کالج برنده مهاجرت نبرد اما ترس برای ما شهرت

توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 8:55:17 pm مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین سیاست را به دا

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 8:55:17 pm
us students visa online classes, us immigration, us immigration guidelines, us immigration visa guidelines, us immigration guidelines for visa, united states, us announcements on international students, us international students, us immigration visas, us colleges مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین سیاست را به دانشجویان بین المللی در ایالات متحده به انتقال و یا کشور را ترک کنند اگر خود مدارس برگزار می شود کلاس های کاملا آنلاین و به دلیل همه گیر. (فایل/فردا نیوز)

حتی با پیروزی به نمایندگی از دانشجویان بین المللی دانشگاه ما از ترس آنها در حال از دست دادن گسترده تر مبارزه در سراسر کشور شهرت به عنوان یک محل که پذیرای و پرورش در جهان اسلام.

دانشگاه و رهبران آن را به عنوان یک ثابت فرسایش. آنها می گویند برگ برنده دولت را تکرار تلاش برای جلوگیری از مهاجرت فرستاده اند دانش آموزان یک پیام است که آنها نمی خوش آمدید در ایالات متحده است. کالج ها می گویند دانشجویان خارجی در حال گوش دادن:

پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب شد در سال 2016 تعداد دانشجویان بین المللی جدید از آمدن به ایالات متحده کاهش یافته 10 درصد پس از سالها رشد. در حال حاضر وجود دارد نگرانی است که این بیماری همه گیر کوروناویروس و کاهش سرعت از صدور ویزا می تواند به جلوگیری از هزاران نفر از دانش آموزان از بازگشت این سقوط.

دانشجویان خارجی در حال حاضر حتی در صورت عدم اطمینان بیشتر بعد از دیدن چگونه به سرعت سیاست می تواند تغییر در چیزی بیش از یک هوی و هوس های سیاسی گفت: کیم فروردین صدراعظم از دانشگاه کالیفرنیا در ریورساید. "آموزش عالی در ایالات متحده است که هنوز هم دیده می شود به عنوان استاندارد طلایی در سراسر جهان, اما دسترسی به آن را با انواع خطرات" ویلکاکس گفت. وجود دارد در حال رشد معنا است که ما نه تنها استقبال محل.

مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین سیاست را به دانشجویان بین المللی در ایالات متحده به انتقال و یا کشور را ترک کنند اگر خود مدارس برگزار می شود کلاس های کاملا آنلاین و به دلیل همه گیر. حتی کسانی که در دانشگاه ها ارائه ترکیبی از آنلاین و کلاس های حضوری شده اند ممنوع از در نظر گرفتن تمام کلاس های خود را آنلاین.

بیش از 200 دانشگاه امضا خلاصه پرونده حقوقی حمایت از طرح دعوی در دادگاه فدرال توسط دانشگاه هاروارد و موسسه تکنولوژی ماساچوست. هفت دیگر مناسب به دنبال به عنوان کالج ها و دولت ها را به چالش کشیده هدایت. به نام دادگاه به دفاع از هدایت مقامات فدرال و لغو آن به جای. آن را به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان بخشی از تهمت های اخیر کمپین برای فشار به ملت مدارس و کالج ها برای بازگشایی این سقوط حتی به عنوان coronavirus همچنان به افزایش است. اما حتی در شکست سیاست تغذیه یک روایت است که دانشگاه های آمریکا دیگر استقبال مکان آنها یک بار بود گفت: دنیس Wirtz, معاون شهردار پژوهشی در دانشگاه جانز هاپکینز.

این می آید به عنوان مدارس در کانادا و استرالیا و کشورهای دیگر فشار برای جذب بیشتر بین المللی از دانشمندان است. در طول زمان Wirtz گفت: این کشورها ممکن است به نفع خود به جذب افراد با استعداد.

این دردناک است برای Wirtz را ببینید. او به ما از بلژیک در سال 1988 و به یاد می آورد چگونه به گرمی از او استقبال کردند. در حال حاضر او هشدار می دهد دانش آموزان آینده نگر و محققان است که فراتر از پردیس مرزها وجود دارد در حال رشد خصومت نسبت به مهاجران است.

"تمام کسانی که از دانشمندان بزرگ هر جا که هستند و هند و چین و اروپا در حال حاضر ممکن است انتخاب به جای دیگر بروید و یا به سادگی به ماندن در خانه" او گفت:. "ما دیدن اثر آن چهار پنج سال از هم اکنون. آن را در حال سقوط از یک صخره اما با گذشت زمان شما باید این خزش پایین شیب به سمت حد وسط است.

این نگرانی به اشتراک گذاشته شده است توسط رهبران در دیگر نخبگان پژوهشی دانشگاه. تنها چند ساعت پس از عقب نشینی دولت از سیاست خود در دانشگاه MIT جمهور منتشر op-ed هشدار داد که کشورهای دیگر در حال کار سخت برای جذب دانش آموزان که soured در ایالات متحده به دلیل رشد ضد مهاجر خصومت و یا اداری موانع.

"رقبای ما آشکارا حسادت ظرفیت ما به استقبال و اتخاذ استعداد از همه جا. من از ترس به تازگی است که ما را به رسمیت شناخته و این استراتژیک ما قدرت تنها یک بار آن را از دست داده است" L رافائل Reif نوشت.

نیز وجود دارد یک بلندی می ترسند که دولت باز خواهد گشت و با یک تجدید نظر در قانون به عنوان آن را پس از یک سال 2017 ممنوعیت سفر مواجه با چالش های حقوقی. امید به سهولت اعصاب ده ها تن از کالج ها باید با صدور بیانیه متعهد به حمایت از آنها دانشجویان بین المللی و بسیاری می گویند که آنها در حال آماده بازگشت به دادگاه در صورت نیاز.

دانیل Diermeier با پوهنتون دانشگاه گفت: آن را خیلی دیر برای ترمیم آسیب. نظام آموزش عالی در امریکا است که هنوز هم به عنوان بهترین در جهان, او گفت:, اما که می تواند تغییر کند .

"ما قصد داریم برای رفع این بسیار به سرعت. ما در حال رفتن به به پیمان به سیاست آورده است که بسیار به نفع ایالات متحده," او گفت:.

استعداد به جایی که آن را می بیند بهترین فرصت برای خود. ما دانشکده ها در حال حاضر شد و نیروبخش برای تیز کاهش در تعداد از دانش آموزان که از خارج از کشور. آن را هنوز هم دیده می شود که چگونه بسیاری از می رسند این سقوط اما انتظار می رود به مراتب پایین نزدیک به 1.1 میلیون که سال گذشته است. این کاهش می تواند نابود بودجه در کالج است که تکیه بر شهریه از دانشجویان خارجی که به طور معمول پرداخت نرخ بالاتر است.

اما تاثیر بسیار فراتر از بودجه Diermeier گفت. دانشجویان بین المللی به حساب سهم عمده ای از کشور تحقیقات نیروی او گفت: به خصوص در علوم و مهندسی است که جذب کمتری از آمریکایی ها.

آنها سهم قابل توجهی را به اقتصاد و بدون آنها از آن رنج می برند ، کالج رهبران به نام آخرین نبرد قانونی یک پیروزی مهم است که نشان داد قدرت خود را زمانی که آنها متحد شوند. اما آنها در حال حاضر می بینیم دیگر درگیری در افق.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب