کالج هاکی تان شدیدا از NHL بالا-تولید rookie defensemen

تصمیم خود را بود عذاب آور انتخاب: آنها تا به حال این گزینه رای گیری برای کوین هیوز که شمارش 53 امتیاز برای ونک

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399

تصمیم خود را بود عذاب آور انتخاب: آنها تا به حال این گزینه رای گیری برای کوین هیوز که شمارش 53 امتیاز برای ونکوور کناکز. آنها نیز تا به حال Cale ماکار که متصلب تا 50 امتیاز در یک مصدومیت کوتاه فصل برای Colorado Avalanche. همچنین طولانی وجود دارد آدم فاکس که تا به حال 42 امتیاز برای نیویورک رنجرز.

هر سه نفر استثنایی rookie NHL فصل و تمام نشانه های نقطه به نقطه هیوز یا ماکار تبدیل شدن به کالج هاکی اولین کلدر برنده جایزه پس از Dany Hunter در سال 2002.

آنها همچنین بخشی از یک بزرگتر-تصویر روند در NHL.

NHL نقطه بالا-تولید rookie defensemen تقریبا همه از آمدن کالج هاکی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بالا نه نقطه بالغ بر NHL rookie defensemen در دهه گذشته متعلق به: 1. هیوز میشیگان (53); 2. ماکار, UMass (50); 3. ژاک Werenski میشیگان (47); 4. Shayne Gostisbehere اتحادیه (46); 5. خواهد قصاب دنور (44); 6. Rasmus Dahlin هیچ کالج (44); 7. کوین Shattenkirk دانشگاه بوستون (43); 8. روباه دانشگاه هاروارد (42); 9. Torey Krug, Michigan State (40).

هشت و نه هستند کالج هاکی آلوم.

تنها دورافتاده در گروه Dahlin از شماره 1 به طور کلی پیش نویس انتخاب کنید که در او مادری سوئد قبل از پیوستن به Buffalo Sabres.

"من نمی دانم اگر این یک روند است که رفتن به ادامه و یا فقط چیزی است که ما در حال حاضر" میشیگان مربی تیم مل پیرسون گفت. "این جالب خواهد بود برای دیدن. تا آنجا که بچه ها کالج رفتن وجود دارد مقدار زیادی از زمان توسعه. شما باید تمام زمان عمل که در آن شما واقعا می تواند کار بر روی مهارت های خود را به بالا بردن سطح بازی خود را. من فکر می کنم که بزرگ است."

برخی از این روند ممکن است به خوبی جذب.

چهار نفر از هشت بازیکن گرفته شد در بالای 15, NHL, پیش نویس -- ماکار (شماره 4 به طور کلی) هیوز (شماره 7), Werenski (شماره 8) و Shattenkirk (شماره 14). آنها انتظار می رود که در پایان بازیکنان توسعه یافته و تحویل داده شده است.

اما این درست نیست که.

نیمی دیگر از ویژگی های فهرست بازیکنان بودند که نمی شود در بالای 60 از پیش نویس.

روباه و Gostisbehere بودند دو سوم دور میدارد. قصاب بود و یک پنجم دور انتخاب کنید. Krug شد undrafted.

"من فکر می کنم من بازگشت به محیط زیست را توسعه می گوید:" UND مربی براد بری که تیم شمارش امتیاز بیشتر از defensemen از هر کالج هاکی برنامه در 10 سال گذشته است. "آنها می آیند به کالج هاکی به عنوان بازیکنان جوان و با آنها بازی با بالا پایان بازیکنان در برنامه های خود را و بازی در برابر بالا پایان بازیکنان در لیگ و در سراسر بخش-من کالج هاکی.

"آنها بچه های جوان بازی در برابر بچه ها که هستند, 20, 21, 22 سال است. که سخت لیگ را به بازی در برابر. این محیط به بازی در. شما در عمل در برابر آنها هر روز. شما در بازی در برابر آنها را در تعطیلات آخر هفته. آن را به طور طبیعی باعث می شود شما بهتر است هر روز. هنگامی که شما می آیند از اینجا, شما در حال نبرد-تست شده و آماده برای بازی در سطح بالا در جوانب مثبت است."

نیز وجود دارد هیچ روند واقعی است که در آن لیگ از آنها آمده است. آلوم از دانشگاهی ملی هاکی کنفرانس بزرگ ده شرقی, کالج, ورزشی, کنفرانس, هاکی شرق و مرکزی دانشگاهی هاکی انجمن نشان داده کسانی که هشت بازیکن.

شباهت ستاره ها

وجود دارد چند مشترکات میان هشت بازیکن که به راحتی ساخته شده انتقال ،

شماره 1: آنها تمام ماند حداقل دو سال در کالج و تقریبا همه آنها را-اگر نه همه-گذشت تا در فرصت های به ثبت نام در یک سال پیش از آن. هیوز ماکار و Werenski دو سال کالج هاکی. Gostisbehere Fox, Shattenkirk و Krug همه بازی سه سال است. قصاب بازی چهار.

"حتی اگر آنها rookies برخی از آنها در خانه" UND کاردانی مربی Dane جکسون گفت. "آنها بسیاری از فراست."

شماره 2: همه آنها تا به حال موفقیت فردی در سطح دانشگاهی. شش نفر از هشت نفر بودند Hobey بیکر جایزه فینالیست. قصاب و ماکار آن را به دست آورد. فاکس بود Hobey کلاه ترفند فینالیست. هیوز Gostisbehere و Krug نیز فینالیست شد.

این دو تا که نیست فینالیست -- Werenski و Shattenkirk -- ممکن است تحت الشعاع قرار توسط هم تیمی. در سال 2016 سه Werenski را به جلو هم تیمی بودند top 10 فینالیست در J. T. Compher کایل کانر و تایلر Motte. در سال 2009 Shattenkirk را همکار defenseman در دانشگاه بوستون مت گیلروی برنده جایزه.

تمام هشت تمام شد-آمریکایی است. هفت نفر اول teamers. Shattenkirk دوم شد و تیم.

شماره 3: آنها تقریبا همه حال موفقیت تیم. شش نفر از هشت رسیده NCAA منجمد چهار با تیم های خود را. Shattenkirk, Gostisbehere و قصاب برنده قهرمانی NCAA ملی. هیوز ماکار و روباه همه بازی نقش مهمی در خوراکی منجمد چهار خشکسالی برای برنامه های خود را. هیوز led میشیگان به آن منجمد چهار در هفت سال است. فاکس رهبری دانشگاه هاروارد برای اولین منجمد چهار در 23 سال. ماکار led UMass به آن یخ زده چهار تا کنون.

"من فکر می کنم این بازی تغییر کرده است" پیرسون گفت. "برای ایجاد جرم شما نیاز خود را defensemen به درگیر شدن در بازی تهاجمی. به دلیل چگونه بازی بازی مربیان در حال بررسی راه هایی برای ایجاد جرم و گرفتن خود را defensemen درگیر در بازی این است که بخشی از آن را.

"بخش دوم مهارت توسعه با این بچه ها. آن باور نکردنی چقدر ماهر آنها را با اسکیت و هاکی IQ. ما باید برخی از ما بهتر بازیکنان بازی دفاع. بدیهی است که شما بیشتر زمان یخ. برخی از این (جوانان) مربیان باهوش و پرتاب خود را به بهترین بازیکن در دفاع و شاید آنها بیش از یک رو به جلو است. من یک روند: وجود دارد بسیاری از واقعا خوب defensemen."

که می تواند آینده ؟

که برخی از نامزدها به بعد تازه کار توهین آمیز و تولید در سطح بعدی ؟ می توان آن را دشوار است به پروژه اما در اینجا 10 بازیکن به سازمان دیده بان:

اسکات Perunovich, مینه سوتا, Duluth (St. Louis Blues): Perunovich همه سه عنصر مشترک با هشت NCAA defensemen که تا به حال موفقیت های اولیه در دهه گذشته است. او ماند و سه سال -- از یک سال و فراتر از آنچه که بسیاری فکر می کردم او خواهد بود. او یک آمریکایی است. او برنده Hobey. او تا به حال موفقیت تیم آوردن Bulldogs دو ملی عنوان.

مخفی, York, میشیگان (Philadelphia Flyers): نیویورک تا به حال یک جامد دانشجوی سال اول فصل در میشیگان و چشمک می زند از درخشندگی و high-end جرم وجود دارد. نیویورک عاقلانه است که بازگشت به میشیگان برای یک فصل دیگر جایی که او انتظار می رود که محور میشیگان حمله.

دیوید Farrance دانشگاه بوستون (نشویل شکارچیان): یک Hobey فینالیست و اولین تیم آمریکایی در سال 2020 Farrance با کمال تعجب تصمیم به بازگشت به بو برای ارشد خود را برای فصل بعد قرار دادن 14 اهداف و 43 امتیاز از پایان دادن به عقب.

ایان میچل دنور (Chicago Blackhawks): بسیار عالی اسکیت باز Mitchell زد بازی قدرت در دنور که در آن او کمک پیشگامان به NCAA منجمد چهار به دست آورده و اولین تیم آمریکایی افتخارات.

تعقیب Priskie, کلمبیا کلمبیا (Florida Panthers): Priske بود Hobey فینالیست که در یخ زده چهار در کلمبیا کلمبیا در سال 2016. او فصل گذشته در AHL اما پس از یک تجارت به فلوریدا وجود دارد ممکن است یک مسیر برای او به مرحله به NHL فصل آینده و کمک حق دور.

جیک Sanderson داکوتای شمالی (پیش نویس واجد شرایط 2020): بالا-10 defenseman میدارد در کالج هاکی ثابت کرده اند که بسیار عالی به تازگی در سطح بعدی. در حالی که Sanderson را forte رایگان نیست-wheeling در جرم او این است که یک اسکیت باز فوق العاده است که توانایی تولید. با یک زن و شوهر از سال ها از توسعه به احتمال زیاد در مقابل او در کالج او می تواند آینده کلید برای کدام تیم پیش نویس او را در سال 2020 است.

اوون قدرت میشیگان (پیش نویس واجد شرایط 2021): با وجود اینکه یکی از جوانترین بازیکنان در USHL فصل گذشته قدرت سلطه, racking تا 40 امتیاز در 45 بازی برای لود شیکاگو فولاد تیم. او با بازی در این فصل در میشیگان با وجود تنها بودن 17 سال برای اولین بار در ماه و نیم و بالا رفتن در 2021 NHL پیش نویس است.

کول Hults پن دولت (Los Angeles Kings): ده بزرگ بازیکن سال در سال 2020 امضا شده با پادشاهان در offseason. او قرار داده تا یک ترکیب 58 امتیاز در دو فصل Nittany Lions.

K'Andre Miller, ویسکانسین (نیویورک رنجرز): اگر چه Badgers تلاش به عنوان یک تیم در طول میلر دو دانشگاهی فصل و دفاع از یک موضوع به صورت ویسکانسین میلر است بالقوه به یک فوق العاده توهین آمیز و تولید کننده در سطح بعدی.

یعقوب برنارد-Docker داکوتای شمالی (Ottawa Senators): Bernard-Docker است که به طور کلی به عنوان یک همه در اطراف defenseman و کسی که نمی خواهد پایمال تیم در حمله به منطقه, اما او باید برخی از خوب مهارت های توهین آمیز. او را ماهر در تغییر زاویه شات خود را به pucks و از طریق او خیلی خوب است که گشاد گشاد راه رفتن.

بیشترین امتیاز توسط NHL rookie 'د' در دهه گذشته

53 – کوین هیوز, میشیگان, دور اول

50 – Cale ماکار, UMass اولین دور

47 – ژاک Werenski میشیگان دور اول

46 – Shayne Gostisbehere Union, دور سوم

44 – خواهد قصاب, Denver, دور پنجم

44 – Rasmus Dahlin, هیچ, کالج

43 – Kevin Shattenkirk بوستون دانشگاه دور اول

42 – آدم فاکس, دانشگاه هاروارد, دور سوم

40 – Torey Krug, Michigan State undrafted



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن