ارتباط بین بهداشت و درمان و مسکن است که صریح در این لحظه

این COVID-19 همه گیر نیز تابیده نور افکن را در این واقعیت است که هر کس تا به حال امن و پایدار برای قبل از همه

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399

این COVID-19 همه گیر نیز تابیده نور افکن را در این واقعیت است که هر کس تا به حال امن و پایدار برای قبل از همه گیر آمار – و بسیاری از پیدا کردن خود را در معرض خطر در حال حاضر.

ارتباط نزدیک بین بهداشت و درمان و مسکن است که صریح در این لحظه. همه به خصوص کسانی که بیشتر در معرض خطر هستند در حال هدایت به ماندن در خانه برای محافظت از سلامت و به ما اطمینان سیستم بهداشت و درمان می تواند ملاقات و مدیریت مطالبات آن مواجه است.

اما حتی قبل از این بحران بسیاری از Minnesotans تلاش روزانه با مسکن و بی ثباتی است. با توجه به مینه سوتا مسکن مشارکت 2019 دولت از مسکن گزارش بیش از یک در چهار یا 572,133 — خانواده ها در کشور ما شد و هزینه بر دوش مسکن. این بدان معناست که آنها پرداخت می شود بیش از 30 درصد از درآمد خود را برای مسکن ساخت آن به احتمال زیاد آنها را قطع بر ضرورت مانند غذا و دارو برای پرداخت اجاره و یا وام مسکن. این تعداد رشد حدود 26,000 خانواده ها از سال 2015 تا 2017. هیچ سوال آن را در حال رشد به طور قابل توجهی در حال حاضر.

همانطور که ما در نبرد در برابر تاثیر COVID-19 ضروری است که سلامت و مسکن در بالای دولت ما سیاست نگرانی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

فعال راه حل برای حمایت از Minnesotans مانند بودجه اضافی پیشنهادات از جمله 100 میلیون دلار برای خانواده بی خانمان پیشگیری و کمک های برنامه (FHPAP) و 500 میلیون دلار در دولت پیوند به آدرس بحرانی کمبود مسکن دولت ما رو قبل از بحران – نیاز به در نظر گرفتن کل مسکن اکوسیستم در حال حاضر و از طریق ما بهبود اقتصادی.

هنگامی که مردم می توانند اجاره و پرداخت وام مسکن, صاحبخانه قادر به حفظ مسکن و ثبات افزایش یافته است. زمانی که مستاجر نمی تواند از پرداخت اجاره است که باعث ایجاد مشکلات دیگر در مسکن اکوسیستم که بیشتر باعث بی ثباتی.

در ماه فوریه بیشتر مینه سوتا صندوق مسکن میزبان مینه سوتا بهداشت و مسکن اجلاس به عنوان بخشی از آن سلامت و مسکن ابتکار. بیش از 150 مراقبت از سلامت انسان, خدمات مسکن مقرون به صرفه و انسان دوستی حرفه ای از ملی و محلی و سازمان های جمع آوری شده برای همکاری در استراتژی ها و اقدامات هر دو بخش می تواند به بهبود سلامت از طریق استراتژیک تراز وسط قرار دارد, سرمایه گذاری در پایدار و مقرون به صرفه مسکن.

این نشست تأکید کرد که بهداشت و مسکن و مسائل اقتصادی به هم پیوسته هستند. سلامت و اقتصادی موارد برای مسکن به عنوان یک اولویت ثابت شده بارها و بارها به منظور ارتقاء سلامت است. بیشتر سرمایه گذاری در مسکن و تراز منابع تغییر خواهد کرد و زندگی را نجات دهد.

COVID-19 به تشدید شکاف در مسکن خالص ایمنی قرار داده است که مستاجرها و مالکان در خطر است. با از دست دادن شغل و درآمد کاهش ضربه زدن به مردم و خانواده ها سخت, مسکن بی ثباتی در حال افزایش است در سراسر کشور. بزرگترین ضربه بازدید خانواده های کم درآمد خانوارها از رنگ و مردمان بومی.

مردم دچار بی خانمانی به ویژه آسیب پذیر هستند به COVID-19 و خطر از فرد و جامعه گسترش است و به صورت تصاعدی بالاتر در شلوغ پناهگاه های اضطراری و روز مراکز خدمات.

با مینه سوتا و بیش از 40 کشورهای دیگر اجرای stay-at-home سفارشات ما کشف کرده ایم که هیچ یک از ما واقعا امن است مگر اینکه ما همه امن است. اجتماعی پیامدهای "امن با هم" را در طلیعه اضافی ضرورت به آدرس ما نیاز به مسکن.

در حال حاضر موج است که هنوز هم در عجله بیش از ما. هنگامی که عبور از آن چه خواهد شد همه چیز نگاه مانند? مینه سوتا در حال حاضر قابل توجهی مسکن نابرابری – آنچه باید انجام شود برای آماده شدن برای بازیابی در حالی که اطمینان حاصل کرد که ما سرمایه گذاری و شروع به ساخت یک عادلانه مسکن سیستم است که با این نسخهها کار برای همه ؟

در سراسر بهبود عمومی و خصوصی و غیر انتفاعی و رهبران باید با هم کار کنند برای بهبود سیاست ها و شیوه ها در دولت های فدرال و ایالتی و محلی به سطح تراز مسکن و خدمات بهداشتی و درمانی برای بهبود سلامت است.

به عنوان یک پیشرو بخشی از ما در تلاش بازیابی و فراتر از این بحران خواسته است که ما را در آغوش اساسی ارتباط بین خانه و بهداشت و درمان متعهد که مسکن ثبات یک ایالت اولویت و رفع ما شکسته مسکن سیستم.

از آن زمان به عمل می کنند. زمانی که ما اطمینان حاصل شود تمام Minnesotans باید با ثبات و امن مسکن بازیابی ما خواهد بود قوی تر و پایدار تر با بیشتر انعطاف پذیری و ما کل دولت بهره مند خواهند شد برای نسل های آینده.

Jeanne Crain است که رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت برمر مالی شرکت و به عنوان روسای مینه سوتا مسکن نیروی کار; Warren هانسون است که رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت بیشتر مینه سوتا صندوق مسکن و دکتر کریگ Samitt است که رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت Blue Cross and Blue Shield of Minnesota.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن