Coronavirus جهانی به روز رسانی 22 ژوئن: تایلندی محاکمه Covid-19 واکسن رسیدن به مرحله

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 22 ژوئن 2020 6:56:12 pm مردم با پوشیدن ماسک صورت دیده می

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 22 ژوئن 2020 6:56:12 pm
Coronavirus Global Updates, 22 June: WHO reports largest single-day increase in cases, Spain opens up borders مردم با پوشیدن ماسک صورت دیده می شود در خیابان پس از شیوع جدید این بیماری کروناویروس (COVID-19) در پکن چین 22 ژوئن 2020. (رویترز)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: سازمان جهانی بهداشت (WHO) روز یکشنبه گزارش داد بزرگترین واحد در روز افزایش coronavirus موارد در سراسر جهان با بیش از 1,83,000 تازه موارد در 24 ساعت گذشته از آسوشیتد پرس گزارش داد. وجود حدود 8.9 میلیون نفر از coronavirus در سراسر جهان با عنوان بسیاری از 4,61,715 مرگ و میر.

بیش از دو سوم از جدید مرگ و میر گزارش شده در آمریکا می باشد. برزیل گزارش حداکثر تعداد موارد 54,771 به دنبال 36,617 موارد در ایالات متحده است. هند گزارش داد بیش از 15,400 موارد جدید. دنبال Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی

اسرائیل به گام برای توقف COVID-19

پس از اسرائیل را دیدم عمده سربازان ارتش در جدید تایید coronavirus موارد در روزهای اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت: دولت خود را وزن اقدامات ممکن برای جلوگیری از گسترش این بیماری است. اسرائیل بیش از 20 ، 000 مورد از coronavirus با موارد جدید افزایش بیش از 300 در روز های اخیر. حداقل 305 نفر فوت کرده اند پس از وقوع مارس آغاز شد.

چین گزارش 25 مورد جدید

مقامات چینی گزارش جدید 25 تأييد موارد با 22 از آنها در پکن. سفر کنترل تنگ تر شد در پکن هفته گذشته نیاز مردم برای نشان دادن اثبات آنها آزمایش منفی برای این ویروس قادر به ترک شهر.

دولت هفته گذشته اعلام کرد که این قله را تصویب کرده است برای شیوع این کشور در بدترین حالت پس از ووهان شهرستان که در آن پاتوژن اول به نظر می رسد. خوشه ظهور در پکن بزرگترین بازار عمده فروشی و آلوده حداقل 236 نفر است. پکن در محل مجموعه بخشی از مستند بسته شدن مدارس و قرار دادن مسکن ترکیبات تحت کنترل شدید در حالی که هزاران پرواز لغو شد.

کره جنوبی گزارش 17 موارد جدید

کره جنوبی گزارش شده 17 مورد جدید از Covid-19 بدترین تقریبا در یک ماه خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد. کل موارد در کشور در حال حاضر ایستاده در 12,438 با 280 مرگ و میر. کشور شده است به گزارش 40-50 موارد جدید هر روز میان افزایش فعالیت عمومی و کاسته نگرش اجتماعی فاصله. وارداتی موارد نیز در حال افزایش است که عمدتا از مسافران پس از رسیدن از آسیای جنوب غربی.

ایتالیا محدودیتهای جدید که دستورالعمل در بيماران انزوا

Coronavirus Global Updates, 22 June: Cases dip in China, South Korea; Spain reopens borders ایتالیایی برتر جوزپه کونته برگ پس از یک جلسه در ویلا Pamphili به بحث در مورد ایده ها برای بازتولید اقتصاد پس از COVID-19 همه گیر در رم چهار شنبه, ژوئن 21 سال 2020 است. (AP/PTI عکس)

ایتالیا با وزارت بهداشت است که به درخواست مشاوران دولت به منظور بررسی جدید که توصیه ها حاکی از این است که مردم با Covid-19 می تواند بیرون آمدن از خانه انزوا قبل از تست منفی برای ویروس.

که در هفته گذشته گفت: بیمارانی که صرف 10 روز متوالی در انزوا و علائم می تواند منتشر شود اگر آنها علامت رایگان برای حداقل سه روز است. که قبلا توصیه می شود پایان دادن به جداسازی افراد آلوده تنها پس از آنها دو بار آزمایش منفی بر روی نمونه های گرفته شده در فاصله 24 ساعت.

ایتالیا گزارش 224 موارد جدید و 24 و میر در یکشنبه آوردن کشور از مجموع تلفات به 34,634.

در ضمن تایلندی دانشمندان تجویز یک نوبت دوم تجربی COVID-19 واکسن به میمون ها در روز دوشنبه به دنبال یکی دیگر از پاسخ مثبت به فعال بالینی در انسان به عنوان اوایل ماه اکتبر. تایلندی واکسن یکی از حداقل 100 که مشغول به کار در سطح جهان را به عنوان جهان قرقره از مخرب و ویروس است که آلوده بیش از 8.7 میلیون کشته و 461,000 با روز یکشنبه 183,000 موارد بالاترین گزارش در یک روز.

سیزده میمون های واکسینه شدند در روز شنبه و بعد از دو هفته خواهد بود مهم در تعیین اینکه آیا محققان می توانند با ادامه آزمایشات بیشتر. ادامه مطلب

Covid-19 واکسن وضعیت بررسی: GSK تقویت کننده ضربه وارد بالینی; شبدر شروع بشر آزمون

اسپانیا باز می شود تا مرزهای

در اسپانیا و مقامات به پایان رسید یک دولت ملی اضطراری پس از سه ماه اجازه می دهد 47 میلیون نفر به سفر آزادانه در سراسر کشور پس از 14 مارس ، این کشور کاهش یافته است 14 روز در قرنطینه برای بازدید از بریتانیا و 26 کشور اروپایی اجازه سفر بدون ویزا.

موارد افزایش در غرب و جنوب آمریکا

Coronavirus Global Updates, 22 June: WHO reports largest single-day increase in cases, Spain opens up borders کشیش از دره ریو گراند پوشیدن ماسک صورت آنها به عنوان حضور یک روحانی هماهنگی مراسم در کلیسای بانوی ما از سن ژوئن دلم واله در San Juan, Texas. (AP)

آمریکا بیشترین تعداد گزارش شده عفونت بیش از 2.2 میلیون دلار و بالاترین مرگ و میر در حدود 1,20,000 به هر جان هاپکینز داده است. این ویروس به نظر می رسد به گسترش در سراسر غرب و جنوب. آریزونا گزارش بیش از 3,100 عفونت های جدید و 26 مرگ و میر, نوادا, گزارش جدید از 445 موارد است.

استرالیا مقامات هشدار می دهند در برابر سفر به نقاط ویروس

استرالیا مقامات گفته ساکنان در خوشه نقاط مهم برای جلوگیری از سفر به خارج خود را در حومه ملبورن, رویترز گزارش داد. ویکتوریا به گزارش دو رقمی افزایش موارد جدید کروناویروس در طول هفته گذشته حسابداری برای حدود 90 درصد از موارد شناسایی شده در سراسر کشور.

با وجود افزایش موارد در ویکتوریا نخست وزیر اسکات موریسون خواست متحده و سرزمین های به ادامه, از بین بردن بخش عمده ای از اجتماعی فاصله محدودیت در پایان ماه ژوئیه. استرالیا گزارش شده نزدیک به 7,500 موارد coronavirus و 102 مرگ و میر تا کنون.

نیوزیلند گسترش ممنوعیت ورود کشتی کروز

نیوزیلند روز دوشنبه گفت که گسترش ممنوعیت ورود کشتی های کروز در کشور انتخاب شده است. نخست وزیر Jacinda protocol wine studio گفت: در یک کنفرانس خبری گفت: "ما در حال گسترش فعلی کروز کشتی بان بود که با توجه به پایان می رسد در تاریخ 30 ژوئن است."

برزیل coronavirus مرگ و میر پیشی بگیرد 50,000

برزیل وزارت بهداشت گفت: تعداد کل موارد افزایش یافته است توسط بیش از 50 ، 000 در یک روز. این کشور گزارش کرده است بیش از 50 ، 000 مرگ و میر دوم-بالاترین مرگ و میر در جهان است.

بیش از 5000 مورد جدید در آفریقای جنوبی

Coronavirus Global Updates, 22 June: Cases dip in China, South Korea; Spain reopens borders رشته مسافران منتظر برای حمل و نقل در جریان اعتراض اپراتورهای تاکسی بیش از دولت کمک مالی برای صنعت تاکسی در طول COVID-19 مستند در سوتو, آفریقای جنوبی, 22 ژوئن 2020. (رویترز)

آفریقای جنوبی گزارش داد یک روز بالا تقریبا از 5000 مورد جدید در روز شنبه و 46 جدید مرگ و میر. رئیس جمهور سیریل Ramaphosa اعلام کرد بیشتر شل شدن یکی از دقیقترین مستندات.

آلمانی برای پردازش گوشت گیاه, گزارش بیش از 1000 مورد

در اروپا یک واحد بسته بندی گوشت می آمد گیاه در آلمان تا به حال بیش از 1000 موارد بنابراین دولت منطقه ای صادر قرنطینه برای همه 6,500 کارگران و مدیران و اعضای خانواده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن