Coronavirus آینده از هند 'کشنده تر' از کسانی که از چین, ایتالیا,: نپال PM

توسط: PTI | کاتماندو | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 8:59:39 pm نارندرا نخست وزیر راست حرکت دست

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | کاتماندو | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 8:59:39 pm
nepal india ties, nepal india tension, K P Sharma Oli nepal, coronavirus nepal, latest news نارندرا نخست وزیر راست حرکت دست با نپال همتای K. P. Sharma Oli در دهلی نو (فایل/AP Photo/Manish Swarup)

نپال نخست وزیر K P Sharma Oli گفت: رمان coronavirus آینده از هند "کشنده تر" از کسانی که از چین و ایتالیا و سرزنش افزایش تعداد COVID-19 موارد در هیمالیا ملت در کسانی که به طور غیر قانونی وارد این کشور از هند به عنوان تعداد کل COVID-19 موارد شروع به پریدن کرد به 427 روز چهارشنبه.

صحبت در مورد COVID-19 همه گیر در مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه Oli گفت: آن تبدیل شده است بسیار دشوار است برای نپال برای جلوگیری از گسترش ویروس کشنده با توجه به این جریان از مردم از خارج.

"بسیاری از coronavirus بیماران آلوده را وارد نپال. این ویروس در آمد از خارج به ما نیست در اینجا قبل از. ما نمی تواند جلوگیری از نفوذ افراد خارج از مرز," او گفت:.

Oli گفت که بزرگترین چالش پیش روی کشور امروز افزایش تعداد coronavirus موارد و سرزنش افزایش تعداد coronavirus موارد در افراد با شکستن در سراسر کشور مستند به ویژه کسانی که دزدانه به نپال از هند است.

"Coronavirus آینده از هند کشنده تر از کسانی که از چین و ایتالیا," او گفت:. "کسانی که در آینده از هند از طریق کانال های غیر قانونی در حال گسترش این ویروس در این کشور و برخی از نمایندگان محلی و رهبران حزب مسئول در آوردن مردم از هند مناسب و بدون تست" Oli به نقل از به نقل از کاتماندو پست.

Oli سخنان آمد در میان نپال از مرز ردیف با هند پس از ساخت و ساز از یک کلید جاده اتصال Lipulekh عبور با Dharchula در Uttarakhand.

او گفت: دولت نپال شده است به شرح زیر اقدامات پیشگیرانه از اوایل زمان برای متوقف کردن گسترش ویروس. "این است که اولویت اصلی دولت این کشور را رایگان از coronavirus," او گفت:.

وجود دارد گزارش صدها نفر از مردم از ورود به کشور را روزانه از طریق مختلف در نقاط مرزی با وجود استقرار نیروهای امنیتی در تمام نقاط ورود همراه نپال-هند مرز به بررسی مرزی جنبش مردم در طول مستند.

در اوایل این ماه, نخست وزیر Oli بود دستور مقامات به شدت شب زنده داری همراه این کشور در جنوب مرز با هند با توجه به ناگهانی افزایش تعداد coronavirus بیماران و کارگردانی مقامات به درستی مدیریت مستند. این مستند در سراسر کشور اعمال شده برای جلوگیری از گسترش این coronavirus تمدید شده است تا ژوئن 2.

Coronavirus موارد در نپال روز چهارشنبه افزایش یافت و به 427 پس از 25 جدید عفونت مورد تایید وزارت بهداشت گفت. دو نفر مرد و یک زن فوت کرده اند با توجه به COVID-19 در کشور تا کنون.

نخست وزیر Oli در روز سه شنبه اظهار داشت که Lipulekh, Kalapani و Limpiyadhura متعلق به نپال و قول داد به "اصلاح" آنها را از هند از طریق سیاسی و دیپلماتیک تلاش های خود را به عنوان کابینه تایید شده جدید در نقشه سیاسی نشان دادن این سه حوزه به عنوان خاک نپال.

پرداختن به مجلس Oli گفت: این سرزمین متعلق به نپال "اما هند ساخته شده است آن را یک منطقه مورد مناقشه با نگه داشتن ارتش آن وجود دارد." "هشدار مسدود شد از رفتن وجود دارد پس از هند مستقر و ارتش خود را," او گفت:.

این Lipulekh تصویب مراتب غربی در نزدیکی نقطه Kalapani یک منطقه مرزی مورد مناقشه بین نپال و هند است. هر دو کشور هند و نپال ادعا Kalapani به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از خاک خود – هند به عنوان بخشی از Uttarakhand را Pithoragarh منطقه و نپال به عنوان بخشی از Dharchula منطقه.

هند گفته است که به تازگی افتتاح بخش جاده در Pithoragarh منطقه در Uttarakhand نهفته است به طور کامل در داخل خاک خود است. هندی فرمانده ارتش ژنرال MM Naravane هفته گذشته گفت که دلایل وجود دارد به این باور است که نپال اعتراض هند به تازگی افتتاح جاده ارتباط Lipulekh عبور با Dharchula در Uttarakhand در دستور "دیگری" در اشاره آشکار به نقش احتمالی با چین در این زمینه است.

او گفت: هیچ اختلاف آنچه بین هند و نپال در منطقه و جاده گذاشته شد بسیار در سمت هند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن