Coronavirus جهانی به روز رسانی 21 جولای: ما ویروس کمک های دور به عنوان اتحادیه اروپا حفاری های عمیق برای کمک به بیمار اقتصاد

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 10:38:01 pm دانش آموزان با پوشیدن ماسک ص

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 10:38:01 pm
coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russia, russia coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, coronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news دانش آموزان با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر جدید کروناویروس ترک مدرسه پس از اتمام اولین روز ملی چین کالج امتحانات ورودی شناخته شده به عنوان gaokao در پکن سه شنبه 7 ژوئیه سال 2020 است. (AP Photo/Andy Wong)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: همه اتباع خارجی و اتباع چینی باید حمل منفی COVID-19 گواهی تست قبل از ورود به چین اعلام رسمی در اینجا گفت. این گواهی باید بیش از پنج روز در زمان سوار شدن به یک پرواز گفت: اطلاعیه های ساخته شده توسط چین هواپیمایی کشوری, مدیریت, اداره کل گمرک چین و وزارت امور خارجه.

چین مجاز پروازهای بین المللی برخی از کشورها اما نه از هند و در عین حال پس از توقف آنها در اوج این بیماری همه گیر کوروناویروس.

در همین حال سران اتحادیه اروپا توافق کردند در یک نقطه عطفی بسته محرک را در بلوک شماره 750 میلیارد یورو ($860 میلیارد دلار) از مشترک بدهی برای کمک به کشورهای عضو کاهش رکود اقتصادی است.

این توافق نامه به امضا رسید و در ساعات اولیه روز شنبه پس از بیش از چهار روز از acrimonious مذاکرات در بروکسل مورد نیاز را به اتفاق آرا تصویب تمام 27 عضو و نشان دهنده یک پیروزی برای آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی که پیش نویس اولیه طرح برای پیشنهاد در ماه مه. صندوق اضطراری را از 390 میلیارد یورو از کمک های مالی و 360 میلیارد یورو از وام های کم بهره.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی گفت: معامله شد "واقعا تاریخی" و این که او متقاعد شده بود بهبود برنامه و بودجه می تواند در دیدار با چالش coronavirus همه گیر رویترز گزارش داد.

Coronavirus Global Updates, 21 July: EU leaders agree on post-pandemic recovery fund آنگلا مرکل صدراعظم آلمان که در تصویر با یک ماسک صورت در آخرین میز گرد بحث پس از چهار روز اروپا در اجلاس شورای اروپا در بروکسل بلژیک 21 ژوئیه سال 2020 است. (استفانی Lecocq/استخر کرج)

چین باعث منفی Covid آزمون گواهینامه اجباری برای ورود از خارج از کشور

همه اتباع خارجی و اتباع چینی باید حمل منفی COVID-19 گواهی تست قبل از ورود به چین اعلام رسمی در اینجا گفت. این گواهی باید بیش از پنج روز در زمان سوار شدن به یک پرواز گفت: اطلاعیه های ساخته شده توسط چین هواپیمایی کشوری, مدیریت, اداره کل گمرک چین و وزارت امور خارجه.

در مرحله کنونی این بیماری همه گیر است که در زیر به برخی از نوع کنترل در بسیاری از کشورها است. مردم-به-مردم مبادلات و پروازهای بین المللی شروع به افزایش, چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه وانگ Wenbin گفت: رسانه های توجیهی. به منظور کاهش خطرات چین با صدور اطلاعیه در نیاز به یک تست منفی گواهینامه خارجی برای مسافران قبل از سوار شدن هواپیما خود را, او گفت:.

"این کمک خواهد کرد که برای اطمینان از امن و منظم ترمیم بین المللی مردم به مردم مبادلات و فعالیت های اقتصادی" وانگ گفت.

همه چینی و خارجی و مسافران باید در پایان آزمون پنج روز قبل از آنها در هیئت مدیره پرواز شرکت های هواپیمایی و مسئول به منظور بررسی نتایج آزمایش قبل از آنها اجازه دهید که مسافران از طریق او گفت:.

آکسفورد کانديد واکسن نشان می دهد وعده

نتایج منتشر شده در دوشنبه اولیه بشر محاکمه یک Covid-19 واکسن تهیه شده توسط دانشگاه آکسفورد و داروسازی AstraZeneca نشان داده اند وعده داده است. نتایج آمده حدود یک هفته بعد از ما بیوتکنولوژی شرکت مدرن منتشر شده بود خود را در اوایل محاکمه داده و در زمانی که چندین شرکت در مسابقه برای پیدا کردن یک واکسن موثر علیه coronavirus که به کشته شدن بیش از 600 ، 000 در سراسر جهان.

واکسن تهیه شده توسط Oxford و AstraZeneca که متعلق به یک دسته بندی به نام عدم تکثیر ویروسی بردار واکسن تلاش می کند برای ایجاد ایمنی بدن در برابر این سنبله پروتئین است. ایده این است برای ایجاد آنتی بادی برای مبارزه با این سطح مشخصی به طوری که این ویروس می کند حتی این شانس را برای نفوذ به سلول. حداقل 14,703,293 مردم آلوده شده اند با رمان coronavirus در سراسر جهان با 6,09,887 مرگ و میر و 8,290,431 بهبود.

Rishi Sunak دست انگلستان کلید کارگران یک COVID-19 بحران پرداخت افزایش

بریتانیا صدراعظم از خزانه Rishi Sunak روز سه شنبه دست یک بالاتر از نرخ تورم افزایش دستمزد برای کارگران مشاغل کلیدی مانند پزشکان و افسران پلیس در به رسمیت شناختن کار سخت خود را در طول coronavirus بحران همه گیر.

انگلستان وزارت خزانه داری که هند منشأ وزیر سر گفت که حدود 900,000 کارگران بهره مند خواهد شد در سراسر کشور با معلمان و پزشکان شاهد بزرگترین افزایش در 3.1 درصد و 2.8 درصد به ترتيب به رسمیت شناختن تلاش های خود را در خط مقدم در جنگ مقابل COVID-19. پلیس و افسران زندان را هم باید 2.5 درصد افزایش در پرداخت برنامه ریزی شده برای 2020-21 سال مالی است.

"این ماه گذشته باید تاکید کرد آنچه که ما همیشه می دانستند که ما در بخش عمومی کارگران را یک نقش حیاتی برای کشور ما است و ما می توانیم با تکیه بر آنها هنگامی که ما به آنها نیاز دارید" گفت: Sunak.

"این درست به همین دلیل است که ما به دنبال توصیه های مستقل پرداخت بدن با این مجموعه از املاک-شرایط پرداخت افزایش می یابد," او گفت:. بریتانیا نیروهای مسلح دریافت خواهد کرد 2 درصد افزایش به عنوان 16,340 استخدام جدید پیوستن بریتانیا به طور منظم نیروهای مسلح از آوریل 2019 به مارس سال 2020 افزایش 30.9 درصد در مقایسه با قبلی 12 ماه دوره است.

این افزایش پرداخت به شرح زیر حل و فصل بیش از یک میلیون نفر از خدمات بهداشت ملی (NHS) کارگران که در ادامه به بهره مندی از سه سال در دستور کار برای تغییر پرداخت قرارداد که تحت آن پرداخت شروع به عنوان یک پرستار واجد شرایط با افزایش بیش از 12 درصد از 2017/18. این به این معنی پرستاران که هنوز حرکت خود را پرداخت سازه را دریافت خواهد کرد به طور متوسط 4.4 درصد افزایش این سال است. وجود دارد 12,220 بیشتر پرستاران و سلامت بازدید کنندگان برای بیمه خدمات درمانی نسبت به سال گذشته دولت گفت.

سنگاپور گزارش 399 جدید موارد اکثریت از خوابگاه از کارگران خارجی

سنگاپور گزارش داد 399 جدید COVID-19 مورد در روز سه شنبه اکثریت بزرگی از آنها را از خوابگاه از کارگران خارجی که به عنوان ظهور ویروس اصلی نقاط مهم در کشور است.

با مرگ و میر گزارش شده در 24 ساعت گذشته از coronavirus مرگ و میر در کشور جزیره باقی ماند و در 27 با 48,434 موارد تایید شده.

در آن روزانه به روز رسانی وزارت بهداشت (MOH) گفت: 390 از موارد جدید خارجی بودند کارگران از خوابگاه و نه نفر از جامعه — یک شهروند سنگاپور و هشت خارجی در کار می گذرد زندگی در خارج از خوابگاه.

علاوه بر این سه نفر وجود دارد وارداتی موارد بود که جدا شده اند پس از ورود در سنگاپور است. "بالا بودن تعداد موارد امروز است که عمدتا به دلیل یک دسته از نتایج آزمون از روز قبل" وزارت بهداشت گفت.

در حال حاضر 183 بیماران بستری در حالی که 3,454 جدا هستند و برای مراقبت در جامعه امکانات برای علائم خفیف یا بالینی هست اما هنوز تست مثبت برای COVID-19. در همه 44,371 باید به طور کامل از بهبود عفونت و مرخص شده از بیمارستان یا مراقبت جامعه از امکانات از جمله 285 بيمار ترخيص شده در روز دوشنبه.

عفونت های جدید در کاهش چین

Coronavirus Global Updates, 21 July: EU leaders agree on post-pandemic recovery fund پیک پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر coronavirus نگاه را از طریق مواد غذایی و تحویل سفارشات در خارج از خرید و مجتمع اداری در پکن سه شنبه 21 ژوئیه سال 2020 است. (عکس از آسوشیتدپرس)

هشت مورد از coronavirus گزارش شده از چین شمال غربی منطقه سین کیانگ از آسوشیتد پرس گزارش داد.

سه مورد آورده بودند از خارج از کشور با توجه به ملی کمیسیون بهداشت آوردن کشور از مجموع coronavirus موارد به 83,693 با حداقل 4,634 مرگ و میر.

موارد در سین کیانگ شده اند متمرکز در منطقه ای پایتخت و بزرگترین شهر اورومچی که در آن بیش از 50 نفر گزارش شده است به توان و حذف. چین تا حد زیادی موجود محلی انتقال ویروس و پاسخ سریع به سین کیانگ شیوع کاهش سکس در مترو, مترو, اتوبوس و تاکسی سرویس در اورومچی تحمیل محدودیت های مسافرتی و گسترده تست.

رومانی عبور از قانون برای جلوگیری از Covid-19 بيمار از ترک بیمارستان

Coronavirus Global Updates, 21 July: New infections decline in China; Russia reports fewer than 6,000 cases مردم با پوشیدن ماسک برای محافظت در برابر عفونت کروناویروس نگاه کردن به هواپیما پرواز توسط هواپیمایی قهرمانان بنای یادبود در بخارست رومانی, جمعه, جولای 20, 2020. (عکس از آسوشیتدپرس)

قانونی از درجه اعتبار ساقط است که فعال هزار نفر از مهاجران مبتلا به کروناویروس به قدم زدن به بیرون از بیمارستان یا درمان نمی شود و در همه به پایان می رسد در روز سه شنبه به عنوان یک قانون جدید می آید را به اثر رویترز گزارش داد.

در جولای 2, دادگاه قانون اساسی این کشور حکم داد که رومانی نمی تواند اجرای اجباری قرنطینه و یا بستری مراقبت مبتنی بر احکام دولت و چنین است که مهار اقدامات تنها می تواند انجام شود از طریق یک مجلس قانون است. "از فردا ما یک قانون ما می توانیم hospitalise ما می ایزوله" وزیر بهداشت Nelu Tataru گفت: خصوصی تلویزیونی در روز دوشنبه.

وزیر گفت: رومانی می تواند افزایش بیش از 1,000 جدید روزانه موارد در روزهای بعد و دولت می تواند تصمیم به قرنطینه خاص شیوع بیماری در شرکت ها و یا محلات رفتن به جلو.

حدود 972 نفر که تست مثبت برای Covid-19 منتشر شد از بیمارستان در درخواست خود را در برابر توصیه های پزشکی بین جولای 2 و 20 آمار منتشر شده در روز دوشنبه نشان داد. به عنوان بسیاری از 3,680 مردم نمی شد, در بیمارستان بستری و دولت است و در عین حال به منظور برآورد تاثیر قانونی از درجه اعتبار ساقط در تعداد فزاینده ای از عفونت نخست وزیر لودویک اوربان گفت.

رومانی ثبت کرده است 38,139 تایید coronavirus موارد از جمله 22,747 بهبود 2,038 فتح کند گرفته شد و مرگ و میر.

کره جنوبی گزارش بیش از 40 مورد جدید

کره جنوبی جدید coroanvrius موارد منعکس بازگشت به بیش از 40 روز سه شنبه یک روز پس از آن گزارش خود را کوچکترین روزانه افزایش در محلی انتقال در دو ماه آسوشیتد پرس گزارش داد.

کره مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت که 45 موارد جدید شامل 20 نفر آلوده به صورت محلی و 25 در ارتباط با ورود بین المللی.

این کشور گزارش کرده است حداقل 13,816 مورد تأیید و 296 مرگ و میر تا کنون. کره جنوبی نیز دو هفته قرنطينه در همه افراد ورود از خارج از کشور.

Coronavirus Global Updates, 21 July: New infections decline in China; Russia reports fewer than 6,000 cases دو مرد را به یک پیاده روی در دریاچه در 3 de Febrero, پارک به عنوان دولت شروع به سهولت قرنطینه محدودیت های اعمال شده به سرعت گسترش coronavirus در بوئنوس آیرس, آرژانتین در جولای 20, 2020. (رویترز)

روسیه گزارش کمتر از 6,000 موارد

روسیه گزارش 5,842 موارد جدیدی از کروناویروس در شنبه هل دادن کل آن عفونت شمارش به 7,83,328 چهارم بیشترین تعداد از موارد در جهان, رویترز گزارش داد. این کشور coronavirus پاسخ مرکز گفت: 153 نفر کشته در 24 ساعت گذشته, آوردن روسیه به طور کلی مرگ و میر از این ویروس به 12,580.

ویروس ساقه مصر از زندان در میان اخبار خاموشی

Coronavirus آلوده چندین نفر در داخل مصر و زندان و کشته شدن دست کم 14 تن از بازداشت شدگان از آسوشیتد پرس به نقل از یک پیشرو حقوق بشر ناظر عنوان کرد و گفت.

دیده بان حقوق بشر منتشر شد گزارش بر اساس حروف قاچاق از زندان و مصاحبه با زندانیان و بستگان خود را. این موارد مستند از بازداشت شدگان که پس از تجربه مشکوک به ویروس علائم بدون اینکه تست شده و یا دریافت کافی درمان های پزشکی.

دهها هزار نفر از مردم در حال کهنه به چه گروه های حقوق بشر می گویند در حال به سر می برند و غیر بهداشتی زندان.
با وجود درخواست دولت از رئیس جمهور عبد فتاح ال-Sissi به آزادی هزاران نفر از زندانیان برای جلوگیری از همه گیر مقامات شتاب طولانی در حال اجرا سرکوب مخالفان را دستگیر سلامت کارگران و روزنامه نگاران و منتقدان که صدای نگرانی دولت را از دست داده و همه گیر.

مصر گزارش کرده است 88,402 تایید موارد coronavirus با 4,352 مرگ و میر.

دو وزیر در برزیل تست مثبت

Coronavirus Global Updates, 21 July: EU leaders agree on post-pandemic recovery fund رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro می رسد در این مراسم به کاهش برزیل پرچم ملی را برای این شب در الوردا کاخ در برازیلیا, برزیل جولای 20, 2020. (رویترز)

دو وزیر در کابینه رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro گفت: آنها باید آزمایش مثبت برای coronavirus از آسوشیتد پرس گزارش داد.

چهار وزرای کابینه را آزمایش مثبت تا کنون همراه با رئیس جمهور Bolsonaro. آمریکای لاتین ملت گزارش داد بیش از 2 میلیون Covid-19 موارد با حداقل 79,488 مرگ و میر.

کاخ سفید coronavirus نیروی کار جلسات به احیا

Coronavirus Global Updates, 21 July: EU leaders agree on post-pandemic recovery fund یک بازدید کننده با پوشیدن یک ماسک صورت بازديد غرب ساختمان از گالری ملی هنر که بازگشایی امروز پس از چند ماه از بسته شدن با توجه به شیوع کروناویروس در, Washington, US, جولای 20, 2020. (رویترز)

کاخ سفید در حال احیای خود coronavirus نیروی کار جلسات این آسوشیتد پرس گزارش داد.

Coronavirus نیروی کار به رهبری معاون رئیس جمهور مایک پنس در جریان عمومی روزانه در مارس و آوریل با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شرکت و مسلط بسیاری از جلسات. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او منجر خواهد شد یک جلسه در ساعت 5 بعد از ظهر روز سه شنبه خود را برای اولین بار از آوریل 27.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی است صدور ارشاد در جلوگیری از تبعیض بر اساس نژاد و رنگ و منشاء ملی در این کشور در پاسخ به Covid-19 بیماری همه گیر. دستورالعمل صادر دوشنبه دستور ادارات بهداشت به اطمینان حاصل شود که نژادی و قومی جمعیت اقلیت "هستند در معرض بیش از حد صبر کنید زمان را رد کرد و برای بستری شدن در بیمارستان و یا دسترسی به بخش های مراقبت ويژه نسبت به مشابه واقع غیر اقلیت افراد است."

Dr. Anthony Fauci این کشور بالا بیماری های عفونی متخصص می گوید: بهترین راه برای مدیریت صعودی coronavirus و جلوگیری از شیوع آینده است که با چسبیدن به آنچه که او خواستار "اصول". او گفت: ملت فرمانداران که عبارتند از کسانی که با پوشیدن ماسک صورت بستن میله محدود کردن داخل سالن ناهار خوری اجتناب از جمعیت و مکرر دست شستن.

فرماندار کالیفرنیا گاوین Newsom صادر کرده است دستورالعمل های دقیق است که نیاز به بسیاری از دولت 6.7 میلیون K-12 دانش آموزان به حداقل شروع سال تحصیلی آینده با کلاس های آنلاین. کالیفرنیا است که شاهد افزایش در تعداد coronavirus موارد hospitalisations و مرگ و میر.

Coronavirus Global Updates, 21 July: EU leaders agree on post-pandemic recovery fund یک درایو-از طریق مرکز آزمون نشان داده شده است در عمل در طول شیوع کروناویروس در اینگلوود کالیفرنیا, ایالات متحده, جولای 20, 2020. (رویترز)

فرانسه تحمیل جریمه برای پوشیدن ماسک صورت

ماسک های صورت در حال حاضر مورد نیاز در فرانسه در سوپر مارکت ها و مراکز خرید و بانک ها, فروشگاه ها و بازارهای داخلی برای جلوگیری از نشانه هایی که این ویروس ساخت تاخت و تاز دوباره آسوشیتد پرس گزارش روز سه شنبه.

اندازه گیری زمان اثر در روز دوشنبه و جریمه 135 یورو ($155) می تواند وضع شده علیه defaulters. ماسک در حال حاضر مورد نیاز در موزه حمل و نقل عمومی, سینما, مکان های عبادت و دیگر اماکن محصور.

فرانسه گزارش کرده است بیش از 30000 Covid-19-مربوط به مرگ و میر نزدیک به نیمی از آنها در خانه های بازنشستگی برای افراد مسن است. آن را پایین آورده عفونت با سخت دو ماه مستند است اما در حال حاضر شاهد است که این ویروس در حال ساخت باز گشت.

هند گزارش بیش از 37,000 جدید کروناویروس موارد

Coronavirus Global Updates, 21 July: EU leaders agree on post-pandemic recovery fund کارکنان مراقبت های بهداشتی در دهلی نو در دوشنبه 20 ژوئیه (اکسپرس فایل عکس توسط Amit Mehra)

هند گزارش 37,148 موارد و 587 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, گرفتن تعداد کل coronavirus عفونت به 11,55,191 از جمله 28,084 تلفات 4,02,529 فعال موارد و 7,24,578 افرادی که درمان شده اند و مرخص تا کنون با توجه به داده ها توسط وزارت بهداشت و رفاه خانواده.

با توجه به شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) داده ها به عنوان بسیاری به عنوان 1,43,81,303 نمونه های آزمایش شده در کشور تا کنون با 3,33,395 نمونه آزمایش شده دیروز. دنبال Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب