Coronavirus ژوئن 10: تحولات در سراسر منطقه ما

در حال حاضر در حال تست است و به ترتیب اولویت برای افراد در معرض خطر کسانی که کار در اطراف آنها و ساکنان نشان د

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399

در حال حاضر در حال تست است و به ترتیب اولویت برای افراد در معرض خطر کسانی که کار در اطراف آنها و ساکنان نشان دادن علائم این بیماری است. بورگوم شناور است ایده گسترش این معیار شامل بازدید کننده در خانه های سالمندان و کسانی که شرکت در مراسم مذهبی.

فرماندار حفظ کرده است از زمان شروع این بیماری همه گیر است که تست می تواند کلیدی برای بازگشت به حس ظاهر ،

دولت اعلام کرد 1,624 خام آزمون شنبه, ژوئن 9 با 22 نتایج مثبت است. دولت تا به حال 72 نفر از این بیماری بیشتر از Cass County است. دولت وزارت بهداشت گزارش در مورد چهار نفر از پنج نفر که قرارداد COVID-19 باید پس از بهبود ،

مینه سوتا

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مینه سوتا وزارت بهداشت در روز سه شنبه گزارش داد 307 مورد از COVID-19.

مقامات بهداشت همچنین گزارش 20 مرگ و میر ناشی از این بیماری است. کل مرگ و میر بیماری در کشور در حال حاضر در 1,217 در کمتر از سه ماه. سیزده از مرگ و میر گزارش روز شنبه میان ساکنان مراقبت طولانی مدت.

دولت گزارش 7,779 آزمون در روز سه شنبه است که به طور کلی پایین ترین روز هفته برای نتایج آزمون به دلیل پردازش نمونه ها بیش از آخر هفته. دولت انجام شده نزدیک به 361,000 آزمون برای ویروس.

داکوتای جنوبی

سه مرگ و میر بیشتر از COVID-19 گزارش شده توسط داکوتای جنوبی وزارت بهداشت در پنج شنبه, آوردن مجموع مرگ و میر در کشور به 68.

وجود دارد 90 نفر در حال حاضر بستری برای COVID-19 که دو کمتر از دوشنبه است. مجموع بستری شدن در بیمارستان در 487 تا پنج از شنبه.

وجود 52 جدید موارد مثبت گزارش شده آوردن دولتی که تعداد کل موارد تا کنون به 5,523.

ویسکانسین

پانزده نفر از COVID-19 در ویسکانسین در روز سه شنبه, با توجه به وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی.

وجود دارد همچنین 270 جدید موارد گزارش شده در دولت است. شده اند وجود دارد بیش از 21,000 موارد مثبت گزارش شده در ویسکانسین با تمام 72 شهرستانهای گزارش موارد تایید شده.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن