Coronavirus جهانی, به روز رسانی, آوریل 1: ژاپن گسترش وضعیت اضطراری توسط یک ماه دیگر; کارگران در سراسر جهان تقاضا حقوق در مارس روز

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 1, 2020 8:25:23 pm معترضان از حزب کمونیست وابسته به

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 1, 2020 8:25:23 pm
معترضان از حزب کمونیست وابسته به PAME اتحادیه عمل اجتماعی فاصله در طول یک روز تجمع در خارج از پارلمان یونان در آتن جمعه, مه 1 سال 2020 است. (AP Photo/Petros Giannakouris)

Coronavirus آخرین به روز رسانی: تعدادی از جهانی عفونت با توجه به این رمان coronavirus بیماری در روز جمعه رسیده 3,276,373 با ما گزارش بیشترین تعداد عفونت در 1,069,424. ایتالیا دارای بالاترین مرگ و میر در جهان با 27,967 مرگ و میر. دنبال coronavirus به روز رسانی های زنده

سازمان ملل ارشد در روز جمعه گفت که او امیدوار است که بسیاری از کشورهای جهان به دنبال خواهد داشت قابل توجه به عنوان مثال کره جنوبیکه به او گفته شده است بسیار موفق در پرداختن به کروناویروس همه گیر است و برنامه ریزی برای مقابله با تغییر آب و هوا در بازیابی آن از COVID-19. "ما امیدواریم که این مثال از کره جنوبی خواهد بود و به دنبال آن بسیاری از کشورهای دیگر در جهان" اشاره به این حادثه تلخ گفت: در یک کنفرانس خبری.

در همین حال کره جنوبی-صادرات غوطه ور در مه با توجه به همه گیر. صادرات شیرجه 24.3% در سال در سال در آوریل تجارت وزارت اطلاعات نشان داد در جمعه بدترین رکود پس از مارس 2009 اما کمی آهسته تر از یک 25.4 درصد سقوط نوک در یک نظرسنجی رویترز. آن را تضعیف 0.7% در ماه قبل است. متوسط صادرات هر روز کاری بدون احتساب تقویم اثر این سقوط 17.4% به مراتب بدتر از یک 6.9 درصد سقوط دیده می شود در ماه مارس است.

بخوانید | بیماری همه گیر کوروناویروس به احتمال زیاد به دو سال گذشته: گزارش

در اینجا آخرین COVID-19 تحولات از سراسر جهان:

صدها نفر جمع آوری در یونان به صورت روز در میان محدودیت های همه گیر

صدها نفر از معترضان با تجمع در مرکز شهر آتن و شمال یونانی شهر تسالونیکی به مناسبت روز اول ماه مه با وجود دولت درخواست تجدید نظر به اتحادیه ها به برنامه خود در تظاهرات هفته آینده پس از مستند اقدامات شروع به سهولت. برگزاری آگهی ها و پرچم های قرمز و پوشیدن ماسک و دستکش معترضان ایستاده بود تقریبا دو متر (6.5 فوت) جدا از یکدیگر به عنوان آنها منتظر ماه مارس آغاز خواهد شد.حفاظت مدنی معاون وزیر نیکوس Hardalias تاکید شده یونانیان نمی خواهد بود قادر به رفتن در حومه سفر به عنوان آنها اغلب فراموش و او به دادگاه تجدید نظر به اتحادیه های کارگری خود را برای انتقال معمول راهپیمایی روز کارگر برای اولین شنبه پس از مستند محدودیت شده اند کاسته.

این عکس ارائه شده توسط حزب کمونیست وابسته به PAME اتحادیه نشان می دهد معترضان عمل اجتماعی فاصله در طول یک روز تجمع در خارج از پارلمان یونان در آتن جمعه, مه 1 سال 2020 است. (PAME از طریق AP)

ژاپن گسترش وضعیت اضطراری توسط یک ماه دیگر

نخست وزیر ژاپن اعلام کرد گفت که coronavirus وضعیت اضطراری که قرار است تا پایان هفته آینده باید در جای خود نگه داشته تقریبا برای یک ماه دیگر. با استناد به گزارش کارشناسان در دولت وظیفه نیروی او گفت: ژاپنی سیستم های پزشکی هنوز هم تحت فشار شدید با تعداد موارد تایید شده به مراتب بیش از 10000 حتی اگر ژاپن جلوگیری انفجاری عفونت مانند بسیاری از کشورهای دیگر و گسترش عفونت است تا حدودی کاهش تحت مداوم وضعیت اضطراری.

فایل – آوریل 27, 2020, فایل, عکس, یک ایستگاه گذرگاه شلوغ است مسافران با پوشیدن ماسک صورت در توکیو. (AP Photo/یوجین Hoshiko فایل)

ما هنوز هم نیاز شما را به ادامه همکاری و منم کارشناسان مشاهده آبه گفت. او گفت که او دستور وزیر اقتصاد Yasutoshi نیشیمورا که وظیفه coronavirus اقدامات برای آماده به گسترش اقدامات برای حدود یک ماه است. ژاپن بیش از 14000 موارد با بیش از 400 مرگ و میر با توجه به وزارت بهداشت هر چند کارشناسان می گویند وجود دارد می تواند چندین برابر بیشتر بیماران است.

بخوانید | COVID-19 بازمانده خواستار: "به همه شما: به مبارزه ادامه خواهد داد'

پارلمان پاکستان سخنران تست مثبت برای coronavirus

پاکستان در مجلس ملی سخنران تست شده مثبت برای Covid-19 بعد از میزبانی یک ضیافت افطار شام جشن رمضان و جلسه نخست وزیر عمران خان و دیگر مقامات بالا قبلا در این هفته است. تا کنون معلوم نیست اگر PM خان تست خواهد شد. ماه گذشته در ماه آوریل خان برای بررسی ویروس و آزمایش منفی, پس از دیدار با رئیس جمهور بزرگترین سازمان خیریه بود که پس از آن تایید کرد که گرفتار این بیماری است.

مردم دعا پیش از افطار در یک نقطه توزیع مواد غذایی در ایام روزه داری ماه رمضان, در طول یک دولت تحمیلی در سراسر کشور مستند به کمک شامل گسترش coronavirus در اسلام آباد, پاکستان. (AP Photo/B. K. Bangash)

مجمع ملی مجلس در حال حاضر در زنگ تفریح هر چند احزاب مخالف را خواستار شده است برای آن تشکیل و به بحث در مورد دولت را از دست داده و از شیوع کروناویروس در کشور که در آن تعدادی از موارد افزایش یافته است به 16,817 از جمله 385 مرگ و میر. (ادامه مطلب)

مالزی به بازگشایی اکثر کسب و کار از دوشنبه پیش از مستند پایان

مالزی تصمیم به بازگشایی ترین بخش های اقتصادی و فعالیت های کسب و کار از هفته آینده, دوشنبه, روز قبل از دو ماه مستند برنامه ریزی شده است برای پایان دادن به. به عنوان coronavirus موارد در کشور به شدت کاهش یافت و در هفته های اخیر نخست وزیر Muhyiddin یاسین می گوید که نیاز به احیای اقتصاد این کشور دهکدهای از دست 63 میلیارد ringgit (تومان 14.7 میلیارد دلار) از آنجا که بخشی از مستند آغاز شد مارس 18. مالزی تا کنون گزارش 6,002 Covid عفونت و 102 مرگ و میر.

یک مرد جمع آوری منابع بیش از سیم خاردار در coronavirus قفل کردن منطقه از Selayang Baru خارج از کوالا لامپور, مالزی, پنج شنبه, مارس 26 سال 2020 است. (AP Photo/Vincent Thian)

این مستند قرار است برای پایان دادن به در مارس 12, اما PM تصمیم گرفته است برای باز کردن رستوران از شنبه با سخت اجتماعی فاصله گرفتن قوانین و دستورالعمل های بهداشتی در اثر. دقیق دستورالعمل شامل غربالگری سلامت برای کارکنان و مشتریان و ثبت اطلاعات از بازدید کنندگان. (ادامه مطلب)

بخوانید | مهر ترس شیب در بیماران با احتیاط کارکنان در حال ساخت بیمارستان های خصوصی امن بازی

در مارس روز بعد از ظهر در یک سخنرانی تلویزیونی گفت: تجمع جمعی هنوز هم ممنوع شود که به معنی مکان هایی مانند مدارس سینما و عبادت خانه ها خواهد ماند تعطیل و گروه های ورزشی ممنوع است. بیشتر او به ذکر است که مسلمانان نمی تواند به بازگشت به روستاهای خود را برای جشن پایان روزه داری در ماه به عنوان ایالتی سفر باقی خواهد ماند و ممنوع است.

چه کسی باید شرمنده از آن است که مانند یک آژانس روابط عمومی برای چین: مغلوب ساختن پیشی جستن

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: سازمان بهداشت جهانی باید "شرمنده" خود را به او تشبیه آن به یک روابط عمومی آژانس برای چین است. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت راه اندازی کرده است یک کاوشگر به نقش این که در coronavirus و به طور موقت به حالت تعلیق در آمریکا کمک مالی به آن است.

coronavirus, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus country wise cases, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus today update, coronavirus total cases تظاهرکنندگان با پوشیدن لباس محافظ و ماسک صورت را در اعتراض به تقاضای حمایت از دولت برای کسب و کارهای کوچک و کاهش مستند اقدامات به محل قرار داده به دلیل بیماری کروناویروس (COVID-19) شیوع در مقابل کابینه وزیران اوکراین از ساختمان در مرکز کی یف اوکراین, مارس 29 سال 2020 است. رویترز/گلب Garanich

"من فکر می کنم که سازمان بهداشت جهانی باید شرمنده از خود زیرا آنها مانند روابط عمومی سازمان برای چین" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: در شرق کاخ سفید.

بخوانید | اتخاذ رویکرد پیشگیرانه در سرمایه گذاری: ساعت مودی به تیم

"آنها نباید بهانه ای که مردم را وحشتناک اشتباهات به خصوص اشتباهات است که باعث صدها نفر از هزاران نفر از مردم در سراسر جهان به مرگ است. من فکر می کنم سازمان بهداشت جهانی باید شرمنده از خود گفت:" رئيس جمهور.

coronavirus, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus country wise cases, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus today update, coronavirus total cases

خانواده ها راه رفتن در آفتاب در طول یک بلوار در بارسلونا, اسپانیا, پنج شنبه, مارس 26 سال 2020 به عنوان مستند برای مبارزه با گسترش coronavirus همچنان ادامه دارد. روز یکشنبه در کودکان زیر 14 سال اجازه خواهد داشت به پیاده روی با پدر و مادر در ساعت است و در عرض یک کیلومتر از خانه پایان شش هفته از رقابت انزوا. (AP Photo/امیلیو Morenatti)

نیمی از ایالات آمریکا کاهش coronavirus محدودیت به بیکاری تعداد رشد

کاخ سفید اجازه دهید آن 2-هفته ای اقتصادی بازگشایی دستورالعمل منقضی روز پنج شنبه به عنوان نیمی از ایالات آمریکا پیش جعلی با استراتژی های خود را برای کاهش محدودیت در رستوران, خرده فروشی و کسب و کارهای دیگر توقیف توسط coronavirus بحران است.

این فشار زیادی روی متحده برای بازگشایی, با وجود کمبود گسترده ای در مقیاس ویروس تست و تدابیر دیگر خواست توسط کارشناسان بهداشت و درمان شد و برجسته در جدید وزارت کار نشان داده برخی از 30 میلیون آمریکایی به دنبال مزایای بیکاری از مارس 21. از بیکاری تلفات به مقدار بیش از 18.4 درصد از ایالات متحده به جمعیت در سن کار یک سطح دیده نمی شود پس از رکود بزرگ دهه 1930 ،

بخوانید | دوم محرک: دولت قصد دارد با هدف قرار دادن بر اساس نیاز MSMEs برای شروع

coronavirus, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus country wise cases, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus today update, coronavirus total cases یک زن با پوشیدن ماسک صورت پیاده روی در یک پارک در یوکوهاما در نزدیکی توکیو در طول شیوع کروناویروس جدید چهار شنبه, آوریل 29 سال 2020 است. نخست وزیر ژاپن شینزو آبه گسترش یک وضعیت اضطراری به تمام ژاپن از توکیو و دیگر مناطق شهری به عنوان ویروس همچنان به گسترش(AP Photo/Koji Sasahara)

پولی خزش در ژاپن به عنوان همه گیر بازدید قیمت

قیمت مصرف کننده در ژاپن در پایتخت کاهش یافت و برای اولین بار در سه سال در ماه آوریل و ملی فعالیت کارخانه ها سقوط داده ها نشان داد در روز جمعه افزایش نگرانی coronavirus همه گیر می تواند نکته این کشور را به کاهش قیمت ها. تیرگی چشم انداز در جهان سوم بزرگترین اقتصاد در حال حاضر تشدید تماس برای هزینه های بزرگتر حتی پس از تصویب مجلس رسید اضافی بودجه به صندوق $1.1 تریلیون بسته محرک برای کوسن ضربه از این بیماری همه گیر.

بخوانید | تقریبا 50 درصد از مرده ها زیر سن 60 از 25 درصد

"دولت با بانک مرکزی برای اطمینان از ژاپن کاملا نمی لغزش به کاهش قیمت ها" وزیر اقتصاد Yasutoshi نیشیمورا گفت: در یک کنفرانس خبری در روز جمعه. قیمت مصرف کننده اصلی در توکیو یک شاخص پیشرو از سراسر کشور تورم روند تضعیف 0.1% در ماه آوریل سال جاری دولت داده ها نشان داد بی باک انتظارات برای یک 0.1 درصد افزایش و پس از یک 0.4 درصد افزایش در ماه مارس است.

آن شاه مارس 2017.

coronavirus, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus country wise cases, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus today update, coronavirus total cases یک کودک با پوشیدن محافظ ماسک صورت برای کمک به جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید با حباب های بعدی به یک نقاب زن به عنوان آنها راه رفتن در امتداد پیاده رو در پکن روز شنبه, مارس 28 سال 2020 است. چین در شهر ووهان که اصلی کانون این بیماری همه گیر دوباره گزارش جدید کروناویروس موارد و یا مرگ و میر شنبه و بیمارستان های آن باقی مانده خالی از ویروس نفر دوم راست بعد. (AP Photo/Andy Wong)

چند ما شرکت های هواپیمایی را به صورت اجباری برای مسافران, خدمه,

چندین خطوط هوایی تجاری در آمریکا از جمله آمریکا خطوط هوایی دلتا ایرلاینز و یونایتد ایرلاینز روز پنج شنبه اعلام کرد که آنها را ساخته اند آن را اجباری برای مسافران و خدمه به پوشیدن ماسک در پروازهای خود را. اعلام می آید پس از سه روز اروپا شرکت هواپیمایی لوفت هانزا هواپیمایی سوئیس شرکت های هواپیمایی و شرکت هواپیمایی اتریش ساخته شده ماسک اجباری برای مسافران در طول پرواز خود را.

جت آبی و مرز هواپیمایی از ما تا به حال نیز مشابه اعلام اوایل این هفته. این خطوط هوایی جنوب غربی است که تنها خطوط هوایی در سمت چپ ما را به انجام این کار در روز پنج شنبه گفت که یک اطلاعیه در این زمینه در حال آمدن است. این خطوط هوایی آمریکا گفت که با شروع مارس 11, آن را به نیاز تمام مشتریان سفر به پوشیدن چهره-پوشش (یا ماسک) در حالی که در هیئت مدیره این هواپیما.

به عنوان خوانده شده | می COVID ضربه حس بویایی?

این نیاز جدید است که بخشی از شرکت هواپیمایی مبنی بر تعهد نسبت به اولویت بندی مشتریان و اعضای تیم سلامت در چهره coronavirus (COVID-19) همه گیری آن گفت.

coronavirus, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus country wise cases, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus today update, coronavirus total cases در این پنج شنبه, آوریل 23 سال 2020 عکس, اموزش Caballero یک پرستار با پرستار سیار سرویس نیویورک می زند در درب COVID-19 بیمار را در دور او را در بالا منهتن نیویورک است. (AP Photo/جان Minchillo)

چین گزارش 12 جدید کروناویروس موارد در مقابل چهار روز قبل

چین گزارش 12 جدید کروناویروس موارد برای مارس 30 تا از چهار روز زودتر از اطلاعات کشور را به اقتدار بهداشت در روز جمعه نشان داد. شش تن از این موارد وارد شد ملی کمیسیون بهداشت (NHC) گفت: از چهار روز پیش از آن. داخلی انتقال موارد پنج نفر در شمال شرقی استان هیلونگجیانگ و یکی در منطقه شمال مغولستان داخلی.

چین گزارش هیچ داخلی انتقال موارد یک روز پیش از آن. این NHC همچنین گزارش جدید 25 بدون علامت موارد به صورت مارس 30 از 33 روز زودتر. تعداد موارد تایید شده در کشور رسیده است 82,874. با جدید مرگ و میر در پنجشنبه تلفات باقی مانده در 4,633.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن