ارتباط سازنده بین هند و چین کلیدی برای ثبات منطقه: روسیه

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 8:43:12 pm هندی و چینی سربازان مشغول شده اند د

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 8:43:12 pm
Indian and Chinese troops have been engaged in a bitter standoff in several areas along the Line of Actual Control in mountainous eastern Ladakh هندی و چینی سربازان مشغول شده اند در یک بن بست تلخ در مناطق مختلف در امتداد خط کنترل واقعی در منطقه کوهستانی شرق لاداخ (فایل)

به عنوان هندی و چینی نیروهای باقی مانده درگیر در ارتفاع بالا بن بست در شرق لاداخ روسیه روز چهارشنبه امیدوار است که هند و چین را حل و فصل اختلاف به زودی و اشاره کرد که یک "سازنده" رابطه بین دو کشور مهم برای ثبات منطقه.

معاون رئیس ماموریت روم Babushkin گفت: روسیه امیدوار است از یک "مثبت توسعه" در مرز ردیف در شرق لاداخ.

"ما امیدوار هستیم از تحولات مثبت برای خاطر صلح آمیز همسایگی بین دو تمدن بزرگ. ارتباط سازنده بین ما و هندی و چینی دوستان بسیار مهم برای ترویج منطقه ای گفت و گو در ثبات و توسعه پایدار" Babushkin گفت PTI.

او همچنین گفت که روسیه به دنبال به جلو به گسترش بیشتر آن در تعامل با هند و چین در آینده جلسات سازمان همکاری های شانگهای (SCO) در BRICS و روسیه-هند-چین سه جانبه فروم.

هندی و چینی سربازان مشغول شده اند در یک بن بست تلخ در مناطق مختلف در امتداد خط کنترل واقعی در منطقه کوهستانی شرق لاداخ برای نزدیک به یک ماه است. هر دو کشور در حال برگزاری مذاکرات در, نظامی و دیپلماتیک سطح به حل و فصل اختلاف.

این مسئله که در مذاکرات تلفنی میان نخست وزیر نارندرا مودی و رئیس جمهور آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه.

در مورد اینکه آیا تحویل S-400 سیستم های موشکی به هند را د تاخیر با توجه به کروناویروس, بحران در روسیه, روسیه, معاون رئیس ماموریت گفت: ممکن است برخی از تاخیر در اجرای قرارداد نظامی با در نظر گرفتن این بیماری همه گیر.

"وقتی که می آید به اجرای قرارداد از جمله در زمینه نظامی و فنی همکاری وجود دارد به طور طبیعی ممکن است برخی از تاخیر به علت COVID-19 محدودیت. با این حال هر دو طرف در حال اختصاص داده شده به اجرای به موقع تمام زمان توافق از جمله با توجه به عرضه S-400 سیستم به هند," او گفت:.

در اکتبر 2018 و هند را امضا کرده بود 5 میلیارد تومان قرارداد با روسیه برای فروش پنج واحد از S-400 دفاع هوایی موشکی سیستم با وجود هشدار از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت که پیش رفتن با این قرارداد ممکن است ما را دعوت کرد.

سال گذشته هند ساخته شده اولین tranche از پرداخت حدود 800 میلیون تومان به روسیه برای سیستم های موشکی.
در ماه فوریه معاون خدمات فدرال روسیه برای همکاری های نظامی فنی (FSMTC) ولادیمیر Drozhzhov گفت که مسکو آغاز خواهد شد تحویل S-400 surface-to-air missile systems به هند تا پایان سال 2021 و که وجود خواهد داشت بدون تاخیر در اجرای این پروژه است.

در مورد خواسته ما از رئیس جمهور تهمت زمین در هفته گذشته برای گسترش G7 گروه بندی از جمله هند و روسیه و استرالیا و کره جنوبی Babushkin گفت: این گروه به نظر می رسد به احترام آن هدف اضافه کردن بلوک مانند G20 مجهز شدند برای مقابله با چالش های کلیدی در مواجهه با جهان است.

"این پیشنهاد توسط رئیس جمهور تهمت بود نیز مورد بحث در طی یک مکالمه تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور. در حالی که گرفتن توجه داشته باشید از این ابتکار عمل به طور کلی ما به اشتراک گذاری این نظر است که وقتی که می آید به چالش های جهانی و گفت و گو در حکومت جهانی, G7, به نظر می رسد خارج از تاریخ و نماینده بیشتر مکانیزم های مورد نیاز مانند G20" او گفت:.

G7 شامل ترین اقتصادهای پیشرفته مانند ایالات متحده, بریتانیا, فرانسه, آلمان, ایتالیا, ژاپن و کانادا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن