چین مبارزه با کروناویروس عمده استراتژیک دستاورد: Xi Jinping

توسط: PTI | پکن | به روز شده: مارس 30 سال 2020 10:13:15 pm چین تحت افزایش جهانی فشار بیش از عدم شفاف

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | پکن | به روز شده: مارس 30 سال 2020 10:13:15 pm
coronavirus, coronavirus china, coronavirus latest, Xi Jinping, Xi Jinping coronavirus, coronavirus news چین تحت افزایش جهانی فشار بیش از عدم شفافیت در دست زدن به آن از coronavirus همه گیر است که تا کنون بیش از آلوده 3,193,960 مردم و ادعا کرد بیش از 227,640 زندگی در سراسر جهان است. (عکس از آسوشیتدپرس)

رئیس جمهور چین نامیده می شوند چین در جنگ مقابل COVID-19 به عنوان یک دستاورد استراتژیک به عنوان حزب حاکم کمونیست است که همه مجموعه ای برای برگزاری به تعویق افتاد جلسه پارلمان در 22 مه میان کاهش مداوم در coronavirus موارد است.

ملی چین کمیسیون بهداشت (NHC) در روز پنج شنبه گفت که این کشور گزارش دادند تنها چهار مورد تأييد COVID-19 نفر در روز چهارشنبه در نظر گرفتن تعداد به 82,862 در حالی که هیچ مرگ ناشی از این بیماری ثبت شد. ویروس ادعا کرده 4,633 زندگی در کشور است.

چین دشوار تلاش برای جلوگیری از coronavirus آورده اند تعیین کننده نتیجه به مبارزه و دفاع از هوبئی و پایتخت آن شهر ووهان یازدهم گفت پرقدرت مرکزی جلسه کمیته از حزب حاکم کمونیست چین (CPC) در روز چهارشنبه.

در سراسر کشور مبارزه با این بیماری همه گیر به دست آورده استراتژیک دستاوردهای دولتی ایسنا به نقل از خبرگزاری یازدهم عنوان کرد و گفت.

یازدهم گفت: هوبئی از جمله ووهان باید همچنان تقویت سطح جامعه اپیدمی پیشگیری و کنترل است.

او خواسته مقامات به تلاش ها برای مهار ویروس مورد در استان هیلونگجیانگ در مرز روسیه که در آن تعداد زیادی از چینی بازگشت از شهرهای روسیه مورد آزمایش قرار گرفتند مثبت برای کوروناویروس.

در این جلسه تاکید کرد که نیاز به سرعت بخشیدن به کار از سرگیری و کسب و کار بازگشایی کمک به شرکت ها به خصوص هالتر کوچک و متوسط در شناخت مشکلات و ترویج بهبود ستون صنایع از جمله تولید خودرو, الکترونیکی, اطلاعات جدید از مواد و زیستی-پزشکی در این گزارش گفت:.

در این جلسه تاکید کرد تسریع در مزرعه تولید و گسترش کانال های فروش برای محصولات کشاورزی به افزایش درآمد برای کشاورزان است.

هوبئی استان و پایتخت آن ووهان — که در آن COVID-19 اولین ظهور در ماه دسامبر سال گذشته — بودند epicentres از ویروس کشنده که بعدها تبدیل به یک بیماری همه گیر آوردن جهان به وقفه.

این COVID-19 همه گیر در ادامه آن رشد انفجاری در خارج از کشور یازدهم گفت: با توجه به فشار برای جلوگیری از وارد عفونت و رشد پیچیدگی ناشی داخلی اپیدمی تجدید حیات.

یازدهم خواستار هیچ آرامش در اپیدمی کنترل به منظور حفاظت از سخت به دست آورده دستاوردهای این گزارش گفت:.

با توجه به NHC تمام چهار COVID-19 بیماران مبتلا به گزارش روز چهارشنبه وارد شد موارد است.

تعداد وارداتی موارد رز به 1,664 از جمله 13 نفر در شرایط شدید آن گفت.

CPC کمیته مرکزی دیدار برگزار شد و در میان فشار برای یک تحقیق بین المللی به منشاء coronavirus و اتهامات که ویروس کشنده بود و نشات گرفته از ووهان موسسه ویروس شناسی (WIV) قبل از آن در سراسر جهان و ایجاد اغتشاش ویران کردن.

چین تحت افزایش جهانی فشار بیش از عدم شفافیت در دست زدن به آن از coronavirus همه گیر است که تا کنون بیش از آلوده 3,193,960 مردم و ادعا کرد بیش از 227,640 زندگی در سراسر جهان است.

دولتی CGTN تلویزیون روز چهارشنبه گزارش داد که دانشمندان آمریکایی در حال کار با همتایان چینی خود به بررسی منشاء رمان coronavirus نخست تقاضای ما از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و چند کشور دیگر.

این گزارش گفت که چین مرکز کنترل و پیشگیری بیماری (CCDCP) تسهیل همکاری بین دکتر ایان Lipkin مدیر برای مرکز عفونت و ایمنی از دانشگاه کلمبیا و پروفسور لو Jinhai خورشید-Yat-Sen University of گوانگجو انجام شد.

"این دو کار با هم برای تعیین اینکه آیا ویروس پدید آمده در جای دیگر در چین قبل از ووهان در ماه دسامبر" سال گذشته این گزارش گفت:.

آن است که هنوز روشن نیست که آیا تحقیقات رسمی رضایت دولت آمریکا آن را گفت.

علاوه بر ایالات متحده آمریکا, انگلستان, استرالیا و آلمان نیز خواستار شفافیت بیشتر از پکن در COVID-19 مبدا.

روز پنجشنبه وزارت خارجه چین رد مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا که چین می خواهد او را به از دست دادن و انتخاب مجدد او.

در واکنش به اتهام, چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه Geng Shuang گفت: در یک کنفرانس رسانه های اینجا که ؟ دولت آمریکا تلاش کرده است به تصویب باک و تغییر تمرکز از عملکرد ضعیف خود را در دست زدن به آن داخلی COVID-19 شیوع?.

چین روز چهارشنبه اعلام کرد برای برگزاری نشست سالانه خود در مجلس ملی (NPC) بود که به تعویق افتاد و در ماه مارس به دلیل COVID-19 از 22 مه سیگنالینگ است که این بیماری همه گیر است که با فلج شدن کشور برای بیش از سه ماه است که در نهایت تحت کنترل است.

رسمی رسانه ها گفت: در این جلسه دوره از NPC که دارای بیش از 3000 نمایندگان می تواند در کوتاه برگزار شد و از طریق لینک ویدئو. با این حال هیچ مقام رسمی اعلام شده تا کنون.

در جلسه سالانه ملی مشورتی بدن مردم چین کنفرانس مشورتی سیاسی (CPPCC) نیز انتظار برگزار می شود در پکن در آوریل 21, رسمی, رسانه ها گزارش شده است.

دوبله سالانه سیاسی فصل NPC و CPPCC جلسات — که با هم بیش از 5000 عضو برگزار می شود هر سال در اوایل ماه مارس طی آن ک پرده آن برنامه ملی برای سال, از جمله بودجه سالانه و تنظیم قوانین جدید.

با توجه به ملی سلامت کمیسیون 77,610 coronavirus بیماران بازیافت شده است تا کنون.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن