چینی جت وزوز تایوان نشان می دهد در دراز مدت با خطر جنگ با ما

توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 10:47:29 am نظامی, مانور نشان دهنده همیشه حاضر بالقوه برای

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 10:47:29 am
china taiwan news, US china news, US China tension, US China Taiwan relations نظامی, مانور نشان دهنده همیشه حاضر بالقوه برای جنگ بیش از یک جزیره است که چین و حزب کمونیست اتحاد تهدید به زور همیشه از ملی دولت چیانگ کای-شک فرار از سرزمین اصلی در سال 1949. (بلومبرگ)

با ایالات متحده-چین تنش افزایش در تعدادی از جبهه اصلی ترین مسئله ای است که می تواند جرقه یک درگیری نظامی بیش از مدت طولانی است که هنوز هم یکی اساسی است که به رابطه خود: تایوان.

چینی جنگنده جت را وارد تایوان دفاع هوایی شناسایی منطقه هفت بار در دو هفته گذشته باعث این جزیره به تقلا جنگنده به آنها هشدار می دهند ، در حالی که تعداد کل چینی تاخت و تاز در این سال است که هنوز هم تا حد زیادی در سرعت با سال های گذشته, فوران بیش از چند هفته گذشته غیر معمول است و می تواند augur چشمگیر تنش در صورتی پایدار است.

نظامی, مانور نشان دهنده همیشه حاضر بالقوه برای جنگ بیش از یک جزیره است که چین و حزب کمونیست اتحاد تهدید به زور همیشه از ملی دولت چیانگ کای-شک فرار از سرزمین اصلی در سال 1949. برای مقدار از زمان پس از امکان مداخله آمریکا کمک کرده است حفظ وضع موجود — حتی پس از دولت کارتر تغییر رسمی دیپلماتیک به رسمیت شناختن به پکن از تایپه در سال 1979.

چین views تایوان به عنوان یک مسلم بخشی از خاک خود را که در نهایت باید به ارمغان آورد تحت پکن کنترل با توسل به زور در صورت لزوم. در حالی که آن را به استفاده از مشوق های اقتصادی به عنوان یک هویج برای رسیدن به آن اهداف را قطع تمام روابط مستقیم پس از سال 2016 انتخابات ریاست Tsai و نشستند ون که نمایش این جزیره به عنوان یک بالفعل کشور مستقل نیاز به گسترده تر بین المللی به رسمیت شناختن.

'رویا لوله'

او دوباره انتخابات در ماه ژانویه حتی گسترده تر حاشیه نشان داد که دو دولت تنها تغییر بیشتر از هم جدا. در همان زمان تایوان در حال افزایش است, اقتصادی, لینک های ایالات متحده که در آن آن را به طور فزاینده ای مورد ستایش قرار داد به عنوان یک مدل دموکراسی تهمت مقامات دولت که به طور منظم با شدت بهم زدن چین برای افزایش استبداد.

"رئیس جمهور Tsai انتخابات تغییر نمی کند بسیار در مقطع تنگه روابط, اما آن را مستحکم نظر در پکن که, صلح آمیز سازمان ملل متحد همراهی وحدت یک رویا لوله" گفت: Michael Mazza یک همکار مدعو در واشنگتن-بر اساس American Enterprise Institute که تحلیل میکند که ایالات متحده سیاست دفاعی در آسیا و اقیانوس آرام. "ما ممکن است به خوبی ببینید یک بحران جدید در تنگه تایوان قبل از دهه ،

یکی از چینی تهاجم رخ داده است تنها چند ساعت پس از یک نظامی ایالات متحده هواپیما پرواز کرده بود در سراسر این جزیره در ژوئن 9. تا کنون این سال, شده اند وجود دارد 17 نیروی دریایی یا نیروی هوایی تمرینات در اطراف یا نزدیک به تایوان با توجه به جزیره, وزارت دفاع. که در مقایسه با 29 در کل 2019.

نشان می دهد از زور می آید به عنوان تایوان عمومی می شود به طور فزاینده تردید از چین است. رئیس جمهور خلق چین را در سال گذشته برای مذاکرات بیش از وحدت در "یک کشور دو سیستم" مدل استفاده می شود به حکومت هنگ کنگ است که مسئولیت ناآرامی بیش از چین سفت گرفتن در سراسر شهرستان, کمک های سوخت برای حمایت از خانه مدرن را دوباره در انتخابات پیروز شود. نزدیک به 80 درصد از تایوانی رد استفاده از "یک کشور دو سیستم" بر اساس یک نظرسنجی توسط تایوان به سرزمین اصلی امور شورا در ماه ژوئن.

در سخنرانی خود به مناسبت آغاز دور دوم او در ماه گذشته Tsai به نام برای مذاکره با چین در پیش شرط برابری بین دو طرف است. چین همواره مخالف آن و برتر لی کچیانگ ابرو مطرح شده در کنگره خلق ملی در ماه گذشته زمانی که او اشاره نمی گذشته موافقت نامه با تایوان که کمک کرده اند اطمینان از ثبات در ارتباط است.

"ما پایبند به اصول اصلی و سیاست در کار مربوط به تایوان و قاطعانه مخالفت و جلوگیری از هر گونه فعالیت های جدایی طلب به دنبال تایوان استقلال" لی گفت. اگر چه Tsai را به عنوان اگر تایوان است مستقل و هیچ بیانیه رسمی است که یک خط قرمز برای پکن است که به احتمال زیاد باعث تهاجم.

در لحظه خطر ابتلا به حمله بسیار پایین است. Qiao لیانگ یک متهاجم چینی استراتژیست نظامی گفت: South China Morning Post ماه گذشته که تهاجم از تایوان می تواند فاجعه بار برای کشور چین: حتی اگر آمریکا نمی پیوستن به جنگ آن احتمال اعمال تحریم همراه با کشورهای دیگر است که می تواند منجر به گسترده مشکلات اقتصادی و تضعیف حزب کمونیست را در دراز مدت برنامه های توسعه.

"تایوان موضوع است که در واقع یک مشکل کلیدی بین چین و ایالات متحده حتی اگر ما اصرار از آن است که چین های داخلی موضوع" او به این روزنامه گفت. "به عبارت دیگر تایوان موضوع را نمی توان به طور کامل حل و فصل شود مگر اینکه رقابت بین پکن و واشنگتن حل و فصل شود."

در پاسخ به یک سوال در یک ماهانه نشست خبری روز شنبه در اخیر اقدامات ایالات متحده آمریکا در اطراف تایوان ارشد سرهنگ وو کیان یک سخنگوی وزارت دفاع به نام تایوان "یک بخش جدایی ناپذیر از چین است."

ایالات متحده "غالبا نقش 'تایوان کارت و می خواهد به مخاطره می اندازد چین حاکمیت و تمامیت ارضی توسط 'سالامی-برش' است که به طور کامل توهم تفکر" وو گفت. "PLA همچنان حفظ کرده است یک شرکت را کامل اعتماد به نفس و توانایی کافی برای حفظ حاکمیت ملی و تمامیت ارضی و حفظ صلح و ثبات در تنگه تایوان."

در حالی که آمریکا اذعان چین ادعای حاکمیت بر تایوان را رسما views جزیره وضعیت به عنوان حل نشده و مخالف هر گونه چینی حرکت به زور آن را به وحدت. این اوراق آن متقابل دفاع پیمان با تایوان هنگامی که آن را به رسمیت شناخته شده دولت در پکن, اما آن را هنوز هم به طور گسترده ای انتظار می رود که نظامی آمریکا را دخالت در یک جنگ است.

سستی پشتیبانی

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به تقویت روابط با تایوان تصویب اولین آمریکایی جنگنده جت فروش به تایوان در سه دهه گذشته در سال و لابی سخت — اما در نهایت ناموفق — برای تایوان گنجاندن در این سال سازمان بهداشت جهانی پس از آن موفق اداره Covid-19 بیماری همه گیر.

هنوز هم سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون سوال مغلوب ساختن پیشی جستن تعهد به تایوان در آینده خاطرات. فشار از سرمایه داران وال استریت و چین رهبران ساخته شده رئیس جمهور آمریکا تمایلی به طور کامل پشت این جزیره از جمله مردد در مورد اینکه آیا ایالات متحده باید آن را به فروش سلاح های به روز رسانی سیستم با توجه به بولتون حساب.

"هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن رها کردها در سوریه وجود دارد گمانه زنی ها در مورد که ممکن است او را رها بعدی" بولتون نوشت. "تایوان درست بود در نزدیکی بالای لیست و احتمالا اقامت وجود دارد تا زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن رئيس جمهور باقی مانده و نه خوشحال چشم انداز."

برخی از قانونگذاران ایالات متحده را تحت فشار قرار دادند برای آمریکا به تایوان بیشتر به صراحت یک حرکت است که قطعا خشم چین است. در یک مقاله به صورت ملی بررسی ماه گذشته نماینده جمهوری خواه مایک گالاگر به نام برای اعلام بیانیه به صراحت ارتکاب ایالات متحده به دفاع از تایوان, در بخشی به نگه داشتن چین hemmed در امتداد آن خط ساحلی است.

"با در نظر گرفتن تایوان و مردم آزادی دریایی ارتش می توانست جای پایی به نوبه خود در ژاپن را در پهلو و از ابتدا جزیره های زنجیره ای اضافه کردن تایوان متعدد ریخته گری به چین و به دست آوردن نزدیک به انحصار جهانی microelectronics تولید در روند" گالاگر نوشت.

جلوگيري از

تایوان تکنولوژی صنعت به خصوص بزرگترین قرارداد chipmaker Taiwan Semiconductor Manufacturing Co., بسیار مهم است اگر ایالات متحده در حال رفتن به ارائه یک جایگزین برای شرکت های چینی مانند Huawei Technologies Co. در 5G ارتباطات از راه دور و خودکار وسایل نقلیه. ایالات متحده خواسته است TSMC که به تازگی اعلام کرد قصد دارد برای $12 میلیارد تراشه گیاه در آریزونا به قطع روابط با Huawei با توجه به رابطه نزدیک خود را با حزب کمونیست کونگ Ming-hsin وزیر تایوان توسعه ملی شورا به خبرنگاران گفت: این هفته است.

تایوان تحت Tsai به دنبال کاهش این جزیره وابستگی اقتصادی در چین یک روند است که تنها شتاب پس از شیوع Covid-19. از طریق مه این سال چین و هنگ کنگ را به خود اختصاص 41.5 درصد از تایوان صادرات در مقایسه با 14.5 درصد برای آمریکا با توجه به وزارت مالیه. هنوز حدود نیمی از آن محموله به چین مونتاژ شده در سرزمین اصلی و سپس دوباره صادر شده به ایالات متحده

"به عنوان بخش هایی از فرایند تولید در حال حاضر نقل مکان کرد به تایوان, از آن خواهد شد ممکن است برای زنجیره تامین به عنوان یک کل برای دور زدن چین" کونگ گفت. "در این مرحله ما با توجه به محصولات بالا پایان و همچنین به عنوان محصولات با نگرانی های امنیت سایبر به نقل مکان به تایوان برای تولید است."

علاوه بر تایوان را تلاش برای تقویت آن قدرت اقتصادی یکی دیگر از کلید امنیتی خود را برای رفتن به جلو است و به طور کلی قوی نظامی ایالات متحده است که نشان می دهد این قابلیت را در چین با توجه به Mazza از American Enterprise Institute.

"دفاع از تایوان در حال تبدیل شدن به یک چالش بزرگتر به عنوان PLA modernizes و بیشتر می شود قادر به," او گفت:. "حتی ندارد یک تعهد روشن به دفاع از تایوان و ایالات متحده می تواند تلگراف که تعهد ساخت گزینه های مورد نیاز برای اطمینان از آن می تواند به دفاع از تایوان با موفقیت انجام شد."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب