متضاد COVID پیام ایجاد ابری از سردرگمی در اطراف بهداشت عمومی پیشگیری

Fargis اجرا می شود قله تپه — بهداشتی و بازنشستگی جامعه در Spartanburg, S. C. ارائه می دهد که پرستاری ماهر فعال

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399

Fargis اجرا می شود قله تپه — بهداشتی و بازنشستگی جامعه در Spartanburg, S. C. ارائه می دهد که پرستاری ماهر فعالیت و جمعی از وعده های غذایی برای ساکنان بسیاری از آنها بیش از 60 بالاترین رده خطر برای coronavirus عوارض. در کارولینای جنوبی بیش از صد موارد جدید در حال ظهور بودند روزانه. بنابراین او در زمان احتیاطی: هیچ بازدید کننده و ضد عفونی کننده دست در همه جا و به طور منظم یادآوری برای ساکنان در مورد اهمیت اجتماعی فاصله.

برای یک بار آن را کار کرده است. بسیاری از امکانات مشابه بودند ضربه سخت توسط ویروس اما قله تپه باقی مانده COVID-رایگان. قله تپه' اولین موارد نمی ظهور تا اواسط ماه ژوئن. سه نفر از ساکنان و چهار کارکنان در حال حاضر تست مثبت و در حال قرنطینه. برای ماه هر چند Fargis قادر به محافظت از خود ساکنان است.

هنوز هم حتی تحت بهترین شرایط او نمی تواند جلوگیری از یک چیز. در اواسط ماه مه دو ساکنان تبدیل شده بود متقاعد شده است که COVID-19 تعداد مرگ — آن پیشی گرفته است 125,000 مردم در آمریکا شد صحبت کردن در یک نقطه تولید شده توسط دموکرات ها ، برخی از مردم ممکن است به مرگ آنها گفت:, اما آن را در واقع نه که شدید. آنها فکر نمی کنم او احتیاطی لازم بودند.

"من نمی دانم که چگونه به پاسخ به شما حقیقت را بگویید" Fargis گفت. "اگر کسی این نوع از طرز فکر چه نوع مکالمه شما" برای متقاعد کردن آنها از این بیماری همه گیر به شدت و نیاز به سخت احتیاطی?

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

از زمان شروع این بیماری همه گیر عمومی شده است barraged توسط متضاد پیام در بخشی به دلیل این کشور در برخورد با یک جدید است و هنوز درک ضعیف ویروس و در بخشی به دلیل سیاستمداران و دانشمندان ارائه مشاوره متضاد. اما شایعات و اطلاعات غلط و دروغ آشکار — برخی عمدا تبلیغ — نیز رونق گرفت که در دیگ از سردرگمی است.

به عنوان کشور بازگشایی برای کسب و کار و خلوت از محافظ stay-at-home سفارشات کسانی که به طور گسترده ای در گردش نهفته است می تواند کشنده باشد.

NewsGuard راه اندازی توسط دو نفر از روزنامه نگاران که دامپزشکان در اینترنت برای اطلاعات غلط را شناسایی کرده 217 وب سایت ها در اروپا و ایالات متحده است که انتشار "اساسا نادرست" اطلاعات در مورد COVID-19. حجم است که با NewsGuard که راه اندازی شد برای بررسی سیاسی ساختگی است چرخد و به وقت COVID-19 واقعیت-چک کردن.

این اطلاعات شامل "Plandemic" ویدئو Facebook posts ادعا 5G شبکه های تلفن باعث می شود ویروس ها و مقالات نشان می دهد می توان آن را درمان با سیر و یا با استفاده از ترکیبی از آب داغ با جوش شیرین و لیمو.

سلامت می ترساند همیشه تخم ریزی زشت داستان. اما با COVID-19 "وجود دارد مقدار زیادی از فرصت برای اطلاعات غلط" گفت: Dhavan شاه یک استاد ارتباطات جمعی در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون است.

که درست است به خصوص در ایالات متحده, که در آن coronavirus تا به نوعی بدل به راست در مقابل چپ سیاسی — و آمریکایی ها به طور فزاینده ای رد اطلاعات است که مطابقت ندارد خود را در گرایش.

تحقیقات نشان می دهد افرادی که در حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و تکیه بر راست متمایل اخبار سازمان هستند بیشتر احتمال دارد به اعتقاد ویروس اغراق آمیز شده است. به طور کلی جمهوری خواهان به احتمال زیاد با توجه به رای گیری های اخیر از دموکرات ها را به فکر می کنم که COVID-19 هرگز یک تهدید و که بدترین است. که احتمالا منجر به فشار اولیه برای بازگشایی در برخی از ایالت ها که تا به حال ملاقات مورد نیاز توصیه شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری برای انجام این کار است. در بسیاری از آنها روزانه مورد شمارش در حال حاضر خونتان. و جمهوری خواهان هستند به احتمال زیاد کمتر از دموکرات ها به همین ماسک محافظ که معتقد به کاهش گسترش ویروس. (رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن معروف حاضر به پوشیدن ماسک،)

گروه ضد vaxxers توطئه پردازان و مهاجرت مخالفان نیز استفاده می شود این ویروس به فشار خود به خود اطلاعات غلط در گزارش از داده ها و جامعه یک موسسه تحقیقاتی در نیویورک است.

"آن را تبدیل به فوتبال سیاسی ایران در حال حاضر" گفت: Steven Brill, شرکت, مدیر عامل شرکت NewsGuard. "که تمایل به دریافت اطلاعات غلط و گمراه کننده تقویت شده. مردم در یک طرف و یا دیگر تمایل به می خواهید به تقویت آنچه را تأیید یا تقویت موقعیت خود را."

اطلاعات غلط رشد می کند در یک خلاء

مقامات بهداشت فدرال از سازمان های مانند سی دی و غذا و دارو معمولا وظیفه با ارائه عمومی با فهم علمی پشتیبانی راهنمایی. اما توصیه یکی از کارشناسان مانند دکتر Anthony Fauci که ریاست موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی همواره تضعیف تهمت که به جای سیاهی درمان اثبات نشده و اغلب چالش ها به شدت از ویروس.

در واقع چهره های سیاسی مانند تهمت برگزار شد آستین ، نفوذ در شکل دادن به درک عمومی. "اخبار خوراک نفرت دارد خلاء" گفت: Jeff, Hancock, یک استاد ارتباطات در دانشگاه استنفورد که به بررسی پیامدهای COVID اطلاعات غلط. "از آنجا که تجربه و تخصص از CDC و دیگران باید به سوال نامیده می شود ... آن را تشدید مشکل است."

کارشناسان اولیه سردرگمی در مورد چگونه برای پاسخ به یک ویروس جدید نیز اجازه سوء ظن است. زمانی که کروناویروس در ایالات متحده وارد حاکم فکر می کردم این بود که بدون علامت در بیماران نمی تواند گسترش آن و این که مردم نیاز به پوشیدن پوشش صورت. پس از آن مطالعات معکوس آن قضاوت.

همه که کمک می کند تا توضیح دهد که چرا دروغ در زمان نگه دارید. محققان از دانشگاه آکسفورد مهر موسسه برای مطالعه روزنامه نگاری بررسی 225 قطعه آنلاین اطلاعات غلط در مورد COVID-19. اطلاعات غلط گسترش چهره های سیاسی و مشهور ساخته شده تنها 20 درصد از نمونه اما اختصاص 69 درصد از تعامل.

گروه های مستقل از جمله NewsGuard و هنکاک استنفورد رسانه های اجتماعی آزمایشگاه راه اندازی پروژه ها به منظور مبارزه با اطلاعات غلط — آموزش افراد مسن از طریق همکار به همکار تدریس خصوصی به حرکت محتوای دیجیتال و یا راه اندازی وب سایت هایی که نقطه مردم نسبت به معتبر تر داده ها و تجزیه و تحلیل. اما این تلاش ها معمولا دشوار و تقریبا غیر ممکن است در حال حاضر در سن اجتماعی فاصله.

"حجم و سرعت" از رسانه های اجتماعی گسترش به معنی ادعای گسترش دورتر و سریعتر شاه گفت.

در قله تپه های سیاسی از COVID-19 است "بدون شک" ساخته شده آن را سخت تر برای Fargis آن, مدیر اجرایی, برای متقاعد کردن او ساکنان بسیاری از آنها به طور معمول نگاه به دولت فدرال برای اطلاعات معتبر از این بیماری همه گیر به شدت.

برخی از منفی به عمد هدف قرار دادن سالمندان ارائه بیش از اطلاعات غلط: بازیگران بد وانمود به دسترسی به قربانیان محرک چک, درخواست برای حساب بانکی و اجتماعی امنیت اطلاعات است. دیگران فروش جعلی تجهیزات حفاظتی.

در عبری SeniorLife یک بیمارستان و مرکز زندگی در ماساچوست که در عمل مراکز نوتوانی و ارشد-امکانات زندگی در اطراف منطقه بوستون اطلاعات غلط و کلاهبرداری های آنلاین — به عنوان جمع آوری اعانه در Facebook برای پاسخ اول — آیا نگرانی جدی گفت: Rachel لرنر سازمان مشاور عمومی.

آمریکایی های قدیمی تر تجربه "طوفان کامل" هنکاک گفت. "آنها بیشتر مستعد ابتلا به این ویروس. آنها اهداف از اطلاعات غلط و کلاهبرداری های آنلاین در یک نرخ بسیار بالاتر از به طور منظم مردمی هستند."

وقتی کارولینای جنوبی شروع به باز شدن Fargis تصمیم گرفت برای دیدن اگر شماره جدید COVID-19 موارد به طور قابل توجهی کاهش یافته است قبل از بلند کردن اقدامات احتیاطی. در حال حاضر این ویروس در تاسیسات او قصد ندارد اجازه اجتماعی فاصله گرفتن قوانین و استراتژی های پیشگیری.

و از آنجا که ممکن است حداقل یکی از ساکنان آنجا آمده در اطراف برای درک این بیماری همه گیر به شدت. اما دیگر او گفت: هنوز ایمیل خود را با این استدلال که این ویروس شده است پر از شکوفه و یا اجتماعی که فاصله کار نمی کند و نشان می دهد که اثبات نشده داروها مانند هیدروکسی کلروکین یا بتا-گلوکان — می تواند در درمان یا جلوگیری از بیماری است.

"ما همه می خواهم به مراتب بهتر است اگر ما نگه داشته و کسانی که مزخرف سخنان خارج از ایسنا," او گفت:. "بیشتر اطلاعات غلط ما بیشتر احتمال دارد ما در حال رفتن به زندگی در خطر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب