با استناد به پرونده ها و مینه سوتا در مجلس سنا تصویب لایحه اجازه می دهد به شخص ثالث برای تست درایور امتحانات

جمعه, مارس 15 مینه سوتا در مجلس سنا به تصویب مجلس سنا فایل 3226 که در صورت تصویب اجازه خواهد داد که اشخاص ثالث

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399

جمعه, مارس 15 مینه سوتا در مجلس سنا به تصویب مجلس سنا فایل 3226 که در صورت تصویب اجازه خواهد داد که اشخاص ثالث به اداره آزمون به Minnesotans که تکمیل آنها مورد نیاز نوشته شده راننده تست و نظارت تمرین ساعت. اولیه نویسنده بهداشت ، کارین Housley R-St. mary's نقطه گفت: این لایحه برای رسیدگی به یک پرونده از 111,000 Minnesotans در دولت راننده و وسیله نقلیه, خدمات,' لیست انتظار برای امتحانات خود را در این سال است.

Housley شنیده است از ترکیبات که باید منتظر ماه به امتحانات خود را به او گفت. و اگر آنها نمی, تصویب اولین بار نام خود را به عقب می رود به توده ای صبر کنید و حتی طولانی تر است.

هر چند زمان انتظار طولانی تشدید شده اند coronavirus مربوط به تعطیلی طولانی مدت زمان انتظار قبل از مورخ گیر Housley گفت. اجازه می دهد به شخص ثالث مدیران برای انجام امتحانات, او گفت: آن را به روشن کردن بار در DVS و کمک به Minnesotans دریافت مجوز خود را هر چه زودتر.

سناتور. جف هاو R-Rockville ارائه راه حل دیگر: شبیه به کشورهای دیگر روبرو مشابه تست عقب اگر مینه سوتا اعطا مجوز موقت برای کسانی که تا به حال خود را تکمیل آموزش ساعت و کتبی امتحانات و می تواند خود را پشت چرخ امتحان در عرض یک سال ؟ همکاران خود را مخالف: سناتور. اسکات اب خوردن مثل اردک D-مینیاپولیس گفت: به گفته دولت 40 درصد از آزمون-داوطلبان موفق در اولین تلاش خود را. اجازه می دهد آن دسته از رانندگان در جاده ها بدون پشت-چرخ امتحان خطرناک خواهد بود, او گفت:. هاو در نهایت انصراف خود را اصلاح.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

حزب دموکرات بود که یکی از نگرانی با Housley بیل: هیچ محدودیتی در این لایحه برای چه اشخاص ثالث می تواند شارژ به اداره رانندگی امتحانات. ایالت مت کمی D-Lakeville گفت: پرداخت-به-بازی-و یا تست -- سناریو می تواند ظهور, با از, ثروتمند, خانه داشتن دسترسی بیشتر به امتحانات از کسانی که از کاهش درآمد خانه. او گفت که او می خواستم تا مطمئن شوید که Minnesotans از تمام زمینه های اجتماعی و اقتصادی می تواند دسترسی های اضافی تست مکان.

کوچک پیشنهاد اصلاح کلاه شخص ثالث, هزینه آزمون در 75 $بود اما در نهایت شکست خورده است. Housley و همکاران جمهوری خواه گفت: تحت یک بازار آزاد به اشخاص ثالث خواهد شد که برای پایین نگه داشتن قیمت به منظور رقابت با دولت که اداره آزمون به صورت رایگان. و با اضافی شخص ثالث آزمون سایت Housley گفت: DVS صبر کنید بار باید کوتاه به طور چشمگیری.

این لایحه به تصویب مجلس سنا 37-30 و در حال حاضر حرکت به سمت خانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب