Coronavirus جهانی به روز رسانی 2 مارس: فرانسه گسترش بهداشت و درمان اضطراری تا جولای 24

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: آوریل 2 سال 2020 10:53:55 pm یک موتورسوار درایوهای خالی

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: آوریل 2 سال 2020 10:53:55 pm
یک موتورسوار درایوهای خالی خیابان به عنوان خورشید مجموعه روز شنبه, مارس 28 سال 2020 در مرکز شهر توپیکا, Mo. کانزاس گسترش stay-at-home سفارشات تا مارس 3, در تلاش برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید (AP Photo/چارلی ریدل)

به عنوان coronavirus همه گیر وارد پنجمین ماه از ماه دسامبر تعداد موارد تایید شده در سراسر جهان عبور کرده اند 3.4 میلیون با 238,663 مرگ و میر به عنوان ممکن است 2. بیش از 1000000 نفر بهبود یافته اند از این ویروس تا کنون به گفته جان هاپکینز شمارش. ایالات متحده همچنان باقی می ماند بدترین آسیب دیده کشور در سطح جهانی و حتی به عنوان حداقل متحده 30 شروع به سهولت مستند اقدامات با باز کردن رستوران ها و کسب و کارهای دیگر. این ویروس به کشته شدن بیش از 64000 در ایالات متحده است.

از نظر عفونت و ما به دنبال اسپانیا (213,435) ایتالیا (207,428) انگلستان (178,685) فرانسه (167,305) آلمان (164,077) ترکیه (122,392) و روسیه (114,431).

در ضمن غذا و داروی آمریکا گفته است که remdesivir است که برای اولین بار مواد مخدر نشان داده شده است برای کمک به مبارزه با کروناویروس حتی آن را به عنوان اجازه استفاده از این داروی آزمایشی. دنبال coronavirus به روز رسانی های زنده

در اینجا آخرین Covid-19 تحولات از سراسر جهان:

ایتالیا قصد دارد برای بازگشایی مهد کودک, تابستان, مدارس پس از 2 ماه از مستند

سخت ترین ضربه از coronavirus ایتالیا است prepping برای بازگشایی مهد کودک و نگه مینی تابستان مدارس برای کودکان پس از دو ماه از مستند, به گزارش خبرگزاری AFP. اما رفتن توسط AFP شمارش ایتالیا امروز دیدم قابل توجه تک-بعد پرش در Covid موارد ضبط 474 مرگ و میر پس از مارس 21. این ویروس تاکنون بیش از 28000 زندگی در کشور است.

یک دختر و پسر با پوشیدن یک ماسک برای محافظت در برابر COVID-19 پیاده روی در مقابل یک نقاشی دیواری در رم چهار شنبه, آوریل 1 سال 2020 است. (AP Photo/Alessandra تارانتینو)

مدارس در ccountry بسته شده اند تا سپتامبر اما با استناد به وزارت آموزش و پرورش را در دایره منتشر شده توسط Corriere della Sera, روزانه, AFP گفت: کودکستان ها و مهد کودک استفاده می شود از ماه ژوئن به صورت گروه های کوچک در کودکان صفر تا شش سال است. خود را در درجه حرارت می توان در ورود و آنها تنها مجاز به بازی با قبل از سترون, اسباب بازی, هیچ چیز از خانه به ارمغان آورد. همان کودکان را در هر گروه و در هر زمان. آنها نمی خواهد به پوشیدن ماسک, اما معلمان خواهد, بخشنامه اعلام کرد.

ایتالیا نخست وزیر جوزپه کونته اصرار دارد که کودکان انجام یک خطر سرایت. و این کشور قدیمی ترین معلمان سراسر OECD با نزدیک به 60 درصد بالای 50.

نیویورک: بیش از 1000 پلیس را به خیابان ها به ممنوعیت جماعت

حدود 1000 پلیس در نیویورک اعزام شده است آخر این هفته به اجرا اجتماعی فاصله و اجرای ممنوعیت تجمع در فضاهای عمومی. Offiers در سراسر شهر بر روی پا دوچرخه و اتومبیل به شکستن جمعیت و به یاد کسانی که لذت بردن از آب و هوای گرمتر به حفظ 6 فوت فاصله برای دیگران. تا کنون پلیس شهر ساخته شده است که 60 بازداشت صادر 343 احضار تمام نقض های اجتماعی فاصله هنجار پس مارس 16.

پلیس دستور جمعیت به عنوان صدها نفر از عزاداران جمع آوری در بروکلین شهر نیویورک روز شنبه, مارس 28 سال 2020 به رعایت یک مراسم تشییع جنازه برای خاخام خایم Mertz, یک Hasidic ارتدوکس رهبر مرگ که بود گزارش به کروناویروس جدید. استرس coronavirus' تلفات در این شهر یهودیان ارتدوکس آورده بود به جلو چهارشنبه پس از شهردار, بیل د Blasio متنبه "جامعه یهودی" پس از فروپاشی مراسم تشییع جنازه بزرگ که مسخره بهداشت عمومی سفارشات. (تاد Maisel از طریق AP)

ماه گذشته در مارس 18 افسران بازداشت مردم و صدور احضاریه در برانکس پارکینگ و گاراژ جایی که آنها در بر داشت موقت کلوپ شبانه شامل یک میز بیلیارد و نوار ارائه مشروب و آبجو تاج و در یک بسته بروکلین سلمانی که در آن بیش از 50 نفر جمع آوری شده برای یک حزب شامل موسیقی با صدای بلند و قمار. دو روز بعد پلیس مجبور به شکستن 4/20 ماری جوانا, تعطیلات, جشن برگزار خالی طبقه سوم یک ساختمان در منهتن در محله چلسی. ده ها تن از مردم گرفته توسط رسانه های اجتماعی اعتیاد به مواد مخدره در مورد حزب داده شد احضاریه برای خاطی. (AP)

اسپانیایی ها بیرون می آیند به ورزش اولین بار در 7 هفته

پس از اسپانیا به پایان رسید ممنوعیت ورزش در فضای باز در یک تلاش برای کاهش تدریجی از مستند محدودیت های هزاران نفر از مردم به خیابان ها در اوایل صبح روز شنبه در دنده های ورزشی برای اولین بار در هفت هفته. برخی از مردم دیده می شد در حال اجرا با یک ماسک صورت.

مردم با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر coronavirus ورزش همراه Vuelta del Castillo پارک در پامپلونا در شمال اسپانیا روز شنبه, مه 2 سال 2020 است. (AP Photo/آلوارو Barrientos)

دولت تعیین کرده است تا اسلات هم برای گروه های سنی و فعالیت برای جلوگیری از جمعیت از تشکیل و افشای بیشتر در معرض خطر بزرگان. مردم بین رده سنی 14 و 70 در حال حاضر مجاز به بیرون رفتن برای ورزش فرد از ساعت 6 صبح تا 10 صبح تا 8 بعد از ظهر تا 11 pm. افرادی که بیش از 70 سال می توانید بیرون بروید از 10 صبح تا ظهر و 7 بعد از ظهر تا 8 ساعت با یک مراقب در صورت نیاز.کودکان زیر 14 در حال حاضر مجاز به رفتن بین ظهر و 7 p. m. برای پیاده روی با یکی از والدین برای تا یک ساعت در 1 کیلومتری (نیم مایل) از خانه. آنها می توانند بازی با دیگر کودکان است. (AP)

ما مرتکب بیش از $775 میلیون دلار برای کمک به کشورهای در حال مبارزه با بیماری همه گیر

ایالات متحده متعهد شده است بیش از $775 میلیون نفر در اورژانس سلامت انسان دوستانه و کمک های اقتصادی کمک خواهد کرد که بیش از 120 کشور جهان از جمله هند در مبارزه با این بیماری همه گیر وزارت امور خارجه گفت:. با توجه به فکت شیت منتشر شده توسط وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه بیش از دلار 775 میلیون کمک است که به طور خاص با هدف کمک به دولت ها سازمان های بین المللی و سازمان های غیر دولتی برای مبارزه با این بیماری همه گیر.

این کمک های مالی ارائه شده توسط کنگره را نجات بهبود بهداشت عمومی آموزش و پرورش حفاظت از امکانات بهداشتی و افزایش آزمایشگاهی بیماری-نظارت و سریع-پاسخ ظرفیت در بیش از 120 کشور آن را گفت. هند دریافت کرده USD 5.9 میلیون نفر در بهداشت و سلامت کمک به مانع گسترش این بیماری با ارائه مراقبت برای تحت تاثیر قرار انتشار اساسی بهداشت عمومی پیام به جوامع و تقویت مورد-پیدا کردن و نظارت بر آن گفت. (ادامه مطلب)

همه گیر باعث بی حد و حصر از ترس و درد و رنج در میان پیر: سازمان ملل متحد

بیان کرد که coronavirus همه گیر است و باعث بی حد و حصر از ترس و درد و رنج برای مردم در سراسر جهان که در حال مرگ هستند در یک نرخ بالاتر, سازمان ملل متحد, دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ راه اندازی کرده است 16-صفحه سیاست جلسه با چند کلید پیام. اشاره به این حادثه تلخ گفت که فراتر از خطرات بهداشتی این بیماری همه گیر قرار دادن افراد مسن بیشتر در معرض خطر فقر با یک به خصوص تاثیر مخربی بر روی افراد سالمند در کشورهای در حال توسعه. این poliuce مهمتر متحده هیچ فرد جوان یا پیر است مصرفی و افراد مسن باید از همان حقوق به زندگی و سلامت به عنوان هر کس دیگری. اشاره به این حادثه تلخ نیز نامیده می شود برای بهبود حمایت اجتماعی و دقیق تلاش برای استفاده از تکنولوژی دیجیتال برای رسیدن به افراد مسن تر که ممکن است به صورت درد و رنج بزرگ به دلیل انزوا و محدودیت در حرکات خود را. (AP)

یک مرد می پردازد احترام در نزدیکی تابوت همسر خود را که 75 سال طول مراسم تحت مراقبت پاریس undertaker Franck Vasseur در Pere Lachaise گورستان در پاریس, جمعه, آوریل 24 سال 2020 به عنوان یک سلول در سراسر کشور همچنان به مقابله با COVID-19 ویروس. (AP Photo/فرانسوا موری)

بخوانید | شورای امنیت سازمان ملل رئیس جمهور استونی خواستار شورای امنیت را از دست داده و COVID-19 "شرم"

سنگاپور اجازه می دهد تا کسب و کار برای بازگشایی به عنوان Covid موارد سقوط

سنگاپور اجازه خواهد داد که برخی از کسب و کار به بازگشایی از مارس 12 میان کاهش coronavirus موارد در سطح جامعه وزارت بهداشت گفت. وزیر بهداشت گن کیم یونگ گفت که سنگاپور در یک موقعیت برای شروع کاهش تدریجی سخت "مدار شکن" اقدامات PTI ذکر کانال اخبار آسیا گزارش.

یک کارگر مهاجر از هند اصلاح درختان همراه هلند جاده در سنگاپور بر روی چهار شنبه, مارس 19 سال 2020 است. (AP Photo/یکا چان)

او گفت که برخی از کسب و کار از سر گرفته خواهد عملیات از مارس 12 با از سرگیری تدریجی انتخاب شده فعالیت ها و خدمات بیش از چند هفته است. مدار شکن تمدید شده است به ژوئن 1. صفحه اصلی مبتنی بر کسب و کار مواد غذایی انتخاب مواد غذایی, رسانه های خرده فروشی مواد غذایی و شرکت های تولیدی خواهد بود در میان کسانی که برای از سرگیری عملیات از مارس 12, شرکت-صندلی از نیروی کار وزیر لارنس وانگ گفت. (PTI)

پاکستان می بیند بیش از 1200 Covid موارد در یک روز

پاکستان ثبت بالاترین آن روز تنها سنبله در Covid موارد ضبط 1,297 عفونت در نظر گرفتن تعداد به 18,114. مرگ و میر در کشور است 417 با 32 مرگ و میر ثبت شده در یک روز وزارت بهداشت ملی خدمات گفت. به عنوان بسیاری از 4,715 بیماران شده است بهبود آن گفت. با توجه به PTI مقامات گفته سنبله در Covid-19 موارد تعجب آور نیست که آن را با توجه به افزایش coronavirus تست. به عنوان بسیاری از 193,859 تست های انجام شده تا کنون از جمله 9,164 در 24 ساعت گذشته گفتند.

داوطلبان ضد عفونی کردن منطقه است که مقامات مهر و موم شده بعد از یک گروه از مردم آزمایش مثبت برای coronavirus جمعه, مه 1 سال 2020 است. (AP Photo/B. K. Bangash)

مدونا آزمایش ویروس

سردستهزنان خواننده اپرا پاپ مدونا نشان داد که او دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 anitbodies. خواننده مشترک خبری در نسخه 14 از قرنطینه خاطرات در Instagram تلویزیون.

"در زمان تست روز دیگر و من متوجه شدم که من باید این آنتی بادی است. پس فردا من فقط رفتن برای یک درایو در ماشین من میخوام رول پایین پنجره و من میخوام نفس در COVID-19 درجه. آره. من امیدوارم که خورشید درخشان است" مدونا گفت.

مشاهده این پست در Instagram

#staysafe #staysane

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط مدونا (@مدونا) on

روسیه گزارش بالاترین تک-بعد پرش

روسیه گزارش داد که بالاترین یک روز پرش در coronavirus عفونت جمعه به عنوان برخی از دیگر کشورها و ایالات متحده که در آن تعداد موارد تثبیت اجازه کسب و کار و فعالیت برای بازگشایی شده است. این کشور در حال حاضر 7,933 موارد جدید جمعه افزایش و در مجموع به 114,431 با توجه به دولت است. درست شماره اعتقاد بر این است بالاتر از دلیل است که همه آزمایش و تست گزارش به تنها 70 ٪ تا 80 ٪ دقیق است.

یک کارمند شهرداری پوشیدن یک دست کت و شلوار خاص برای محافظت در برابر coronavirus پاک و كشتن تقریبا خالی از پیاده حلقه باغ در طول یک مستند با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس در مسکو, روسیه, جمعه, مه 1 سال 2020 است. (AP Photo/الکساندر Zemlianichenko)

حداقل پنج مناطق روسیه گزارش داد افزایش پنومونی موارد است. در مسکو که حساب برای نیمی از تمام ویروس موارد عفونت های تنفسی هستند به احتمال زیاد ناشی از کوروناویروس با توجه به آژانس بهداشت عمومی. در روز پنج شنبه نخست وزیر میخائیل Mishustin اعلام کرد او آزمایش مثبت خواهد بود و به طور موقت متوقف در حال اجرا کابینه. ساخت و ساز وزیر و معاون او نیز باید آزمایش مثبت است.

که ستایش چین برای دست زدن به آن از COVID-19 همه گیر

سازمان بهداشت جهانی روز شنبه ستایش چین برای دست زدن به آن از coronavirus همه گیر و خواست کشورهای دیگر برای یادگیری از ووهان چگونه آن را آوردن جامعه به حالت عادی بازگشت. این می آید یک روز رئیس جمهور آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و اظهار نظر در این سازمان به عنوان یک آژانس روابط عمومی برای چین است.

اشاره کرد که با وجود صفر COVID-19 موارد در ووهان ماریا ون Kerkhove فنی منجر شود که برای بهداشت و درمان اضطراری برنامه در یک مجازی نشست خبری در ژنو گفت: "این بسیار بسیار خوش آمدید اخبار به شنیدن این که هیچ بیشتر موارد شدید بیشتر بیماران در ووهان.""پس از تبریک این دستاورد" های دولتی سلامت نیوز به نقل از او عنوان کرد و گفت در روز شنبه. "جهان آموخته است از چین و ما نیاز به ادامه به یاد بگیرند که از ووهان در چگونه آنها در بلند کردن آن اقدامات چگونه آنها در حال آوردن جامعه به حالت عادی یا معمولی و در شرایط چگونه ما در حال رفتن به زندگی می کنند با این ویروس رفتن به جلو" او گفت:.

بخوانید | چین گزارش یکی coronavirus مورد دیروز مرگ و میر می ایستد در 4,633

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه گفت که باید "شرمنده" از خود را به عنوان او در مقایسه با سازمان ملل متحد سلامت ارگان به یک آژانس روابط عمومی برای چین در میان بیماری همه گیر کوروناویروس پس از آن سرچشمه در بخش مرکزی چین در شهر ووهان.

چین و سنن و شیوع کروناویروس می گوید کاخ سفید

Coronavirus NATO, coronaviurs russia, coronavirus United states, NATO forces afghanistan, NATO forces Russia, coronavirus news, Indian express news مغلوب ساختن پیشی جستن در روزانه خود را در کاخ سفید در کنفرانس خبری (فایل)

کاخ سفید روز شنبه گفت چین "سنن وضعیت" پس از آن سرچشمه در ووهان یک روز پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تهدید به استفاده از تعرفه به عنوان یک ابزار در برابر چین برای قراضه بحران است.

کاخ سفید با این حال خودداری از دادن جواب قطعی در اقدامات تلافی جویانه علیه این کشور است. ایالات متحده یکی از کشورهای مختلف از جمله آلمان و بریتانیا و استرالیا به سرزنش چین برای گسترش این زمان بیماری همه گیر.

ادامه| تعرفه ها در چین برای قراضه شیوع ویروس این است که "قطعا یک گزینه': مغلوب ساختن پیشی جستن

FDA اجازه می دهد تا استفاده از remdesivir دارو برای بیماران مبتلا به کروناویروس

غذا و داروی آمریکا جمعه اجازه اضطراری استفاده از یک داروی آزمایشی است که به نظر می رسد برای کمک به برخی از coronavirus بیماران سریعتر بهبود می یابند. این خواهد بود که برای اولین بار مواد مخدر نشان داده شده است برای کمک به مبارزه با ویروس. آمریکا تنظیم کننده عمل کرده و ارسال نتایج اولیه از یک دولت حمایت مطالعه نشان داد که علوم جلعاد را remdesivir مواد مخدر کاهش زمان بازیابی 31 درصد یا حدود 4 روز در یک میانگین برای بستری Covid-19 بيمار.

مطالعه 1,063 بيماران بزرگترین و سخت ترین تست مواد مخدر و شامل مقايسه با گروه دريافت فقط مراقبت های معمول پس remdesivir اثرات می تواند با دقت مورد بررسی قرار گرفت.

به عنوان خوانده شده| ما باید منجر به تلاش جهانی در حال توسعه توزیع COVID-19 واکسن: کنگره

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام FDA در کاخ سفید است. کسانی که با توجه به مواد مخدر قادر به ترک بیمارستان در 11 روز به طور متوسط در مقابل 15 روز برای گروه مقایسه شد.

موسسه ملی بهداشت, Anthony Fauci گفت: این مواد مخدر را تبدیل به یک استاندارد جدید برای مراقبت به شدت بیمار Covid-19 بیماران مثل کسانی که در این مطالعه است.

فرانسه گزارش کمترین روزانه ویروس تلفات در پنج هفته

فرانسه گزارش داد که کمترین تعداد مرگ و میر در یک دوره 24 ساعت در بیش از 5 هفته در روز جمعه با 218 coronavirus مرگ و میر.آخرین بار در کشور ثبت چنین کم روزانه تعداد مرگ و میر شد مارس 23, هنگامی که وجود دارد 186 ثبت شده مرگ و میر. فرانسه چهارمین بالاترین مرگ و میر در اروپا با 24,594.

(AP Photo/میشل اویلر فایل)

دولت اعلام کرده است که این کشور سخت مستند خواهد بود کاسته از مارس 11, اما سرعت کندتر خواهد بود و در سخت تر آمار مناطق مانند بیشتر پاریس منطقه و شمال چهارم از کشور است.

Coronavirus موارد در پاکستان عبور 17,000

پاکستان جمعه گزارش 882 تازه Covid-19 مورد در نظر گرفتن تعداد کل عفونت در کشور به 17,699 همراه با 408 مرگ و میر با توجه به وزارت بهداشت ملی خدمات.

پنجاب گزارش 6,340 موارد سند 6,675, خیبر-پختونخوا 2,799 بلوچستان 1,136 اسلام آباد 343 گلگت-بلتستان 340 موارد بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط وزارت.

داوطلبان disinfects یک مسجد پیش از اسلام, روزه ماه رمضان, در پیشاور پاکستان سهشنبه, مارس 24 سال 2020 است. (AP Photo/محمد سجاد)

وزارت بهداشت گفت که تا کنون 182,131 آزمون انجام شده است از جمله 7,971 در 30 آوریل. "وجود دارد 3,706 بیماران بستری در 717 بیمارستان با COVID-19 امکانات در سراسر کشور است. بقیه بیماران جدا شد در خانه" با توجه به وزارت.مشاور در سلامت ظفر میرزا گفت که هر دو پایان اردیبهشت یا اواسط ماه ژوئن می تواند دوره اوج برای coronavirus در کشور است.

بزرگترین بازار بازگشایی با محدودیت

دبی مال است که تبلیغ به عنوان بزرگترین بازار دوباره باز با مجموعه ای از دستورالعمل های این هفته تحت سخت پادمان پس از تعطیل برای یک ماه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. کودکان بین سنین 3 و 12 سالمندان بالای 60 سال و افراد بالاتر گروه خطرات ممنوع برای ورود به بازار.

Dubai mall re-opens, World's largest mall re-opens, UAE mall, Dubal mall restrictions, Dubai newsm World news بازار بسته شد در مارس 23 بعد از دبی رفت و در زیر یک شبه حکومت نظامی پس از مارس 26.

بازدید کننده دستورالعمل مانند پوشیدن یک ماسک و نه ماندن در داخل مجتمع برای بیش از 3 ساعت در محل قرار داده شد که اقدامات پیشگیرانه در مبارزه با COVID-19.

بازار بسته شد در مارس 23 و دبی شده بود در زیر یک شبه حکومت نظامی همراه با بقیه درهم از مارس 26.

کره جنوبی همچنان به پهن کردن آن منحنی

کره جنوبی ادامه داد: آن ماه است در خط کمتر از 100 نفر با 6 تازه موارد گزارش روز شنبه. این به ارمغان آورد چهره های ملی به 10,780 موارد و 250 ویروس های مربوط به مرگ و میر با توجه به آمار و ارقام منتشر شده توسط کره جنوبی را به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. از این حداقل 1,081 موارد مرتبط شده اند به ورود بین المللی.

با کاهش در موارد مقامات دولتی شده اند و آرامش اجتماعی فاصله دستورالعمل و تغییر تمرکز به کاهش شوک در اقتصاد است.در طول سه ماه اول سال اقتصاد آن دیدم بدترین رکود از اواخر سال 2008 به عنوان همه گیر آمار هر دو مصرف داخلی و صادرات.

مالزی گرد کردن تا مستند نشده مهاجران شامل coronavirus

با توجه به مالزی نیروی پلیس مقامات گرد کردن تا مستند نشده مهاجران به عنوان بخشی از تلاش ها برای جلوگیری از شیوع کروناویروس پس از صدها نفر از مهاجران و پناهندگان بازداشت شدند در کوالالامپور پایتخت.

بیش از 700 مهاجر بودند به زندان گرفته شده از جمله کودکان و قومی Rohingya پناهندگان میانمار در طول روز جمعه در حمله به یک مرکز که در آن هزاران نفر از مهاجران و پناه جویان زندگی می کنند, گروه های مدافع حقوق بشر گفته بود.

بخوانید| مالزی برای بازگشایی اکثر کسب و کار جلوتر از برنامه دوشنبه

این عملیات ها که با هدف جلوگیری از مستند نشده مهاجران از سفر به مناطق دیگر در میان جنبش محدودیت های اعمال شده برای جلوگیری از گسترش شیوع.

صندوق بین المللی پول کمک های مالی $643 میلیون وام برای مبارزه با کروناویروس در اکوادور

صندوق بین المللی پول روز شنبه تایید یک درخواست از اکوادور برای تامین مالی اضطراری برای مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس, اعطای میلیارد و 643 میلیون وام آند کشور وزارت اقتصاد گفت .اکوادور شده است در میان سخت ترین-آمار کشورهای آمریکای لاتین توسط coronavirus با 24,675 مورد تأیید و 883 مرگ و میر.

"این تامین مالی به ما اجازه خواهد داد به نقدینگی لازم برای حمایت مجدد از اقتصاد و حمایت از مشاغل" این وزارتخانه در بیانیه ای گفت.

بخوانید| مدل جدید ممکن است با دقت برآورد COVID-19 تلفات

بریتانیا بازدید این هدف از 100,000 Covid-19 آزمون در روز

Covid-19: UK sets up new insurance scheme for NHS medics' families هنکاک همچنین اعلام کرد که بریتانیا مرگ و میر افزایش یافته بود توسط 739 به 27,510 مرگ و میر. (فایل)

بریتانیا به آمار هدف خود را از انجام 100,000 COVID-19 آزمون در روز, وزیر بهداشت مت Hancock گفت: روز جمعه تاکید کرد که این برنامه بسیار مهم بود برای کمک به سهولت ملی مستند. هنکاک مجموعه هدف رسیدن به 100,000 آزمون تا پایان مارس پس از انتقاد برای حرکت بیش از حد به آرامی در توده آزمایش در مقایسه با کشورهای دیگر مانند آلمان است.

از آن پس دولت به افزایش تعداد درایو-از طریق تست, سایت, شروع ارسال صفحه اصلی آزمون است و به سرعت در حال گسترش تعداد افراد واجد شرایط برای درخواست یک آزمون.

هنکاک همچنین اعلام کرد که بریتانیا مرگ و میر افزایش یافته بود توسط 739 به 27,510 مرگ و میر – فقط زیر که از ایتالیا بود که یکی از اولین و بدترین آمار کشورهای اروپایی.

بیش از ده ایالت آمریکا بازگشایی رستوران ها و دیگر کسب و کار

در یکی از بزرگترین و در روز فشار و در عین حال به راه اندازی مجدد اقتصاد خود را در میان همه گیر بیش از ده ایالت آمریکا اجازه رستوران و فروشگاه و یا کسب و کارهای دیگر بازگشایی جمعه. کشورهای در حال اقدام در سرعت خود و با خود خصلت ها و محدودیت ها را به مطمئن شوید که coronavirus نمی آمد طوفان به عقب.

مردم در لوئیزیانا می تواند غذا خوردن در رستوران ها دوباره اما تا به حال به نشستن در خارج در جداول 10 3 متر از هم جدا با هیچ سرویس پیشخدمت. مین ساکنان می تواند با حضور در کلیسا به عنوان طولانی به عنوان آنها در آنجا ماند در اتومبیل های خود را. و یک نبراسکا بازار بازگشایی شد و با پلکسی گلاس موانع و دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه اما تعداد کمی از خریداران.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت که او امیدوار تعداد کل COVID19 مرگ و میر در ایالات متحده خواهد شد در زیر 100000 که او اذعان وحشتناک شماره. مغلوب ساختن پیشی جستن را پیش بینی از انتظار ما مرگ و میر را در طول زمان تغییر با خود را زودتر از 60000 طرح در حال حاضر تحت الشعاع قرار. اما او گفت در صورتی که شاید میلیون ها زندگی را نجات داد با خاموش کردن اقتصاد است.

شورای امنیت سازمان ملل به دنبال قوی تر از تلاش برای کمک به سالمندان در میان همه گیر

دبیرکل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ جمعه گفت coronavirus همه گیر است و باعث "بی حد و حصر از ترس و درد و رنج" برای مردم در سراسر جهان که در حال مرگ هستند در یک نرخ بالاتر و به خصوص برای کسانی که بالای سن 80 که مرگ و میر به میزان پنج برابر متوسط جهانی است.

آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ در روز جمعه گفت که فراتر از خطرات بهداشتی "این بیماری همه گیر است که قرار دادن افراد مسن بیشتر در معرض خطر فقر" با خصوص تاثیر مخربی بر روی افراد سالمند در کشورهای در حال توسعه.

"افراد مسن باید از همان حقوق به زندگی و سلامت به عنوان هر کس دیگری." گفت: اشاره به این حادثه تلخ. (AP Photo/کریستف Ena)

U. N. ارشد راه اندازی 16-صفحه سیاست جلسه در مورد تاثیر COVID-19 در افراد مسن با چندین پیام های کلیدی از همه مهمتر این که "هیچ فرد جوان یا پیر است مصرفی" و "افراد مسن باید از همان حقوق به زندگی و سلامت به عنوان هر کس دیگری."

اشاره به این حادثه تلخ نیز نامیده می شود برای بهبود حمایت اجتماعی و "دقیق تلاش" برای استفاده از فن آوری دیجیتال برای رسیدن به افراد مسن تر که ممکن است به صورت درد و رنج بزرگ به دلیل انزوا و محدودیت در حرکات خود را.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن