تفسیر: بیشتر در احتمال نشویل بازی

کلید جمله از به روز رسانی گفت: "باید این بیماری همه گیر کوروناویروس نیروی محدودیت های است که تاثیر منفی بر کیف

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399

کلید جمله از به روز رسانی گفت: "باید این بیماری همه گیر کوروناویروس نیروی محدودیت های است که تاثیر منفی بر کیفیت و/یا دامنه رویداد ما به دنبال تولید جایگزین رویداد برنامه ممکن است نیاز به اجرا از جمله پتانسیل برای نشویل رویداد به بازی در برخی از نقطه در آینده است."

چه هاجسون است گفت این است که UND حال رفتن به انجام این رویداد راست و یا آن را به انجام آن در تمام.

آن را می سازد بسیاری از حس.

اگر وجود دارد محدود حضور UND نیست رفتن را انتخاب کنید و را انتخاب کنید که 25 یا 50 درصد از مردم را وارد کنید. آن را به برخی از افرادی که رزرو پرواز و هتل ها: "با سلام ما هنوز بازی اما شما نمی توانید بروید." که یک فاجعه خواهد بود.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

UND و رالف Engelstad عرصه می خواهید به صبر کنید حداقل یک ماه دیگر قبل از ساخت یک تماس نهایی در متروپلیتن گورنمنت آاف نشویللدیویدسن بالانس بازی اما در واقع وجود دارد تقریبا هیچ شانسی برای آن برگزار خواهد شد به عنوان برنامه ریزی شده. در اینجا سه چیز را در نظر بگیرید:

  1. NHL معتقد است تنها راه عملی برای تکمیل آن 2019-20 فصل با بازی در دو hub شهرهای جدا از بازیکنان و بازی بدون نیاز به طرفداران در حضور. پلی آف جام استنلی طور آزمایشی در حال برنامه ریزی برای پایان دادن به در اوایل ماه اکتبر. بنابراین هر کسی می تواند واقعا تصور یک سناریو که در آن نشویل شکارچیان در حال بازی برای یک جام استنلی در مقابل هیچ طرفداران در دور محل با بازیکنان خود را منزوی در حالی که تقریبا به طور همزمان در داکوتای شمالی است که یک بازی در نشویل خانه آرنا با 17,000-به همراه طرفداران در حضور? که به نظر می رسد و نه محتمل.
  2. Coronavirus موارد هنوز خونتان در مناطق در سراسر کشور است. آن را غیر ممکن به قول طرفداران در ماه ژوئیه یا اوت نشویل که نمی تواند خانه را به سنبله در ماه اکتبر. این امر به ویژه در مورد به عنوان کاخ سفید در حال آماده سازی برای موج دیگری در پاییز و به عنوان بسیاری از کشور مقاومت کرده است و حتی اساسی ترین گام برای جلوگیری از گسترش این ویروس مانند پوشیدن ماسک در مکان های عمومی فضاهای داخلی.
  3. حتی اگر UND می شود متهور به بازی بازی با حضور کامل توسط دولت های محلی و مقامات و مسئولان مدرسه باید به سوال چند درصد از بلیط-خریداران خواهد شد و حتی می خواهم به سفر و حضور در یک رویداد داخل سالن در جهانی همه گیر. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع در تولسا شکست مواجه شنبه. آن را اعتقاد بر این است که این بیماری همه گیر -- و تردید برای مردم در داخل فضاهای عمومی برای یک دوره طولانی از زمان -- یک دلیل بزرگ برای آن است. اگر UND نمی تواند تضمین کند همان اتفاق نمی افتد در نشویل چه نقطه از رفتن به جلو ؟

اگر این رویداد را نمی توان برگزار شد به عنوان برنامه ریزی شده به نظر می رسد مانند یک بدون ذهن و بسیار خوشحال به انجام آن در آینده است. نشویل بود یک مقصد محبوب برای UND طرفداران و بازی به فروش می رسد تقریبا بلافاصله.

هنگامی که آن رخ می دهد ،

است که سخت تر است را با دقت اشاره کردن.

UND شده است با استفاده از ایالات متحده آمریکا هاکی سالن از شهرت بازی برای مقصد خود را بازی. تالار مشاهیر بازی معاف است و به حساب نمی در برابر 34-بازی به طور منظم فصل حد در کالج هاکی.

2018 بازی در لاس وگاس در برابر رقیب مینه سوتا بود که یک سالن از شهرت بازی. نشویل بازی قرار است به یک سالن از شهرت بازی بیش از حد.

UND است که حقوق را به 2022 سالن از شهرت بازی. به طوری که می تواند یک احتمال است. UND شده بود بررسی قرار 2022 سالن از شهرت بازی در لاس وگاس و یا سیاتل اما اگر هیچ قرارداد هنوز امضا شاید این امر تجدید نظر قرار دادن که یکی از پشت در نشویل اگر این رویداد را سال می شود از بین برود.

اگر UND می خواستم به نوبه خود در اطراف و برنامه های آن را برای 2021-22 آن نیاز خواهد بود برای به دست آوردن حقوق برای تالار مشاهیر بازی. آن را در حال حاضر نیست آن را داشته باشد. UND انجام داده است که قبل از آن ، در آن میزبانی سالن از شهرت بازی در پاییز گذشته پس از خرید آن را از اکسل انرژی مرکز برای $100,000.

اگر UND ساخته شده و فشار برای به دست آوردن 2021 سالن از شهرت بازی آن را نیز باید اذعان کرد که هیچ تضمینی وجود ندارد این بیماری همه گیر به پایان خواهد رسید بعد از سقوط و که عرصه خواهد بود دوباره. وجود دارد همچنین می تواند سوال که آیا UND و رالف Engelstad عرصه می تواند مسدود کردن اتاق های هتل و برنامه ریزی برای مقیاس رویداد آن انتظار دارد که در زمان بحران.

SCSU نظرسنجی طرفداران در همه گیر

St. Cloud State ارسال یک بررسی برای طرفداران, تلاش برای ارزیابی احساسات خود را در همه گیر و چگونه مدرسه باید در ادامه در پاییز اگر رویدادهای ورزشی رخ می دهد.

بررسی آغاز می شود با درخواست طرفداران برای گروه سنی خود که حوادث آنها حضور آنها که حضور در آنها را با و چگونه اغلب آنها حضور در آنها.

در میان همه گیر-سوالات خاص عبارتند از:

  • چگونه راحت شما را با ترک خانه خود را? A. من آماده بازگشت به حالت عادی; B. من هنوز محدود کردن مقدار بار من بیرون بروید; C. من فقط ترک برای ضرورت.
  • چه هستند برخی از دلایل شما نمی ممکن است حضور در بازی ها/حوادث در SCSU? A. بودن در یک جمعیت بزرگ/تماس نزدیک با غریبه; B. کارکنان در SCSU ممکن است سالم; C. کلی نظافت محل; D. نظافت دستشویی ها; E. پاکیزگی خدمات مواد غذایی مناطق; F. من دیگر می توانیم به حضور در بازی; G. من نمی خواهم به صرف پول است.
  • اگر شما بودند برای حضور در یک بازی که شما هنوز هم ترجیح می دهند فیزیکی فاصله به اجرا شود ؟ A. بله; B. هیچ.
  • اگر شما بودند برای حضور در یک بازی را ترجیح می دهید ماسک به مورد نیاز است ؟ A. بله توسط تمام مردم در حضور و غیاب; B. بله برای SCSU کارکنان و پرسنل تنها; C. هیچ.

یک منبع گفت: "هرالد که کالج بوستون و شمال شرقی در حال انتظار St. Cloud دولت به انصراف از آن سفر ماه اکتبر به بوستون که در آن Huskies را به بازی یک بازی در برابر هر یک از تیم. اما از این هفته به مدرسه می گوید که این تصمیم نهایی هنوز در آن سفر بود. هر دو بازی هنوز هم باقی می ماند در خیابان دولت برنامه صفحه در وب سایت خود را.

USHL وزن جدید برنامه ریزی فرمت

ایالات متحده آمریکا هاکی لیگ است و با توجه به اجرای یک برنامه جدید برای 2020-21 فصل به حساب coronavirus بیماری همه گیر.

در زیر پیشنهاد جدید برنامه کنفرانس غرب و کنفرانس شرق تیم را تقریبا به طور انحصاری بازی خود را در برابر کنفرانس. که می تواند انجام شود به منظور محدود کردن سفر است.

استثنا خواهد بود که چهار آیووا مبتنی بر تیم (دوبوک و سدار رپیدز در کنفرانس شرق; واترلو و Des Moines در کنفرانس غرب).

برنامه های جدید پیشنهاد کرده است هنوز رتبهدهی نشده است تایید شده است اما بسیاری USHL پرسنل انتظار آن را از طریق رفتن.

این Fargo نیروی بازی در یک کنفرانس با Sioux Falls, Sioux City, Omaha, Tri-City (Kearney, Neb.), لینکلن واترلو و Des Moines.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب