Coronavirus جهانی به روز رسانی 13 جولای: هنگ کنگ افزایش, اجتماعی, فاصله اقدامات; استرالیا ترس virus ممکن است گسترش با وجود شیب

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 10:29:21 pm مردم با پوشیدن ماسک صورت منت

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 10:29:21 pm
Coronavirus Global Updates, 13 July: New York reports zero virus-related deaths; Mexico overtakes Italy death toll مردم با پوشیدن ماسک صورت منتظر در یک ایستگاه اتوبوس در طول روز صبح ساعت شلوغی در پکن چین در 13 ژوئیه سال 2020 است. (رویترز)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: بیش از 12.94 میلیون نفر آلوده شده اند توسط این رمان coronavirus در سراسر جهان و 5,67,357 مردم فوت کرده اند رویترز روز دوشنبه گزارش. پس از شناسایی آن در چین در اواخر ماه دسامبر سال گذشته coronavirus موارد گزارش شده در بیش از 210 کشور در سراسر جهان است.

رئیس سازمان بهداشت جهانی هشدار داده است که COVID-19 همه گیر است و بدتر شدن در سطح جهان و چیزهایی که نمی خواهد به بازگشت به حالت عادی برای برخی از زمان. در یک نشست خبری دوشنبه Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت که �وجود خواهد داشت بدون بازگشت به حالت عادی برای آینده قابل پیش بینی. Tedros گفت که در حالی که کشورهای متعدد به خصوص در اروپا و آسیا به ارمغان آورده اند شیوع بیماری تحت کنترل بیش از حد بسیاری از دیگران دیدن virus روند حرکت در جهت اشتباه است. Tedros نیز متنبه رهبران سیاسی برای پیام های مخلوط مورد شیوع بیماری که آسیب اعتماد بدون اشاره به هر گونه سیاستمداران با نام.

ایالات متحده دارای بیشترین تعداد از موارد در بیش از 3.37 میلیون به دنبال 1.87 میلیون نفر در برزیل 8,78,000 موارد در هند 7,27,000 موارد تایید شده در روسیه و 3,26,000 موارد در پرو.

هنگ کنگ افزایش, اجتماعی, فاصله اقدامات

coronavirus global update, coronavirus world news, coronavirus death toll, cronavirus china, china news, US-China, world news مردم با پوشیدن ماسک های حضور شب زنده داری برای چینی دکتر لی Wenliang که تنبیه شد برای هشدار در مورد شیوع کروناویروس جدید در هنگ کنگ. (AP Photo/Kin چونگ فایل)

هنگ کنگ ممنوعیت تجمعات عمومی به بیش از چهار و نیاز به پوشش صورت در حمل و نقل عمومی به عنوان شهر جنگ افزایش COVID-19 موارد است.

رستوران نمی شود مجاز به ارائه ناهار خوردن در خدمات از 6 بعد از ظهر تا 5 بعد از ظهر, در حالی که مراکز تناسب اندام و زیبایی سالن بسته خواهد شد برای 7 روز. این اقدامات اثر ژوئیه 15. این شهر نیز افزایش خواهد یافت تست برای شناسایی بدون علامت بیمارانی که آلوده می شوند.

هنگ کنگ رهبر کری لام اعلام کرد که این اقدامات در دوشنبه همچنین ترغیب بخش خصوصی برای قرار دادن در محل کار از خانه ترتیبات برای کارکنان. روز دوشنبه 41 از 52 coronavirus عفونت گزارش شده در هنگ کنگ بودند محلی منتقل موارد است. پس جولای 6, هنگ کنگ گزارش شده 250 موارد جدید با شنبه را شمارش بودن بالاترین سطح از مارس.

انگلستان PM calls مردم را به پوشیدن ماسک صورت در مغازه ها

نخست وزیر بوریس جانسون گفت که او به دنبال اجرای اقدامات که ممکن است مورد نیاز در اطراف پوشش صورت محصور در فضاهای عمومی به عنوان او به نام مردم به استفاده از آنها در فروشگاه ها به منظور جلوگیری از COVID-19 انتقال است.

در حال حاضر آن است که اجباری به پوشیدن ماسک یا پوشش تنها در حمل و نقل عمومی در بسیاری از مناطق بریتانیا اما شده است وجود دارد بحث رو به رشد در اطراف گسترده تر اجباری به عنوان رویکرد بریتانیا به تدریج از coronavirus مستند.

"من فکر می کنم مردم باید با پوشیدن (ماسک صورت) در مغازه ها. و از نظر چه کنیم که آیا ما آن را اجباری یا نه ما به دنبال در هدایت ما شاهد خواهید بود کمی بیشتر در چند روز آینده," او گفت: "وقتی پرسیده شد که در مورد پوشش صورت در سفر خود به کارکنان آمبولانس در مرکز لندن.

"در طول این بحران مردم نشان داده اند شگفت انگیز حساسیت نسبت به افراد دیگر و درک درستی از نیاز به ویروس را با انجام کارهای همکاری کنید. با پوشیدن ماسک یکی از آنها است... این یک چیز متقابل; مردم را به ارزش آن است. ما به دنبال در چند روز آینده در مورد دقیقا چگونه و با چه ابزار اجرای ما فکر می کنم ما می خواهیم برای پیشرفت," او گفت:.

استرالیا ترس virus ممکن است گسترش با وجود شیب

اعضای نیروی دفاع استرالیا جمع آوری اطلاعات رفتار و متوسط چک در یک درایو در Covid-19 تست سایت در ملبورن. (عکاس: کارلا Gottgens/بلومبرگ)

استرالیا بدترین ضربه ویکتوریا دولت ثبت شده تنها 177 جدید کروناویروس موارد در دوشنبه اما یک مقام بهداشتی هشدار داد که ممکن است این بیماری را گسترش ممکن است در عین حال بدتر. جدید موارد قابل ملاحظه ای پایین از 273 موارد در روز یکشنبه و یک رکورد 288 روز جمعه.

ویکتوریا ارشد بهداشت افسر برت Sutton گفت که خیلی زود به می گویند که آیا کاهش تعداد معنای گسترش بود که موجود است. "این فوق العاده آن پایین تر از اوج ما. اما ممکن است اوج ما هنوز" ساتون گفت. "بنابراین من می خواهم برای دیدن یک هفته از کاهش تعداد قبل از من می آیند و می گویند من باید اعتماد به نفس بیشتری در مورد این جهت ما قصد داریم در."

ملبورن استرالیا دوم-اکثر فیلم محبوب شهرستان و بخشی از آن را احاطه کرده در ویکتوریا بازگشت به مستند هفته گذشته در تلاش برای جلوگیری از گسترش بیماری. استرالیا ثبت کرده است حدود 10000 COVID-19 موارد و 108 مرگ و میر.

پستی رای گیری برای بیش از 700,00 سریلانکا مقامات شروع مذاکرات جدید COVID-19 تهدید

پستی رای گیری برای بیش از 700 ، 000 سریلانکا افسران خواهد شد که در وظیفه در آگوست 5 برای مجلس, نظر سنجی, شروع روز دوشنبه در میان امنیتی ویژه اقدامات زیر ناگهانی سنبله در COVID-19 موارد در کشور است.

رای گیری خواهد شد در 5 روز با دو روز محفوظ است هفته آینده برای کسانی که موفق به رای خود را در این هفته. بیش از 700 ، 000 افسران خواهد شد که در انتخابات وظیفه در اوت 5 واجد شرایط رای خود را.

مقامات انتخابات گفت: رای گیری در شمال مرکزی شهر Rajanganaya شد به طور نامحدود به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 تهدید. به گفته مقامات بهداشت خوشه ای تشکیل شده است در این منطقه از هفته گذشته با عفونت های ناشی از مواد مخدر در مرکز توانبخشی در Kandakadu در پلننرووا منطقه.

نزدیک به 500 جدید عفونت از جمله 70 دانش آموزان شناسایی شد از Kandakadu خوشه. حدود 600 تماس نزدیک از کسانی که تست مثبت فرستاده شده اند برای قرنطینه. "خوشه را می توان" دکتر آنیل Jasinghe مدیر کل خدمات بهداشتی و درمانی, گفت:, و اضافه کرد که تا به حال کاهش محافظت در برابر COVID-19 به عنوان کشور بود که دوباره باز پس از مستند.

1,282 Covid-19 نفر در اندونزی

Coronavirus Global Updates, 13 July: South Africa extends state of national disaster amid rise in cases یک کشیش پوشیدن محافظ ماسک صورت استقبال faithfuls حضور توده در اولین روز از بازگشایی یک کلیسا پس از محدودیت دولت کاسته شد در جاکارتا, اندونزی, 12 جولای سال 2020 است. (رویترز)

اندونزی گزارش 1,282 جدید کروناویروس موارد در دوشنبه آوردن کشور از مجموع شمارش به 76,981, رویترز به نقل از وزارت بهداشت رسمی Achmad Yurianto عنوان کرد و گفت.

وزیر گفت: مرگ و میر افزایش 50 آوردن مجموع تلفات به 3,656 بالاترین در شرق آسیا در خارج از چین است.

هنگ کنگ گزارش 52 موارد جدید

دلار هنگ کنگ شنبه ثبت 52 موارد جدید Covid-19 روز دوشنبه از جمله 41 که به صورت محلی منتقل می شود, رویترز به نقل از مقامات بهداشت و درمان عنوان کرد و گفت.

چینی-اداره شهرستان گزارش شده بیش از 1500 موارد و هفت مرگ و میر ناشی از اواخر ماه ژانویه است.

هند گزارش 500 Covid-19 مرگ و میر در یک روز

Coronavirus Global Updates, 13 July: New York reports zero virus-related deaths; Mexico overtakes Italy death toll بیماران در CWG ایجاد کرد Covid-19 مرکز مراقبت در دهلی نو در یکشنبه 12 جولای سال 2020 است. (اکسپرس عکس Abhinav Saha)

هند گزارش شده در اطراف 28,701 موارد coronavirus روز دوشنبه و در عین حال یکی دیگر از رکورد تک-بعد پرش آوردن مجموع آن شمارش به 8,78,254 در حالی که یکی دیگر از 500 نفر به علت این بیماری در 24 ساعت گذشته, هل دادن کل مرگ و میر به 23,174 داده ها از وزارت بهداشت و درمان نشان داد.

به عنوان بسیاری از 5,53,470 مردم را بهبود در حالی که وجود دارد 3,01,609 فعال موارد است. دوشنبه علامت چهارم مستقیم روز که در آن موارد جدیدی که با افزایش بیش از 26,000.

از شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) گفت: نزدیک به 1,18,06,256 نمونه آزمایش شده اند تا کنون.

آفریقای جنوبی گسترش دولت ملی از فاجعه در میان افزایش coronavirus موارد

جمهوری آفریقای سیریل Ramaphosa اعلام کرد یک فرمت از کشور وزارت امور خارجه از فاجعه تا 15 آگوست به عنوان تعدادی از coronavirus موارد افزایش نمایی PTI گزارش شده است.

Ramaphosa همچنین اعلام کرد فوری حکومت نظامی از ساعت 9 تا 4 هستم روزانه و دوباره به راه افتادند ممنوعیت فروش و توزیع الکل برای کاهش فشار بر روی تجهیزات پزشکی.

رئیس جمهور گفت وجود دارد به عنوان بسیاری از 2,76,242 تایید Covid-19 موارد و 4,079 مرگ و میر.

ویکتوریا سوابق 177 جدید Covid-19 موارد

Coronavirus Global Updates, 13 July: New York reports zero virus-related deaths; Mexico overtakes Italy death toll یک داوطلب است که دیده می شود در طول یک بیماری کروناویروس (COVID-19) توسعه واکسن اعلام شده توسط دانشگاه کوئینزلند در بریزبن, استرالیا 13 ژوئیه سال 2020 است. (AAP تصویر/دانشگاه کوئینزلند, استخر, Glenn شکار از طریق بی بی سی)

استرالیا بدترین ضربه ویکتوریا دولت دوشنبه ثبت شده در سراسر 177 مورد جدید از coronavirus آسوشیتد پرس گزارش داد.

موارد جدید آمد از 273 روز قبل و یک رکورد 288 موارد در روز جمعه. ویکتوریا ارشد بهداشت افسر برت Sutton گفت که خیلی زود به می گویند که آیا کاهش تعداد معنای گسترش بود که موجود است.

استرالیا دوم محبوب ترین شهر ملبورن و بخشی از اطراف آن در ویکتوریا بازگشت به مستند آخرین هفته شامل افزایش coronavirus موارد است.

استرالیا تا کنون گزارش شده حدود 10000 Covid-19 موارد با 108 مرگ و میر.

Remdesivir کمک می کند تا بهبود وضعیت 1 به 3 به شدت بیمار Covid-19 بيمار در کره جنوبی

Coronavirus Global Updates, 13 July: New York reports zero virus-related deaths; Mexico overtakes Italy death toll مردم ایستاده در خارج از سئول شهرستان سالن که در آن رسمی تشییع جنازه اواخر شهردار سئول پارک برنده-به زودی برگزار می شود در سئول کره جنوبی دوشنبه 13 ژوئیه سال 2020 است. (عکس از آسوشیتدپرس)

یکی در سه کره جنوبی بیماران به طور جدی بیمار با Covid-19 نشان داد که بهبود در وضعیت خود پس از تجویز داروی ضد ویروسی Remdesivir رویترز به نقل از مقامات بهداشت و درمان عنوان کرد و گفت. Remdesivir شده است در خط مقدم مبارزه جهانی علیه بیماری همه گیر کوروناویروس پس از مواد مخدر کمک به کاهش بازیابی در بیمارستان بار در آمریکا کارآزمایی بالینی.

کره و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (KCDC) گزارش نتایج حاصل از یک گروه از 27 بیمار مبتلا به remdesivir در بیمارستان متفاوت است. در حالی که 9 نفر از آنها را نشان داد بهبود, 15 نشان داد که هیچ تغییر و سه بدتر KCDC معاون Kwon Jun-wook گفت: در یک جلسه. 62 مورد جدید تایید شده در کشور در یکشنبه, هل دادن کل آن شمارش به 13,479 با 289 مرگ و میر.

پاکستان coronavirus موارد صلیب 2,50,000

پاکستان روز دوشنبه گزارش داد 2,769 موارد جدیدی از کروناویروس مصرف کل آن شمارش به بیش از 2,50,000, PTI به نقل از وزارت بهداشت عنوان کرد و گفت.

با توجه به وزارت بهداشت ملی خدمات 69 بیشتر از افراد سالم به این بیماری در نظر گرفتن مرگ و میر به 5,226. در اطراف 1,837 بیماران در وضعیت بحرانی است.

در مجموع 1,585,170 آزمایشات انجام شده از جمله 22,532 در 24 ساعت گذشته.

159 جدید Covid-19 مورد در آلمان

آلمان روز دوشنبه افزود 159 موارد جدید به آن coronavirus شمارش گرفتن تعداد کل عفونت در کشور به 198,963 داده ها از موسسه کخ رابرت (RKI) برای بیماری های عفونی نشان داد رویترز گزارش داد.

یک مورد مرگ گزارش شده است هل دادن تعداد کل مرگ و میر به 9,064.

Coronavirus Global Updates, 13 July: New York reports zero virus-related deaths; Mexico overtakes Italy death toll در این مه 6 سال 2020 عکس یک مرد پیاده روی در سراسر خیابان پنسیلوانیا غربی در واشنگتن است. (AP Photo/فایل)

شهر نیویورک می رسد نقطه عطف با گزارش مرگ و میر ویروس

شهر نیویورک پس از آن که کانون کشور شیوع کروناویروس به تازگی گزارش خود را روز اول با صفر تایید و یا احتمالی ویروس مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر ضربه ایالت نیویورک است.

این نقطه عطف آمد یکشنبه در داده های اولیه از شهر نیویورک در بخش سلامت و بهداشت روانی است. آن مشخص شده تا پایان چهار ماه کشش از شهرستان گزارش اول خود را Covid-19 مرگ و میر در مارس 11.

ایالت نیویورک گزارش داد پنج مرگ و میر در ایالت روز یکشنبه اما مشخص نیست که در آن کسانی که مرگ و میر رخ داده است. بیشترین تعداد مرگ و میر در ایالت گزارش شده در مارس 9, در 799.

شهر نیویورک گزارش کرده است در مجموع 18,670 تایید Covid-19 کشته و 4,613 احتمالی هستند.

فلوریدا گزارش ثبت افزایش بیش از 15000 جدید ویروس موارد در 24 ساعت گذشته. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در ضمن آن تجدید فشار به بازگشایی مدارس و ضد ماسک تظاهرات برگزار شد در میشیگان و میسوری. فلوریدا گزارش چهارم بیشترین افزایش موارد جدید در سراسر جهان است.

مکزیک به برتری ایتالیا به پست جهان چهارم بالاترین coronavirus مرگ و میر

Coronavirus Global Updates, 13 July: New York reports zero virus-related deaths; Mexico overtakes Italy death toll کارگران با پوشیدن لباس محافظ و ماسک صورت و چهره سپر صبر کنید برای مشتریان در یک رستوران در شهر مکزیک. (عکس)

مرگ و میر در مکزیک از این بیماری همه گیر کوروناویروس رز بالا 35,000 روز یکشنبه با این کشور آمریکای لاتین سبقت ایتالیا برای جهان چهارم بالاترین مرگ در مجموعبا توجه به ایسنا داده است.

اما رییس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador گفت: روز یکشنبه که همه گیر شد "از دست دادن شدت" در مکزیک و سرزنش آنچه که او به نام "محافظه کار رسانه ای" باعث زنگ.

مکزیک روز یکشنبه ثبت 276 اضافی مرگ و میر و 4,482 عفونت های جدید را به آن coronavirus مرگ و میر به 35,006 با 299,750 موارد تایید شده. ایتالیا ثبت کرده است 34,954 مرگ و میر و 243,061 موارد است. مکزیک مسیرهای ایالات متحده و برزیل و انگلستان در مجموع مرگ و میر.

در حالی که ایتالیا به نظر می رسد به رام ویروس همه گیر است که نشان دادن چند نشانه هایی از کاهش در مکزیک که دولت آن مواجه انتقاد برای بازگشایی اقتصاد خود را بیش از حد به زودی.

Coronavirus مرگ و میر در هر میلیون نفر در مکزیک که تعداد جمعیت حدود 120 میلیون دلار است که 16 بالاترین در جهان, با توجه به داده ها توسط شرکت تحقیقات ana ortega.

عفونت های محلی در چین سقوط نزدیک به صفر

چین گزارش هشت جدید, موارد همه از خارج از کشور به عنوان داخلی جامعه عفونت کاهش یافت و به نزدیکی صفر آسوشیتد پرس گزارش داد.

بیشتر مرگ و میر گزارش شده است و 320 بيماران تحت درمان در حالی که یکی دیگر از 117 نفر تحت انزوا در حالی که نظارت برای اینکه مشکوک به داشتن ویروس و یا داشتن آزمایش مثبت آن را بدون نشان دادن علائم.

چین تا کنون گزارش 4,634 مرگ و میر و 83,602 موارد coronavirus.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب