تغییر آب و هوا توسط چرخش قطب جنوب برف سبز

توسط: فردا نیوز | لندن | به روز شده: 22 مه سال 2020 8:03:04 am خزه و گلسنگ در نظر گرفته غالب موجودات

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399
توسط: فردا نیوز | لندن | به روز شده: 22 مه سال 2020 8:03:04 am
Antarctica global warming climate change خزه و گلسنگ در نظر گرفته غالب موجودات فتوسنتز در قطب جنوب است. (یوتیوب/دانشگاه کمبریج)

قطب جنوب conjures تصاویر ناگسستنی سفید بیابان اما شکوفه جلبک ها در حال دادن قطعات یخ زده قاره به طور فزاینده ای در اثر خفیفی از رنگ سبز.

درجه حرارت گرم به علت تغییر آب و هوا در حال کمک به شکل گیری و گسترش "برف سبز" و آن را در حال تبدیل شدن بسیار پرکار در مکان های که در آن است که حتی قابل رویت از فضا با توجه به تحقیقات جدید منتشر شده در چهارشنبه.

در حالی که حضور جلبک ها در قطب جنوب شد طولانی پیش اعزامی مانند یک انجام شده توسط اکسپلورر ارنست شاکلتون آن حد کامل ناشناخته بود.

در حال حاضر با استفاده از داده های جمع آوری شده بیش از دو سال توسط سازمان فضایی اروپا Sentinel 2 ماهواره هم بر روی زمین مشاهدات یک تیم تحقیقاتی از دانشگاه کمبریج و بررسی قطب جنوب ایجاد کرده اند اولین نقشه از شکوفه جلبک در شبه جزیره قطب جنوب ساحل.

green snow in antartica "برف سبز" تبدیل شده است به طوری پرکار در مکان های که در آن است که حتی قابل رویت از فضا. (یوتیوب/دانشگاه کمبریج)

"ما در حال حاضر یک پایه که در آن شکوفه های جلبکی هستند و ما می توانید ببینید که آیا شکوفه خواهد شروع به افزایش به عنوان مدل نشان می دهد در آینده" Matt Davey از دانشگاه کمبریج وزارت علوم گیاهی و گفتگو کرد.

خزه و گلسنگ در نظر گرفته غالب موجودات فتوسنتز در قطب جنوب – اما جدید نقشه برداری در بر داشت 1,679 دفاع کند گرفته شد جدا شکوفه های جلبکی است که یک جزء کلیدی در قاره قابلیت جذب دی اکسید کربن از جو است.

"این جلبک شکوفه در قطب جنوب هستند معادل در مورد مقدار کربن که در حال حذف توسط 875,000 متوسط انگلستان بنزین ماشین سفر" دیوی گفت. "به نظر می رسد که بسیاری اما از نظر جهانی کربن بودجه آن ناچیز است.

"آیا آن را تا کربن از اتمسفر اما آن را نمی خواهد را جدی هر دندانه در مقدار دی اکسید کربن در حال قرار دادن در اتمسفر در حال حاضر است."

سبز است و نه تنها چلپ چلوپ از رنگ در قطب جنوب است. محققان در حال حاضر برنامه ریزی مطالعات مشابه در قرمز و نارنجی جلبک هر چند که اثبات سخت تر به نقشه از فضا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن