Coronavirus موارد تست سنبله به عنوان دولت آماده بازگشایی

به عنوان ایالت اقامت در خانه برای کمک به جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus منقضی بستری شدن در بیمارستان و

توسط NEWSATROPAT در 28 اردیبهشت 1399

به عنوان ایالت اقامت در خانه برای کمک به جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus منقضی بستری شدن در بیمارستان و آزمایش برای بیماری ثابت باقی می ماند در حالی که موارد تازه تشخیص داده شده پرش.

یکشنبه, مارس 17 بیش از 220 Minnesotans در حال درمان در بخش مراقبت های ويژه برای ویروس و تقریبا 500 نفر در بیمارستان بستری هستند و برای بیماری با توجه به مینه سوتا وزارت بهداشت.

MDH نیز یکشنبه اعلام کرد 699 جدید تایید موارد COVID-19 و 22 اضافی مرگ و میر ناشی از این بیماری است. این می آید در روز قبل برخی از محدودیت در کسب و کار برداشته همراه با اقامت در خانه سفارش دهید.

مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از دستورالعمل های توصیه متحده به سهولت محدودیت زمانی جدید تشخیص موارد drop برای 14 روز مستقیم.

تعداد تازه تشخیص داده شده COVID-19 مورد اعلام کرد یکشنبه بزرگترین واحد-بعد سنبله در بیش از یک هفته. تا کنون 15,668 موارد تایید شده اند در مینه سوتا با 722 مرگ و میر نسبت به این بیماری است. یکشنبه, 9,571 افراد مبتلا به این بیماری بهبود یافته اند و دیگر نیازی به جدا شده است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

برای چهارمین روز متوالی بیش از 5000 تست برای این ویروس انجام شد در سراسر دولت است. رژیم صهیونیستی. تیم Walz گفته است که قادر به انجام 5,000 آزمون برای این ویروس هر روز یک پیش شرط اصلی برای عقب محدودیت. او گفت که تست ظرفیت خواهد کمک به دولت های محلی و مقامات بهداشت برای شناسایی و پاسخ به شیوع بیماری.

بیش از 150 ، 000 نفر آزمایش شده است برای بیماری ایالت پس از 5 مارس.

با توجه به MDH حدود 80 درصد از افرادی که دریافت COVID-19 virus تجربه نسبتا خفیف علائم; در حدود 5% است که دریافت آن نیاز به مراقبت های ویژه است که می تواند شامل تهویه. عوامل دیگر از جمله مشکلات بهداشتی مزمن می تواند منجر به جدی یا مرگبار عوارض ناشی از بیماری است. از 722 افرادی که فوت کرده اند از این بیماری در مینه سوتا 587 بودند در مراقبت طولانی مدت و یا کمک امکانات زندگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب