد: آن سنبله در موارد ارسال 30 بیشتر موارد شنبه در حالی که داکوتای شهرستان تعداد نامتناسبی بالا با 52 مورد.

دولت گزارش 13 مرگ و میر ناشی از این بیماری پنج شنبه, آوردن تعداد کل زندگی را از دست داده به این ویروس به 1,249. یک مرگ در هر گزارش شد در اسکات, Dakota, Anoka و موریسون شهرستان با دو مرگ گزارش شده در شهرستان رمزی و هفت در شهرستان Hennepin.

دولت مجموعه ای جدید از یک روز تست رکورد گزارش پردازش 12,071 نمونه در روز پنج شنبه. سنبله در جدید تست رانده شد چهار جامعه تست کلینیک های ایجاد شده توسط مینه سوتا وزارت بهداشت در مینیاپولیس و سنت پل در پاسخ به گسترده تجمع برای اعتراض در هفته های اخیر و همچنین متعاقب آن تماس توسط مقامات بهداشتی برای تمام کسانی که حضور داشتند به دنبال تست اینکه آیا آنها باید علائم یا نه.

در یک ارزیابی فرصتها تعداد بيماران تحت درمان در بخش مراقبت ويژه تنظیمات برای COVID-19 در دولت همچنان به پایدار باقی می ماند بالا رفتن فقط دو تخت به 196. اضافی 215 Minnesotans در بیمارستان بستری شد در غیر ICU تنظیمات برای COVID-19.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

داکوتای شمالی, وزارت بهداشت روز پنجشنبه اعلام کرد 39 مورد جدید از COVID-19.

بیست و شش مورد جدید در روز شنبه در آمد از Cass County است. شهرستان در حال حاضر تا به حال 1,984 موارد شناخته شده اما بخش گزارش می دهد که بیش از چهار پنج نفر از ساکنان که تا به حال یک بار این بیماری در این شهرستان بهبود یافته اند. بیش از 65 درصد در حال حاضر آلوده اهالی داکوتای شمالی اقامت در Cass County است.

دیگر سیزده موارد جدید پنج شنبه آمد از Burleigh, كبس (كفس) مکنزی, مورتون باج Richland, Traill, بخش و ویلیامز شهرستانهای استان است.

این اداره در روز پنج شنبه اعلام کرد مرگ یک Cass County شهرستان در 70s از این بیماری است.

این گروه می گوید: 74 اهالی داکوتای شمالی درگذشت, از, بیماری, همه اما 12 از آنها ساکنان Cass County است. پنجاه و پنج از مرگ آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

چهار COVID-19 مرگ و میر گزارش شده توسط داکوتای جنوبی وزارت بهداشت در روز پنج شنبه. دولت شمار کشته شدگان در حال حاضر در 73. چهار جدید مرگ و میر شامل دو مرد و دو زن با یک قربانی در 40 تا 49 عصر در محدوده یک در 50 تا 59 محدوده سنی و در دو دهه 80 و بیش از محدوده سنی. افرادی که مرده بودند ساکنان قهوه ای, Pennington, Minnehaha و اتحادیه شهرستانهای استان است.

شصت و دو مورد جدید گزارش شده پنج شنبه. دولت در حال حاضر در مجموع از 5,665 موارد به طور کلی با 928 از کسانی که فعال بودن موارد.

در مجموع 21,926 موارد مثبت COVID-19 گزارش شده در ویسکانسین که از شنبه, با توجه به وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی. که افزایش 333 موارد از چهارشنبه. یازده اضافی که مردم از COVID-19 هل دادن تعداد کل مرگ و میر در کشور به 682.

  • کلینیک مایو در روز پنج شنبه اعلام کرد که در حال توسعه یک پالایش از آن تست سرولوژی برای COVID-19. آن است که خون شد که تشخیص نیست فقط اینکه کسی قرارداد COVID-19 و توسعه آنتی بادی اما آیا آنها را توسعه داده اند یک خاص شکل موثر تر: پس از تماس "خنثی سازی آنتی بادی" قادر به مبارزه با این بیماری است.
  • مینه سوتا نمایندگان مجلس در روز جمعه در مجموعه ای به بازگشت به کنگره را به اصلاحات به دولت policing قوانین و وزن گام های بعدی در پرداختن به COVID-19 بیماری همه گیر.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن