Coronavirus جهانی, به روز رسانی, 05 جولای: چه کسی به پایان می رسد HCQ محاکمه Covid-19 بيمار

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 5 سال 2020 12:20:51 pm مسیحیان با پوشیدن ماسک های

توسط NEWSATROPAT در 15 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 5 سال 2020 12:20:51 pm
Coronavirus Global Updates, 05 July: WHO ends HCQ trial for Covid-19 patients مسیحیان با پوشیدن ماسک های صورت استفاده از ضد عفونی کننده دست قبل از حضور در یک سرویس در Yoido کلیسای انجیل کامل در سئول کره جنوبی روز شنبه, 5 جولای سال 2020 است. (عکس از آسوشیتدپرس)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفته است که با پایان دادن به یک محاکمه به اینکه ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین کمک می کند تا Covid-19 بيمار.

چه کسی گفت که شنبه آن را "پذیرفته توصیه" از کمیته نظارت بر دادگاه به قطع تست هیدروکسی کلروکین و لوپیناویر/ریتوناویر یک داروی ترکیبی استفاده می شود برای درمان HIV/AIDS. آن گفت: بررسی نتایج موقت نشان داد هیدروکسی کلروکین و لوپیناویر/ریتوناویر "تولید کمی و یا بدون کاهش در مرگ و میر در بیمارستان بستری COVID-19 بيمار که در مقایسه با استاندارد مراقبت" بیشتر و اضافه کرد که در حالی که وجود دارد هیچ "شواهد" از افزایش مرگ و میر برای بیماران بستری با توجه به مواد مخدر وجود دارد "برخی مربوط به ایمنی سیگنال های بالينی و يافتههای آزمايشگاهی" از همراه trial.

بیش از 11.29 میلیون تایید موارد coronavirus سراسر جهان گزارش شده و حداقل 5,29,505 که مردم به دلیل بیماری رویترز گزارش داد.

مکزیک سبقت فرانسه به پنجمین مرگبارترین شیوع ویروس

Coronavirus Global Updates, 05 July: WHO ends HCQ trial for Covid-19 patients کارگران با پوشیدن لباس محافظ و ماسک صورت و چهره سپر صبر کنید برای مشتریان در یک رستوران در شهر مکزیک.

مکزیک گزارش روزانه ظهور 523 Covid-19 مرگ و میرآوردن مجموع به 30,366 و ساخت آن جهان پنجم-مرگبارترین کشور برای Covid-19.

مجموع موارد افزایش رکورد 6,914 به 252,165 با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط وزارت بهداشت شنبه شب. مکزیک پیشی گرفت و اسپانیا و فرانسه این هفته به عنوان همه گیر تلفات در کشور ادامه داد: به کوه. داده ها می تواند منعکس کننده شماره علاوه بر 24 ساعت آن را به عنوان طول می کشد وزارت بهداشت طولانی تر است که برای کامپایل کردن داده ها.

بیش از 200 مورد جدید در آلمان

Coronavirus Global Updates, 05 July: WHO ends HCQ trial for Covid-19 patients وزیر Mevlut Cavusoglu راست و آلمان"s وزیر خارجه Heiko Maas, پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر گسترش coronavirus صحبت می کنند پس از یک نشست در برلین. (وزارت امور خارجه ترکیه از طریق AP/فایل)

تعداد موارد تایید شده در آلمان افزایش یافت 239 روز یکشنبه برای رسیدن به یک کل از 196,335 داده ها از موسسه کخ رابرت (RKI) برای بیماری های عفونی نشان داد. گزارش مرگ و میر افزایش به 9,012 با چوب خط نشان داد.

فلوریدا و تگزاس گزارش ثبت افزایش روزانه در تایید موارد

Coronavirus Global Updates, 05 July: WHO ends HCQ trial for Covid-19 patients Black Lives Matter معترضان وارد یک تجمع در برابر محدودیت برای جلوگیری از گسترش این بیماری کروناویروس (COVID-19) در شهر فینیکس, آریزونا, ایالات متحده 4 ژوئیه سال 2020 است. (رویترز)

فلوریدا و تگزاس در آمریکا که به عنوان ظهور آخرین نقاط از شیوع کروناویروس در ایالات متحده هر دو گزارش رکورد روزانه را افزایش می دهد در تایید موارد Covid-19 روز شنبه به عنوان بسیاری از 20,000 موارد در همه, رویترز گزارش داد.

تگزاس ثبت نام تمام زمان بالا در تعداد افراد بستری شدن coronavirus 7,890 بیماران پس از 238 جدید پذیرش در 24 ساعت گذشته, در حالی که نیویورک کانون شیوع ماه پیش گزارش داد فقط 844 hospitalisations در شنبه کنون زیر تقریبا 19,000 تخت اشغال شده توسط Covid-19 بيمار در اوج بحران است.

فلوریدا را تایید coronavirus موارد افزایش رکورد 11,458 در شنبه دولت در بخش بهداشت و درمان گفت: به مناسبت دومین بار در سه روز است که آن caseload شروع به پریدن کرد 10,000 در 24 ساعت. موارد در تگزاس در ضمن افزایش یک رکورد 8,258 موارد در روز شنبه. کارولینای شمالی کارولینای جنوبی, آلاسکا, Missouri, آیداهو, تنسی و آلاباما تمام ثبت نام های جدید روزانه اوج در روز جمعه.

با وجود افزایش تعداد عفونت متوسط روزانه ما مرگ و میر به تدریج کاهش یافته و در هفته های اخیر.

ویکتوریا گزارش 74 موارد جدید

استرالیا ویکتوریا دولت ثبت 74 موارد جدید Covid-19 پس از گزارش 108 موارد جدید در روز شنبه آسوشیتد پرس گزارش داد.

برتر Daniel Andrews اعلام کرد یک مستند نه درونی عمومی شهرستان مسکن بلوک متشکل از 3000 نفر که در آن 27 نفر شناسایی شد.

کره جنوبی گزارش بیش از 60 مورد جدید

کره جنوبی گزارش داد بیش از 60 مورد جدید از coronavirus برای سومین روز متوالی به عنوان ویروس گسترش فراتر از بیشتر سئول منطقه آسوشیتد پرس گزارش داد.

کره و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (KCDC) یکشنبه گفت: آن را تایید کرده است 61 موارد جدید آوردن این کشور به طور کلی شمارش به 13,091 با عنوان بسیاری از 283 مرگ و میر. کره جنوبی گزارش شده 63 مورد جدید در هر دو شنبه و پنج شنبه.

KCDC گفت: 43 به تازگی موارد گزارش شده بودند به صورت محلی آلوده در حالی که دیگر 18 در ارتباط بودند به ورود بین المللی. آن را بیشتر گفت که 41 43 نفر زن بودند یا از Seoul metropolitan area یا دو مرکزی شهرهای گوانگجو و Daejeon.

چین گزارش 8 مورد جدید از Covid-19

مقامات چینی را تایید کرد 8 جدید Covid-19 موارد در یکشنبه آسوشیتد پرس گزارش داد.

پایتخت چین تا به حال دو مورد جدید هفتم راست بعد از تک رقمی را افزایش دهد. مقامات تایید کرده اند 334 عفونت های جدید در این شهر شیوع بیماری که تشخیص داده شد حدود سه هفته پیش.

چین گزارش کرده است 83,553 موارد coronavirus و 4,634 مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر برای اولین بار آغاز شد و در اواخر ماه دسامبر سال گذشته است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب