Coronavirus جهانی به روز رسانی ژوئن 27: اتحادیه اروپا باریک کردن مرز لیست نپال شمارش عبور 12,000 علامت

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 10:28:22 pm عبور و مرور برخی از پوشیدن مح

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 10:28:22 pm
عبور و مرور برخی از پوشیدن محافظ ماسک صورت پیاده روی از طریق خیابان بازار در مرکز شهر ریو دو ژانیرو, برزیل یکشنبه 25 ژوئن سال 2020 است. (AP Photo/لئو کوریا)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: تعدادی از coronavirus موارد است که با نزدیک شدن به 10 میلیون در سطح جهانی با حداقل 493,040 مرگ و میر ناشی از این بیماری است. با موارد به سرعت در حال افزایش است و حرکات محدود و تداوم رکود اقتصادی است که انتظار می رود برای تبدیل شدن به عمیق تر از حد انتظار رویترز گزارش داد.

ایالات متحده ثبت شده بزرگترین واحد در روز افزایش coronavirus موارد از آنجا که ویروس سرچشمه با بیش از 40,800 موارد جدید در روز جمعه. در ایالات متحده مورد جدید گزارش شده در هر روز افزایش یافته و به طور متوسط 60 درصد بیش از دو هفته گذشته با توجه به یک AP تجزیه و تحلیل. این کشور گزارش شده است افزایش موارد عمدتا در جنوب و غرب است.

کره جنوبی و چین در 24 ساعت گذشته موارد گزارش شده در دو رقم به عنوان آنچه که دیده می شود به عنوان موج دوم coronavirus.

در ضمن سازمان بهداشت جهانی به رهبری ائتلاف مبارزه با COVID-19 درخواست هر دو دولت و بخش خصوصی برای کمک به بالا بردن $31.3 میلیارد دلار در سال آینده به منظور توسعه و ارائه تست درمان و واکسن برای این بیماری است.

تگزاس روز جمعه دستور داد تمام میله های زندان بسته شود و فلوریدا ممنوع الکل در موسسات است.(AP)

اتحادیه اروپا باریک کردن مرز, لیست ما بعید به برش

اتحادیه اروپا و نمایندگان نزدیک به تهیه یک لیست از کشورهایی که شهروندان خواهد بود اجازه ورود به اروپا دوباره احتمالا از اواخر هفته آینده اتحادیه اروپا دیپلمات تایید شنبه.

آمریکایی ها تقریبا قطعی حذف شود در کوتاه مدت با توجه به تعداد ما coronavirus موارد است.

از نمایندگان انتظار می رود به تنگ کردن بعد شنبه معیار دقیق برای کشورها به این فهرست که شامل راه گسترش این ویروس موفق بودن. یکی دیگر از شرط کلیدی این است که آیا این کشور دارای ممنوعیت شهروندان از کشورهای اروپایی.

coronavirus, coronavirus global updates, coronavirus US cases, coronavirus cases US, US coronavirus cases, World news, Indian Express همسایگان راه رفتن گذشته یک نقاشی دیواری در افتخار از سلامت کارگران که کمک COVID-19 نفر در این کشور در بیمارستان های نقاشی با 26 سال شهری هنرمند کوین پرز در نزدیکی La گل شاه پسند گورستان در گواتمالا سیتی چهارشنبه 24 ژوئن سال 2020 است. (AP Photo/Moises کستیللو)

ایتالیا سوابق 30 جدید مرگ و میر

ایتالیا ثبت نام 30 مرگ و میر بیشتر از افراد با عفونت کروناویروس در جمعه 16 از آنها در لومباردی در شمال منطقه است که همچنان به هنوز تا کنون بالاترین روزانه شمارش جدید تایید موارد است. با توجه به وزارت بهداشت داده های این کشور را تایید کرد 259 مورد جدید از روز پنج شنبه افزایش به 239,961 تعدادی از شناخته شده coronavirus عفونت پس از ایتالیا شیوع آغاز شد و در اواخر فوریه.

مرگ و میر در حال حاضر مجموع 34,708. مقامات می گویند که تعداد کلی موارد و مرگ و میر است که قطعا بالاتر از بسیاری از بدون عوارض جدی نمی گرفتن تست شده و بسیاری از درگذشت در خانه های پرستاری بدون اینکه تست شده است. در همین حال نخست وزیر Guiseppe کونته گفت: ایتالیا در کلاس های درس دریافت خواهد شد دانش آموزان با شروع در سپتامبر. 14 بیش از شش ماه پس از تلاش های دولت برای مهار گسترش COVID-19 توقیف مدارس مجبور میلیون ها نفر از دانش آموزان به درس های از راه دور.

پرواز حرکت به بریتانیا تحویل ویروس کمک به آفریقا

بریتانیا نیروی هوایی سلطنتی می گوید برای اولین بار در یک سری از پروازها در نظر گرفتن coronavirus کمک به آفریقا را ترک کرده است برای غنا با مواد برای یک بیمارستان صحرایی با ظرفیت حدود 100 نفر است. دبیر کل ناتو ینس استولتنبرگ در بیانیه ای گفت که انگلستان اولین بار است که متحد ناتو به جلو آمده و با کمک پرواز پس از ناتو توافق کردند که برای حمایت از سازمان ملل متحد درخواست تجدید نظر برای ترابری کمک.

در این عکس گرفته شده در پنج شنبه 21 مه سال 2020 اعضای Ndlovu جوانان گروه کر صبر کنید به آزمایش می شود برای Covid-19 در یک کلینیک در Moutse دره 160 کیلومتر (100 مایل) شمال شرق ژوهانسبورگ, آفریقای جنوبی. (AP Photo/جروم تاخیر)

همه گیر و محدودیت های مسافرتی را به شدت تحت تاثیر قرار پرواز به قاره آفریقا و تحویل حیاتی باری از جمله تجهیزات پزشکی. بریتانیا می گوید تا پنج پرواز مورد نیاز برای ارائه در این بیمارستان صحرایی به آکرا. غنا دارای بیش از 15000 تایید ویروس موارد است.

آلمان هشدار خطر هنوز هم به عنوان اقتصاد راه اندازی مجدد

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان شنبه هشدار داد که این بیماری همه گیر کوروناویروس به مراتب بیش از به عنوان منطقه ای شیوع بیماری باعث به ترس از موج دوم. دو تا از بزرگترین ایالت آمریکا معکوس دوره و ابقاء برخی از coronavirus محدودیت در میان افزایش عفونت های جدید.

مقامات آلمانی تمدید یک مستند در یک منطقه غرب در حدود 500000 نفر در هفته گذشته پس از حدود 1,300 کارگران کشتارگاه آزمایش مثبت برای COVID-19 در تلاش برای جلوگیری از شیوع بیماری از گسترش در سراسر منطقه است. آلمان ثبت کرده است نزدیک به 195,000 coronavirus عفونت و تنها حدود 9000 مرگ و میر با بیش از 177,000 بهبود, با توجه به, دانشگاه جانز هاپکینز, چوب خط حساب کردن.

مردم منتظر برای عبور از یک خیابان در منطقه خرید از جاده باغ به عنوان شهر دولت بازگشایی اقتصاد در میان بیماری کروناویروس (COVID-19) شیوع در سنگاپور ژوئن 19 سال 2020 است. (رویترز)

نپال شمارش عبور 12,000-خوانده شده را علامت

نپال به ثبت رسیده 554 جدید کروناویروس موارد در 24 ساعت گذشته, گرفتن سراسر کشور COVID-19 شمارش به 12,309 وزارت بهداشت گفت: در روز شنبه. وزارت بهداشت سخنگوی Jageshwar Gautam گفت که 434 مردان و 120 زنان آزمایش مثبت برای COVID-19 در طول آزمایش های انجام شده در 22 سلامت آزمایشگاه های سراسر کشور در 24 ساعت گذشته.

همانطور که از شنبه, coronavirus گسترش به تمام 77 مناطق نپال. یک زن 50 ساله که به تازگی از هند پس از تحت درمان سرطان ریه درگذشت coronavirus گرفتن این کشور تلفات به 28, سخنگوی گفت.

افراد باید مسئولیت اجتماعی برای پایان دادن به COVID-19 شیوع: دکتر Anthony Fauci

امریکا بالای بیماری های عفونی متخصص دکتر Anthony Fauci گفته است که افراد باید یک مسئولیت اجتماعی برای پایان دادن به شیوع کروناویروس به عنوان ما مجموعه ای دیگر از تک روز رکورد بیش از 40,000 COVID-19 موارد برای اولین بار. Fauci در اول کاخ سفید Coronavirus نیروی کار کنفرانس مطبوعاتی در ماه گفت که هیچ دیگر بیماری های عفونی است که می رود از 40 درصد از مردم بدون داشتن علائم به برخی از داشتن علائم خفیف به برخی از نیاز شدید برخی از نیاز به ماندن در خانه برای هفته برخی از رفتن به بیمارستان برخی از گرفتن مراقبت های ویژه برخی از گرفتن انتوبه برخی از گرفتن تهویه مناسب و برخی در حال مرگ است.

"من فقط می خواهم این را بدون ساخت آن را به نظر می رسد که هر کسی که در گسل شما باید فردی مسئولیت خود را, اما شما باید یک مسئولیت اجتماعی است چرا که اگر ما می خواهیم برای پایان دادن به شیوع این واقعا پایان آن و پس از آن امیدوارم که یک واکسن می آید و قرار می دهد ناخن در تابوت ما باید متوجه باشید که ما بخشی از روند" او گفت:.

ما شاهد رکورد تک روز افزایش COVID موارد

در این عکس گرفته شده در چهار شنبه, مه 20, 2020, رشته اتیوپی مهاجران دریافت مواد اطلاعاتی اطلاع آنها چگونه برای محافظت از خود در برابر coronavirus در بوساسو سومالی. (سازمان بین المللی مهاجرت (IOM) – سومالی از طریق AP)

ایالات متحده گزارش داد یک رکورد تک بعد با افزایش 40,870 جدید کروناویروس موارد جمعه. این کشور بدترین آسیب دیده در جهان در حال حاضر 2.475 میلیون عفونت و 125,039 مرگ و میر. رکورد جدید برای تست مثبت می آید به عنوان چند متحده شروع به باز کردن و کاهش محدودیت.

پس از این آمار و ارقام دو از امریکا بزرگترین متحده اعمال محدودیت های جدید. تگزاس روز جمعه دستور داد تمام میله های زندان به نزدیک در حالی که در فلوریدا ممنوع الکل در چنین موسسات با استناد به آن یک خطر بالقوه. دو کشور پیوست کوچک اما رو به رشد تعداد که یا پس گرد یا قرار دادن هر بیشتر بازگشایی اقتصاد خود را در خود نگه دارد.

چین گزارش 21 مورد جدید از 13 روز قبل

سرزمین اصلی چین گزارش بالاترین تعداد coronavirus موارد در چهار روز پس از ظهور یک خوشه در پکن ملی در کمیسیون بهداشت خبر داد. کشور گزارش شده 21 عفونت های جدید جمعه از 13 روز زودتر و بالاترین این هفته از دوشنبه.

اولین مورد از زمان شیوع گزارش شده در ژوئن 11, پس از آن بیش از 290 نفر تست مثبت است. چین در حال حاضر دارای 84,725 موارد و 4,641 مرگ و میر.

مسافران پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر کروناویروس جدید به عنوان آنها راه رفتن را از طریق یک ایستگاه مترو در پکن. (AP Photo/علامت Schiefelbein)

اتحادیه اروپا دارای تصمیم گیری در مرزهای; آمریکایی برزیلی & روسها حذف شود

پس از کنوانسیون از سفرای 27 کشور اتحادیه اروپا تصمیم به حل و فصل نهایی "لیست امن" از کشورهایی که شهروندان می تواند سفر خود را از طریق اتحادیه اروپا از ماه ژوئیه است که هنوز هم بی قراری.

با این حال به احتمال زیاد ایالات متحده و برزیل و روسیه را در مجموعه ای کنار گذاشته شود. کمیسیون اروپا توصیه شده بود که بلوک اول آسانسور داخلی کنترل مرز و سپس به تدریج باز کردن به خارجی ها.

Coronavirus گسترش به شهرهای کوچکتر در برزیل

برزیل در شهرهای کوچکتر که در آن تخصصی پزشکی و درمانی که فاقد این ویروس در حال گسترش است در سرعت سریع تر از ایالات متحده در اکثر روز. کارشناسان معتقدند این می تواند منجر به یک پتانسیل موج دوم اخبار موارد در مراکز شهری از مناطق روستایی است.

داوطلب Welington Goncalves, مرکز, طول می کشد یک استراحت از مایع وظایف به کمک شامل گسترش جدید کروناویروس در یک منطقه اشغال شده توسط مالکان متصرف در یک فقیر منطقه ریو دو ژانیرو, برزیل, جمعه, 26 ژوئن 2020. (AP Photo/لئو کوریا)

استرالیا انتظار افزایش موارد به پرواز بازگشت به خانه

با صدها نفر از اتباع استرالیا از بازگشت به خانه از خارج از کشور مقامات بهداشت در انتظار یک افزایش در تعداد coronavirus موارد است. حدود 300 نفر به دلیل وارد در آدلاید در این آخر هفته از بمبئی در حالی که صدها نفر در انتظار هستند از آمریکای جنوبی و اندونزی است.

جنوبی, استرالیا, وزارت امور خارجه, وزیر بهداشت, Stephen وید روز شنبه گفت او انتظار پنج تا 10 عودت به کوروناویروس.

بیش از صدها نفر خواهد رسید از هند و امریکای جنوبی و اندونزی است. (AP Photo/فایل)

سوئدی متخصص می گوید که 'کل اشتباه' در covid لیست

سازمان جهانی بهداشت اشتباه COVID-19 داده و بیش از حد خطرات بهداشتی در مواجهه با سوئد آندرس Tegnell دولت اپیدمیولوژی گفت.

این ساخته شده است که یک "کل اشتباه" با قرار دادن سوئد در این لیست است که نشان می دهد که در آن "تسریع انتقال رهبری را بسیار مهم و تجدید حیات است که اگر سمت چپ بدون کنترل را فشار سیستم های سلامت به آستانه یک بار دیگر در اروپا است." او گفت:.

که در پاسخ توضیح داد و گفت که تعداد موارد جدید در سوئد "باقی مانده است نسبتا بالا" اما در ارتباط با توسعه به افزایش تست پس از آغاز ماه ژوئن.

ونزوئلا سلامت 'بمب' می گوید: رئیس جمهور کلمبیا

کلمبیایی جمهور ایوان دوقو خود را با نام همسایه ونزوئلا یک "بهداشت عمومی بمب زمان" و گفت: به اندازه کافی وجود ندارد اطلاعات قابل اعتماد در مورد کوروناویروس در آن کشور است. او افزود: یک نگرانی برای کلمبیا به عنوان Venezulans در تعداد زیادی آمده به کلمبیا به پناه.

کلمبیا نیز به دلیل داشتن مرز مشترک با برزیل دوم بدترین آسیب دیده کشور از نظر عفونت کروناویروس.

(با ورودی از سازمان)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن