کالج, هاکی, برنامه های, نگاهی به تقویت کادر مربیگری با سوم دستیار

بازی برای زادگاه خود دولوت مینه سوتا Bulldogs در طول نیمه اول از '90s زمان St. Cloud State سر مربی برت لارسون

توسط NEWSATROPAT در 14 تیر 1399

بازی برای زادگاه خود دولوت مینه سوتا Bulldogs در طول نیمه اول از '90s زمان St. Cloud State سر مربی برت لارسون به یاد دستیار سر مربی مایک Sertich هر متمایز نقش که آن را به استخدام.

جیم نزدیک بود و همیشه با این تیم است. او می خواهم استخدام به صورت محلی. در ضمن گلن Kulik بود در جاده nonstop.

"من احساس وجود دارد ماه من هرگز حتی دیدم گلن," لارسون گفت.

این روزها نادر در دانشگاه هاکی برای پیدا کردن کارکنان که در آن یک دستیار مربی پوند پیاده رو — و آسمان — در حالی که دیگر فقط مربیان است. در عوض مسئولیت دیده بانی و جذب بازیکنان گسترش در میان کل سه فرد کارکنان مربیگری. امروز NCAA بخش مردان هاکی دستیار مربیان نوبت هدف قرار دادن جاده در جستجوی استعدادهای درخشان یک هفته را در یک زمان.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مرگ ماه-سفرهای طولانی — حداقل در-فصل — معنا نیست که بازیکنان در حال دیدن تمام مربیان خود در یخ بیشتر است. با مدرسه بالا بازی ها برای گرفتن طول هفته و پس از آن تاریخ بازی و اندام مسابقات در تعطیلات آخر هفته سر مربیان پیدا کرده اند که خود به تنهایی بر روی یخ در زمان کار با 28-30 ورزشکاران دانش آموز در حالی که دستیاران خود را در خارج استخدام.

همین دلیل است که مربیان در NCHC مانند لارسون می خواهم برای دیدن NCAA اجازه می دهد برنامه به یک سوم تمام وقت دستیار مربی در کارکنان است. تیم در حال حاضر فقط اجازه دو full-تایمر و سپس یک داوطلب دستیار — که اغلب به عنوان یک goaltending مربی کار با netminders به طور جداگانه و قبل یا بعد از تمرین.

لارسون و دیگران که پشتیبانی علاوه بر این از یک سوم تمام وقت دستیار گفت: این امر در بهبود دانش آموز-ورزشکار تجربه و خاموش کردن یخ و کمک به حفظ و مربیان — که می خواهم به صرف زمان کمتر در جاده ها, استخدام و زمان بیشتری را در خانه با خانواده های خود در بازی دیگر.

"ما واقعا نیاز به نگه داشتن فشار برای سومین دستیار. من فکر می کنم این مهم برای کالج هاکی گفت:" لارسون بود که یک دستیار در دانشگاه مریلند (2008-11, 2015-18) و ایالتی اوهایو (2013-15) قبل از مصرف بیش از Huskies برنامه در سال 2018 است. "وجود دارد که در آن تنها مربی روی یخ است و خود را سر مربی در تمرین, و این خوب نیست برای بازیکن ایمنی و یا برای توسعه است. ما نیاز به حداقل دو مربیان در یخ بازی کردن با این بازیکنان. 1-به-28 درجه در زمان خوب نیست به اندازه کافی. آن اتفاق نمی افتد بیش از حد اغلب, اما زمانی که آن را ندارد, من فکر می کنم آن را زیانی به بازیکنان است.

"ما واقعا نیاز به فشار که برای سومین دستیار برای حفظ واقعا خوب دستیاران به نگه داشتن آنها را در بازی و به دانشجو-ورزشکاران بهتر و بهتر تجربه بر روی یخ."

مالی نبرد

داکوتای شمالی, سرمربی براد بری بود که دستیار در UND نه فصل (2000-06, 2012-15) قبل از مصرف سر کار در سال 2015 گفت: این موضوع از یک سوم تمام وقت دستیار مربی می آید تا در هر سال در طول NCHC را سالانه جلسات و همچنین در طول سالانه NCAA بخش مربیان جلسه در آمریکا هاکی مربیان کانون کنوانسیون در فلوریدا — که لغو شد در این سال با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. آن را هنوز به دست آوردن حمایت لازم در این ورزش است.

مخالفت با مدارس دیگر برای اضافه کردن یک سوم تمام وقت دستیار مربی است که عمدتا مالی است. نه هر برنامه می توانید استطاعت به پرداخت یکی دیگر وقت دستیار مربی در حالی که کسانی که کوچکتر بودجه برنامه های است که می تواند به استطاعت برای اضافه کردن یکی دیگر از کارمند ممکن است قادر به پرداخت آن شخص به همان اندازه به عنوان برنامه های دیگر. پرداخت اختلاف در میان دستیاران در کوچکتر و بزرگتر-بودجه مدارس در حال حاضر وجود دارد و با اضافه کردن یک سوم کامل-تایمر خواهد تنها قرار دادن این برنامه های کوچک در بیشتر رقابتی نقطه ضعف است.

North Dakota head coach Brad Berry speaks to members of the media during 2019 NCHC Media Day at the Xcel Energy Center in St. Paul. Berry was an assistant coach at North Dakota for nine seasons before becoming head coach in 2015. File / News Tribune

داکوتای شمالی, سرمربی براد بری صحبت می کند به اعضای رسانه ها در طول سال 2019 NCHC رسانه ها در اکسل انرژی مرکز در خیابان. بری بود دستیار مربی در داکوتای شمالی برای nine فصل قبل از تبدیل شدن به سر مربی در سال 2015. فایل / News Tribune

البته هر ورزشی گروه در حال حاضر در بودجه بحران با تشکر به یک بیماری همه گیر کوروناویروس است که نشان دادن هیچ نشانه ای از کاهش حداقل در ایالات متحده است. که باعث می شود علاوه بر این از یک سوم تمام وقت دستیار حتی بیشتر بعید است برای آینده قابل پیش بینی با وجود نیاز دارید.

"ما بسیار حساس در بودجه مالی از موسسات و چیزهای مختلف اما ما پیدا کردن که شما تقریبا غرق در برخورد با 27-28 بازیکنان و برخی از سازمان ها باید تا 30 بازیکن در تیم خود گفت:" بری که می خواهم به استفاده از فوق العاده کارمند در بیشتر از یک رشد و نمو نقش با بازیکنان به جای اضافه کردن یکی دیگر از همکاران. "هنگامی که شما نگاه کنید نه فقط تمرین اما شما دنبال آن هستید در سمت دانشگاهی از آن به عنوان دور به عنوان مطمئن شوید که آنها در حال گرفتن آموزش عالی و پشتیبانی خود را از طریق چهار سال از کالج و فقط دیگر دانشجو-ورزشکاران و مراقبت از آنها را — شما نیاز به یک فرد فوق العاده در گروه خود است."

Bulldogs سر مربی اسکات Sandelin دستیار در داکوتای شمالی برای شش فصل (1994-2000) قبل از مصرف بیش از UMD در سال 2000 است که در حمایت از NCAA اجازه یک سوم تمام وقت دستیار مربی برای بسیاری از همان دلایل ذکر شده توسط سابق خود UND هم تیمی بری و سابق خود دستیار لارسون و به دلیل دیگری.

پس از استخدام توسط دین Blais در داکوتای شمالی در مدت کوتاهی پس از او حرفه ای, بازی حرفه ای, به پایان رسید, Sandelin گفت: "فرصت" است که همیشه در ذهن خود را هنگامی که استخدام جدید دستیار مربی است. است که چرا او را حمایت NCAA اجازه می دهد تیم به استخدام فارغ التحصیل دستیار مربیان به عنوان یک مصالحه در تلاش برای گسترش مربیگری کارکنان.

"اگر ما نمی توانیم یک سوم دستیار حق دور من واقعا دوست دارم این فرصت که یک برنامه می تواند یک گرادیان دستیار یا دو دلیل آن را می دهد آن بچه ها فرصتی برای درگیر شدن شاید در یخ و رفتن با مربیگری" گفت: Sandelin که داده شده سابق Bulldogs Larson, Derek پلانت (2010-15) و آدم Krause (2018-در حال حاضر) خود را برای اولین بار مربیگری شغل در 12 سال گذشته. "بسیاری از کسانی که بچه ها در حال رفتن به فارغ التحصیلان خود را که شما می خواهید در اطراف برنامه خود را, شما می خواهید در اطراف خود بازیکنان است."

Minnesota Duluth head coach Scott Sandelin, center, shown watching practice during the 2019 NCAA Frozen Four at KeyBank Center in Buffalo, N.Y. , is in favor of the NCAA allowing programs to hire a third full-time assistant coach, or for programs to hire graduate assistant coaches in order to give more people opportunities to break into coaching at the college level. File / News Tribune

دولوت مینه سوتا سر مربی اسکات Sandelin مرکز نشان داده تماشای تمرین در طول سال 2019 NCAA منجمد چهار در KeyBank مرکز در بوفالو, n. y. , در حمایت از NCAA اجازه می دهد برنامه به استخدام یک سوم تمام وقت دستیار مربی و یا برنامه های به استخدام فارغ التحصیل دستیار مربیان به منظور ارائه بیشتر مردم فرصت برای شکستن به مربیگری در سطح دانشگاهی. فایل / News TribuneClint Austin / caustin@duluthnews.com

بیش از یک سنگ پله

Sandelin در روند بسته بندی تا یک دستیار مربی جستجو و پس از دیپلم سر مربی Jason Herter — یکی دیگر از تازه کار, کالج, دستیار استخدام Sandelin در سال 2011 — پایین پا در اواخر ماه آوریل پس از نه فصل در دانشگاه مریلند. در حالی که به دنبال به دنبال فرصت های دیگر در هاکی در لحظه Herter نمی رد بازگشت به کالج بازی روزی.

و او نمی خواهد برای اولین بار به مرحله تنها به جلب و جذب در محوطه دانشگاه.

مایک گیبونز که بازنشسته شد در این بهار بعد از 24 فصل به عنوان یک NCAA بخش دستیار در چهار مدرسه در زمان 13-فصل شکستن به مربی در juniors آمریکا هاکی لیگ و در دره در دره اپل, مینه سوتا, قبل از دربندی کار خود را با 13 فصل در خیابان دولت است.

St. Cloud State assistant coach Mike Gibbons looks on during a timeout at Amsoil Arena during a Jan. 2019 games against Minnesota Duluth. Gibbons was an NCAA Division I assistant coach for 24 seasons, including the last 13 at SCSU. He retired after the 2019-20 season. File / News Tribune

St. Cloud State دستیار مربی مایک گیبونز به نظر می رسد در طول یک فاصله در Amsoil عرصه در طول یک Jan. 2019 بازی مقابل مینه سوتا دولوت. گیبونز بود NCAA بخش دستیار مربی برای 24 فصل از جمله آخرین 13 در SCSU. بازنشسته شد و پس از 2019-20 فصل است. فایل / News Tribune

بری دوباره داکوتای شمالی کارکنان به عنوان دستیار دوباره در سال 2012 پس از شش سال به عنوان مربی و دیده بانی در اهل و NHL.

و پس از آن است دیو Shyiak که صرف یک فصل به عنوان NHL طلایه دار پس از 10 فصل به عنوان دستیار مربی در شمال میشیگان و هشت فصل به عنوان سر مربی در آلاسکا-لنگرگاه است. او شروع به پریدن کرد پشت در دانشگاه به کار برای اندی موری در میشیگان غربی در سال 2014 و در این سال شروع یک کار جدید به عنوان دستیار سر مربی در خیابان دولت تحت لارسون.

هنگامی که یک سنگ پله کار NCAA بخش مردان هاکی روی یخ دستیار تبدیل به یک آرزو — در حالی که خسته کننده — حرفه ای است که بسیاری از آنها تبدیل به مادام العمر از مشاغل.

Shyiak گفت که او و دیگر مربیان کنید برای مربیگری در این سطح.

"من یکی از معدود افرادی در جهان است که دوست دارد آنچه که او انجام" Shyiak گفت. "شما پیدا کردن چیزی است که شما عشق انجام می دهند و شما با آن چوب. این شده است برای من خوب است. از آن خوب بوده است به خانواده من است. بزرگترین بخش از همه این است که ساختمان آن ارتباط با بچه ها و پدر و مادر به آنها فرصت بازی به من بخش هاکی و بازی برای قهرمانی و رسیدن به آموزش و پرورش. من فکر می کنم که واقعی, پاداش, و شما در حال ملاقات با مردم از سراسر جهان است. هنوز بسیاری از مشاغل می توان گفت که."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب