Coronavirus جهانی به روز رسانی 27 جولای: مدرن را کانديد واکسن حرکت به اواخر مرحله آزمایشی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 27 سال 2020 8:53:24 pm مردم منتظر یک توزیع ماسک و مو

توسط NEWSATROPAT در 6 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 27 سال 2020 8:53:24 pm
coronavirus, coronavirus news, corona news, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus country wise cases, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases مردم منتظر یک توزیع ماسک و مواد غذایی در نیویورک است. (AP Photo/Bebeto ماتیوز)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: بیش از 16.2 میلیون نفر آلوده شده اند توسط این رمان coronavirus در سراسر جهان و 6,48,913 نفر کشته شده اند. ایالات متحده است که بدترین آسیب دیده پس از برزیل و هند از نظر caseload. مقامات بهداشتی در سراسر جهان در حال دست و پنجه نرم کردن با دوم امواج از بیماری همه گیر کوروناویروس با شیوع بیماری از چین به اسپانیا در خدمت به عنوان یادآوری از دشواری در به طور دائم مهر را پاتوژن با توجه به بلومبرگ. چین که در آن ویروس اولین ظهور, گزارش داخلی بیشتر موارد از اواسط ماه مارس در میان flareups در غرب و شرق. استرالیا ویکتوریا دولت تایید کرد, یک رکورد 532 عفونت های جدید ویتنام را دیدم اول آن موارد در بیش از سه ماه و کره شمالی قفل کردن یک شهر پس از آن یافت می شود یک فرد که ممکن است آلوده.

تقریبا 40 کشور گزارش داده اند که رکورد تک روز افزایش عفونت کروناویروس در طول هفته گذشته حدود دو برابر تعدادی است که تا هفته گذشته با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن. بسیاری از کشورها به خصوص کسانی که در آن مقامات کاسته زودتر اجتماعی فاصله مستندات در حال تجربه یک دوم اوج بیش از یک ماه پس از ضبط خود را اول است.

در ضمن کاباره ها بارها و سواحل—برخی از اسپانیا محبوب ترین تابستان سالن—روبرو هستند جدید مستند محدودیت های پس از تبدیل به کروناویروس نقاط داغ و برخی از کشورهای اروپایی در حال هشدار به شهروندان برای بازدید از این کشور است.

بریتانیا قرار داده و اسپانیا در آن ناامن لیست شروع یکشنبه اعلام ساعت قبل از آن که ورود مسافران در انگلستان از اسپانیا در حال حاضر باید قرنطینه برای 14 روز. نروژ همچنین دستور داد 10 روز قرنطینه برای آن دسته از بازگشت از جزیره ایبری. فرانسه و بلژیک هستند توصیه کرد که مسافران خندق قصد دارد به صرف تعطیلات تابستان خود را در بارسلونا و در نزدیکی سواحل آن دیده می شود جمعیت بیش از حد گسترده اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله.

مدرن را COVID-19 کانديد واکسن حرکت به اواخر مرحله آزمایشی

بزرگترین Covid-19 واکسن مطالعه کردم و در جریان روز دوشنبه برای اولین بار از 30,000 برنامه ریزی داوطلبان کمک به تست عکس های ایجاد شده توسط دولت آمریکا — یکی از چندین نامزد نهایی کشش جهانی واکسن مسابقه. وجود دارد هنوز هم هیچ تضمینی وجود ندارد که تجربی واکسن تهیه شده توسط موسسه ملی بهداشت و مدرن Inc واقعا محافظت می کند.

مورد نیاز مدرک: داوطلبان نمی خواهد می دانم که اگر آنها در حال گرفتن شات واقعی یا ساختگی نسخه. پس از دو دوز دانشمندان را از نزدیک پیگیری که تجارب عفونت بیشتر به عنوان آنها در مورد روال زندگی روزانه خود را به خصوص در مناطقی که این ویروس هنوز هم در حال گسترش بدون کنترل.

"متاسفانه برای ایالات متحده آمریکا, ما باید مقدار زیادی از عفونت در حال حاضر که برای دریافت پاسخ" NIH را دکتر Anthony Fauci به تازگی گفته آسوشیتد پرس. چندین واکسن ساخته شده توسط چین و بریتانیا دانشگاه آکسفورد در اوایل این ماه شروع کوچکتر نهایی مرحله آزمون در برزیل و دیگر سخت-آمار کشور است.

اما ما نیاز خود را از آزمون از هر واکسن که ممکن است مورد استفاده قرار گیرد در کشور است و مجموعه ای از یک نوار بالا: هر ماه از طریق سقوط دولت بودجه COVID-19 پیشگیری از شبکه را رول از یک مطالعه جدید از پیشرو نامزد — هر یک با 30,000 تازه استخدام داوطلبان.

هنگ کنگ افزایش ویروس قوانین به عنوان موارد رشد

هنگ کنگ ممنوعیت ناهار خوری در رستوران ها به طور کامل و دستور ماسک در مکان های عمومی به عنوان شهر جنگ بدتر شیوع کروناویروس که آلوده بیش از 1000 نفر در دو هفته گذشته. این سخت تر اقدامات موثر خواهد بود برای یک هفته از روز شنبه. آنها یک فرمت قبلی ممنوعیت خوردن در رستوران ها و eateries پس از 6 بعد از ظهر در شب و همچنین ساخت آن را اجباری توسط قانون به پوشیدن ماسک در حمل و نقل عمومی.

ممنوعیت تجمعات عمومی بیش از چهار نفر نیز تقویت محکم با تجمعات محدود به دو نفر. میله, سالن های زیبایی و تفریحی مراکز بازی بسته باقی خواهد ماند و استخر شنا و سالن های ورزشی بسته خواهد شد از شنبه. از Eateries ها و رستوران ها خواهد بود و مجاز به ارائه takeout خدمات به مشتریان.

گردشگری دیپلماسی در مواجهه با مقاومت مواجه به عنوان ویروس caseloads خروش

کشورها با توجه به قرار دادن دور خود خوش آمدید تشک برای گردشگران منطقه ای و جلسات هستند که در این بیماری همه گیر کوروناویروس تقویت گرفتن آن در بسیاری از بدترین کشورها را تحت تاثیر قرار. بزرگترین راننده از عفونت های جدید در استرالیا بزرگترین شیوع فعلی این است که مردم همچنان به رفتن به محل کار پس از نشان دادن علائم ویکتوریا دولت برتر Daniel Andrews گفت.

دولت روز دوشنبه گزارش داد که یک رکورد 532 موارد جدید در حالی که بزرگترین آن در شهر ملبورن است که تقریبا نیمی از راه را از طریق شش هفته مستند با هدف مهار جامعه گسترش ویروس. این چیزی است که رانندگی با این اعداد و مستند به پایان خواهد رسید تا مردم را متوقف رفتن به محل کار با علائم و به جای آن بروید و آزمایش اندروز گفت.

استرالیا است که در میان بسیاری از کشورها در آسیا و اقیانوس آرام که در آن مسافران خارجی اساسا ممنوع و یا زمانی که مجاز به ورود مورد نیاز برای ارسال به آزمون و دقیق قرنطينه. قحط و غلا از جمله مسافرت های بین المللی است پاک آسیایی, آسمان جت مسیرهای پیاده روی که در یک پس زمینه منظره برای بسیاری از جهان است.

چین محلی موارد پرش بیشتر از اواسط ماه مارس

چین گزارش 61 جدید کروناویروس موارد با عفونت های محلی پریدن با 57 بیشتر از آن آورده شیوع اولیه پدید آمده است که در ووهان تحت کنترل در اواسط ماه مارس. دور غرب استان سین کیانگ که در هفته گذشته به حالت تعلیق در اتوبوس و مترو در پایتخت آن شهر اورومچی گزارش 41 محلی coronavirus موارد است.

شهر ساحلی دالیان در شمال شرق چین است و همچنین شاهد یک جهش در عفونت. شهر بندری است در نظر گرفتن یک رویکرد هدفمند شبیه به آنچه در پکن شاغل به اهلی شیوع. آن را تشدید خطر در سطح محله های آلوده به بالا و متوسط و محروم ساکنان آنجا از خروج از شهر بود. دالیان نیز راه اندازی شد توده تست برای پیگیری کردن عفونت و ردیابی محصولات دریایی فرآوری شده توسط دالیان Kaiyang جهان غذاهای دریایی شرکت ، که در آن برای اولین بار عفونت گزارش شده است.

برخی از ما پلیس مقاومت در برابر اجرای coronavirus ماسک حکم

Lang هلند رئیس پلیس کوچک مارشال, آرکانزاس گفت که او فکر می کند با تهدید coronavirus شده است اغراق آمیز باشد و تنها می پوشد یک ماسک صورت اگر او را داخل یک کسب و کار است که نیاز به آنها. او را ندارد افسران او آنها را می پوشند یا نه. بنابراین روز بعد از کالیفرنیا ، آسا هاچینسون امضا منظور نیاز به ماسک پوشیده می شود در سراسر آرکانزاس هلند روشن ساخته است گروه خود را که قرار بود برای اجرای حکم در Ozarks شهر در حدود 1,300 خواستار آن است که یک قانون اساسی نفس بیش از حد.

"من میگویم این است که اگر شما می خواهید به پوشیدن ماسک شما باید آزادی انتخاب است که گفت:" هلند که گفت: او از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. نباید دیکته شده توسط nanny state."

هلند است که در میان تعدادی از روسای پلیس و کلانتر در آرکانزاس و در جای دیگر که می گویند آنها نمی خواهند اجرا ایالت ماسک مورد نیاز حتی در بخش های خود را. برخی می گویند که آنها نمی باید نیروی انسانی برای پاسخ به هر, ماسک, شکایت, درمان نقض مورد نیاز به عنوان آنها را بارها نادیده گرفته جرایم جزئی مانند jaywalking. دیگران از جمله هلند رد اعتبار قانونی از ماسک ها مورد نیاز است.

این مقاومت مواجه است و مربوط به مقامات بهداشتی که عدم اجرای قانون را تضعیف می کند آنچه آنها می گویند که بسیار مورد نیاز و گام ساده که می تواند به سرعت گسترش coronavirus.

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 us, covid 19 vaccine, russia covid 19 vaccine, covid 19 russia, russia coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, coronavirus us, us coronavirus news, italy coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, corona cases worldwide فیلم را برانگیخت پوشیدن ماسک برای محافظت از خود از coronavirus فاصله از هم جدا هستند به عنوان آنها به تماشای یک فیلم در یک تازه بازگشایی سینما در هانگژو در شرق چین (Chinatopix از طریق AP)

فلوریدا سبقت نیویورک در coronavirus موارد می افزاید: 9,300

فلوریدا پیشی نیویورک بیش از آخر هفته به عنوان دولت با دوم بیشتر coronavirus موارد در ایالات متحده به بیش از 9,300 مورد جدید گزارش شده در آفتاب دولت روز یکشنبه به همراه اضافی 78 جدید مرگ و میر. فلوریدا 423,855 coronavirus موارد, یکشنبه پیشی گرفته شد تنها توسط کالیفرنیا 453,659 موارد است.

با 39.5 میلیون نفر از ساکنان کالیفرنیا تقریبا دو برابر جمعیت فلوریدا 21.4 میلیون نفر جمعیت. کالیفرنیا پرجمعیت ترین ایالت کشور به دنبال تگزاس فلوریدا و نیویورک.

نیویورک پس از آن که کانون این ویروس در ایالات متحده تا به حال 411,736 coronavirus موارد است. دولت 19.4 میلیون نفر.

وجود دارد 9,344 مورد جدید گزارش شده در فلوریدا در روز یکشنبه. تعداد موارد جدید کمتر از روزهای دیگر هفته گذشته اما caseloads منتشر شده در یکشنبه, تمایل به کوچکتر به دلیل عدم وجود کارگران وارد کردن داده ها و یا در آزمایشگاه تست نمونه. ایالت متوسط سن coronavirus بیماران در فلوریدا شد 40.

مسافران در یک مینی بوس تاکسی پوشیدن محافظ ماسک صورت در Randburg رتبه تاکسی در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی است.

آفریقای جنوبی هشدار COVID-19 فساد قرار می دهد زندگی در معرض خطر'

آفریقای جنوبی COVID-19 پاسخ خدشه دار فساد در اطراف آن تاریخی $26 میلیارد و اقتصادی بسته امداد به عنوان کشور با جهان پنجم بیشترین تعداد COVID-19 نفر از پرانتز برای اطلاعات بیشتر.

رئیس جمهور سیریل Ramaphosa اعلام کرده گسترده رسیدگی به ادعا می کند که بی پروا مقامات و شرکت های خصوصی در حال غارت تلاش برای حفاظت از کشور را 57 میلیون نفر است.

"بیشتر از هر زمان دیگر فساد قرار می دهد و زندگی ما در خطر است," او گفت: در یک ملی آدرس شنبه شب.

مواد غذایی برای فقرا است. تجهیزات حفاظت فردی برای کارگران بهداشت و درمان. کمک های مالی برای تازه گذاشته. همه متاثر شده اند, او گفت:.

پاپ فرانسیس خواستار حمایت از سالمندان در طول همه گیر

پاپ فرانسیس led زائران جمع شده در میدان سنت پیتر به صورت هفتگی یکشنبه برکت در یک دور از کف زدن برای افراد مسن از تنهایی رنج می برند در طول بیماری همه گیر.

فرانسیس در جشن روز برای عیسی مادر پدربزرگ و مادربزرگ پرستاران آن و یواخیم خواست وفادار به در نظر گرفتن هر فرد سالمند و یا پدربزرگ و مادر بزرگ. "آیا ترک آنها را به تنهایی" او التماس اصرار وفادار برای رسیدن به با یک تماس تلفنی چت تصویری و یا یک سفر که در آن ممکن است تحت دورى قوانین را مانع ویروس گسترش یافته است.

"من می خواهم به دعوت افراد جوان به یک ژست حساسیت نسبت افراد مسن به خصوص کسانی که به تنهایی در خانه و در خوابگاه های, کسانی که برای بسیاری از ماه دیده نمی عزیزان" پاپ گفت.

"ارسال آنها را در آغوش گرفتن" پاپ گفت. "آنها ریشه های خود را."

استرالیا شیوع نسبت به بیمار کارگران

استرالیا هواپیمای ویکتوریا دولت روز دوشنبه ارسال شده جدید رکورد روزانه 532 جدید COVID-19 موارد و رهبر دولت هشدار داد که یک مستند در شهر ملبورن ادامه خواهد داد در حالی که افراد آلوده همچنان به رفتن به محل کار.

ملبورن است که تقریبا در نیمه راه از طریق یک شش هفته مستند با هدف مهار جامعه گسترش coronavirus. ماسک-پوشیدن در استرالیا, دومین شهر بزرگ شد اجباری در هفته گذشته. این موارد جدید و شش مرگ و میر گزارش شده در روز دوشنبه منجر به برتری یک رکورد قبلی از 484 عفونت های جدید گزارش شده در چهارشنبه هفته گذشته است.

ویکتوریا برتر Daniel Andrews گفت: بزرگترین راننده از عفونت های جدید بود که مردم برای رفتن به ادامه کار پس از بروز علائم ،

کره جنوبی در گزارش جدید 25 coronavirus موارد

کره جنوبی گزارش کرده است 25 تازگی تایید موارد COVID-19 آوردن آن ملی caseload به 14,175 عفونت و 299 مرگ و میر. کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز دوشنبه گفت: 16 مورد جدید گره خورده بودند به مردم ورود از خارج از کشور. این کشور در گذشته روز گزارش کرده اند ده ها تن از موارد در میان خدمه یک روسیه "بدون اجازه" کشتی لنگر انداخت در جنوب بندر بوسان و صدها نفر از کره جنوبی کارگران ساختمانی airlifted از ویروس زده عراق است.

در میان نه محلی انتقال هشت نفر بودند از سئول شهری است که در مرکز یک ویروس تجدید حیات از اواخر ماه مه.

برخی دیگر از تحولات مهم

وفادار بازگشت به مکزیک کلیساهای شهر با ماسک ژل

درجه حرارت گرفته شده و ضد باکتری ژل اعمال قبل از مؤمنان راه می رفت از طریق یک ضد عفونی کننده قوس در مقابل صد ساله چوب و سنگ درب. آنها نشسته فاصله در pews در حالی که robed کشیش ملبس به ماسک صورت.
شهر مکزیک کاتولیک کلیسا از جمله اصلی آن کلیسای جامع, شروع جشن توده دوباره جمعه پس از سه ماه از بیماری همه گیر مستند جدید و طبیعی است که به نظر می رسید که بیشتر قوانین از مؤمنان در pews.

کاخ سفید هل باریک ویروس کمک; پلوسی انفجار هستهای تاخیر

مجلس نانسی پلوسی روز یکشنبه هزینههای خواه بی نظمی بیش از یک جدید همه گیر امداد بسته به کاخ سفید پیشنهاد باریک تر تلاش ممکن است لازم باشد حداقل در حال حاضر. کالیفرنیا از حزب دموکرات panned مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تمایل به تر و تمیز یک انقضای موقت فدرال بیکاری از 600 دلار در هفته به حدود 70 درصد از پیش همه گیر دستمزد.

مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی اتحاد coronavirus

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین دارای آزمایش مثبت برای coronavirus او بالاترین-رتبه بندی رسمی برای تست مثبت است. که با توجه به دو نفر آشنا با این وضعیت که نمی خواست نامش فاش نشود چرا که آنها مجاز به بحث در مورد آن را با نام.

کاخ سفید تایید کرد که اوبراین دارای علائم خفیف و "شده است خود منزوی و کار از یک مکان امن کردن سایت" اضافه کرد که: ?وجود دارد هیچ خطر قرار گرفتن در معرض به رئیس جمهور یا معاون رئیس جمهور" و "کار شورای امنیت ملی همچنان بدون وقفه."

این خبر برای اولین بار توسط گزارش خبرگزاری بلومبرگ گفت که اوبراین پایین آمد با این ویروس پس از یک رویداد خانواده. یک نوکر شخصی به رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور دبیر مطبوعاتی قبلا آزمایش مثبت برای این ویروس است که در حال حاضر آلوده بیش از 4 میلیون نفر در سراسر کشور. ارشد کاخ سفید کارکنان و هر کسی که می آید به تماس نزدیک با رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور در حال آزمایش این ویروس هر روز.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب