کالج کلرادو دستیار مربی لئون هیوارد سهام قدرتمند پیام در پی جورج فلوید مرگ

کالج کلرادو دستیار مربی لئون هیوارد مشترک یک پیام قدرتمند یکشنبه پس از جورج فلوید درگذشت, هفته گذشته در بازدا

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399

کالج کلرادو دستیار مربی لئون هیوارد مشترک یک پیام قدرتمند یکشنبه پس از جورج فلوید درگذشت, هفته گذشته در بازداشت پلیس در مینیاپولیس.

هیوارد است که در دانشگاه کلرادو برای سه فصل نوشته پیام خود را در توییتر.

"من ویران شده ام" هیوارد گفت. "من ویران شده ام برای جورج فلوید و خانواده اش. من ویران نبود او اجازه داده نفس بکشد. من ویران ما امریکا است که هنوز تقسیم و اینقدر عصبانی در سال 2020 است. صادقانه و خودخواهانه من بیشتر ویران کرد که من مجبور به توضیح به پسر من است که برخی از مردم نمی مانند پدر خود به دلیل رنگ پوست خود را. آنها به سادگی نمی تواند درک آنها نمی توانند درک کنند که چرا هر کسی که می خواهید به عمد و آزار و یا قتل شخص دیگری به دلیل رنگ پوست خود را. آن است که سخت تر از من همیشه می تواند تصور کنید که داشتن این گفتگو با پسر من.

"من ویران شده ام برای مأموران اجرای قانون که انجام آنها کار دشوار هست. من خوش شانس هستم که در مینیاپولیس به طور منظم استخدام و من ویران برای همه دوستان من در مینه سوتا است. من نفرت غارت جنگ تمام رسانه ها از هر طرف که آتش بسیاری از ظروف سرباز یا مسافر در این روز است. من ویران ما ندارد و یک رهبر.

"من ویران شده ام که این ورزش را دوست دارم هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن و بالا و آینده دختران و پسران از رنگ همیشه احساس می کنید که هاکی برای همه. من عشق هاکی, I love my بازیکنان و من دوست دارم هر کسی که کمک به ایجاد بازی ما بهتر است. آن است که یک تعادل ظریف به عنوان یک اقلیت مربی در اکثریت اما من عاشق هاکی اما متاسفانه ما به خوبی گذشته 'ما نمی توانیم تمام همراه است.'

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما نیاز به تغییر واقعی واقعی سیستماتیک تغییر در امریکا است. همه ما باید از این قدرت برای کمک به ایجاد این تغییر و ما نمی خواهد را تغییر دهید تا همه ما گام تا با هم. ارسال عشق به هر کس که صدمه زدن و کمک می کند. #ICantBreathe #BeAntiRacist"

با توجه به NHL.com, هیوارد یکی از تنها سه سیاه مربیان در دانشگاه هاکی. دو نفر دیگر در حال Paul Jerrard در اوماها و Kelsey Koelzer در Arcadia.

هیوارد در بازی های هاکی در شمال شرقی از 1998-02. او با بازی حرفه ای در لیگ هاکی آمریکا و ECHL برای شش فصل به فصل قبل از پیوستن به مربیگری جهان است.

مرگ جورج فلوید را برانگیخته تظاهرات و خواستار زاد نژادپرستی جامعه در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن