Coronavirus به عنوان یک dispositive

ترس باعث می شود نظم و انضباط dispositive کار می کنند. ترس از طاعون و یا سرایت باعث می شود مردم از جان گذشته در

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399

ترس باعث می شود نظم و انضباط dispositive کار می کنند. ترس از طاعون و یا سرایت باعث می شود مردم از جان گذشته در جستجوی بقای خود تسلیم بدون مقاومت به کنترل و نظارت است. Docility را افزایش می دهد به عنوان پزشکی و شواهد علمی تصویب تهدید.

آن است که دیگر یک شهر یا یک کشور بلکه کل جهان که در آن طاعون اعلام شده است. ما را ببینید که چگونه این می شود – به عنوان قبل از هرگز کامل قدرت "آزمایشگاه" به عمل قرار دادن تمام انضباطی و کنترل dispositive با تکنولوژی برش لبه. هر زمان که این منابع در دسترس نیست دولت خبرچینان و یا ساده استفاده از زور را گرفت. آن است که کامل ترین تبلور جهانی انضباطی جامعه که تشدید و گسترش با سرعت از جهان ما را در جریان ارتباطی است.

پس با وجود اینکه متقاعد شده است که ما پیشرفته بسیاری در دانش و به عنوان یک جامعه همه ما در نهایت به کاهش خالص زندگی بیولوژیکی (nuda vida). خطر سرایت خواسته سریع اطاعت از مردم می دهد و حداکثر قدرت به دولت. جمعیت توده "لغو کردن به نفع یک مجموعه جداگانه individualities." این راه امکانات مردمی سازمان کاهش دهد و همچنین شورش خیابانی و یا مقاومت. تنها راه حل این است که سلول یا اجتماعی فاصله.

Coronavirus به عنوان یک dispositive

اصطلاح dispositive است قاطع در فوکو کار به معنی "کاملا ناهمگن گروه متشکل از گفتمان موسسات, معماری فرم های نظارتی تصمیمات و قوانین اداری اقدامات علمی, جملات فلسفی اخلاقی و بشردوستانه گزاره; در کوتاه مدت گفت: تا آنجا که ناگفته, ( ... ) این dispositive خود سیستم از روابط است که می تواند ایجاد شده بین این عناصر ". این یک نوع "ساختار است که در یک لحظه تاریخی به حال ضروری تابع پاسخ به شرایط اضطراری" آن "ضروری استراتژیک تابع". آن است که در سنتز: "مجموعه ای از استراتژی های روابط قدرت است که وضعیت انواع خاصی از دانش و مشروط آنها" (فوکو, 1977).

در این معنا, coronavirus می شود امنیت و کنترل dispositive از این بار. آن است که بسیار قوی تر و کارآمد دموکراتیک گسترده و جهانی از مبارزه با تروریسم در آغاز این قرن (9/11) و جنگ علیه قاچاق مواد مخدر و یا شورش از یکی از آخرین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن