سلب تابعیت اخراج و statelessness: مبارزه با تروریسم اقدامات خیلی دور رفته

دقیقا همان چیزی است که نقطه ؟ آیا ما دیدن Shamima بگوم به عنوان یک (سابق) کودک عروس و کودک سرباز که وضعیت مطال

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399

دقیقا همان چیزی است که نقطه ؟

آیا ما دیدن Shamima بگوم به عنوان یک (سابق) کودک عروس و کودک سرباز که وضعیت مطالبات حفاظت عدالت ترمیمی و ادغام مجدد اجتماعی; به عنوان یک جنایتکار که اعمال حکم دادستانی; و یا به عنوان یک تهدید امنیتی است که نیاز به خنثی... محروم کردن او از تابعیت او نیست کمک در هر یک از این اهداف است. در صورت عدم وجود یک هدف مشروع است که به طور موثر در خدمت denationalisation به ضرورت اندازه گیری است.

این افزایش در عین حال مسائل بیشتر در هنگام تصمیم گیری است scrutinised به انطباق آن با قوانین بین المللی است. به عنوان مجموعه ای را در اصول در محرومیت از ملیت به عنوان یک امنیت ملی اندازه گیری, حق ملیت های اساسی حقوق بشر و محرومیت خودسرانه از تابعیت ممنوع است. برداشت ملیت بدون رضایت شرط ضرورتبا تعریف دلخواه. بنابراین بیش از حد است denationalisation تبعیض آمیز است در هدف یا اثر; محرومیت از ملیت که نتایج در statelessness و یا به طور مستقیم منجر به نقض دیگر (به ویژه غیر derogable) حقوق; یا خروج از تابعیت است که اجرا شده است و بدون تشریفات.

در "قانونی تب" سراسر ضد تروریسم ایالات متحده بیش از حد به آسانی instrumentalised ملیت سیاست به بهانه امنیت ملی و فرسایش هر یک از این تدابیر است که قوانین بین المللی به رسمیت می شناسد به عنوان حیاتی برای حفاظت از نهاد تابعیت از سوء استفاده. که این مقدار به یک mis-مرحله نه تنها از حقوق بشر چشم انداز که در آن اندازه گیری می آفریند مشهود مشکلات بلکه از دیدگاه امنیتی یک نگرانی است که به طور فزاینده ای در حال پخش است.

یک هلندی نظارت کمیته به تازگی اعتراف کرد که آن را "نامشخص است که آیا این اندازه گیری است که اثر مورد نظر" یادآوری در گزارش خود اعلام کرد که سازمان اطلاعات و امنیت سرویس تا به حال پرچم که محرومیت از ملیت "نه حذف (بالقوه) تهدید ناشی از فردی [و آنها] هنوز هم باید برای ادامه به بررسی تهدید است که یک فرد به طور بالقوه به شمار". به عنوان Shamima بگوم و بسیاری دیگر مبارزه را از طریق دادگاه به خود را حفظ تابعیت در, انگلستان, هلند, استرالیا و جاهای دیگر – جامع ارزیابی مجدد از این نفس بیش از حد مورد نیاز است و نه فقط در سطح فردی مورد, اما در آن از مشروعیت و حکمت از سیاست به عنوان یک کل.

در 9 جولای سال 2020 موسسه در Statelessness و ورود شرکت میزبانی سمت یک رویداد به سازمان ملل متحد مجازی مبارزه با تروریسم هفته در 'تابعیت سلب اخراج و statelessness: باید مبارزه با تروریسم اقدامات رفته بیش از حد?' با گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در مبارزه با تروریسم و حقوق بشر است. این رویداد بخشی از یک سال از اقدام علیه سلب تابعیت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن