چین سرمایه re-موسسه virus اقدامات

توسط: AP | پکن | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 7:59:26 am چین گزارش کرده است در مجموع 4,634 مرگ و

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399
توسط: AP | پکن | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 7:59:26 am
China coronavirus cases, China economy, China Wuhan coronavirus cases , World news, Indian Express چین گزارش کرده است در مجموع 4,634 مرگ و میر ناشی از این ویروس در میان 83,181 موارد تایید شده. (AP Photo/Andy Wong)

چین گزارش کرده است 49 جدید تایید coronavirus موارد به عنوان پایتخت پکن دوباره برقرار اقدامات برای مهار شیوع جدید.

از موارد جدید, 36 شدند به گزارش روز دوشنبه در پکن پیش بینی کرد به یک بازار عمده فروشی که منابع زیادی از این شهر گوشت و سبزیجات است.

ده از موارد دیگر آورده بودند از خارج از کشور و سه به ترتيب در استان هبی فقط در خارج از پکن است. ملی کمیسیون بهداشت گزارش 177 مردم در درمان COVID-19 حالی که 115 بودند در انزوا و تحت نظارت برای نشان دادن نشانه هایی از بیماری و یا داشتن آزمایش مثبت بدون دادن علائم.

چین گزارش کرده است در مجموع 4,634 مرگ و میر ناشی از این ویروس در میان 83,181 موارد تایید شده.

پکن بسته Xinfadi بازار دستور داد تا تست از همه کارگران آن است و نیاز به کسی که در سفر وجود دارد به خود جدا برای دو هفته.

این مورد جدید گزارش شده در طول تعطیلات آخر هفته را علامت چین بالاترین مجموع روزانه از coronavirus موارد در دو ماه باعث پکن به تعلیق راه اندازی مجدد برخی از کلاس ها و معکوس آرامش از برخی از انزوای اجتماعی اقدامات است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب