Coronavirus جهانی, به روز رسانی, 05 مارس: زنان بریتانیا می شود ویروس کانون اروپا و ضبط بیش از 32,000, مرگ و میر, برتری ایتالیا تلفات

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: آوریل 5 سال 2020 11:06:12 pm جشن, 7, صحبت می کند و با او

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: آوریل 5 سال 2020 11:06:12 pm
جشن, 7, صحبت می کند و با او دوست و همکلاسی Oliver, 6, به عنوان آنها پرش بر روی دیوار حیاط در بارسلونا, اسپانیا در طول مستند. (AP)

Coronavirus آخرین به روز رسانی: جهانی coronavirus مرگ و میر گذشته افزایش یافت 2.5 لاخ شنبه پس از عفونت در صدر 3.5 میلیون حتی به چندین کشور آغاز شد, کاهش, مستندات طراحی شده شامل Covid-19 بیماری همه گیر.

کارشناسان بهداشت و درمان در حال تماشای از نزدیک به عنوان کشورهای مختلف آزمایشی سهولت محدودیت در حرکت در یک پیشنهاد برای احیای اقتصاد جهانی میان ترس از تکرار عفونت. در ایالات متحده که در جهان بالاترین تعداد از عفونت و مرگ و میر در تقریبا 1.2 میلیون و 68,000 به ترتیب حداقل نیمی از 51 متحده در حال حرکت به جلو با برنامه های بازگشایی زده کسب و کار.

ایتالیا در میان سخت ترین-آمار کشورهای مجاز در حدود 4.5 میلیون نفر به بازگشت به کار در روز دوشنبه پس از نزدیک به دو ماه در خانه. اسپانیا پرتغال بلژیک فنلاند, نیجریه و هند و مالزی و تایلند و لبنان و اسرائیل نیز در میان کشورهای مختلف بازگشایی کارخانه ها و سایت های ساخت و ساز پارک آرایشگری و کتابخانه ها.

در اینجا تحولات در COVID-19 از سراسر جهان:

اسپانیا می خواهد برای تمدید وضعیت اضطراری را بپرسید مجلس فردا

در میان افزایش مرگ و میر در اسپانیا کشور را بپرسید مجلس فردا برای تمدید وضعیت اضطراری توسط naother دو هفته طریق ممکن است 24. اما محافظه کار محبوب بخش اصلی مخالفان تمایلی است. نخست وزیر پدرو Snchez می گوید تمدید وضعیت اضطراری "تنها ابزار است که اجازه می دهد تا دولت به محدود کردن تحرک به منظور جلوگیری از سرایت نجات جان انسان ها و حفاظت از شهروندان". در حمایت از این مستند وزیر بهداشت سالوادور Illa گفت: وضعیت اضطراری که اجازه داده است دولت برای تحمیل یک مستند شده است "ضروری" در کاهش روزانه عفونت رای از 35 درصد به 0.4 درصد است. حداقل 25,428 افراد از دست داده اند و زندگی خود را به کروناویروس با مجموع 218,011 آلوده.

برچسب محدود کردن فاصله اجتماعی در داخل یک ایستگاه قطار در مادرید اسپانیا روز شنبه, آوریل 4 سال 2020 است. (AP)

بیش از 1700 ویروس نامعلومی مرگ و میر گزارش شده در نیویورک

نیویورک – آمریکا epicentre – گزارش کرده است بیش از 1700 نامعلومی مرگ و میر در خانه های پرستاری و مراقبت از بزرگسالان امکانات دولت به عنوان چهره موشکافی بیش از آن است که چگونه حفاظت از ساکنان آسیب پذیر در طول بیماری همه گیر. تا کنون حداقل 4,1813 مردم تسلیم به teh ویروس در دولت خانه های پرستاری پس از مارس 1, با توجه به شمارش منتشر شده توسط رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو دولت در اواخر روز دوشنبه که برای اولین بار شامل مردم بر این باور اند که توسط coronavirus قبل از خود را تشخیص داده و می تواند تایید شده توسط یک آزمایشگاه تست. تجدید نظر در لیست نشان می دهد که 22 خانه های سالمندان تا حد زیادی در شهر نیویورک و لانگ آیلند را گزارش کرده اند حداقل 40 مرگ و میر.

در ضمن به عنوان تلفات موج در نیویورک بیش از 25,000, Govrnoe اندرو کومو مشخص شده است در یک برنامه برای دوباره باز کردن اقتصاد از دولت گفت clsong پایین everyhting برای همیشه پایدار نیست. "مردم همه صحبت کردن در مورد بازگشایی که ما باید صحبت کردن در مورد. این است که یک وضعیت پایدار. نزدیک کردن همه چیز تعطیل اقتصاد خود را قفل در خانه است. شما می توانید آن را برای یک دوره کوتاه از زمان, اما شما نمی توانید آن را انجام دهید برای همیشه," او گفت:.

عزاداران با پوشیدن ماسک در فاصله به عنوان یک کفن و دفن مراسم آغاز می شود در Calvary گورستان در کویینز شهر نیویورک. (AP)

ویروس بازده بلند ممنوع درایو در فیلم به ایران

ممنوع و پس از آن در سال 1979 انقلاب اسلامی, رمان coronavirus به ارمغان آورده است پشت این ایده از یک درایو در فیلم و تئاتر در ایران. درایو-در تئاتر بود دوری توسط انقلابیون آن را به عنوان اجازه بیش از حد حریم خصوصی برای ازدواج زوج های جوان. آن را در حال حاضر در عمل از یک پارکینگ درست در زیر تهران نمادین برج میلاد نمایش فیلم در خط با دیدگاه های تندرو. ضد عفونی کننده ها اسپری روی اتومبیل کلاه خط تا هر شب در تهران پس از خرید بلیط به صورت آنلاین برای 'سینما ماشین'. آنها را به لحن فیلم صوتی از طریق یک ایستگاه FM در ماشین رادیو.

"این بسیار شگفت انگیز این اولین بار است که این اتفاق حداقل برای افرادی که سن و سال من" گفت: بهروز Pournezam, 36, که به تماشای این فیلم همراه با همسر خود. "ما در اینجا بیشتر برای هیجان به صداقت این فیلم به خودی خود مهم نیست که چقدر. من نمی مراقبت از آنچه فیلم از آن است که یا توسط چه کسی و یا کدام نوع," او گفت:. ایران گزارش کرده است بیش از 98,600 موارد با بیش از 6,200 مرگ و میر هر چند بین المللی و محلی و کارشناسان اذعان دارند ایران تلفات است به احتمال زیاد به مراتب بالاتر است.

مردم نشستن در اتومبیل های خود را با تماشای یک فیلم در یک درایو جدید در سینما در یک پارکینگ خودرو منطقه از میلاد برج مخابراتی. (AP)

ایتالیا کارشناسان هشدار می دهند از موج دوم پس از بازگشایی

پس از ایتالیا به تدریج از خواب بیدار شدم از اولین و طولانی ترین مستند در اروپا – دو سال کارشناسان هشدار داد موج دوم coronavirus عفونت به همراه با بازگشایی این کشور است. آنها خواستار تشدید تلاش ها برای شناسایی و ممکن است قربانیان جدید نظارت بر علائم خود را و ردیابی تماس های خود را دکتر سیلویو Brusaferro رئیس برتر موسسه بهداشت گفت. روز دوشنبه 4.4 میلیون ایتالیایی بازگشت به کار و محدودیت های شخصی در حرکت بودند کاسته بعد از دو ماه.

Brusaferro گفت: کلید نگهداری شیوع بیماری تحت کنترل نهفته در اوایل جداسازی افراد مشکوک به عفونت بیشتر آزمون و قرنطینه از نزدیک خود را تماس با ما. بیشتر به او گفت: یک سرمایه گذاری بزرگ از منابع برای آموزش پرسنل پزشکی برای نظارت ممکن است موارد جدید مورد نیاز خواهد بود.

مردم پوشیدن ماسک و رعایت اجتماعی فاصله مورد نیاز به عنوان آنها صبر کنید در هوای آزاد و پرتا پلازای بازار که بازگشایی پس از دو ماه از بسته شدن در شهر تورین در شمال ایتالیا. (AP)

یونان قصد دارد برای بازگشایی رستوران ها در ماه ژوئن

با یک مرگ و میر در 146 و مجموع 2,632 coronavirus عفونت یونان است به بازگشایی رستوران ها و کافه ها در ژوئن 1 اگر شیوع ویروس نگه می دارد کند. نخست وزیر Kyriakos Mitsotakis در یک ویدئو کنفرانس در روز دوشنبه مورد بحث با اعضای کابینه چگونه به بازگشایی بخش مواد غذایی حفظ اجتماعی فاصله مقررات. یک امکان افزایش فضای برای میز و صندلی.

کشور آغاز شد, کاهش, آن, مستند اقدامات در دوشنبه افتتاح تعداد محدودی از کسب و کار خرده فروشی از جمله سالن های زیبایی و کتابفروشیها و مردم مجاز به ترک خانه های خود. یونان تا به حال تحمیل یک مستند در اوایل آن شیوع ویروس.

مسافران با پوشیدن ماسک صورت برای پیشگیری از شیوع کروناویروس جدید را وارد کنید Syntagma ایستگاه مترو در مرکز شهر آتن. (AP)

انگلستان می شود ویروس کانون اروپا با بیش از 32,000 مرگ و میر

بریتانیا گزارش شده بیشترین تعداد coronavirus مرگ و میر در اروپا با بیش از 32000 تا کنون. دولت بریتانیا گفت: 28,734 مردم با COVID-19 مرده بود در انگلستان و بیمارستان و خانه های سالمندان و دیگر تنظیمات. اما رسمی آمار انگلستان سه شنبه منتشر شد که به حساب مردم که فوت مشکوک به, به جای تایید قرار بریتانیا تلفات در بیش از 30000 مرده است. ایتالیا گزارش کرده است 29,079 مرگ و میر. برگه از هر دو کشور به احتمال زیاد اهمیت جلوه زیرا آنها تنها شامل افرادی که آزمایش مثبت و تست نبود گسترده در ایتالیایی و انگلیسی, خانه های پرستاری تا همین اواخر. در روسیه تعداد موارد به شدت افزایش یافت دوباره با مسکو گزارش بیش از 10 ، 000 عفونت های جدید به مدت سه روز در یک ردیف.

یک coronavirus ضد قفل معترض دارای یک پلاکارد در میدان پارلمان لندن است. (AP)

Virus اسپرد به هر گوشه ای از جهان هیچ یک از ما امن است تا تمام: رئیس سازمان ملل متحد

دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: غلبه بر بیماری همه گیر کوروناویروس نیاز به عظیم ترین بهداشت عمومی تلاش در تاریخ از آن است که یک جهان به هم پیوسته که در آن "هیچ یک از ما امن است تا همه ما امن هستند". "جامع هماهنگ بهداشت عمومی اقدامات حیاتی هستند به سرعت انتقال و به صرفه جویی در زندگی می کند. اما حتی کشورهایی که گرفته اند از جمله مراحل باقی می ماند در معرض خطر است. و این ویروس هنوز هم به احتمال زیاد برای حمله به بسیاری از کشورها که حداقل قادر به کنار آمدن. در یک جهان به هم پیوسته هیچ یک از ما امن است تا همه ما امن هستند," او گفت:.

این ویروس به "گسترش به هر گوشه ای از جهان آلوده کردن بیش از سه میلیون نفر و این ادعا بیش از 220,000 زندگی" اشاره به این حادثه تلخ گفت: پرداختن به اتحادیه اروپا حمایت کنفرانس در بروکسل. (ادامه مطلب)

مردم با پوشیدن محافظ ماسک صورت برای کمک به جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید راه رفتن توسط انسان مجسمه بر روی صفحه نمایش در خارج از یک گالری هنری در پکن. (AP)

بیش از 21,000 Covid-19 نفر در پاکستان

حداقل 24 کشته و بیش از 1300 جدید کروناویروس عفونت ثبت شد در پاکستان مجموعا به 21,501 موارد وزارت بهداشت گفت. با توجه به وزارت بهداشت ملی خدمات, Punjab گزارش 8,103 مورد سند 7,882, خیبر-پختونخوا 3,288 بلوچستان 1,321 اسلام آباد 464 گلگت-بلتستان 372 و پاکستان-کشمیر تحت اشغال 71 موارد است. تا کنون 222,404 آزمايشات انجام شده از جمله 9,857 در 24 ساعت گذشته. این مستند در سراسر کشور برداشته خواهد شد به تدریج نخست وزیر عمران خان افزود که پاکستان نمی تواند نامحدود بسته شدن.

ادامه مطلب | 7 چیزهایی که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در coronavirus در طول یادبود لینکلن تاون هال مصاحبه

داوطلبان تحویل غذا امداد بسته های مسلمان و روزه ماه رمضان, در طول یک دولت تحمیلی در سراسر کشور مستند در پیشاور پاکستان. (AP)

کره جنوبی می بیند کمترین افزایش روزانه به عنوان ورزش رزومه

کره جنوبی روز سه شنبه گزارش داد که کمترین افزایش روزانه در coronavirus موارد پس از فوریه 18, در ادامه روند رو به پایین به عنوان کشور شروع مجدد ورزش حرفه ای و آماده بازگشایی مدارس است. کره جنوبی به کره حرفه ای بیس بال لیگ خود را آغاز فصل جدید بدون طرفداران در غرفه روز سه شنبه در حالی که طرفدار فوتبال لیگ خواهد لگد کردن تحت شرایط مشابه در روز جمعه. کل موارد 10,804 با 254 مرگ و میر.

مسافران با پوشیدن ماسک صورت خود را منتظر قطار در سئول ایستگاه راه آهن در سئول کره جنوبی (AP)

ترکیه اعلام کرد طرح به سهولت ویروس محدودیت

رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان روز دوشنبه اعلام کرد آنچه که او به نام "هنجارسازی طرح" به تدریج سهولت و محدودیت های اعمال شده در طول بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان مرگ و میر می افتد اما هشدار داد اقدامات سخت تر به آمده باید تعدادی از عفونت دوباره بجای اول برگشتن.

در یک سخنرانی تلویزیونی نشانی پس از جلسه هیئت دولت اردوغان گفت: مراکز خرید خواهد بود و مجاز به باز شروع on May 11, به عنوان خواهد آرایشگر مغازه های آرایشگاه و سالنهای زیبایی — تا زمانی که آنها کار بر روی یک سیستم قرار ملاقات و قبول مشتریان در نیمی از ظرفیت. اردوغان گفت که دولت همچنین بلند کردن ورود و خروج محدودیت برای هفت شهرستانها که در آن شیوع کروناویروس شده است تحت کنترل در آورد. اندازه گیری, اما در محل باقی می ماند تا 24 شهرهای دیگر از جمله استانبول و آنکارا.

کارگران Calzaturificio M. G. T کارخانه کفش در کاستلنوو Vomano مرکزی ایتالیا بازگشت به کار (AP)

استرالیا و نیوزیلند ممکن است مورد بحث ترانس تاسمان "سفر حباب"

نیوزیلند و استرالیا در حال بررسی پتانسیل ایجاد یک "سفر حباب" بین دو کشور حتی به استرالیا روز دوشنبه گزارش داد که کمترین تعداد از coronavirus موارد در دو هفته. نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio گفت: او را پذیرفته است دعوت از برتر استرالیا اسکات موریسون برای شرکت در یک جلسه از استرالیا اضطراری coronavirus کابینه در روز سه شنبه stoking پیش بینی از سفر کرد. کشورهای همسایه باید ادعا کرد که موفقیت های قابل ملاحظه ای در کاهش پیشرفت بیماری کروناویروس به یک سطح پایینتر از ایالات متحده آمریکا و بریتانیا و اروپا است. هنوز protocol wine studio هشدار داد که بیشتر سلامت اقدامات مورد نیاز به قرار دادن در محل قبل از ترانس تاسمان سفر می تواند راه اندازی مجدد.

ای رعایت قوانین از راه دور در زمین بازی از Goldbeck مدرسه در هامبورگ آلمان (AP)

مغلوب ساختن پیشی جستن هل دادن دولت به پاره کردن زنجیر عرضه جهانی از چین

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است "توربو شارژر" ابتکار برای حذف global industrial supply chains از چین به عنوان وزن آن تعرفه های جدید به مجازات پکن برای دست زدن به آن از شیوع کروناویروس به گفته مقامات آشنا با ما برنامه ریزی است.

در یکی دیگر از توسعه های کاخ سفید در یادداشتی به کمیته های کنگره می گوید: هیچ یک از اعضای دولت coronavirus نیروی کار ممکن است موافق به شهادت در کاپیتول هیل مگر اینکه ظاهر است به صراحت تایید شده توسط رئیس جمهور رئیس ستاد. دموکرات ها در حال پریشان در محدودیت در جمع آوری اطلاعات در مورد کشور, پاسخ به همه گیر.

بخوانید | Coronavirus باعث لخته شدن خون و آسیب رساندن به اندام از مغز به, انگشتان پا

ماسک به فروش می رسد از روی سقف یک خودرو در منطقه مد لس آنجلس. (AP)

کالیفرنیا نیز اعلام کرد که دولت در اولین مراحل آزمایشی به بازگشایی از یک مستند با دادن چراغ سبز برای فروشگاه های خرده فروشی برای باز کردن این هفته هر چند با محدودیت. فرماندار کالیفرنیا گاوین Newsom گفت, پرجمعیت ترین ایالت ها در میان دو ده که هنوز کامل محدودیت در محل اجازه می دهد برخی از شهرستانهای استان به رفتن بیشتر اگر آنها ملاقات خاص تست و دستورالعمل حفاظت.

مبارزه با بیش برزیل رهبر Bolsonaro ویروس تست

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro می گوید او دو بار آزمایش منفی برای coronavirus اما بسیاری از جمله یک قاضی فدرال دهند و او به اشتراک گذاری نتایج واقعی. هنوز هم رهبر خودداری کرده است. سورئال بن بست آخرین سریع در یک نبرد گسترده تر بین یک رئیس جمهور که بارها آزمایش محدودیت های قدرت و نهادهای دموکراتیک. نگرانی وجود دارد که به عنوان Bolsonaro را هل می تواند جرقه یک بحران قانون اساسی.

بخوانید | در اینجا چگونه شما می توانید گزارش Infinite ویدئوها پخش اخبار جعلی در مورد Covid-19

که: هیچ مدرکی وجود ندارد که Covid-19 سرچشمه در ووهان آزمایشگاهی

سازمان بهداشت جهانی (WHO) رییس اورژانس گفت: آن را دریافت کرده است هیچ مدرکی از دولت آمریکا به عقب اتهامات رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و وزیر خارجه مایک Pompeo که coronavirus می تواند سرچشمه گرفته و در یک آزمایشگاه در شهر ووهان. "از نظر ما این می ماند نظری" Michael Ryan به خبرنگاران در ژنو است. "ما نمی دریافت هر گونه اطلاعات یا شواهد خاص از دولت آمریکا مربوط به ادعا منشاء ویروس." او گفت که "بسیار مایل" برای دریافت هر گونه اطلاعات با ما است.

یک بازدید کننده به نظر می رسد در داخل کیسه های خود را از اهدا مواد غذایی برای افرادی که نیاز به از ائتلاف برای بی خانمان سازمان در St. Bartholomew را اسقفی کلیسا در نیویورک است. (AP)

هنگ کنگ به زودی سهولت تسهیلات

هنگ کنگ به زودی سهولت اجتماعی فاصله اقدامات پس از تا حد زیادی شامل گسترش Covid-19 رئیس اجرایی کری لام گفت: جلسه سهشنبه پیش از جلسه از او مشورتی شورای اجرایی. "من فقط می خواهم به شما درخواست تجدید نظر به یک کمی بیشتر بیمار است. ما را به تصمیم گیری و اعلام در اسرع وقت" لام گفت: بدون تعیین یک چارچوب زمانی برای شل کردن قوانین است. می آید و پس از گزارش این شهرستان می تواند به آرامش ممنوعیت تجمع بیش از چهار نفر است و ممکن است به زودی باز ورزشگاه و سینما.

پیاده پوشیدن ماسک محافظ در Causeway Bay منطقه در هنگ کنگ, آوریل 1.

برخی دیگر از اخبار جهانی

  • چین گزارش 1 مورد جدید دیگری مرگ و میر در مارس 4
  • روسیه به بیش از 10 ، 000 عفونت های جدید برای روز دوم
  • رهبران جهان وعده داده شده 8 میلیارد دلار برای مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس کمیسیون اروپا سر Ursula von der Leyen گفت.
  • فرانسه ممکن است اجازه می دهد خدمات مذهبی به سر قبل از پایان ممکن است اگر یک کاهش تدریجی از مستند قوانین از مارس 11 نیست در نتیجه میزان عفونت کروناویروس در حال افزایش است.
  • داخلی دولت ایالات متحده در سند پروژه افزایش coronavirus موارد و افزایش شدید مرگ و میر روزانه در ماه ژوئن 1, نیویورک تایمز روز دوشنبه گزارش
  • اسرائیل روز دوشنبه کاسته بسیاری از محدودیت در مکان های عمومی, با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با استناد به این کشور را موفقیت در مهار این ویروس تا کنون.
  • تعداد coronavirus موارد در پاکستان رسیده 21,501 پس از 1,315 عفونت های جدید ثبت شد در حالی که 24 نفر به علت این بیماری در نظر گرفتن مرگ و میر در کشور به 486 وزارت بهداشت گفت: در روز سه شنبه.
  • از 548 فعال coronavirus موارد در سریلانکا 327 از آنها پرسنل نیروی دریایی در انتخابات گفت: در روز سه شنبه. این ویروس به کشته شدن هشت نفر با 752 موارد مثبت در کشور جزیره.
در این چهار شنبه, آوریل 1 2020, عکس, پزشکی, کارگران تست یک ساکن محلی در یک درایو از طریق COVID-19 تست سایت در Waterloo, Iowa. (AP)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن