کلاس '20: گم کردن

شاید در بالای یک لیست از نا امیدی ها برای Red River ارشد دبیرستان است این فرصت را به شرکت به عنوان اولین داکوت

توسط NEWSATROPAT در 11 خرداد 1399

شاید در بالای یک لیست از نا امیدی ها برای Red River ارشد دبیرستان است این فرصت را به شرکت به عنوان اولین داکوتای شمالی, دانش آموز, در ارکستر ملی جوانان برنامه تابستان اسپانسر شده از طرف کارنگی هال در شهر نیویورک است.

"این قطعا یک شوک به در" گفت: Krogh که یکی از 12 cellists انتخاب شده برای این برنامه است.

"ما قرار بود دو و نیم هفته اقامت در دانشگاه ایالتی نیویورک خرید و سپس تور آمریکای شمالی برای دو هفته," او گفت:. "بدیهی است که تمام شده است لغو شد در حال حاضر.

"حداقل ما هنوز هم برای انجام آنلاین جزء" گفت: Krogh اشاره کرد که شامل درس های کلاس های کارشناسی ارشد و sectionals با نوازندگان از ارکستر در سراسر کشور است. "من هنوز هم به دنبال به جلو به آن است. و من فکر می کنم می تواند یک راه سرگرم کننده برای صرف یک زن و شوهر هفته از تابستان من در حال حاضر که من لازم نیست بسیاری از برنامه ها."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به دلیل الزامات واجد شرایط شده اند چشم پوشی و هر کس که انتخاب شد برای NYO این سال اعمال می شود دوباره در سال آینده.

"حداقل این است که یک امتیاز مثبت است," او گفت:.

Krogh شده است که نواختن ویولن سل از کلاس اول الهام گرفته شده بود توسط پدر و خواهر که بازی ویولن.

"من همیشه دوست داشتم, سازهای زهی, اما من می خواستم چیزی بزرگتر, بنابراین ویولن سل به نظر می رسید مانند یک مناسب برای من," او گفت:. "من شروع به ویولن سل و من به پایان رسید تا میل آن, بنابراین من گیر با آن است."

او همچنین نقش پیانو و آواز می خواند شرکت در کنسرت ارکستر و کنسرت گروه کر در رودخانه سرخ دبیرستان.

این بهار فرصت برای انجام در دیگر RRHS کنسرت های موسیقی باید از همه بیشتر ناپدید شد.

"این بسیار غم انگیز چون من ارشد سال, به طوری که آنها نمی تواند به قرار دادن سالمندان در راه معمولی," او گفت:. "شما نمی توانید به پایان سال فعالیت های است که ما به طور معمول انجام دهد. شما نمی توانید در مورد آن است. ما هنوز هم قرار است جلسه آنلاین در زوم و مسائل پس از آن را سرگرم کننده برای دیدن دیگران."

دیگر نکات برجسته

فراتر از موسیقی خود را موفقیت Krogh, 18, سرآمد در عرصه های دیگر بیش از حد. او فعال شده است کلید کلب, فرانسوی, باشگاه ملی افتخار جامعه ریاضی سازمان.

او همچنین یکی از نه داکوتای شمالی سالمندان که به دست آورده کامل کامپوزیت نمره در قانون کالج امتحان ورودی است. در این منطقه کالی Bjornson یک دانش آموز در Devils Lake دبیرستان نیز به دست همان نمره.

اگر او انتظار می رود به خوبی انجام دهد این واقعیت است که او به دست آمده بالاترین نمره ممکن شد و تعجب آور است.

Krogh در حال برنامه ریزی برای حضور در دانشگاه واشینگتن در سنت Louis, Mo. که در آن او را عمده در یا شیمی یا مهندسی مکانیک. او را در انتخاب مدرسه به دلیل "فرصت های تحقیقاتی و وجود دارد مقدار زیادی از منابع برای دانش آموزان است. پردیس واقعا زیبا -- و آن را سرگرم کننده را به زندگی در جایی که گرمتر است."

متولد و بزرگ شده در Grand Forks, Krogh شرکت در برنامه های مختلف از شمال دره جوانان ارکسترهای برای هشت سال گذشته گفت: نائومی ویلز NVYO مدیر اجرایی. او شده است او ویولن سل معلم برای سه سال.

"در موسیقی به عنوان دانشگاهیان آیدن است که مایل به کار در چیزی که او در مورد مراقبت می رسد تا زمانی که خود را در بهترین سطح به جای مقایسه خود با دیگران" ویلز گفت. "او فوق العاده خوب در ماندن درست به اهداف خود درخواست کمک اما انجام این کار سخت خود را و هدف برای چیزهایی که ممکن است به نظر می رسد غیر ممکن است برای دیگران. عمل خود را نمره است فقط یکی دیگر از علامت های شخصی خود را اخلاق نمی شود."

ویلز همراه با بسیاری دیگر از منطقه معلمان در حال آگاه از فرصت های دانش آموزان باید از دست این بهار با توجه به خرید اینترنتی از COVID-19 بیماری همه گیر.

"از آنجا که از coronavirus تمام موسیقی تجارب آیدن و بسیاری دیگر از نوازندگان جوان در استودیو من و در اطراف شهر به دنبال به جلو به-همه دولت, انفرادی, گروه و کنسرت; تابستان اردوگاه های -- شده اند و یا در حال لغو" ویلز گفت. "این فوق العاده مأیوس کننده زمانی که آنها کار کرده ام خیلی سخت برای این چیزها.

"هیچ یک از سیستم عامل های ویدیویی اجازه می دهد تا برای زمان واقعی تمرین و یا همکاری پس از آن شده است بسیار سخت به نگه داشتن دانش آموزان مثبت و با انگیزه," او گفت:.

نهایی تلاوت

Krogh به تازگی ارائه شده ارشد خود را تلاوت به صورت خصوصی و کوچک مخاطبان از یک دوجین یا بیشتر اعضای خانواده و دوستان در امپراتوری مرکز هنرهای نمایشی در مرکز شهر ساری. او قطعات کلاسیک در پیانو و ویولن سل برای رسیتال ثبت شده و خواهد شد آنلاین پست برای دیگران به لذت بردن از او گفت:.

او را دوست دارد موسیقی از اواخر کلاسیک و اوایل دوره رمانتیک-توسط آهنگسازان مانند شوپن Debussey و بتهوون گفت و اشاره کرد که او "به بررسی بسیاری از موسیقی من لذت بردم همه نوع از موسیقی است."

گذشته از اینکه در همان فارغ التحصیلی کلاس او و دوستان خود را به اشتراک گذاری مشترک غم و اندوه در مورد راه ارشد خود را سال به پایان رسیده است.

"هر کس را بسیار ناراحت از دست رفته در تمام این ارشد-سال نقاط عطف چرا که همه ما دیده می شود هر کس در کلاس بالاتر ما را وادار به انجام این کارها," او گفت:. "همه ما دیده می شود این که برای چند سال در حال حاضر, بنابراین من فکر می کنم آن را بسیار غرق شده در حال حاضر.

"ما فقط در تلاش برای ایجاد بهترین از آن را به عنوان ما می توانیم و هنوز هم سعی کنید به برخی از خاطرات با هم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب