Colston کاهش یافته است. بعدی چه کسی ؟

تاریخچه بریتانیا یک داستان از امپراتوری بردگی و غارت. و پس از آن تعجب آور نیست که این مجسمه نام خیابان ها و سا

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399

تاریخچه بریتانیا یک داستان از امپراتوری بردگی و غارت. و پس از آن تعجب آور نیست که این مجسمه نام خیابان ها و ساختمان ها در شهرهای ما اغلب بزرگداشت slavers, غارتگران و نسل کشی.

این آخر هفته یک مجسمه slaver ادوارد Colston در مرکز بریستول پایین کشیده شد و پرتاب به بندر نمادین بازتاب هزاران نفر از مردم پرتاب به دریا از کشتی برده زمانی که آنها بیمار در عبور از ربودن در آفریقا است.

مجسمه Colston اگر نه منحصر به فرد و یا حتی غیر معمول است. The Beatles' 'پنی لین' به عنوان مثال برای تلفن های موبایل کمتر شیرین هنگامی که شما می دانید که خیابان لیورپول خود را پس از نام برده صاحب کشتی جیمز پنی. در اینجا است که یک نمونه کوچک از برخی از بحث برانگیز ترین خاطرات – لطفا اضافه کردن بیشتر از انگلستان و فراتر از آن در نظرات زیر.

ادینبورگ: هنری Dundas

Melville_Monument,_Edinburgh.jpg

هنری Dundas, بعد, اولین وایکانت ملویل اشغال بزرگترین مجسمه در شهر در مرکز سنت اندرو مربع در قلب گرجستان شهر جدید. Dundas بحث برانگیز شد و حتی در خود عصر – سوخته در تمثال در شهرهای بالا و پایین ساحل شرقی اسکاتلند خود را برای سرکوب جنبش برای دموکراسی است.

او شاید بدنام ترین امروز برای زمان خود را به عنوان خانه بریتانیا در اواخر قرن هجدهم. که نقش او مخالف ویلیام ویلبرفورس و بنابراین تضمین که لغو اطلس تجارت برده بود با تاخیر بیش از یک دهه است. Dundas نیز شناخته شده برای مسلط به امور شرکت هند شرقی که منجر به یک ضرب المثل رایج در طول عمر خود: "اسکاتلند و هند Dundas رد و او تغذیه با یک دیگر." (شما می توانید اطلاعات در مورد کوچک من, کمپین برای دریافت دقیق تر پلاک در مجسمه خود را در اینجا.)

کاردیف: توماس Pittston

sirthomaspicton.jpg

یک مجسمه از توماس Pittston در شهر کاردیف سالن ویلز آیکون مجموعه.

وجود دارد بیشتر مجسمه توماس Pittston در ولز از وجود زنان است. ارشد ترین به طور کلی به مرگ در واترلو او تنها ویلز فرد در کلیسای وستمینستر به خاک سپرده شد. قبل از مبارزه با ناپلئون هر چند او فرماندار ترینیداد که در آن او نظارت اسارت هزاران نفر از مردم. Pittston زمان در ترینیداد به پایان رسید در بحث حتی در خود دوران, زمانی که او دستور وحشتناک شکنجه یک مخلوط-مسابقه دختر نوجوان متهم به سرقت مقداری پول از او سریال متجاوز.

آکسفورد: سیسیل رودز

Oriel.png
Cecil Rhodes, Oriel

رودز شاید معروف ترین برای داشتن شمالی و جنوبی رودزیا – استعماری نام برای آنچه که در حال حاضر زامبیا و زیمبابوه به نام بعد از او سفید بود supremacist که ایده های الهام بخش هیتلر و آماده کردن زمینه برای آپارتاید. مجسمه رودس در دانشگاه کیپ تاون در آفریقای جنوبی حذف شد در 2015. اما با وجود تلاش های متعدد برای تشویق دانشگاه آکسفورد به دنبال این مثال یک کنده کاری از او باقی مانده است در Oriel در دانشگاه آکسفورد.

پلیموث (انگلستان): Francis Drake

Drake.jpg
فرانسیس دریک پلیموث

پلیموث یک مجسمه بزرگ از فرانسیس دریک است. و در حالی که انگلیسی کودکان اغلب تدریس را در نظر دریک یک قهرمان با توجه به circumnavigation خود را از جهان و نقش او در شکست ناوگان اسپانیایی, او شروع به کار خود را به عنوان برده معامله گر.

لیورپول: Benjamin Disraeli

Statue_of_Benjamin_Disraeli,_1st_Earl_of_Beaconsfield_(4741418941).jpg
Benjamin Disraeli لیورپول

این دو حزب محافظه کار و نخست وزیر معروف او را اغلب وحشیانه گسترش امپراتوری بریتانیا از جمله از طریق انگلیس-Zulu جنگ. او memorialised در یک مجسمه در خارج از لیورپول معماری centrepiece, St george's سالن. در حالی که بسیاری از نخست وزیران سابق بریتانیا خواهد بود واجد شرایط برای این لیست بود نقش در توسعه, انگلیسی, امپریالیسم است که در حد نیاز بیشتر تاریخی prominance.

گلاسکو و لندن: Colin Campbell, خداوند, Clyde

Lord Clyde.jpg
خداوند کلاید جورج مربع گلاسکو

کمپبل یک سرباز حرفه ای که منصوب شد فرمانده کل قوا از نیروهای انگلیسی در هند در سال 1857 سرکوب هند اولین جنگ استقلال. او فرماندهی یک هنگ در اولین جنگ تریاک و سازماندهی ارتش فرستاده شرق برای دومین وادار به مواد مخدر اعتیاد آور بر روی چین با نظامی ممکن است.

او مجسمه در هر دو میدان جورج گلاسکو و واترلو Place, London.

ادینبورگ و لندن: King Charles II

Charles II.JPG
چارلز دوم میدان پارلمان ادینبورگ

پس از بازگشت سلطنت چارلز دوم تاسیس سلطنتی آفریقا شرکت که تا به حال در انحصار انگلیسی در تجارت برده بین غرب آفریقا و کارائیب است. این شرکت اجرا شد توسط برادرش دوک یورک بعد جیمز دوم و آغاز شده در مقیاس بزرگ دخالت انگلستان در تجارت برده.

لندن: جیمز دوم

لندن به مراتب بیش از حد بسیاری از این مجسمه ها به لیست اینجا اما اینها تعداد کمی از آنها:

جیمز – که به عنوان دوک یورک زد سلطنتی آفریقا شرکت – یک مجسمه در میدان ترافالگار.

ویلیام Beckford که متعلق به حدود 3000 بردگان در جامائیکا یک مجسمه در شهرداری لندن.

Sir Thomas کلیتون که یک مجسمه در سنت توماس بیمارستان بود یک عامل در برمودا.

ملی دریایی در موزه لندن

اگر شما به دنبال جایی خاص برای پیدا کردن چنین مراسمی با حضور ملی موزه دریایی شامل واقعی جنگل مجسمه از slavers, genociders و غارتگران از جیمز کوک به والتر رالی و بسیاری دیگر علاوه بر.

اضافه کردن نمونه های خود را زیر...

با تشکر از کسانی که تغذیه به لیست بالا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن