سی ان ان خدمه بازداشت شده در حالی که گزارش در مینیاپولیس تظاهرات

توسط: AP | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 10:49:52 pm یک معترض حمل پرچم ایالات متحده صعودی نشانه

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399
توسط: AP | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 10:49:52 pm
یک معترض حمل پرچم ایالات متحده صعودی نشانه ای از ناراحتی در کنار یک ساختمان در حال سوختن پنج شنبه, 28 مه سال 2020 در مینیاپولیس. (AP Photo/Julio کورتز)

گشت ایالتی مینه سوتا روز جمعه بازداشت تلویزیونی سی ان ان خدمه آنها به عنوان گزارش از تظاهرات خشونت آمیز در مینیاپولیس پس از مرگ جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که التماس هوا به عنوان یک افسر پلیس kneeled در گردن او.

آتلانتا مبتنی بر سی ان ان گفت که خدمه است که شامل سی ان ان خبرنگار عمر Jimenez منتشر شد بعد صبح جمعه.

در حالی که زندگی در هوا Jimenez بود دست به دستبند و رهبری دور است. یک تولید کننده و یک عکاس خبری برای سی ان ان نیز به رهبری دور در دستبند.

سی ان ان ارتباطات تیم زودتر گفت در توییتر که خدمه دستگیر شد و برای انجام شغل خود را با وجود شناسایی خود را نقض آشکار خود را در متمم اول قانون اساسی حقوق.

ایالتی مینه سوتا گشت بلافاصله پاسخ به یک ایمیل و تماس تلفنی صبح روز جمعه از آسوشیتد پرس به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازداشت.

در اواخر روز پنجشنبه در مینیاپولیس, تشویق معترضان به آتش کشیدند یک ایستگاه پلیس که گروه رها به عنوان روز مبارزه با خشونت گسترش به نزدیکی پل و عصبانی تظاهرات هایش در سراسر ایالات متحده

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن