چین کارخانه کاهش قیمت عمیق تر به عنوان همه گیر بازدید تقاضای

توسط: رویترز | پکن | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 8:49:36 am کارخانه های چینی شده اند برخورد ب

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399
توسط: رویترز | پکن | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 8:49:36 am
coronavirus, coronavirus update, coronavirus latest update, coronavirus update china, coronavirus cases, coronavirus today update, coronavirus current status, covid 19, covid 19 india news, coronavirus in usa, coronavirus in pakistan, coronavirus in italy, coronavirus in india, coronavirus toda update, coronavirus total cases, coronavirus in india, coronavirus latest news, oronavirus news update, coronavirus global update, coronavirus worldwide کارخانه های چینی شده اند برخورد با یک شیرجه رفتن در خارج از کشور سفارشات و در صورت افزایش موجودی و کاهش سود در حالی که بسیاری از آنها اجازه دهید کارگران به کاهش هزینه ها. (منتظر چی/رادیو فردا از طریق AP)

چین کارخانه قیمت کاهش یافت و در بیشترین میزان در چهار سال در مارس برجسته تضعیف صنعتی تقاضا در جهان و دومین اقتصاد به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس انتقاد شدید رشد اقتصاد جهانی.

شاخص بهای تولید کننده (PPI) کاهش 3.1% از یک سال قبل از آن اداره ملی آمار گفت: در بیانیه ای در روز سه شنبه در مقایسه با 2.6 درصد افت نوک یک نظرسنجی رویترز از تحلیلگران و 1.5% کاهش در ماه مارس ،

آمار منتشر شده در هفته گذشته نشان داد چین صادرات به طور غیر منتظره رشد در ماه آوریل از یک سال قبل از آن اگر چه واضح تر و بیشتر از حد انتظار کاهش در واردات حاکی از ضعف تقاضای داخلی.

چین در تلاش است برای بهبود یافتن از آن برای اولین بار انقباض اقتصادی در رکورد در ماه های ژانویه-مارس چهارم زمانی که اقتصاد فلج با محدودیت هایی برای کند کردن روند گسترش این ویروس است که بیش از کشته 4,600 مردم در سرزمین اصلی است. اما گسترش این ویروس فراتر از چین در حال حاضر تهدید به فشار اقتصاد جهانی به یک رکود عمیق است.

کارخانه های چینی شده اند برخورد با یک شیرجه رفتن در خارج از کشور سفارشات و در صورت افزایش موجودی و کاهش سود در حالی که بسیاری از آنها اجازه دهید کارگران به کاهش هزینه ها.

به عنوان بانک مرکزی چین ramped تا حمایت اقتصادی بانک تمدید 1.7 تریلیون یوان ($240.05 میلیارد دلار) در وام جدید یوان در ماه آوریل به طور قابل توجهی بیش از یک سال قبل از آن رشد گسترده عرضه پول نیز سریع است.

در ضمن چین شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) افزایش 3.3% از یک سال قبل از آن کمتر از یک 3.7% افزایش مخفیگاه آنان یک نظرسنجی رویترز از تحلیلگران و 4.3 درصد افزایش در ماه مارس است.

که عمدتا به دلیل کاهش مواد غذایی و افزایش قیمت آن افزایش بیش از 18 درصد در ماه مارس است. اما هنوز هم افزایش 14.8% در ماه گذشته رهبری یک 96.9% پرش در گوشت خوک قیمت. غیر-قیمت مواد غذایی افزایش 0.4% در ماه آوریل داده ها نشان داد.

تورم – به استثنای غذا و انرژی قیمت – باقی مانده خوش خیم ماه گذشته در 1.1%,از 1.2 درصد در ماه مارس است.

تحلیلگران انتظار دارند تسهیلی پولی بیشتر به زودی اگر چه پکن است به احتمال زیاد به تکیه بر محرک های مالی برای کوسن رشد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب