ستون: NHL نیاز بیشتر بازیکنان مانند مت Dumba

آن چیزی Dumba مواجه شده است و پس از او یک بچه بود و چیزی که او می داند که کودکان و نوجوانان در ادامه به صورت د

توسط NEWSATROPAT در 13 مرداد 1399

آن چیزی Dumba مواجه شده است و پس از او یک بچه بود و چیزی که او می داند که کودکان و نوجوانان در ادامه به صورت در حال حاضر روز.

به همین دلیل در آستانه وحشی مقدماتی سری در برابر ونکوور کناکز با بسیاری از تنظیم به NHL راه اندازی مجدد Dumba با استفاده از پلت فرم خود را برای رسیدن به عنوان بسیاری از مردم به عنوان امکان پذیر است.

او در مورد نژاد پرستی بودن "خلقت انسان ساخته شده" است که برخی از مردم این امتیاز را نادیده بگیرد. او اذعان کرد که برخی از مردم ممکن است خسته از شنیدن این پیام به عنوان یک کل. او به معنای واقعی کلمه گفت: عبارت "Black Lives Matter" و وعده داده شده به ادامه مکالمه بدون در نظر گرفتن شرایط.

همانطور که برای عمل گرفتن زانو در ملی آمریکا, سرود Dumba فصاحت در توضیح استدلال خود را و اضافه کرد که او تنها حسرت است نه زانو زدن برای سرود ملی کانادا ، او گفت که او را بالا می برد و مشت خود را برای هر دو سرودهای سراسر NHL postseason.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من می دانم که چرا من به زانو در" Dumba گفت. "آن را نشانه ای از بی احترامی به هر وسیله. آن را برای ریختن به نور در افرادی که زندگی می کردند از طریق بی عدالتی و ظلم و ستم به خصوص در ایالت مینه سوتا است. به همین دلیل من آن را انجام داد.

"وجود دارد مقدار زیادی از نور است که نیاز به ریختن بر روی آنچه اتفاق می افتد در کانادا بیش از حد و ظلم و ستم برای اولین بار سازمان ملل مردم احساس کرده و برای صدها سال" Dumba اضافه شده است. "من نا امید شده بود به دنبال بازگشت به آن را به خاطر من می دانستم که چرا من زانو زد. فقط در حال حاضر از آن اتفاق افتاد که می خواهم."

همه آن را در زمان قابل توجهی شجاعت از Dumba به خصوص با توجه به فرهنگ های اطراف ورزشی خود را.

این هیچ راز است که NHL عمدتا سفید لیگ با مخاطبان عمدتا سفید. وجود دارد به سادگی به عنوان بسیاری از اقلیت ها در NHL همانطور که می گویند, NBA و NFL و از آنجا که هر ذکر از مسابقه است که اغلب بیمار دریافت کرده است.

فقط نگاهی به Dumba را اشاره در رسانه های اجتماعی. این یک چاه مستراح پر شده با برخی از بدترین مردم قابل تصور است.

نه این که Dumba است fazed در کوچکترین. خواسته برای پیام خود را به haters, Dumba smirked و پاسخ داد: "نگه داشتن آن در آینده."

"این نوع از میریزد نور بر روی آنها و افرادی که آنها را دنبال کنید — خود را به دوستان و خانواده خود را — می توانید ببینید باورهای خود را و چگونه آنها را مشاهده جهان و دیدن نور منفی که آنها در حال تلاش برای ریختن این" Dumba اضافه شده است. "برای تمام افرادی که شجاعت در نوک انگشتان خود را نشسته پشت که صفحه کلید من می دانم که نیمی از مسائل آنها نمی گویند به صورت من اگر من ایستاده بود و درست در مقابل آنها."

شده اند وجود دارد گام های کودک را در مسیر درست بیش از چند ماه گذشته از جمله Dumba کمک به شکل هاکی تنوع داد, یک سازمان تاسیس شده توسط بازیکنان از رنگ برای مبارزه با نژادی و بی عدالتی و نابرابری در این ورزش است. او را لرزاند هاکی تنوع داد hoodie در طول cameo راجرز در محل بعد از ظهر روز شنبه با یک گرافیک که به عنوان خوانده شده "پایان نژادپرستی" گچ بری بر روی صفحه نمایش در طول عرصه است.

این یک شروع است. در حال حاضر NHL نیاز به نگه داشتن شتاب رفتن.

برای انجام این کار, NHL نیاز بیشتر بازیکنان مانند Dumba به عنوان آن را در ادامه این مبارزه است. از بازیکنان مانند سیدنی کرازبی و الکس Ovechkin, در میان دیگران اند و علیه نژادپرستی در چند ماه گذشته

که گفت:, گفتگو, به عنوان یک کل به نظر می رسید به سقوط توسط ایستگاه فرعی با بسیاری از تغییر تمرکز خود را به NHL راه اندازی مجدد.

به همین دلیل Dumba پیام بسیار مهم بود. این است که نمی دور در هر زمان به زودی و در نتیجه NHL نمی توانید از دست دادن بینایی از آنچه که مهم است.

"ما بسیار خوش بینانه و به اعتقاد من NHL است بیش از حد" Dumba گفت: صحبت از طرف هاکی تنوع داد. "ما هر دو می دانیم که برای ایجاد یک تغییر قابل توجهی در بازی ما و در جهان ما به همکاری با یکدیگر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن