تایید COVID-19 شیوع در داگلاس در محل East Grand Forks

دبی سوانسون که سر چنگال بزرگ بهداشت عمومی در روز سه شنبه بعد از ظهر تایید کرد که وجود دارد تعداد زیادی از کارک

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399

دبی سوانسون که سر چنگال بزرگ بهداشت عمومی در روز سه شنبه بعد از ظهر تایید کرد که وجود دارد تعداد زیادی از کارکنان در داگلاس جایی که آزمایش مثبت برای COVID-19 بیماری است که می آید از مسری coronavirus.

سوانسون تایید شیوع در طول شهر از چنگال بزرگ مجازی کنفرانس خبری به صورت زنده از طریق این شهر Facebook صفحه دو بار در هر هفته.

"من فکر می کنم وجود دارد مقدار زیادی از افرادی که آگاه هستند و آن را قطعا نیاز به توجه" او گفت:.

اخبار اولین حباب اواخر جمعه به عنوان منابع ناشناس به خارج از هرالد. تلاش در این روز پس به منظور بررسی شیوع ناموفق بودند.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هرالد رسیده به داگلاس محل یا نصف النهار سلامت رفتاری که دارای امکانات حداقل هشت بار در تلاش برای تایید شیوع. پیام های تلفنی و ایمیل شد یا نه و یا بازگشت کارکنان اشاره هرالد به منابع دیگر.

داگ شولتز یک افسر اطلاعات با مینه سوتا وزارت بهداشت در اوایل صبح روز سه شنبه گفت: هرالد به پرس و جو در مورد شیوع بیماری در نوشتن اما او جواب نداد بعد در روز. همچنین هرالد چپ یک پیام با دفتر سارا ریس مدیر Polk County عمومی وزارت بهداشت در اوایل صبح روز سه شنبه که تماس بازگشت نیست.

سوانسون و سپس تایید شیوع در طول چنگال بزرگ شهر کنفرانس مطبوعاتی.

"ما آگاه بودند وجود دارد حدود شش کارکنان که تست مثبت," او گفت:. "نگرانی ما زمانی است که ما افرادی که کار در سراسر مرزها و در سراسر مراقبت از محیط را به مطمئن شوید که تمام ساکنان آن دسته از امکانات در حال محافظت شده است."

سوانسون گفت: این وضعیت به خوبی شناخته شده در میان سازمان های مختلف.

"این وضعیت خاص مورد بحث قرار گرفته بین چنگال های بزرگ عمومی وزارت بهداشت, Polk County, بهداشت عمومی, داکوتای شمالی, وزارت بهداشت و, مینه سوتا, وزارت بهداشت," او گفت:.

مرکز تنظیم Minnesota Department of Human Services, سوانسون گفت.

با توجه به محل داگلاس وب سایت مرکز "شده است ثابت در بیشتر گرند فرک منطقه برای مسکن و خدمات درمانی. ... واقع در یک کنترل از راه دور و صلح آمیز منطقه روستایی در شمال مینه سوتا داگلاس محل را توسعه داده است یک درمان جامعه که در آن مردان می تواند به رشد خود را در درک و عمل بازیابی از طریق قوی راهنمایی بالینی و کل فرد پشتیبانی می کند."

تسهیلات با توجه به وب سایت است "اختصاص داده شده به استفاده از شواهد مبتنی بر شیوه های درمانی به آدرس افراد وابستگی به مواد شیمیایی و شرکت رخ می دهد سلامت روانی و نگرانی است."

سوانسون گفت: نگرانی وجود دارد در مورد ساکنان آنجا به دنبال مراقبت از جاهای دیگر است.

"ما نگران هستند به خصوص اگر افراد باید ترک تسهیلات و به دنبال مراقبت در یک پناهگاه در گرند فرک شهرستان" سوانسون گفت. "ما قطعا می خواهید بدانید که می خواهید به اطمینان حاصل شود که آن دسته از افراد ارائه شده تست و انزوا و یا قرنطینه هر کدام موجه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن