Coronavirus جهانی به روز رسانی 24 ژوئن: ما شهروندان به احتمال زیاد از سمت چپ به اروپا و بازگشایی مرزهای

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 24 ژوئن 2020 10:29:37 pm این منطقه امریکا لاتین گزارش

توسط NEWSATROPAT در 5 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 24 ژوئن 2020 10:29:37 pm
coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update این منطقه امریکا لاتین گزارش شده بیش از 1 لاخ عفونت در میان نگران کننده سنبله در موارد نشان می دهد هیچ نشانه ای از فروکش. (AP Photo/Achmad ابراهیم)

بیش از 6 ماه به کروناویروس همه گیر بیش از 9.26 میلیون نفر آلوده شده اند در سطح جهانی و 475,880 فوت کرده اند با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن. با اکثر کشورهای بازگشایی اقتصاد خود را کوچک ویروس خوشه در مکان های مختلف باید دوباره شروع به خوراک ترس از "موج دوم".

آمریکای لاتین منطقه گزارش شده بیش از 1 لاخ عفونت در میان هشدار دهنده سنبله در مواردی که عفونت را آغاز کرده اند عقب در اروپا و بخشهایی از آسیا است. در ایالات متحده, چند, مقامات بهداشت فدرال هشدار داده اند متحده به بریس برای موج دوم عفونت در این پاییز و در فصل زمستان این سال است.

در همین حال دبیرکل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ این کشور را "در مجموع عدم هماهنگی میان کشورهای در پاسخ به COVID" و هشدار داد که رفتن آن تنها پلیس در بسیاری از کشورها کمک در شکست دادن این بیماری همه گیر.

در اینجا عمده تحولات جهانی

ماراتن نیویورک لغو شد به دلیل coronavirus

ماراتن نیویورک بزرگترین ماراتن لغو شد دوشنبه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس با سازمان دهندگان و مقامات شهرستان تصمیم گیری است که برگزاری این مسابقه در Nov. 1 خواهد بود بیش از حد مخاطره آمیز است.

نیویورک جاده دونده اعلام کرد لغو معتبر ماراتن را به مناسبت سالگرد 50 آن پس از هماهنگی با دفتر شهردار و تصمیم گیری در این مسابقه مطرح شده بیش از حد بسیاری از نگرانی های ایمنی و بهداشت برای دوندگان داوطلبان تماشاگران و دیگران.

"در حالی که ماراتن است که یاد و محبوب رویداد در شهر ما من تحسین نیویورک جاده دونده برای قرار دادن سلامت و ایمنی از تماشاگران و دونده اول" شهردار, بیل د Blasio در بیانیه ای گفت. "ما مشتاقانه منتظر به میزبانی 50th در حال اجرا ماراتن در نوامبر 2021."

اولین واکسن در آفریقا آغاز خواهد شد برای COVID-19 دادگاه

Coronavirus, Covid-19 Vaccine Latest News Update کمبود تست مواد و تجهیزات پزشکی باقی می ماند یک مشکل به آفریقا می تواند تبدیل به آینده جهان ، (AP)

آفریقا مشارکت برای اولین بار در یک COVID-19 واکسن آزمایشی آغاز شده و روز شنبه به عنوان داوطلب دریافت تزریق توسعه یافته در دانشگاه آکسفورد در بریتانیا در حالی که به گفته مقامات این قاره از 1.3 میلیارد نفر از مردم را نمی توان پشت سر گذاشت.

این مقیاس آزمایشی در حال انجام است در آفریقای جنوبی بریتانیا و برزیل. آفریقای جنوبی نزدیک به یک سوم از آفریقا را تایید موارد با بیش از 106 ، 000 از جمله بیش از 2100 مرگ و میر. این کشور اواخر روز سه شنبه گزارش داد که یکی از بزرگترین روز مرگ و میر 111.

قاره آفریقا در حال حاضر نزدیک به 325,000 موارد به عنوان کشورهای شل محدودیت تحت فشار اقتصادی از شهروندان که می گویند آنها برای تغذیه خانواده خود را. کمبود تست مواد و تجهیزات پزشکی باقی می ماند یک مشکل به آفریقا می تواند تبدیل به آینده جهان ،

همه گیر شد و تاخیر در آفریقا است اما چیدن سرعت بسیار سریع آفریقا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری رئیس جان Nkengasong گفت: با یک شیب افزایش در تعداد موارد و مرگ و میر.

شهروندان ایالات متحده به احتمال زیاد از سمت چپ به اروپا و بازگشایی مرزها

آمریکایی ها بعید است که مجاز به اروپا که قاره بازگشایی مرزهای خود در هفته آینده با توجه به چگونه coronavirus همه گیر است خیره کننده در ایالات متحده و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ممنوعیت اروپایی ها از ورود به ایالات متحده است.

کشورهای اروپایی به نظر می رسد در مسیر بازگشایی مرزهای خود را بین هر یک از دیگر در ماه جولای 1 و نمایندگان خود در بروکسل در حال حاضر بحث چه ویروس های مربوط به معیار باید اعمال می شود هنگام بلند کردن اجسام مرز محدودیت به جهان خارج است که تحمیل شده بود در ماه مارس است.

در توصیه به اتحادیه اروپا سازمان ملل در ژوئن 11, کمیسیون اروپا گفت: محدودیت های مسافرتی باید برداشته شود با توجه به اینکه کشورهای ثالث که در آن وضعیت بدتر است" از متوسط در 27 کشورهای عضو اتحادیه اروپا به علاوه نروژ و سوئیس است. که به احتمال زیاد به حکومت ایالات متحده که در آن جدید کروناویروس عفونت را یافت و به بالاترین سطح در دو ماه با توجه به آمار و ارقام گردآوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. پس از روند را برای بیش از یک ماه جدید ایالات متحده در مورد افزایش یافته است برای بیش از یک هفته است.

9 ویروس موارد مرتبط ژاپنی نوار کارائوکه

Japan, Japan coronavirus, coronavirus news, coronavirus cases in japan, indian express یک دکتر بینی جمع آوری یک سواب نمونه در یک Covid-19 تست سایت در کاشیما.

یک شهر در شمال ژاپن گزارش جدید کروناویروس موارد در نه نفر مربوط به همان نوار کارائوکی و توصیه می شود سالمندان به خودداری از کارائوکه آواز خواندن. اوتارو شهردار Toshiya Hazama گفت: COVID-19 بيمار در محدوده سنی خود را 60s به 80s و شامل یک صاحب نوار کارائوکه هفت مشتریان و بستگان یکی از آنها است.

مقامات بهداشت در هوکایدو در حال ردیابی ده ها تن از افرادی که در تماس نزدیک با نه بيمار.
روز کارائوکه آواز خواندن و یا hiru-kara محبوب در میان شهروندان ارشد در هوکایدو جزیره که در آن شهر واقع شده است و در دسترس در کافی شاپ. در نزدیکی Sapporo حدود 60 اخیر ویروس موارد مرتبط با فعالیت محبوب.

مغولستانی انتخابات های اقتصادی ضد coronavirus موفقیت

مغولستانی, رای گیری در انتخابات پارلمانی روز شنبه در سراسر گسترده به آرامی جمعیت کشور ایالات متحده متحد فشرده بین دولت های اقتدارگرا در چین و روسیه است.

انتخابات برگزار شد در میان موفقیت قابل توجهی در این کشور مبارزه با کروناویروس تنها با 215 مورد از COVID-19 ثبت شده است. همه آنها وارد شد و هیچ کس مرده است.

مردم پوشش برای رای گیری در پایتخت, Ulaanbaatar شد مورد نیاز برای حفظ یک فاصله 2 متر (6.5 فوت) بین آنها را. هنگامی که در داخل محل رای, انتخابات, کارگران خود را بررسی درجه حرارت و توزیع ضد عفونی کننده دست.

پلیس و نیروهای داخلی و عوامل اطلاعاتی نگهداری کنید و بر روی حوزه های رأی گیری در پاسخ به ترس از نتیجه به توان با خرید رای با پول نقد و یا حمل و نقل رایگان ارائه شده توسط داوطلبان است.

چین tames شیوع جدید اما در جای دیگر ویروس موارد افزایش

مسافران پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر کروناویروس جدید به عنوان آنها راه رفتن را از طریق یک ایستگاه مترو در پکن روز شنبه 23 ژوئن 2020. (AP Photo/علامت Schiefelbein)

چین به نظر می رسد به رام جدید شیوع کروناویروس در پکن بار دیگر نشان دادن توانایی خود را به سرعت بسیج منابع گسترده توسط تست نزدیک به 2.5 میلیون نفر در 11 روز. اما در نقاط دیگر جهان شاهد افزایش چهار شنبه. هند گزارش ثبت افزایش روزانه حدود 16,000 موارد جدید. مکزیک که در آن تست نرخ شده پایین نیز یک رکورد با بیش از 6,200 موارد جدید.

در ما افزایش می دهد طی چند روز گذشته شروع به پریدن کرد به نزدیکی سطح شیوع بیماری به اوج قبلی در ماه آوریل است. چندین ایالت تعیین کرده اند و تنها بعد پرونده از جمله آریزونا کالیفرنیا می سی سی پی, نوادا و تگزاس. در آریزونا که در روز سه شنبه گزارش داد 3,600 جدید عفونت صدها جوان محافظه کاران بسته بندی شده یک megachurch به گوش رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در تماس با آنها را برای خود انتخاب مجدد پیشنهاد.

به عنوان او در یک تجمع در اوکلاهما بیش از آخر هفته مغلوب ساختن پیشی جستن با اشاره به این ویروس با تحقیر امیز مدت در جهت ظهور آن در چین است.

رئیس جمهور اسلواکی قرنطینه تکه جلسات

اسلواکی رئیس جمهور زوزانا Caputova لغو دیدار خود با همتای اتریشی الکساندر ون der Bellen به قرنطینه بعد از یک عضو دفتر او در ملاقات با یک فرد که تست مثبت برای coronavirus. دفتر ریاست جمهوری می گوید Caputova خواهد ماند قرنطینه در خانه خود را تا روز جمعه و در عین حال لغو همه برنامه ریزی قرار ملاقات. اسلواکی یکی از کمترین آمار کشور توسط coronavirus همه گیر در اروپا است. آن را تا به حال در مجموع 1,607 موارد با 28 مرگ و میر.

سنگاپور گزارش 191 جدید Covid-19 موارد شمارش می رسد 42,623

singapore news, singapore coronavirus outbreak, covid-19 news, singapore lockdown, indian express نخست وزیر لی در روز سه شنبه گفت او راضی است که رای دهندگان می توانند رای با خیال راحت و احزاب سیاسی قادر خواهد بود برای مبارزات انتخاباتی به طور موثر به عنوان سنگاپور موفق به کنترل از coronavirus گسترش یافته است. (AP/فایل)

سنگاپور روز چهارشنبه گزارش داد 191 جدید کروناویروس عفونت از جمله هفت جامعه موارد مصرف چوب خط حساب کردن به 42,623 وزارت بهداشت گفت. هفت جامعه دو در حال شهروندان سنگاپور یا مقیم دائم (خارجی) و پنج خارجی در کار عبور می کند.

بسیاری از موارد جدید کارگران خارجی ساکن در خوابگاههای وزارت گفت. در ضمن برنامه های احتمالی ساخته شده اند برای کاهش گسترش ویروس در انتخابات عمومی برگزار می شود در جولای 10, کانال اخبار آسیا گزارش شده است.

سنگاپور نخست وزیر Lee Hsien Loong روز سه شنبه اعلام کرد ضربه محکم و ناگهانی به طور کلی انتخابات به اجازه می دهد یک تازه پنج سال فرصت جدید دولت برای تصمیم گیری های مهم برای احیای شهر-دولت در اقتصاد بروز بیماری همه گیر کوروناویروس.

رئیس جمهور جاى حضرت یاکوب انحلال پارلمان و نخست وزیر این کشور مشاوره تنظیم صحنه برای انتخابات عمومی در میان COVID-19 بیماری همه گیر. نامزدی روز تعیین شده است در ماه ژوئن 30.

نخست وزیر لی در روز سه شنبه گفت او راضی است که رای دهندگان می توانند رای با خیال راحت و احزاب سیاسی قادر خواهد بود برای مبارزات انتخاباتی به طور موثر به عنوان سنگاپور موفق به کنترل از coronavirus گسترش یافته است.

پکن را افزایش می دهد, تست ظرفیت جدید شیوع در کاهش

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update مردم با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر گسترش این کروناویروس جدید راه رفتن را از طریق خرید و مجتمع اداری در پکن پنج شنبه, 24 ژوئن سال 2020 است. ویروس جدید موارد در کاهش چین و در پایتخت پکن که در آن دو هفته سنبله به نظر می رسد به توان بصورتی پایدار و محکم پایانی. (AP Photo/علامت Schiefelbein)

پس از دو هفته سنبله شماره جدید کروناویروس موارد در چین پایتخت در کاهش دوباره با فقط 12 مورد جدید گزارش شده از این کشور در مقایسه با 22 از روز قبل.

پس از کلاستر جدید کشف شده در 11 ژوئن, چین تست شده 3 میلیون نفر و در مجموع 249 نفر پیدا شد به آلوده شده اند. این شهرستان در حال حاضر دارای یک توانایی برای انجام 300,000 نوکلئیک اسید تست در هر روز نسبت به 40,000 در ماه مارس هوآ ژانگ معاون پکن کمیسیون بهداشت روز سه شنبه گفت.

آمریکای لاتین در صدر تلفات 1 لاخ

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update کارشناسان همچنان به تکرار است که در مقیاس واقعی از آسیب است که هنوز هم ناشناخته در آمریکای لاتین با توجه به عدم تست.(AP Photo/Fernando Vergara)

آمریکای لاتین مرگ و میر از این بیماری همه گیر کوروناویروس پیشی گرفته 100,000 روز سه شنبه با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن. منطقه نشان می دهد هیچ نشانه ای از مسطح منحنی آن را به عنوان مشخص شده توسط شهرهای شلوغ و بالا سطح فقر. در برزیل, بدترین آسیب دیده در این منطقه تعدادی از عفونت بیش از 2 میلیون دو برابر در کمتر از یک ماه. کارشناسان همچنان به تکرار است که در مقیاس واقعی از آسیب است که هنوز هم ناشناخته با توجه به پایین تست سرعت.

کلمبیا گسترش مستند تا 15 جولای

کلمبیا تمدید آن مستند تا 15 جولای تا به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس رئیس ایوان دوقو گفت: در یک شب پخش در روز سه شنبه. "شرایط فعلی واجب انزوا که در آن ما در حال بازگشت به بهره وری و حرکت به سمت دوباره باز کردن کسب و کار ادامه خواهد داد به عنوان آنها امروز تا 15 ژوئیه"دوقو گفت.

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update کارگر در تمام دنده محافظ در میان بیماری همه گیر کوروناویروس جدید ضد عفونی کردن خودرو در Corabastos یکی از امریکا بزرگترین مراکز توزیع مواد غذایی در بوگوتا, کلمبیا روز شنبه 23 ژوئن 2020. (AP Photo/Fernando Vergara)

این مستند با توجه به بالابر در تاریخ 1 ژوئیه پس از اینکه اعلام کرد در اواخر ماه مارس است. Andean کشور گزارش شده بیش از 73,500 موارد coronavirus و 2,404 مرگ و میر.

روسیه coronavirus موارد پیش افتادن از 6 لاخ

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update سربازان روسی با پوشیدن دوران جنگ جهانی دوم لباس پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر coronavirus مارس نسبت به مربع قرمز برای حضور در یک لباس تمرین برای رژه نظامی روز پیروزی در مسکو, روسیه, روز شنبه, ژوئن 20, 2020. (AP Photo/الکساندر Zemlianichenko)

روسیه گزارش 7,176 موارد در چهارشنبه گرفتن در جایگاه سوم شمارش در جهان به 606,881. این کشور coronavirus پاسخ به بحران مرکز گفت: 154 نفر کشته در 24 ساعت گذشته, آوردن رسمی مرگ و میر به 8,513.

استرالیا رکورد اول آن covid مرگ در یک ماه

یک مرد در 80s در ویکتوریا دولت شد اولین Covid-19 مرگ و میر در استرالیا در ماه است. مرگ و میر در حال حاضر در 103. ویکتوریا دولت ثبت دو رقمی افزایش موارد برای 8 روز متوالی با 20 مورد در روز چهارشنبه. عفونت در استرالیا بالا 7,500.

سالن های ورزشی و استخرهای شنا در انگلستان می تواند بازگشایی بعد از آن در ماه جولای

به عنوان بریتانیا بازگشایی انگلستان کسب و کار وزیر Alok شارما گفت: استخرها و ورزشگاه می تواند باز در جولای اگر کشور در ادامه به دیدار برخی از تست بهداشت. ."من امیدوارم که ما می توانیم اجازه می دهد امکانات تفریحی برای باز کردن در برخی از نقطه بعد از آن در ماه ژوئیه اما تنها اگر ما همچنان به تامین سلامت آزمون پنج آزمون است که ما در جای خود قرار داده گفت:" اسکای نیوز روز چهارشنبه.

نخست وزیر بوریس جانسون اعلام کرد که بارها و رستوران ها می تواند بازگشایی در جولای 4, اما استخرهای شنا و سالن های ورزشی و دیگر امکانات تفریحی داده نمی شد اجازه به انجام این کار.

واشنگتن باعث می شود ماسک صورت اجباری

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update پایتخت ایالات متحده می پیوندد چند کشورهای دیگر که در حال حاضر در سطح ایالت ماسک سفارشات در محل از جمله کالیفرنیا صادر شده است که منظور آن هفته گذشته است. (منبع: گتی ایماژ)

واشنگتن دولت به مردم نیاز به پوشیدن صورت پوشش در تنظیمات عمومی با توجه به ایالت منظور صادر شده توسط Gov جی Inslee که خواهد آمد به اثر از روز جمعه. آن را تبدیل به اجباری برای پوشش صورت در محیط داخلی و همچنین در فضای فضاهای عمومی که در آن 6 پا از فاصله فیزیکی را می توان ساخته شده است.

پایتخت ایالات متحده می پیوندد چند کشورهای دیگر که در حال حاضر در سطح ایالت ماسک سفارشات در محل از جمله کالیفرنیا صادر شده است که منظور خود را در هفته گذشته

دوم coronavirus موج در پاییز و زمستان می گوید فدرال ایالات متحده کارشناسان بهداشت و درمان

چند مقامات بهداشت فدرال هشدار داده اند که ایالات متحده به بریس برای موج دوم عفونت در پاییز و زمستان این سال است.

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update چند تن از دیگر مقامات بهداشت فدرال مانند دکتر Anthony Fauci از موسسه ملی بهداشت گفت که آنها همچنان به مقابله با کسانی که با وجود تهمت را برداشت. (AP)

رابرت Redfield از CDC گفت: "ما در حال رفتن به تجربه قابل توجهی coronavirus عفونت در پاییز و زمستان.دیگر ویروس های تنفسی به دنبال یک الگوی معمول از تجدید حیات در آب و هوای سرد ماه هنگامی که مردم در حال مردها به داخل خانه ساخت آن را آسان تر برای انتقال عفونت است."

چند تن از دیگر مقامات بهداشت فدرال مانند دکتر Anthony Fauci از موسسه ملی بهداشت گفت که آنها همچنان به مقابله با کسانی که با وجود تهمت را برداشت.

قزاقستان قفل کردن دو شهر بیش از coronavirus

شهرهای نزدیک قزاقستان سرمایه نورسلطان قرار داده شده است تحت مستند روز چهارشنبه برای جلوگیری از افزایش جدید کروناویروس موارد است. برخی از شهرها مسدود شده توسط بازرسی و 10 ساعت به 6 بعد از ظهر حکومت نظامی تحمیل شده. مقامات همچنین بسته به تمام مکانهای تفریحی انبوه تجمعات عمومی در سراسر استان و دسترسی محدود به بیمارستان ها و موسسات مانند یتیم خانه ها و خانه های بازنشستگی.

بدترین COVID-19 هنوز به آمده در آفریقای جنوبی می گوید: دانشمند

به عنوان عفونت در آفریقای جنوبی عبور 1 لاخ-mark با مرگ و میر نزدیک به 2,000, اپیدمیولوژی و سر COVID-19 وزرای خارجه کمیته مشورتی سلیم Abdool کریم هشدار داده است که بدترین بیماری همه گیر است و در عین حال به آمده در کشور است.

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update بازتابی از یک زن با پوشیدن یک ماسک صورت در پنجره یک فروشگاه در شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی یکشنبه 17 ژوئن 2020. (AP Photo/Nardus Miller)

عفونت و مرگ و میر دو برابر شده اند در گذشته دو هفته پس از مستند مقررات معرفی سه ماه پیش بود بیشتر کاسته اجازه می دهد تا کسب و کار بیشتر برای باز کردن برای نجات اقتصاد متزلزل آدرس رو به افزایش بیکاری است.

توکیو انتظار یک موج جدید کروناویروس مواردی فرماندار

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update مردم راه رفتن در سراسر یک عابر پیاده عبور شنبه, مارس 26 تا سال 2020 در توکیو. (AP Photo/یوجین Hoshiko)

توکیو فرماندار Yuriko Koike شنبه گفت که دولت این است که برای ضبط "کاملا تعداد زیادی" از coronavirus موارد پس از یک خوشه از عفونت پدید آمده از یک دفتر. "خوشه در محل کار تبدیل به یک مشکل بزرگ به تازگی او گفت:" به عنوان نتایج تست هستند و هنوز در انتظار. جدید خوشه مانند یکی از منطقه شناخته شده برای شب زندگی است که با اضافه کردن موارد جدید این کشور و آغاز بازگشایی.

برخی از پیشرفت های دیگر

  • مکزیک تا به حال رکورد دیگری یک روز سنبله در تایید coronavirus موارد با 6,288 و 793 مرگ و میر بیشتر.
  • لیبی گزارش داد که بزرگترین افزایش روزانه در عین حال در coronavirus عفونت و مرگ و میر لیبی در مرکز ملی کنترل بیماری ها اعلام کرد.
  • یک قاضی برزیل دستور رئیس جمهور Jair Bolsonaro به پوشیدن ماسک در مکان های عمومی پس از او با حضور در تظاهرات سیاسی بدون.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب