Coronavirus جهانی, به روز رسانی, جولای 19: چین گزارش جدید 13 مورد تأیید; بنگلادش اجازه می دهد تا فاز-3 محاکمه چینی واکسن

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 19 سال 2020 10:40:24 pm یکشنبه, بیش از 14.3 میلیون c

توسط NEWSATROPAT در 30 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 19 سال 2020 10:40:24 pm
یکشنبه, بیش از 14.3 میلیون coronavirus عفونت های ثبت شده در سراسر جهان است. (AP Photo/Rajanish Kakade)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: برای دومین روز متوالی, سازمان بهداشت جهانی گزارش داد یک رکورد سنبله در جهانی covid-19 موارد با 259,848 موارد جدید در 24 ساعت گذشته. بسیاری از موارد جدید گزارش شده از ایالات متحده و هند و برزیل و آفریقای جنوبی.

این مرگ و میر افزایش 7,360 بزرگترین واحد-روز افزایش مرگ و میر پس از 10 مارس. نزدیک به 600000 نفر فوت کرده اند از این ویروس تا کنون. مرگ و میر شده اند رو به افزایش به طور متوسط از 4,800 یک روز در ماه جولای. یکشنبه, بیش از 14.3 میلیون coronavirus عفونت های ثبت شده در سراسر جهان است.

اینجا بالای تحولات جهانی

بنگلادش اجازه می دهد تا فاز-3 محاکمه چینی واکسن

بنگلادش پزشکی قانونی روز یکشنبه تایید نهایی و یا مرحله-3 انسانی محاکمه یک COVID-19 واکسن توسط یک شرکت چینی در برابر این بیماری کشنده است. بنگلادش شورای تحقیقات پزشکی (BMRC) مورد تایید آخرین مرحله آزمایشی این واکسن توسط شرکت چینی Sinovac تراریخته با مسئولیت محدود به عنوان داکا بین المللی مستقر در مرکز تحقیقات بیماری های اسهالی, بنگلادش (ICDR'B) ارائه تحقیقات پروتکل به دنبال انجام این مطالعه.

"ما ملی تحقیقات کمیته اخلاق (از BMRC) را تایید کرده است فاز-3 کارآزمایی بالینی Sinovac را (آینده نگر) COVID-19 واکسن" BMRC مدیر Mahmood-Uz-جهان گفت.

چین گزارش جدید 13 تایید coronavirus موارد

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russia, russia coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, coronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news دانش آموزان با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر جدید کروناویروس ترک مدرسه پس از اتمام اولین روز ملی چین کالج امتحانات ورودی شناخته شده به عنوان gaokao در پکن سه شنبه 7 ژوئیه سال 2020 است. (AP Photo/Andy Wong)

چین روز یکشنبه گفت: یکی دیگر از 13 تایید موارد coronavirus گزارش شده در شمال غربی شهر اورومچی بالا بردن مجموع در کشور های اخیر محلی شیوع به حداقل 30. اضافی سه مورد آورده بودند به داخل کشور از خارج از کشور افزایش چین تعداد موارد تایید شده به 83,660 با 4,634 و میر گزارش شده.

با وجود اورومچی شیوع چین فقط 251 نفر باقی مانده در درمان COVID-19 با توجه به ملی کمیسیون بهداشت. یکی دیگر از 151 نفر بودن نظارت در انزوا به نشان دادن نشانه هایی از ویروس و یا برای تست مثبت بدون نشان دادن علائم. حداقل 23 از این موارد بدون علامت بودند در اورومچی اگر چه چین را شامل نمی شود کسانی که در تعداد موارد تایید شده.

نپال گزارش 156 موارد جدید

نپال روز یکشنبه گزارش داد 156 کروناویروس جدید, موارد مصرف ملی شمارش به 17,658. از 3,741 real-time polymerase chain reaction آزمایشات انجام شده در 27 آزمایشگاه در سراسر کشور نمونه از 156 نفر مثبت برای COVID-19 گفت: Dr Jageshwor Gautam سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری روزانه.

با توجه به وزارت 58 نفر مرخص شدهاند در 24 ساعت گذشته, گرفتن تعداد کل بهبود موارد به 11,695. به عنوان بسیاری از 315,570 تست PCR انجام شده در کشور تا کنون. یکشنبه وجود دارد که در مجموع 5,923 فعال بيماران تحت درمان در حوزه های مختلف بهداشت و امکانات در سراسر کشور است. نپال گزارش شده است در مجموع 40 مرگ و میر ناشی از کوروناویروس.

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 us, covid 19 vaccine, russia covid 19 vaccine, covid 19 russia, russia coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, coronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, corona cases worldwide, peru coronavirus news, spain coronavirus news, brazil coronavirus آرایشگری پوشیدن سپر چهره و ماسک برای حفاظت از میان COVID-19 همه گیر در حالی که حضور مشتریان در اولین روز این سالن اجازه داده شد برای بازگشایی, به عنوان محدودیت سهولت در برازیلیا, برزیل شنبه, جولای 15, سال 2020 است. (AP Photo/Eraldo پرز)

دوم بریتانیا گسترده COVID-19 مستند مانند بازدارنده هسته ای: بوریس جانسون

نخست وزیر بوریس جانسون تشبیه تحمیل دوم در سراسر کشور coronavirus مستند به "بازدارندگی هسته ای" که او را به جای استفاده نکنید. در مصاحبه با "ساندی تلگراف' خود را به علامت یک سال در 10 خیابان داونینگ جانسون گفت که او فکر نمی کنم انگلستان خواهد نیاز به یکی دیگر از تعطیلی کامل در این رویداد از موج دوم coronavirus عفونت.

بریتانیا شده است بیرون آمدن از مستند در فاز, با بریتانیا PM صدور بازگشت به کار تماس بگیرید و به او دست شوراهای محلی قدرت بیشتری برای اعمال موضعی خاموش شدن ناگهانی در اوایل این هفته. "من نمی توانم رها که ابزار هر بیشتر از من رها یک نیروی بازدارنده هسته ای. اما آن را مانند یک نیروی بازدارنده هسته ای, من قطعا نمی خواهید به استفاده از آن. و نه من فکر می کنم ما خواهد بود که در موقعیت دوباره گفت:" جانسون اشاره به یک ملت-شبکه مستند.

هنگ کنگ تدابیر ضد coronavirus اقدامات

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 us, covid 19 vaccine, russia covid 19 vaccine, covid 19 russia, russia coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, coronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, corona cases worldwide, peru coronavirus news, spain coronavirus news, brazil coronavirus یک سرباز در دنده محافظ در میان کروناویروس جدید همه گیر گشت زنی در خیابان های Usme منطقه با تعداد بالا COVID-19 موارد در بوگوتا, کلمبیا یکشنبه 15 ژوئیه سال 2020 است. (AP Photo/Fernando Vergara)

هنگ کنگ سفت ضد coronavirus اقدامات زیر اخیر افزایش موارد است. پوشیدن ماسک خواهد بود و اجباری در تمام مکان های عمومی و غیر ضروری کارمندان دولت خواهد دوباره کار از خانه.

هنگ کنگ رهبر کری لام معرفی اقدامات در روز یکشنبه گفت: این وضعیت در مالی توپی است که "واقعا بحرانی" است که او می بیند "هیچ" است که آن را تحت کنترل.

Coronavirus است که توسط پشه منتقل نمی شود: مطالعه

دانشمندان تایید کرده اند برای اولین بار است که این رمان coronavirus پشت COVID-19 همه گیر نمی توان منتقل به مردم توسط پشه ها پیدا می افزاید که شواهد به کسانی که ادعا می کنند که این بیماری نیست پشه برن. تحقیقات منتشر شده در مجله علمی, گزارش های ارائه شده برای اولین بار شواهد تجربی در ظرفیت SARS-CoV-2 ویروس است که باعث COVID-19 بیماری آلوده می شود و توسط پشه منتقل می شود.

Coronavirus Global Updates, 13 July: South Africa extends state of national disaster amid rise in cases یک کشیش پوشیدن محافظ ماسک صورت استقبال faithfuls حضور توده در اولین روز از بازگشایی یک کلیسا پس از محدودیت دولت بودند کاسته میان coronavirus بیماری (COVID-19) شیوع در جاکارتا, اندونزی, 12 جولای سال 2020 است. (ایسنا/Ajeng دینار Ulfiana)

"در اینجا ما با ارائه اولین داده های تجربی به منظور بررسی ظرفیت SARS-CoV-2 و آلوده منتقل می شود توسط پشه" مطالعه اشاره کرد. "در حالی که سازمان بهداشت جهانی (WHO) قطعی اعلام کرده است که پشه ها نمی تواند انتقال ویروس در مطالعه ما این است که برای اولین بار به ارائه قطعی داده حمایت از نظریه" گفت: Stephen هیگز یک همکاری نویسنده این تحقیقات از دانشگاه ایالتی کانزاس در ایالات متحده است.

با توجه به مطالعه انجام شده در دانشگاه امنیت زیستی موسسه تحقیقات ویروس قادر به تکرار در سه مشترک و به طور گسترده ای توزیع شده گونه از پشه ها — از راه های aedes aegypti, از راه های aedes albopictus و کولکس quinquefasciatus و از این رو نمی توان به انسان. نمونه های جمع آوری شده توسط دانشمندان در عرض دو ساعت پس از تلقیح در پشه تایید تحویل کارآمد عفونی ویروس ها به این حشرات است.

ما مرگ و میر پیشی بگیرد 140,000 به عنوان همه گیر بدتر

با بیش از 140,000 مرگ و میر گزارش شده تا شنبه عفونت گراف در ادامه به افزایش 43 از 50 ایالت آمریکا است.این کشور در حال از دست دادن حدود 5000 نفر در هر هفته.

یک داروساز کار می کند در حالی که با پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی در المهرست محله در تاریخ 1 آوریل سال 2020 در شهر نیویورک است. (عکس از استفانی کیت/گتی ایماژ)

در سخت ترین ضربه آمریکا و شهرستانهای مکان برای ذخیره بدن آنها دشوار است برای پیدا کردن به عنوان morgues را پر کنید تا. مثلا ققنوس آوردن در 14 کولرهای به نگه دارید تا 280 بدن و بیش از دو برابر ظرفیت سردخانه جلوتر از انتظار افزایش coronavirus مرگ و میر در انتخابات گفت: در روز پنج شنبه. به طور مشابه, سن آنتونیو و Bexar شهرستان در تگزاس موفق به دریافت 5 یخچال تریلر به فروشگاه تا 180 بدن.

چین در استان سین کیانگ گزارش 13 مورد جدید

World Bank to investigate if China loan funded Muslim detention camps سین کیانگ پایتخت اعلام اورژانس پس از 16 مورد جدید گزارش شده در 18 جولای.(فایل)

چین تا کنون غرب سین کیانگ استان تا حد زیادی دست نخورده توسط این ویروس قبل از, به گزارش 13 مورد جدید از این استان سرمایه ارومچی. دیروز Urmuqi اعلام اورژانس پس از 16 عفونت های جدید به نور آمد. همانطور که از شنبه, سرزمین اصلی چین بود 83,660 تایید coronavirus موارد ملی اقتدار بهداشت گفت. مرگ و میر باقی مانده در 4,634.

مکزیک گزارش یک رکورد 7,615 جدید covid-19 موارد

ثبت یک رکورد دیگر روزانه سنبله در coronavirus موارد مکزیک در روز شنبه گزارش داد 7,615 تازه عفونت در نظر گرفتن مجموع شمارش در کشور به 338,913, سلامت, وزارت اطلاعات نشان داد. از نظر مرگ و میر در مکزیک تلفات اینچ نزدیک به 40 ، 000 علامت با 38,888 زمان مرگ و میر 578 گزارش در 24 ساعت گذشته.

پوئبلا کارکنان دولت رسیدگی کوزه برگزاری خاکستر مکزیکی که در آمریکا از COVID-19 عوارض طی مراسمی که در آن باقی مانده از 105 مکزیکی که در آمریکا از کروناویروس جدید تبدیل شد و بیش به خانواده خود را در پوئبلا, مکزیک دوشنبه 13 ژوئیه سال 2020 است.(AP Photo/Fernando للنو)

تعداد واقعی عفونت هستند به احتمال زیاد به طور قابل توجهی بالاتر از آمار رسمی دولت گفت.

"ما انتظار داریم که به یک بیماری همه گیر بنابراین ما مجبور به تغییر عادات شخصی و محافظت از خودمان را از خطر"دولت مکزیک سر اپیدمیولوژی خوزه لوئیس Alomia گفت.

استرالیا ویکتوریا علائم 2 هفته از سه رقمی سنبله در موارد

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russia, russia coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, coronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, corona cases worldwide پلیس توقف رانندگان در یک ایست بازرسی در پاسخ به ایالت ویکتوریا افزایش بیماری کروناویروس (COVID-19) موارد و نتیجه حومه مستندات در ملبورن استرالیا 2 ژوئیه سال 2020 است. AAP تصویر/دانیل Pockett از طریق رادیو فردا

استرالیا به عنوان دومین پرجمعیت ترین دولت مشخص شده دو هفته از سه رقمی افزایش جدید کروناویروس موارد Melbournians نمی پوشیدن پوشش صورت جریمه خواهد شد 200 دلار استرالیا گفت: ویکتوریا برتر Daniel Andrews. "ما در حال رفتن به پوشیدن ماسک در ویکتوریا و بالقوه در دیگر نقاط کشور برای یک زمان بسیار طولانی" اندروز گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

ویکتوریا که قرار است نزدیک به 5 میلیون نفر به یک جزئی 6-هفته مستند در جولای 9, گزارش 363 موارد جدید یکشنبه پس از 217 موارد قبلی در روز است. ویکتوریا نیز اجرای اجباری پوشش قانون از نظر افزایش جدید کروناویروس عفونت در دولت است. "ما در حال رفتن به پوشیدن ماسک در ویکتوریا و بالقوه در دیگر نقاط کشور برای یک زمان بسیار طولانی است. هیچ واکسنی برای این شدید عفونی و ویروس و این یک چیز ساده اما در مورد تغییر عادات" دولت برتر Daniel Andrews گفت.

Coronavirus محدودیت "خفه" برزیل اقتصاد می گوید Bolsonaro

Bolsonaro آزمایش مثبت برای coronavirus در جولای 7.رویترز/آدریانو ماچادو/فایل عکس

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro گفت: مستند اقدامات و محدودیت های دیگر استفاده می شود برای جلوگیری از گسترش coronavirus باید "خفه" اقتصاد کشور است. "بدون حقوق و شغل مردم می میرند" و "مستند جان" گفت: با اشاره به کشورهای که محدودیت های تحمیل شده.

Bolsonaro مورد انتقاد قرار گرفته است و زمان دوباره برای کم اهمیت جلوه دادن coronavirus و موازین اجتماعی فاصله اقدامات با وجود افزایش مداوم تجربه جهانی دوم بدترین آمار کشور است.

نظرات خود را در زمانی که در برزیل انتظار می رود که اقتصاد به قرارداد 6.4 درصد در سال جاری برخورد با این بیماری همه گیر. Bolsonaro آزمایش مثبت برای coronavirus در جولای 7.

سران اتحادیه اروپا تمدید یک روز پس از بن بست بیش از covid طرح بازیابی

اتحادیه اروپا در روز شنبه تمدید نشست خود را با یک روز را به عنوان کشور می گویند که آنها در نهایت به ساخت یک معامله برای بودجه اتحادیه اروپا و coronavirus بازیابی صندوق اتحادیه اروپا گفت.

رئیس شورای اروپا چارلز میشل راست استقبال آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در سمت چپ با یک آرنج دست انداز در طول یک جلسه میز گرد در نشست سران اتحادیه اروپا در بروکسل جمعه 17 جولای سال 2020 است. (استفانی Lecocq در استخر, عکس از طریق AP)

اتحادیه اروپا تخمین زده می شود به قرارداد 8.3 درصد در سال جاری با توجه به همه گیر با توجه به آخرین پیش بینی. حدود 135.000 از شهروندان خود را از درگذشت COVID-19.

اسرائیلی ها در اعتراض به دولت را از دست داده و coronavirus

اسرائیل به معترضان برگزاری علائم در طول یک تظاهرات در برابر فساد و به بیرون ریختن خشم خود را در وضعیت اقتصادی میان coronavirus همه گیر در تل آویو, اسرائیل, روز شنبه, ژوئیه 18 سال 2020 است. نشانه ها در زبان عبری به عنوان خوانده شده: "از ما تغذیه می شوند." (AP Photo/سباستین Scheiner)

اسرائیلی ها را دور خود جمع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اقامت در روز شنبه به عنوان اعتراض نصب شده علیه او به اتهام فساد و دست زدن به او از coronavirus بحران در کشور است.

صدها نفر در راهپیمایی در خیابان های بیت المقدس خواستار نتانیاهو استعفا به عنوان کشور شاهد یک افزایش شدید در coronavirus موارد و بیکاری است. پلیس با استفاده از خودروهای آب برای متفرق کردن جمعیت و بازداشت حداقل 2 نفر.

در تل آویو هزاران نفر جمع شده بودند در یک تجمع خواستار کمک دولت به کسب و کار برخورد با این بیماری همه گیر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب