ستون: طرفداران در هدف میشه ؟ مینه سوتا را در شکل بهتر از بسیاری از

توسط اواسط ماه مه در فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و آریزونا دولتی mlb شد آشکارا آشنائی طرفدار تیم های

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399

توسط اواسط ماه مه در فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و آریزونا دولتی mlb شد آشکارا آشنائی طرفدار تیم های ورزشی است که دو ماه زودتر به حال تعطیل فصل خود را به عنوان رمان coronavirus همه گیر به سرعت در حال گسترش در سراسر ایالات متحده است.

در مارس 12, Ducey قرار دادن حصیر خوش را الهام بخش, فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به انجام همان در مارس 13. این کار را برای DeSantis; NBA و WNBA به پایان خواهد برنامه های خود را در دولت آفتاب و لیگ برتر فوتبال تنظیم شده است به دوباره بوت فصل آن وجود شروع هفته آینده.

آریزونا نمی حلقه در هر ماهی بزرگ اما Ducey حداقل روغن سورتمه برای دایاموند برای باز کردن دروازه های خود را زمانی که آنها راه اندازی مجدد فصل خود را گاهی اوقات در طول هفته گذشته در ماه جولای. همان را می توان گفت برای آتلانتا بریوز, Houston Astros و تگزاس رنجرز.

"من فکر می کنم وجود دارد یک تعداد انگشت شماری از تیم های است که امید زیادی به طرفداران از شروع" دوقلوها جمهور دیو سنت پیتر گفت:. "ما یکی از آنها است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

شاید نه برای باز کردن بعد اما طرفداران نباید را فقط رتبهدهی نشده است. مینه سوتا است که در شکل بهتر به خود در لیگ برتر پارک از Miami Marlins یا Tampa Bay Rays. که کم میاره البته: گسترش coronavirus بسیار بد در حال حاضر در آریزونا و فلوریدا که رئیس جمهور تهمت مجدد انتخابات در روز دوشنبه لغو وقایع وجود دارد. بنابراین شما می دانید که نه خیلی سریع.

رک و پوست کنده آن را نمی بزرگ در هر نقطه در ایالات متحده در حال حاضر. تنها کنتیکت و رودآیلند گزارش نشده اند خوشه در طول هفته گذشته و سه عمده leaguers روز دوشنبه اعلام کرد آنها خواهد نشستن 2020 های نجومی: دایاموند پارچ مایک Leake و اتباع واشنگتن infielder Ryan زیمرمن و پارچ جو راس.

دوقلوها را هیچ از این موضوع رئیس جمهور از عملیات بیس بال درک Falvey گفت: طی یک ویدیو کنفرانس دوشنبه. این تیم را تست 131 بازیکنان و اعضای کادر او اضافه کرد که آن را آماده برای شروع آنچه در آن خواستار "تابستان آموزش" در روز جمعه یا شنبه. که بستگی دارد که عمدتا در زمانی که تست می تواند تکمیل شود.

مینه سوتا دیده می شود سنبله در coronavirus موارد پس از 24 ژوئن گزارش 315 جدید آزمایشگاه تایید موارد COVID-19 روز دوشنبه. فلوریدا که در آن موارد باید رسید پس دولت بازگشایی میله سواحل و رستوران ها, گزارش 5,266. جمعه گذشته این تعداد حدود 9,000.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz شده است محتاط در مورد بازگشت مینه سوتا به حالت عادی. او منتظر تا 24 ژوئن بگویید جوانان و تیم آماتور آنها می توانید شروع به رقابت در طول راه دریافت انتقاد برای همه اما کشتار تابستان فوتبال و سافتبال فصل. اما دولت موارد روند رو به پایین و حتی خود را به عنوان تست ظرفیت شروع به پریدن کرد به 20,000 یک روز. علاوه بر این روزانه کرونا مربوط به مرگ و میر در مینه سوتا شده اند زیر 10 برای بیشتر از دو هفته گذشته.

سنت پیتر گفت: دوقلوها در تماس منظم با فرماندار و نمایندگان مینه سوتا وزارت بهداشت در مورد زمانی که این تیم ممکن است قادر به اجازه می دهد برخی از طرفداران به هدف زمینه است.

"این ریشه در درجه اول به ایمنی مردم ما — ما بازیکنان و کارکنان تیم بازدید از," او گفت:. "سپس به عنوان شما شروع به گسترش از آن چه مسئول است؟"

به نظر می رسد برخی از MLB تیم خواهد شد بازی در مقابل طرفداران هر چه زودتر به جای بعد. که آیا مسئول در دولت با افزایش تعداد فلوریدا و یا آریزونا برای بحث است.

"هدف در اینجا این است که قطعا سعی کنید به طرفداران به ballparks. که ما چه بازی است که همه در مورد آن شده است ساخته شده بر طرفداران حق است؟" سنت پیتر گفت. "بخشی از مشکل این است که چگونه است که شما در یک محیط امن? چگونه است که شما در راه مسئول نسبت به جامعه گسترده تر? من فکر می کنم که آنچه ما را در مبارزه با.

"تمام که می شود گفت, اگر وجود دارد یک راه برای انجام آن است و ما فکر می کنم ما می توانیم آن را در یک راه امن که مسئول من انتظار ما سعی خواهیم کرد به ادامه که در برخی از نقطه در سال 2020 است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب