چین Covid-19 بازیابی تشدید کلاس بهره برداری

تولید ناخالص داخلی چین کاهش 6.8 درصد در سه ماهه اول بود که بزرگترین آن انقباض از سال 1992. به عنوان یکی از اول

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

تولید ناخالص داخلی چین کاهش 6.8 درصد در سه ماهه اول بود که بزرگترین آن انقباض از سال 1992. به عنوان یکی از اولین کشورها برای استراحت مستند محدودیت های چین در حال حاضر به دنبال به افزایش داخلی و بین المللی تقاضا است.

با وجود بیش از 80 ٪ از تولید بازگشت به سطح سابق خود را در اواخر ماه فوریه مصرف کنندگان مردد هستند به صرف میان افزایش ناامنی شغلی و شایع بیکاری است.

بسیاری از کارشناسان استدلال می کنند که مصرف داخلی ادامه خواهد داد رنج می برند که کارگران در صورت کمبود حمایت اجتماعی. در عین حال با نصب مشکل بدهی که مطرح آلارم حتی قبل از همه گیر آمار و رو به رشد شيوع کارفرما مبتنی بر امنیت اجتماعی و بیمه سیستم – حفاظت از کارگران حمایت خواهد شد به احتمال زیاد نمی تواند در خط مقدم چین پاسخ.

در واقع چین اقدامات اخیر نسبت به کشورهای در حال مبارزه با بدهی زیر کمربند و جاده ابتکار (BRI) و اصلاحات آن داخلی صنعتی نیروی کار foreshadow چگونه این کشور را در واکنش به این بحران: افزایش marketisation و نیمه استعماری اقدامات لازم برای اجرای سود سرمایه از کارگران و کشورهای حاشیه آن.

هفته گذشته لی کچیانگ نخست وزیر چین اعلام کرد که چین می خواهد متعهد به اضافه کردن 9 میلیون شهری شغل برای حمایت از کارگران است. به دنبال در روند اخیر این ممکن است بیشتر از یک فرصت برای گسترش و کم هزینه, کار مخاطره آمیز نسبت به توانمند سازی کارگران با معیشت و قدرت.

برای مثال یک گزارش اخیر استرالیا سیاست راهبردی موسسه اطلاعات چگونه دولت چین شده است به طور سیستماتیک جابجایی اقلیت اویغور به کار در پایین دستمزد کارخانه شغل برای شرکت های جهانی مانند نایک آدیداس و Uniqlo. یک فرمت از رژیم نظارت و پاکسازی قومی کمپین "re-مراکز آموزش" این ابتکار مجبور بیش از 80,000 Uyghurs به نقل مکان از سین کیانگ به سایر خوشه های صنعتی در جنوب چین و قبول دستمزد کم کار می کنند به طور مداوم تحت نظارت است.

پس از 1990s اویغور کارگران و کشاورزان شده اند محرومان و بهره برداری با اعمال سهمیه بندی برای فروش محصولات کشاورزی و دیگر منابع طبیعی به هان شرکت های دولتی محور در سراسر مناطق ساحلی. با وجود فشار های بین المللی چین نشان داده است هیچ نشانه ای از پایان آن نظام سوء استفاده از Uyghurs. بر خلاف ادامه داد: گسترش Uyghurs از "re-آموزش و پرورش" برنامه به صنعتی زنجیره تامین نیروی کار نشان می دهد که چین بیشتر خواهد شد و مهار نژادی و تقسیمات شدیدی بهره برداری به عنوان یک درمان برای آن اقتصادی.

به عنوان کشورهای مرتبط به BRI به طور فزاینده ای به احتمال زیاد به طور پیش فرض بر روی زیرساخت های خود وام چین برداری از آن حاشیه اقتصاد نیز به احتمال زیاد به ادامه در پست-دوره بیماری همه گیر.

"این BRI وام هستند و نه کمک های خارجی. ما نیاز به حداقل جبران اصلی و متوسط منافع" ناشناس محقق در بانک توسعه چین که در مرکز تسهیل وام برای BRI پروژه های توضیح داده شده در مارس به بار مالی. "در کل ما وام های صادر شده با توجه به اصول بازار." این پذیرش از مرکز BRI وام موتور ارائه می دهد یک نگاه اجمالی به بیشتر موذی واقعیت از یک مطرح شده توسط محققان مانند دانشگاه جانز هاپکینز' دبورا Brautigam که نشان می دهد که چین وام ممکن است ارائه پیشرفته تر جایگزین به جنوب جهان اقتصاد از آن غربی پیشینیان. در حالی که BRI ممکن است به ارائه برخی از انعطاف پذیر از نظر اقتصادی وابستگی به اجرا بدهی باقی خواهد ماند.

چین است که انتظار می رود موفق به دیدار خود قبل از Covid اهداف افزایش تولید ناخالص داخلی سالانه 6 درصد و دو برابر سال 2010 تولید ناخالص داخلی و درآمد سرانه سطح بعدی سال است. صرف نظر از اینکه آیا صادرات خود را به بازار برمی گرداند و یا داخلی بسته محرک اقتصادی معرفی شده است و چین و احتمال ادامه آن در تداوم کلاس بهره برداری تحت پوشش مترقی تعهدات به عدالت اجتماعی – به عنوان coronavirus دوران بیشتر خواهد شد و مشروعیت بخشیدن به تقاضا برای پیچیده فن آوری دیجیتال و نظارت بر زیرساخت ها است. کارگران ساخت این سخت افزار از سریلانکا به Xinxiang به احتمال زیاد خواهد شد در ادامه به رنج می برند.

در حالی که چین ظاهر آن می بالد تصویر عمومی از طریق ارائه مورد نیاز تجهیزات حفاظت فردی این پدیده شرح داده شده در سیاست خارجی برای سین کیانگ را به کارگران مربوط است به چینی متعلق به دولت شرکت های سراسر هیئت مدیره: "کار اجباری است که پنهان در پشت euphemistic نما از فقر." آن باقی مانده است دیده می شود که چگونه چین اقتصاد را بهبود می یابند پس از همه گیر اما یک چیز باقی می ماند اما برخی: رادیکال تغییرات ساختاری برای تقویت ظرفیت های دموکراتیک و رفاه اجتماعی از شهروندان عادی نخواهد بود در دستور کار است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن