تفسیر: دولت سفارشات Tesoro خط لوله را تعطیل پرداخت مالکان میلیون

یک واسطه بود که برنامه ریزی شده در ماه اوت بین نمایندگان Tesoro و هند مالکان داده سال از مذاکرات شکست خورد و د

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399

یک واسطه بود که برنامه ریزی شده در ماه اوت بین نمایندگان Tesoro و هند مالکان داده سال از مذاکرات شکست خورد و دو فدرال پرونده های حقوقی. اما در جولای 2, U. s. داخلی وزارت اداره امور هند preempted نشست و خدمت رسمی اطلاع از تجاوز به Tesoro مقامات.

"BIA تعیین کرده است که یک خط لوله متعلق و مورد استفاده توسط Andeavor/Tesoro خط لوله تجاوز در اعتماد اراضی بدون تایید از راه حق و در نتیجه تجاوز" نوشت تیم LaPointe منطقه ای مدیر بیا.

این Tesoro خط لوله تجاوز شامل 44 دستگاه از زمین جمعا 90 هکتار عمدتا متعلق به فردی مالکان در فورت Berthold. این قبیله دارای 10 دستگاه. جولای متوجه فرستاده شد به Tesoro در مورد 23 زمین دستگاه که شامل 50 از 90 هکتار در سوال. صاحبان این دستگاه ها پرداخت می شود $187 میلیون در عرض 30 روز.

وکلای مدافع دو کلاس اقدام دعاوی در زمینه کت و شلوار در برابر Tesoro در داکوتای شمالی و تگزاس. هر دو مورد اخراج شدند پس از احکامی که قبیله حقوقی مربوط به داروهای مورد نیاز به خسته شود. عمدتا توپ در بیا دادگاه. پس از هفت سال بیشتر بیکار خودت بیا و رهبران سه قبایل وابسته را کمی برای کمک به مالکان.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Tesoro شده است خاطی در فرد مالکان' دستگاه در فورت Berthold از ژوئن 2013. دلار 187 میلیون نشان دهنده تنها یک بخش از هفت سال از سود ساخته شده توسط حمل و نقل نفت در سراسر سرزمین مادری به ماراتن نفتی مندن پالایشگاه در مندن, N. D.

در همین حال رهبران قبیله ای از سه قبایل وابسته, همچنین شناخته شده به عنوان مندن, Hidatsa و Arikara ملت خود را ساخته راز معامله برای تضمین قرارداد در حالی که اجازه دادن به تجاوز ادامه می دهند. مالکان تا به حال هیچ می گویند و نه هر نمایندگی سپس از بیا یا قبیله.

من خود میخواهد علاقه دو دستگاه از زمین که در آن Tesoro اجرا می شود خط لوله خود را. بدون ما قبیله ای فدرال و مقامات دولتی به ما کمک می کند ما تا به حال به دنبال خارج حقوقی منابع برای کمک در مذاکرات با چند میلیارد دلاری شرکت بین المللی است.

من نشسته در سه قبایل وابسته tribal council chambers در پاییز سال 2013 زمانی که Tesoro نمایندگان خواسته قبیله به تمدید یک از راه حق. با سپس از راه حق در حال حاضر تمام شده و در عین حال نفت هرگز متوقف جریان از طریق خط لوله است.

LaPointe در جولای 2, اطلاع, دقیق, چند تاریخ های کلیدی در ارتباط با تجاوز است. در Jan. 30, 2018, BIA صادر 10 روز نشان می دهد علت سفارش به Tesoro یک سفارش است که وارد, نزدیک به پنج سال به تجاوز است. در این زمان Tesoro Corp. گرفته بود روی نام جدید Andeavor.

در فوریه. 7, 2018, Andeavor-Tesoro اطلاع اداره امور هند که در آن مشغول بود در حسن نیت مذاکرات است. اما این مورد هرگز. به عنوان مالکان ما می دانستیم Tesoro مذاکره کرده بود به سمت بالا از $2 میلیون نفر در هر هکتار با رهبران سه قبایل وابسته. این شرکت هرگز به ساخت ما را همان ارائه دهد. توسط پاییز همان سال ماراتن نفتی پارسیان و Andeavor ادغام شده در یک $23.3 میلیارد معامله است.

سریع به جلو به 22 مه این سال که Andeavor-Tesoro در پاسخ به یکی دیگر از 10 روز نشان می دهد علت سفارش. قلعه Berthold مالکان پس از دریافت قرارداد دیگری به تمدید Tesoro High Plains خط لوله به پایان رسیده است و از این راه است. ما همچنین خواسته شد به قبول "گذشته استفاده از" توافق بدون شرکت تصدیق آن تجاوز است. دوباره کم شکل توپ رد شد.

سرانجام بیا مداخله در هفته گذشته به می گویند که حسن نیت مذاکرات را شکست خورده بود. "با توجه به طول زمان آن را روشن است که مذاکرات نیست در ایمان خوب است و آن را در بهترین منافع مالکان اجازه می دهد تا Tesoro به ادامه بهره مندی از این تجاوز," LaPointe نوشته خود توجه کنید.

حتی در حال حاضر $187 میلیون ارائه شده به مالکان داشتن اکثریت زمین های دستگاه است که هنوز هم unconscionably کم است. این رقم نشان دهنده 70 روز از نفت خام توان. این واقعیت است که نفت خام از طریق لوله برای روز 2,571. ارزش که روغن به مقدار نزدیک به 7 میلیارد دلار است.

نفت خام سفر به مندن پالایشگاه طول می کشد در یک مقدار ارزش بالاتر پس از پالایش.

نمایندگان چند میلیارد دلار ماراتن-Andeavor شرکت ها باید 30 روز به پرداخت صورتحساب و بس و دست برداشتن از استفاده از این خط لوله است. آنها می توانند درخواست تجدید نظر به داخل کشور و هیئت هندی تجدید نظر و یا بی درنگ پرداخت سرخپوستان آمریکایی مالکان در آنچه به نظر می رسد به یک یار معامله برای آنها. آن زمان برای ماراتن برای جلوگیری از قانون شکنی در هند زمین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب