چینی, هلیکوپتر, خال همراه چین و هند مرزی در شرق لاداخ: منابع

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 3:06:36 pm این منابع گفت: چینی هلیکوپتر نظا

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 3:06:36 pm
India-China border, India-China faceoff, India-China Sikkim border, India-China dispute, India news, Indian Express این منابع گفت: چینی هلیکوپتر نظامی به طور معمول انجام پرواز در طرف چینی از مرز در حالی که ارتش هند هلی کوپتر نیز پرواز در این منطقه است. (بازنمودی)

چینی هلیکوپتر خال خال شد پرواز نزدیک به undemarcated مرز بین هند و چین در شرق لاداخ پس از حدود 250 سرباز از هر دو طرف درگیر در یک نبرد در چهره خاموش در نزدیکی Pangong دریاچه در این منطقه در هفته گذشته, منابع رسمی گفت.

وضعیت در این منطقه باقی مانده tensed پس از درگیری های خشونت بار بین نیروهای نظامی روز یکشنبه گفتند. بعد هر دو طرف توافق کردند که برای پایان دادن به صورت خاموش در جلسه فرماندهان محلی.

بخوانید | چین و هند مرز درگیری: چین می گوید نیروهای خود را متعهد به حمایت از صلح

چینی هلیکوپتر های نظامی دیده می شد پرواز نزدیک به خط کنترل واقعی بر روی حداقل یک زن و شوهر از موارد پس از درگیری های پس از آن یک ناوگان از Su-30 مبارزان نیروی هوایی هند بیش از حد انجام پرواز در این منطقه ابراز نگرانی کرد. وجود دارد هیچ کلمه ای رسمی در مورد اینکه آیا Su-30 جت بودند با عجله در به انجام پرواز در پی چهره فعال و تهاجمی چینی ذکراست در این منطقه است.

پس از زد و خورد هر دو طرف به ارمغان آورد در اولین فرصت.

این منابع گفت: چینی هلیکوپتر نظامی به طور معمول انجام پرواز در طرف چینی از مرز در حالی که ارتش هند هلی کوپتر نیز پرواز در این منطقه است.

در صورت خاموش در مارس 5, نمرات از هندی و چینی پرسنل ارتش درگیر شدند و در امتداد شمال بانک Pangong دریاچه و حتی با توسل به سنگ-pelting. تعدادی از سربازان در هر دو طرف آسیب های پایدار. این اولین مورد از نیروهای دو طرف تبادل ضربات پس از یک حادثه مشابه در اطراف Pangong دریاچه در ماه اوت سال 2017.

در یک حادثه جداگانه نزدیک به 150 هندی و چینی پرسنل نظامی مشغول شد در یک چهره نزدیک Naku لا تصویب در هند بخش از چین و هند مرز در روز شنبه. حداقل 10 سرباز از هر دو طرف آسیب های پایدار در این حادثه.

نیروهای نظامی هند و چین مشغول شد و در 73 روز ایستاده در Doklam tri-تقاطع در سال 2017 که حتی باعث ترس از یک جنگ بین دو هسته ای همسایه است.

هند و چین مرز اختلاف را پوشش می دهد 3,488-متر-خط طولانی از واقعی کنترل بالفعل مرز بین دو کشور.
چین ادعا می کند آروناچال پرادش به عنوان بخشی از جنوب تبت در حالی که هند و مسابقات آن است. هر دو طرف شده است تصریح می کند که در انتظار قطعنامه نهایی از مرز موضوع لازم است برای حفظ صلح و آرامش در مناطق مرزی.

نارندرا نخست وزیر و رئیس جمهور چین برگزار شد اولین نشست رسمی در آوریل سال 2018 در شهر ووهان ماه پس از Doklam بست. در این اجلاس رهبران دو تصمیم به صدور "استراتژیک هدایت" را به ارتش خود را برای تقویت ارتباطات, به طوری که آنها می توانند ایجاد اعتماد و درک.

مودی و یازدهم برگزار شد دومین نشست رسمی در Mamallapuram در نزدیکی چنای در ماه اکتبر سال گذشته با تمرکز بر روی بیشتر گسترش روابط دوجانبه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن