محافظه کارانه دهنده توجه دولت صادرات مقابله با حضور در جلسات خصوصی با سران محافظه کاران

یک میلیاردر مصری که شرکت اهدا شد عمده صادرات معامله مالی توسط دولت انگلستان پس از اهدای صدها هزار پوند به محاف

توسط NEWSATROPAT در 12 تیر 1399

یک میلیاردر مصری که شرکت اهدا شد عمده صادرات معامله مالی توسط دولت انگلستان پس از اهدای صدها هزار پوند به محافظه کاران با حضور, خصوصی, off-the-record حوادث با ارشد حزب محافظه چهره # teamnigel یاد کرده است.

به عنوان نشان داد # teamnigel ماه گذشته تاجر محمد منصور شرکت Unatrac داده شد £1.5 میلیون وام توسط انگلستان, صادرات, سرمایه گذاری در اوایل این سال است. معامله اعلام شد کمتر از یک هفته پس از این شرکت ساخته شده £125,000 کمک مالی به حزب محافظه کار.

Unatrac داده است حزب محافظه کار بیش از یک و نیم میلیون پوند در طول پنج سال گذشته.

طی مصاحبه ای با بی بی سی در اوایل این هفته منصور پرسیده شد که آیا اهدا به حزب محافظه کار به هر حال امتیازات مانند گرفتن یک شام با نخست وزیر بوریس Johsnon. منصور پاسخ داد: "آنها باید یک رویداد و بروم. اما که در آن است. من هرگز سیاست را به کسب و کار من."

منصور کاهش یافته است بگویید # teamnigel که آیا او در بخشی از این رهبر گروه نخبگان ناهار خوری باشگاه برتر اهدا کنندگان که به حداقل £50,000 یک سال است. رهبر گروه اهدا کنندگان می توانند حضور منظم خصوصی شام و ناهار و نوشیدنی پذیرایی با نخست وزیر و دیگر مقامات ارشد حزب محافظه آمار و ارقام.

در سال گذشته # teamnigel گزارش چگونه رهبر گروه داده است بیش از £130 میلیون دلار به حزب محافظه کار. تعهدات به انتشار لیستی از شرکت کنندگان شده اند نگه داشته است. جزئیات قبلی رهبر جلسات گروه به نظر می رسد حذف شده از وب سایت.

منصور به بی بی سی گفت که "حزب محافظه کار تا به حال هیچ نقش ندارند" در انگلستان صادرات امور مالی تصمیم به Unatrac وام به "فعال کردن فروش ماشین آلات" در اوگاندا.

اما مصر تاجر پذیرش است که با حضور او در وقایع خصوصی با مقامات ارشد حزب محافظه ارقام پرسش یک بار بیشتر در مورد دسترسی است که اهدا کنندگان باید به سیاستمداران برجسته انگلیسی.

"تا زمانی که وجود دارد هیچ محدودیتی برای کمک های مالی سیاسی وجود خواهد داشت یک سوء ظن است که نعمت را می توان با مقدار زیادی از پول نقد سخت"استیو Goodrich ارشد تحقیقات افسر در شفافیت بین الملل گفته است.

لیبرال دموکرات و نماینده رهبری نامزد لیلا مورن به نام برای درخواست رسمی به Unatrac وام.

کمک های مالی سیاسی شده اند در کانون توجه در هفته های اخیر. محافظه کار و مسکن وزیر رابرت Jenrick مواجه شده است و تماس به استعفا شد و پس از آن پدید آمده است که او دخالت در تصمیم گیری برنامه ریزی برای توسعه اموال ریچارد دزموند که پس از آن اهدا £12,000 برای محافظه کاران در اوایل این سال است.

این Unatrac معامله اعلام شد تجارت بین المللی وزیر لیز خرپا در 20 ژانویه تنها چند روز پس از Unatrac اهدا £125,000 به محافظه کاران است.

انگلستان صادرات – مالی که وجود دارد برای کمک به انگلیسی, شرکت های صادرات و حاضر به تایید زمانی که تصمیم به جایزه مالی به Unatrac ساخته شده بود اما گفت که این تصمیم قبل از شرکت سیاسی اخیر کمک های مالی.

صحبت کردن به سیاه منصور گفت که Unatrac آغاز شده بود مذاکره با انگلستان صادرات و سرمایه گذاری در نیمه اول سال 2019 و معامله منعقد شد در سال 2019. اهدای £125,000 آمد و پس از یک بار معامله انجام شد. "این قرارداد منعقد شد قبل از من ساخت و اهدای حزب محافظه کار تا به حال هیچ نقش ندارند" او گفت:.

به گفته کمیسیون انتخاباتی پایگاه های حزب محافظه کار برای پذیرش کمک های مالی متعدد از Unatrac بیش از چند سال گذشته است. در سال 2019 حزب پذیرفته £75,000 در 9 نوامبر £11,700 در 14 اوت و £12,000 15 ژانویه. در سال 2018 به محافظه کاران پذیرفته £175,000 در 24 اکتبر £8,000 در 14 اوت و £11,800 در 13 مارس. بازگشت در سال 2015 حزب پذیرفته 100000 پوند از Unatrac.

یک محمد منصور نیز ثبت شده که با توجه به داشتن £12,500 به محافظه کاران در سال 2017. معلوم نیست اگر این همان محمد منصور که صاحب Unatrac.

Unatrac بریتانیایی arm از منصور, گروه, یک امپراتوری کسب و کار متعلق به منصور. این امپراتوری شامل dealerships خودرو, املاک و مستغلات, بهداشت و درمان, لجستیک و توزیع مواد غذایی. از منصور گروه به دست آورد Unatrac های کاترپیلار نمایندگی در شرق و غرب آفریقا در سال 1997.

منصور همچنین در خدمت به عنوان وزیر حمل و نقل تحت دیکتاتور حسنی مبارک و ستایش خود را در زمان استبدادی اوضاع وخیم برای ساخت این کشور "بسیار با ثبات تر".

در طول سی مصاحبه منصور پرسیده شد که چرا او اهدا به حزب محافظه کار که او پاسخ داد: "به عنوان یک تاجر, من فکر می کنم حزب محافظه کار تا به حال چشم انداز سمت راست و من باور دارم که امروز آنها در حال رفتن به رهبری بریتانیا در طول سال های آینده."

در اشاره به Brexit او گفت: "من بر این باورند که نخست وزیر بوریس جانسون می خواهد حق مرد برای به دست آوردن چیزی که در حال حرکت و انگلستان بهترین معامله ممکن است آن را می توانید و من باور دارم که این حزب است که می تواند انگلستان به جلو در سال های آینده خواهد بود حزب محافظه کار."

پیش از آن در مصاحبه منصور نشان داد که او با احتیاط از Brexit توصیف آن به عنوان یک بیان از پوپولیسم و حمایت از تولیدات داخلی.

زمانی که # teamnigel با نزدیک شدن نمایندگان از منصور, آنها گفت که آنها لازم نیست که هر نظر بیشتر را در این زمان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن