Coronavirus جهانی به روز رسانی ژوئن 18: مریخ افتخارات تیم پزشکی; کره جنوبی گزارش افزایش مداوم

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 9:38:14 am یک مرد پیاده گذشته یک گر

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 9:38:14 am
coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases یک مرد پیاده گذشته یک گرافیتی به تصویر می کشد پزشکی کارگران مبارزه با کروناویروس به عنوان ابرقهرمانان در وسوولوژسک خارج از سن پترزبورگ, روسیه, دوشنبه, ژوئن 15 سال 2020 است. (عکس از آسوشیتدپرس)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: تعدادی از عفونت های مرتبط با رمان coronavirus (COVID-19) بیماری عبور 8 میلیون دلار با ایالات متحده گزارش بیشترین تعداد موارد (2,163,290) پس از برزیل (9,55,377) روسیه (5,52,549) و هند (3,54,065) در جایگاه چهارم. به دنبال بیماری همه گیر کوروناویروس به روز رسانی های زنده

در سراسر جهان مرگ و میر به علت عفونت کروناویروس در ایستاده بود 4,48,504 با بالاترین تعداد مرگ و میر گزارش شده از ما (1,17,717) پس از برزیل و انگلستان و ایتالیا. در سطح جهان بیش از 4 میلیون نفر (4,056,872) بهبود یافته اند.

coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases خریداران اجتماعی حفظ فاصله آنها به عنوان راه رفتن در خط وارد بازگشایی Shibuya 109 برجسته و مد ساختمان در Shibuya خرید منطقه در تاریخ 1 ژوئن سال 2020 در توکیو.(عکس از آسوشیتدپرس)

در همین حال چین به گزارش روز پنج شنبه 28 جدید کروناویروس موارد از جمله 24 در پکن در نظر گرفتن تعداد کل عفونت در چند روز گذشته به 161. از داخل کشور منتقل, موارد, 21 موارد گزارش شده در پکن دو در استان هبی و یکی در تیانجین شهرداری ملی کمیسیون بهداشت (NHC) گفت: در آن گزارش روزانه است.

در اینجا تحولات از سراسر جهان:

ناسا بعدی مریخ افتخارات تیم پزشکی مبارزه با COVID

ناسا آینده مریخ است و ارج نهادن به تمام پزشکی کارگران در خط مقدم از coronavirus نبرد در سراسر جهان است. با فقط یک ماه دیگر تا شروع این آژانس فضایی در روز چهارشنبه نشان داد یادبود صفحه متصل به رور به درستی به نام پشتکار. Rover تیم خواستار آن COVID-19 پشتکار ورق طراحی شده در چند ماه گذشته.

coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases مسافران می پوشد ماسک صورت به عنوان آنها می رسند در اصلی ایستگاه قطار در, فرانکفورت, آلمان. (عکس از آسوشیتدپرس)

سیاه و سفید ورق آلومینیوم 3-توسط-5 اینچ (8-توسط-13 سانتیمتر) را نشان می دهد سیاره زمین بالای کارکنان در هم پیچیده با یک مار نمادی از جامعه پزشکی است. مسیر فضاپیما نیز به تصویر کشیده شده است با منشاء خود را از کیپ کاناورال. "مراقبت های بهداشتی کارگران در خط مقدم جبهه ما را امن نگه داشتن در طول راه اندازی و آماده سازی گفت:" معاون مدیر پروژه Matt Wallace ناسا آزمایشگاه پیشرانش جت در پاسادنا ،

657 موارد در کشتارگاه در شیوع جدید در آلمان

مقامات منطقه ای در غرب آلمان گفت: تعداد COVID-19 موارد مرتبط به بسته بندی گوشت می آمد گیاهی افزایش یافته است به 657 قابل توجهی در منطقه سنبله برای یک کشور است که ثبت شده در سراسر کشور عفونت در پایین صدها نفر به تازگی. مقامات بهداشت در Guetersloh گفت که آنها دریافت کرده اند در مجموع 983 نتایج آزمون از کارگران در Toennies کشتارگاه در ردا-Wiedenbrueck. از آن 326 آزمایشات منفی بود.

coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases گورستان کارگران پوشیدن دنده محافظ در برابر جدید coronavirus, پیاده روی بعد از حمل تابوت از 72 سال مونیکا لاگوس به قبر او در Manantial گورستان در سانتیاگو, شیلی, دوشنبه, ژوئن 15 سال 2020 است. (عکس از آسوشیتدپرس)

پس از شروع شیوع آلمان ثبت کرده است 188,474 تایید موارد COVID-19 و 8,844 مرگ و میر. عفونت رای به شدت کاهش یافته است پس از مقامات تحمیلی در سراسر کشور, اجتماعی, فاصله, قوانین, در مارس و روزانه مورد افزایش به حال به طور متوسط بین 300-400 در ماه ژوئن.

کره جنوبی گزارش 59 موارد به عنوان عفونت به طور پیوسته افزایش

کره جنوبی گزارش کرده است 59 COVID-19 موارد به عنوان عفونت به طور پیوسته افزایش سرمایه از منطقه که در آن نیمی از کشور را 51 میلیون نفر زندگی می کنند. ارقام پنج شنبه اعلام کرد با کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری را ملی caseload به 12257 از جمله 280 مرگ و میر.

coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases پیاده گذشته یک بیلبورد شامل نخست وزیر Jacinda protocol wine studio با کلمه Aroha, معنی, عشق, در, Christchurch, New Zealand, دوشنبه, ژوئن 8 سال 2020 است. (عکس از آسوشیتدپرس)

آژانس می گوید: 39 از موارد جدید در سئول و اطراف آن منطقه که در آن مقامات در حال تلاش برای جلوگیری انتقال میان افزایش فعالیت های اقتصادی و کاهش نگرش های اجتماعی و فاصله. هشت نفر در ارتباط بودند به ورود بین المللی. مقامات نگران هستند تجدید حیات این ویروس در چین می تواند بیشتر وارداتی موارد کره جنوبی به حداقل 1,379 موارد به ورود بین المللی است و نیاز به دو هفته قرنطينه در تمام مسافران ورود از خارج از کشور.

مکزیک پست بالا تر ویروس اعداد

مکزیک coronavirus موارد در ادامه به افزایش در نزدیکی سطح رکورد چهارشنبه به اذعان مقامات این کشور در فلات با چند نشانه هایی از کاهش حتی به عنوان اقتصاد شروع بازگشایی. وزارت بهداشت و درمان گزارش شده است که مورد تأیید افزایش 4,930 دوم-بالاترین افزایش روزانه به تاریخ برای رسیدن به یک جمع کل 1,59,793.

coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases یک مرد نمایش یک نقاشی دیواری به تصویر می کشد پوشیدن پرستار اسکراب و ماسک صورت در Shoreditch منطقه شرق لندن در ادامه مقدمه ای از اقدامات را به انگلستان از coronavirus مستند 4 ژوئن 2020. (عکس از آسوشیتدپرس)

مرگ و میر افزایش 770 سومین روزانه تعداد پس از یک روز افزایش 1,092 و 816 در اوایل این ماه. کسانی که مرگ عوارض rivaled کسانی که از ایالات متحده است. مکزیک را به طور کلی مرگ و میر در حال حاضر در 19,080. هر دو مورد مرگ و بالغ هستند به وضوح undercounts چون مکزیک بسیار کمی تست.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب