چین دومین ناو هواپیمابر آغاز می شود دریا آزمایش برای آزمایش سلاح و تجهیزات

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 11:35:29 pm شاندونگ راه اندازی شد توسط مردم آزا

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 11:35:29 pm
شاندونگ راه اندازی شد توسط مردم آزادی دریایی ارتش در 17 دسامبر در یک پایگاه نیروی دریایی در ثانیا در جنوب چین Hainan استان و پس از آن سفر به دالیان کشتی سازی در اواخر ماه دسامبر برای تعمیر و نگهداری. (عکس: رویترز)

چین برای اولین بار در داخل کشور ساخته شده ناو هواپیمابر 'شاندونگ' آغاز شده است انجام دریا محاکمه و آموزش برای تست تجهیزات و سلاح های نظامی چینی گفت.

کشتی چین دومین ناو هواپیمابر است انجام دریا محاکمه طبق یک برنامه سالانه است که شامل موضوعات آموزشی دفاع سخنگوی ارشد سرهنگ رن Guoqiang به نقل از به نقل از رسانههای رسمی در روز جمعه است.

رن گفت: در این دوره آموزشی با هدف آزمایش عملکرد این هواپیما حامل سلاح و تجهیزات بهبود سطح آموزش از جمله کشتی های جنگی و حد عالی رساندن توانایی های پرسنل به انجام ماموریت.

شاندونگ گزارش شده است که انجام تست و آموزش ماموریت در دریای زرد چین دریایی مدیریت ایمنی در روز جمعه ممنوع ورود ناو جنگی به یک منطقه وسیع تا ژوئن 2, دولتی گلوبال تایمز گزارش داد.

این کشتی شده است به طور فعال انجام مبارزه واقعی گرا آموزش پس از راه اندازی آن در ماه دسامبر 2019.

"نیروهای نظامی بر روی ناو هواپیمابر نیاز به شکل مستقل و جامع قابلیت رزمی و ادغام در مبارزه با گروه سیستم در اسرع وقت" لی Yongxuan اجرایی افسر شاندونگ گفت: در CCTV news.

"ما بهترین های ما را به ما هواپیما حامل قادر به مبارزه و پیروزی" لی گفت:.

شاندونگ راه اندازی شد توسط مردم آزادی دریایی ارتش در 17 دسامبر در یک پایگاه نیروی دریایی در ثانیا در جنوب چین Hainan استان و پس از آن سفر به دالیان کشتی سازی در اواخر ماه دسامبر برای تعمیر و نگهداری.

چین در حال حاضر دارای یک ناو هواپیمابر لیائونینگ یک تعمیر کردن از دوران شوروی کشتی بود که راه اندازی شده در سال 2012. آن است که تا حد زیادی استفاده می شود برای آموزش به خصوص برای تست حامل جت جنگنده J-15 است که به طور خاص توسعه یافته برای کار از عرشه این هواپیما حامل.

رسمی گزارش های رسانه ها گفت: شاندونگ با جابه جایی حدود 40,000-60,000 تن است بزرگتر از لیائونینگ و می تواند در خانه 36 جت های جنگنده در مقایسه با 24 توسط لیائونینگ علاوه بر هلیکوپتر.

حتی در حالی که شاندونگ است که تحت دریای محاکمه رسمی و گزارش های رسانه ها می گویند چین در حال ساخت یک سوم حامل است که پیش بینی می شود حتی بزرگتر با جابه جایی 80,000 تن است.

گزارش های رسانه ها در اوایل نمایش عکس های ماهواره ای بیان کرد که چین تاسیس یک ناو هواپیمابر کارخانه در شانگهای به تولید چندین کشتی های بزرگ.

چین قصد دارد برای به دست آوردن حدود پنج تا شش ناو هواپیمابر در سال آینده با توجه به گزارش ها در رسانه های رسمی.

پکن-بر اساس نیروی دریایی متخصص Li Jie مقاله گفت که ماموریت آموزش شاندونگ به احتمال زیاد تست اگر هر تنظیم بسیار خوب کار شده است و اشاره کرد که آن را در حال حاضر تخمگذار پایه و اساس برای تشکیل اولیه توانایی های عملیاتی.

آن را به عنوان ساخته شده است بیشتر ناوهای هواپیمابر چین که در حال حاضر دارای یک پایه در جیبوتی در اقیانوس هند است که پله تا حضور خود را در هند حیاط خلوت.

چین به دست آورد Hambantota پورت در سریلانکا به عنوان یک بدهی تعویض برای 99 سال هر چند سریلانکا مقامات می گویند آن را نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد نظامی.

چین نیز در حال توسعه استراتژیک-واقع در بندر گوادر در پاکستان است.

در عمده rejig از آن دکترین نظامی چین از سال 2013 شدت توسعه نیروی دریایی با بودجه عظیم. آن شامل ساختمان چند هواپیما حامل علاوه بر زیردریایی ناوچه و حمله به کشتی ها به عنوان بخشی از تلاش خود برای گسترش نفوذ جهانی.

چین در این سال دفاع بودجه خواهد شد در حدود 1.27 تریلیون یوان (در حدود دلار 179 میلیارد دلار) برابر سال گذشته 177.61 میلیارد دلار است. آن تصویب شد فقط-نتیجه جلسه مجلس قانونگذاری ملی.

شاندونگ خواهد بود مستقر در دریای چین جنوبی زودتر گزارش در جهانی بار گفت.

با توجه به چینی دریایی مقامات شاندونگ حضور در دریای چین جنوبی می تواند یک عامل بازدارنده برای تکرار هجوم آمریکا کشتی های نیروی دریایی برای دفاع از آزادی ناوبری در این منطقه است.

چین ادعا می کند تقریبا تمام دریای چین جنوبی است. اما ویتنام و فیلیپین و مالزی و برونئی و تایوان باید ادعاهای ضد.

شاندونگ را راه اندازی مشخص شده در چین ورود به سن دو حامل. آن را غنی سازی نیروی دریایی تاکتیکی و استراتژیک انتخاب در زمان و فضا و مطلق قدرت روزانه به نقل از کارشناسان چینی عنوان کرد و گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن