Coronavirus جهانی به روز رسانی 20 ژوئن: آفریقای جنوبی گزارش نزدیک به 4 ، 000 مورد جدید; برزیل موارد بالا یک میلیون

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئن 20, 2020 4:01:37 pm یک زن با پوشیدن یک ماسک صورت در

توسط NEWSATROPAT در 31 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئن 20, 2020 4:01:37 pm
یک زن با پوشیدن یک ماسک صورت در حالی که حمل یک کیسه از سبزیجات بالای سر او پیاده گذشته یک دیوار با COVID-19 پیام ترغیب مردم به ماندن در خانه در سوتو, آفریقای جنوبی. (عکس از آسوشیتدپرس)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: به عنوان تعدادی از جهانی coronavirus موارد همچنان به افزایش کارشناسان بهداشت و درمان ترس تازه Covid-19 خروش به عنوان اقتصاد و ایالات بازگشایی به شدت بیشتر است. تعدادی از عفونت را در صدر 8.5 میلیون با بیش از 460,000 مرگ و میر.

ایالات متحده همچنان به بدترین آسیب دیده با بیش از 2.2 میلیون نفر و 119,112 مرگ و میر. در بیمارستان که در آن وجود دارد افزایش در موارد بهداشت حرفه ای را آغاز کرده اند تجویز دگزامتازون که به تازگی برای کاهش coronavirus مرگ و میر. برزیل مواردی که به سرعت در حال افزایش, عبور یک میلیون مارک شنبه. این دومین-بدترین آسیب دیده کشور است.

در همین حال سازمان بهداشت جهانی (WHO) مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus هشدار داد که ویروس هنوز در حال گسترش سریع و کشنده است و بسیاری از افراد هنوز هم حساس.

اینجا بالای تحولات جهانی

آفریقای جنوبی می بیند تقریبا 4000 جدید Covid-19 موارد

تقریبا 4000 عفونت های جدید گزارش شده در آفریقای جنوبی به عنوان کشور همچنان به شل مستند اقدامات تحت فشار اقتصادی AP گزارش شده است. این کشور که تا به حال اعمال شده یکی از دقیق ترین مستندات است گزارش افزایش تعداد coronavirus موارد است. این رکورد 30 درصد از موارد در قاره آفریقا و یا بیش از 87,000 به عنوان آن عمومی آزمایشگاه در حال تلاش برای نگه دارید تا با تست با متوسط زمان چرخش از 12 روز برای نتایج.

قمار, سالن های زیبایی و نشسته و خدمات رستوران شده اند مجاز به اجرا به عنوان رئیس جمهور سیریل Ramaphosa این هفته هشدار داد شهروندان است که مبارزه با کروناویروس یک مسئولیت شخصی است. آفریقا 54 کشور باید بیش از 286,000 ویروس موارد کلی اما کمبود تست مواد به معنی واقعی تعدادی از عفونت ناشناخته است.

دکتر هوگو Tempelman آزمون یک عضو Ndlovu جوانان گروه کر برای Covid-19 در یک کلینیک در Moutse دره 160 کیلومتر (100 مایل) شمال شرق ژوهانسبورگ, آفریقای جنوبی. (عکس از آسوشیتدپرس)

کره جنوبی در گزارش خود بزرگترین روزانه افزایش در سه هفته

کره جنوبی گزارش کرده است یک روند رو به بالا در coronavirus عفونت. کشور ثبت نام خود بزرگترین روزانه سنبله با 67 تازه موارد شنبه. این بود که بزرگترین افزایش در حدود سه هفته پس از این کشور آغاز شده مسطح منحنی. بسیاری از موارد جدید گزارش از شهر سئول.

این کشور در حال حاضر 12,373 موارد و 280 مرگ و میر.

برزیل Covid رقم می تواند هفت برابر بیشتر: کارشناسان

تعداد کل coronavirus عفونت در برزیل عبور از 1 میلیون را به عنوان علامت کشور را به وزارت بهداشت گزارش داد افزایش 50 ، 000 مورد جدید در 24 ساعت.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, corona cases in india, lockdown india, india news, lockdown news, corona cases in india, covid 19 vaccine, coronavirus news, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india مردم راه رفتن را از طریق یک مرکز خرید در منطقه سائو پائولو, برزیل. (AP Photo/Andre قلمدان)

متخصصان سلامت مشکوک تعداد واقعی موارد در برزیل به هفت برابر بیشتر از آمار رسمی. دانشگاه جانز هاپکینز می گوید برزیل انجام شده است به طور متوسط 14 آزمون در هر 100000 نفر در هر روز و کارشناسان بهداشت می گویند که تعداد تا 20 برابر کمتر از مورد نیاز برای ردیابی ویروس.

آفریقای جنوبی و اتیوپی توصیه به استفاده محدود از دگزامتازون

وزرای بهداشت آفریقای جنوبی و اتیوپی گفت: آنها توصیه به استفاده محدود از دگزامتازون به طور جدی بیمار coronavirus بیماران.

یک داروساز نمایش یک جعبه دگزامتازون در Erasme بیمارستان در میان بیماری کروناویروس (COVID-19) شیوع برسلز, بلژیک در ژوئن 16 سال 2020 است. (رویترز عکس/ایو هرمان)

آفریقای وزیر بهداشت Zweli Mkhize گفت که این یافته از مواد مخدر شد اخبار عالی از این کشور آماده می شد برای افزایش موارد است. این کشور وزرای کمیته مشورتی توصیه می شود استفاده از دگزامتازون برای همه Covid-19 بيمار در هواکش یا اکسیژن تکمیلی او اضافه شده است.

به طور مشابه, مصرف, به, توییتر, اتیوپی وزیر بهداشت گفت: وزارت شد توصیه های اضطراری استفاده از این دارو برای بیماران بدحال.

از جمعه تعداد کل تایید coronavirus موارد در واشنگتن بود در 9,952 از جمله 530 مرگ و میر. (عکس از آسوشیتدپرس)

واشنگتن به آن را وارد کنید دوم بازگشایی فاز در هفته آینده

ایالات متحده سرمایه در حال حرکت است به فاز دوم آن از بازگشایی در هفته آینده پس از ماه از محدودیت های اجتماعی. شروع دوشنبه, زمین بازی ورزشگاه کتابخانه ها و ناخن سالن خواهد بود قادر به بازگشایی به صورت محدود. همه غیر ضروری کسب و کار و رستوران ها خواهد شد مجاز به بازگشایی با یک پوش بلند از 50 نفر است.

از جمعه تعداد کل تایید coronavirus موارد در واشنگتن بود در 9,952 از جمله 530 مرگ و میر.

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy کودکان با پوشیدن ماسک برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید چت در خارج از یک رستوران در پکن در جمعه 19 ژوئن 2020. (AP Photo/Ng هان Guan)

چک گسترش در پکن به عنوان موارد افزایش

در تلاش به سطح شیب دار تا مبارزه با کروناویروس مقامات در پکن در حال انجام نوکلئیک اسید تست بر روی تمام مواد غذایی و تحویل بسته پرسنل. جدید خوشه شیوع در چین سرمایه در حال حاضر پیشی اوج قبلی اعداد در اوایل فوریه.

با توجه به ملی چین کمیسیون بهداشت به عنوان روز سرزمین اصلی چین گزارش شده 27 مورد از آن 22 از پکن است. این است که در مقایسه با 32 مورد تأیید دیروز 25 که در پکن.

ایرلند به تسریع در بازگشایی از طریق یک مرحله به مرحله طرح

ایرلند شتاب طرح خود را برای بازگشایی اقتصاد در مراحل است که سرعت کاهش coronavirus محدودیت. فاز 3 مجموعه ای برای شروع در تاریخ 29 ژوئن خواهد بازگشایی کافه ها و رستوران ها و مکان های عبادت ورزشگاه و همچنین سینما. تجمعات تا 50 نفر در داخل خانه و 200 نفر در خارج از منزل اجازه خواهد داشت.

فاز 4 آغاز خواهد شد از تاریخ 20 ژوئیه و اجازه خواهد داد که تمام کافه ها و کاباره ها را باز کنید. تا 100 نفر می تواند جمع آوری در داخل خانه و تا 500 در خارج از منزل در این مرحله ،

(از سمت چپ) وزیر بهداشت سیمون هریس, Anne گراهام مدیر عامل شرکت ملی حمل و نقل اقتدار Taoiseach لئو Varadkar و وزیر حمل و نقل شین راس راه رفتن توسط دوبلین اتوبوس برای یک مخاطب برای تشویق مسافران به پوشیدن ماسک صورت در حمل و نقل عمومی در کشور به عنوان coronavirus مستند اقدامات کاسته در مرکز شهر دوبلین دوشنبه 15 ژوئن 2020. (Niall کرسن/PA طریق AP)

ایتالیا تا به حال coronavirus فاضلاب در اوایل دسامبر می گوید: یک مطالعه جدید

Coronavirus شد و در حال حاضر در ایتالیا به سیستم فاضلاب در اوایل ماه دسامبر است که در حدود دو ماه قبل از اولین مورد تایید شده پدید آمده در این کشور اروپایی یک مطالعه جدید نشان داده است.

"اثری از SARS-Cov-2 یافت شده در نمونه ها از هدر آب گرفته در میلان و تورین در دسامبر. 18 و در بولونیا در Jan. 29" گفت: Giuseppina La Rosa, که منجر به تحقیق و پژوهش برای یک آینده مطالعه از این کشور ISS ملی سلامت موسسه.

Coronavirus, Coronavirus lockdown, lockdown impact on Coronavirus, covid lockdown, Coronavirus cases in world, Coronavirus lockdown study ایتالیا اولین گزارش داخلی ویروس موارد مرتبط شده اند به یک مرد که به دنبال درمان در اواسط ماه فوریه این سال است. (آلیسیا Pierdomenico/بلومبرگ)

برخی دیگر از تحولات جهانی:

* کاستاریکا به توقف طرح خود را برای اقتصادی بازگشایی با توجه به این کشور را افزایش coronavirus موارد وزیر بهداشت دانیل Salas روز جمعه گفت

* عربستان سعودی coronavirus موارد بالا 150,000 به افزایش گزارش شده در 10 روز گذشته

* گواتمالا جایگزین آن وزیر بهداشت در روز جمعه در پی افزایش COVID19 عفونت و مرگ و میر.

* فرانسه شاهد آن کمترین افزایش در تعداد مرگ و میر در 5 روز با 14 جدید مرگ و میر جمعه.

* بخش هایی از آلمان وارد lockdown اگر شیوع موجود است; جدید خوشه از 800 موارد شناسایی شده در این منطقه از ایالت نوردراین وستفالن

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن