چینی فرستاده ملاقات ارشد NCP رهبران در حال رشد در میان شکاف در نپال حزب حاکم

توسط: PTI | کاتماندو | به روز شده در: جولای 7, 2020 5:39:35 pm هر دو Madhav نپال و Khanal برگزار شد

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399
توسط: PTI | کاتماندو | به روز شده در: جولای 7, 2020 5:39:35 pm
nepal Prime Minister K P Sharma Oli , Chinese ambassador Hou Yanqi, Nepal Communist Party, world news, indian express هر دو Madhav نپال و Khanal برگزار شد بحث و گفتگو با ایسنا ، Hou Yanqi در مورد آخرین وضعیت سیاسی در کشور و مشاوران و رهبران دو کشور گفت: بدون دادن هر گونه اطلاعات. (توییتر/@PRCAmbNepal)

در میان فشار بر نخست وزیر K P Sharma Oli به مرحله پایین, چینی, سفیر هو Yanqi روز سه شنبه تشدید رایزنی با رهبران حاکم نپال و حزب کمونیست او را نجات دهد. هو ملاقات رهبران ارشد سابق و نخست وزیران Madhav کومار نپال و Jhala Nath Khanal در 48 ساعت گذشته به عنوان گیج کننده مذاکرات برای قدرت های رفتن در بین نخست وزیر Oli و گروه مخالف به رهبری حزب حاکم را اجرایی رئیس Pushpa کمال Dahal 'Prachanda.'

آینده سیاسی 68 ساله Oli شناخته شده برای خود را طرفدار پکن گرایش خواهد بود تصمیم گرفت روز چهارشنبه در حزب حاکم ایستاده جلسه کمیته. در طول 45 دقیقه جلسه با Khanal در جمعه هو ابراز نگرانی از اختلافات که ظاهر شده در داخل حزب حاکم و پیشنهاد برای کار به سمت حل و فصل اختلاف.

روز یکشنبه سفیر چین مقیم کابل ملاقات با مقامات ارشد NCP رهبر و نخست وزیر سابق Madhav کومار نپال و در مورد وضعیت کنونی سیاسی است. او همچنین به نام رئیس جمهور Bidya دوی Bhandari در همان روز. هر دو Madhav نپال و Khanal برگزار شد بحث و گفتگو با ایسنا ، در مورد آخرین وضعیت سیاسی در کشور و مشاوران و رهبران دو کشور گفت: بدون دادن هر گونه اطلاعات.

تعدادی از احزاب سیاسی رهبران نامیده چینی ایران سری از جلسات با رهبران حزب حاکم به عنوان دخالت در نپال داخلی امور سیاسی. "آیا جمهوری دموکراتیک اداره می شود از طریق یک کنترل از راه دور به نفع مردم نپال?" وزیر خارجه اسبق و Rastriya Prajatantra حزب رئیس کامالا تاپا توییتی در اشاره آشکار به ایران را دیدار با NCP رهبران.

"ما به شدت رد تمام تئوری های توطئه که پویایی سیاسی داخلی و در اینجا پدیده در کشور ما حتی امروز دیکته شده توسط این یا آن نیروهای خارجی ایم" Narayankaji Shrestha سخنگوی این CPN مدت کوتاهی پس از چین فرستاده ملاقات م. نپال. "نپال به عنوان یک کشور مستقل است که قادر به تصمیم گیری خود را. ما شی & رد هر گونه تمایل به دخالت در امور ما." این اولین بار نیست که چینی سفیر مداخله در نپال امور داخلی در زمان بحران. یک و نیم ماه پیش زمانی که NCP را درون حزب دشمنی رسیده اوج هو برگزار شد نشست جداگانه با رئیس جمهور Bhandari نخست وزیر Oli و دیگر رهبران ارشد از جمله NCP اجرایی رئیس Pushpa کمال Dahal 'Prachanda' و م. نپال.

در ضمن Oli و Prachanda در روز سه شنبه برگزار می شود دور دیگری از مذاکرات در ساعت اقامت در Baluwatar به مرتب کردن بر اساس تفاوت های خود را پیش از این سه بار به تعویق افتاد ایستاده جلسه کمیته از حزب برنامه ریزی شده برای روز شنبه. اما PM مطبوعاتی مشاور Surya تاپا گفت PTI که هیچ نتیجه رسیده بود در جلسه. او نمی ارائه هر گونه اطلاعات. چهارشنبه ایستاده جلسه کمیته خواهد بود بسیار مهم برای هر دو سرنوشت نخست وزیر Oli و NCP نیز هست.

رهبران دو کشور ملاقات کرده بود در روز دوشنبه نیز به مرتب کردن بر اساس تفاوت های خود را به عنوان حزب بسیار مهم ایستاده جلسه کمیته بار دیگر به تعویق افتاد تا چهار شنبه در یک پیشنهاد به ارائه آنها زمان بیشتری را برای توافق بر سر قدرت-های معامله. تفاوت بین دو جناح از NCP — یک led توسط Oli و دیگر به رهبری Prachanda در این موضوع از قدرت-های — شدت پس از نخست وزیر به طور یک جانبه تصمیم به prorogue بودجه, جلسه مجلس در روز پنج شنبه.

این Prachanda جناح حمایت رهبران ارشد سابق و نخست وزیران Madhav نپال و Khanal شده است خواستار Oli استعفای. در هفته گذشته 45-عضو کمیته دائمی نشست به تعویق افتاد دو بار اجازه می دهد تا Oli و Prachanda زمان به آهن از تفاوت های خود را بیش از قدرت-های. اختلاف در حزب حاکم اوج خود رسیده است با هر دو طرف چسبیده به را مربوطه می ایستد.

این Prachanda رهبری جناح خواسته است Oli به استعفا از پست نخست وزیر و همچنین رئیس حزب در حالی که Oli آماده است به ترک هر یک از این دو پست کلیدی. با Oli بودن در گوشه ای درون حزب او ملاقات اصلی مخالفت کنگره نپال رئیس جمهور شیر بهادر Deuba روز یکشنبه در پیشنهاد خود به دنبال حمایت خود را به صرفه جویی دولت در مورد حزب انشعابات. در شنبه Oli ملاقات رئیس جمهور Bhandari برگزار شد و مشاوره.

شده است وجود دارد یک تقاضا از رهبران ارشد و کادر به پایبندی به اصل یک مرد یک پست در این حزب پس از این فرایند اتحاد بین CPN-UML و مائوئیست مرکز آغاز شده و از دو سال پیش گفت: Ganesh شاه ایستاده عضو کمیته. اگر Oli فداکاری یکی از دو اجرایی پست یک راه حل برای بحران کنونی را می توان یافت, او گفت:.

شده است وجود آشفتگی در NCP برای چند ماه گذشته اما Oli در تلاش برای منحرف کردن توجه از گروه مخالف با دادن یک ناسیونالیست شعار و به روز رسانی نپال نقشه شامل سه استراتژیک کلیدی هندی سرزمین – Lipulekh, Kalapani و Limpiyadhura — که در خدمت به عنوان وسیله ای برای تسکین داخلی کشمکش برای برخی از زمان. اما آشفتگی دوباره ظاهر از هفته گذشته و پس از Oli را متهم کرد که گروه های مخالف به رهبری Prachanda از جوجه ریزی یک توطئه برای حذف او با کمک همسایه جنوبی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب